Golden Awards - W97

Reactiescore
421
Dan ben je verkeerd geinformeerd. Het koste altijd heel veel moeite om beweging te krijgen vanuit Maradona. Deff sturen was echt moeilijk. Toen LKO en Bjarne hem eindelijk zo ver hadden gekregen om Choro te prestacken ivm de inkomende aanvallen kreeg Maradona anderhalve dag later aanvallen vanuit Heres en Son. Vervolgens neemt hij zelf de benen en laat niks meer van zich horen. Goed getimede aanval vanuit Inc/Esc & Heres/Son op twee fronten.
Francois (enorm moeilijk om mee te communiceren) vond dat zelf een stab, tja..
Aangezien men verkeerd geïnformeerd is, zou je dan ook kunnen toelichten hoe heres en Son na die aanval overstappen qua stam?

Reactiescore
12
Dan ben je verkeerd geinformeerd. Het koste altijd heel veel moeite om beweging te krijgen vanuit Maradona. Deff sturen was echt moeilijk. Toen LKO en Bjarne hem eindelijk zo ver hadden gekregen om Choro te prestacken ivm de inkomende aanvallen kreeg Maradona anderhalve dag later aanvallen vanuit Heres en Son. Vervolgens neemt hij zelf de benen en laat niks meer van zich horen. Goed getimede aanval vanuit Inc/Esc & Heres/Son op twee fronten.
Mja als je dan een week later heres en son in je stam zet zou ik me ook wel gestabd voelen hoor XD

Reactiescore
1.187
Aangezien men verkeerd geïnformeerd is, zou je dan ook kunnen toelichten hoe heres en Son na die aanval overstappen qua stam?

Mja als je dan een week later heres en son in je stam zet zou ik me ook wel gestabd voelen hoor XD

Voor zover ik weet zijn dat twee verschillende situaties. Ze hebben/hadden niks met elkaar te maken. Sterker nog, een deel van het De Sukke team is overgestapt naar maradona om daar proberen de boel heel te houden. Zeker een aantal dagen gedeffed waarbij geen of enkele dorpen zijn gepakt door NV.

Hoe het uiteindelijk tot stand is gekomen dat ze zijn gejoind weet ik ook niet. Wel dat De Sukke op delete staat. dus uiteindelijk wint niemand vanuit Chaos/NV vanwege een zogenaamde stab.

Reactiescore
12
Spelers staan in mijn ogen al als stabbers daar ze indertijd KN aanvielen nadat Maradona naar chaos ging, op zich normaal maar hadden wel ff een NAP genegeerd met deze stam (info destijds van Maradona)

Reactiescore
421
Voor zover ik weet zijn dat twee verschillende situaties. Ze hebben/hadden niks met elkaar te maken. Sterker nog, een deel van het De Sukke team is overgestapt naar maradona om daar proberen de boel heel te houden. Zeker een aantal dagen gedeffed waarbij geen of enkele dorpen zijn gepakt door NV.

Hoe het uiteindelijk tot stand is gekomen dat ze zijn gejoind weet ik ook niet. Wel dat De Sukke op delete staat. dus uiteindelijk wint niemand vanuit Chaos/NV vanwege een zogenaamde stab.
Dankje voor het antwoord verhelderd al wel iets. Maar het roept ook weer vragen op.

Als ik namelijk het twstats profiel van don erbij pak, krijgt die een massa eind 26ste begin 27ste en verliest die daar dorpen. 28 en 29 juni wordt die geblitzt. 2 juli nogmaals geblitzt en daarna is er geen houden meer aan. 3 juli kick en join andere accs.
Als ik dan even logisch nadenk gok ik dat er spelers van de sukke na de eerste massa hebben proberen te deffen tot het account op de 3de viel. De sukke lijkt het leidingspunt van de stam en die nodigt 2u later de aanvallers uit.

Geen bash richting jullie, ik ben gewoon geïnteresseerd in hoe het gelopen is. Jammer dat het uiteindelijk zo gelopen is. Wie weet haalt Rogier het acc wel van del af.

Reactiescore
578
Totaal geen reden om acc van delete te halen. Mijn stammies zijn er mee gestopt. Dan stop ik ook.

Reactiescore
421
Totaal geen reden om acc van delete te halen. Mijn stammies zijn er mee gestopt. Dan stop ik ook.
Maar je stammies stoppen toch door de keuzes van de stam? Van wat ik heb gehoord is daarom zaeres gestopt. Choro is geklopt. Don ook weg. Dan blijft alleen la kouchov over?

Reactiescore
578
Maar je stammies stoppen toch door de keuzes van de stam? Van wat ik heb gehoord is daarom zaeres gestopt. Choro is geklopt. Don ook weg. Dan blijft alleen la kouchov over?
Don was al runnen na de eerste paar incs. Mijn co’s hebben daar vervolgens nog een beetje de boel proberen te redden.

Wat je zegt klopt. Dan heb ik toch ook geen reden meer om verder te spelen?
Ik wilde spelen met zaeres, kouchov in eerste instantie. Choro bleek een leuke stamgenoot, dus die had ik er ook graag bij.
Don maradonea bleek waardeloos. Nooit een massa meegedaan, ruziemaken met iedereen, def achterhouden, niet communiceren. Als dan de dtam wegvalt, is het voor mij ook klaar. Dat kouchov door wil spelen, moeten ze zelf weten.
Ik vind het prima zo, straks in augustus toch lekker een maand in indonesië. En met de matige activiteit zou het dan toch wel moeilijk worden.

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.788
Volgens mij zag iedereen don als buffer recruit, niet echt hetgeen waar ik een delete op baseren nou heel sterk vind. Ik geloof best dat de opmerkingen kloppen, maar het echte probleem ligt dan in mijn ogen toch echt bij de rekruteringskeuze.

Reactiescore
578
Volgens mij zag iedereen don als buffer recruit, niet echt hetgeen waar ik een delete op baseren nou heel sterk vind. Ik geloof best dat de opmerkingen kloppen, maar het echte probleem ligt dan in mijn ogen toch echt bij de rekruteringskeuze.
Dat is een vd fouten die gemaakt zijn idd.

Reactiescore
499
Tweede wereld op rij waar De Sukke het niet redt om mee te kunnen met de absolute top.

Reactiescore
903
Is dit het einde van De Sukke...

Bovenaan