Beste speler:
Ik ken niet zo veel spelers maar ik denk dat als je je bezig houdt met farmgebieden je wel van dermate hoog niveau moet zijn. Daarom reik ik deze uit aan schedel.
De beste stam speler:
Anthraxxol. Staat altijd klaar om te helpen. Altijd gezellig in de stamchat. En een buitengewoon ondergewaardeerd p&p kanon. Hond weet hoe hij moet raken!
Het grootste ego:
Anti Woke. Nadat hij superslecht gepresteerd had tijdens een massa van ons bleef hij vertellen dat hij trots was dat hij het nog "zo goed" had gedaan tegen onze overmacht. Hij vertelde ons dat hij zich niet meer met deffen bezig hield want het was 25 graden buiten. Maar zijn 1500pt dorp bleef hij toch 2 keer c-snipen. Dat was vast met je laptop in het park
.
Beste leider:
Ik vind deze lastig want ik ken niemand. Ik vind het wel mooi dat spieder met al die kneuzen uit vfsnip kan dealen.
Slechtste leider:
Whoever de leiding van Chaos was. Het is onbekend voor mij wat daar is misgegaan maar als leiding draag jij de verantwoordelijkheid!
Meest onderschatte stam:
Hoewel ik niet denk dat deze nog lang zullen bestaan, vind ik het nochtans mooi dat KzD2, een lokale korfbalvereniging, nog steeds op deze competitieve wereld meedraait. Ik weet weing van hen, of ze goed offen of deffen oid, maar een irl vriendenclubje dat tw'd heeft toch wat charmants.
Meest overschatte stam:
Hoewel zij al een tijdje stuk zijn. SR/Nova profileerde zich toch een beetje als top-stam had ik het idee. Ze hebben niets noemenswaardigs gedaan behalve barbarendorpen ge-edeld. Godz is wel een aardige gast. Na een massa (die prima te deffen was met hun stamdef), zijn ze omgerold en gestopt.
Met wie je zou zeker graag in een stam zitten:
Jepper. Kan goed stoken en springt in de bres voor zijn stamgenoten. Ondanks dat Hunterz volledig nat ging gaf hij mooie p&p support. Achteraf stoer doen met je prestaties is heel makkelijk maar om vooraf op te scheppen met het risico dat je daarna hard aangepakt wordt moet ik wel respecteren.
Of hij is echt een arrogante lul, in dat geval wil ik niets met hem te maken hebben!
Mooiste spelers naam:
La Kouchov Obarkarchov. Weet niet wat het betekent maar het trekt het oog.
Mooiste stam naam:
Chaos, omdat ze het eer aan doen.
Het tofste topic:
Alles wat mooie discussie trekt.
Het domste topic:
Golden Awards oftewel het Cirkeltrek Forum.
Favoriete forum poster:
roald97. Durft tegen mensen in te gaan met goed onderbouwde argumenten.
Minst favoriete forum poster:
Mensen die "tldr" zeggen of iets in die trent. Als iemand de moeite doet om het AF weer actief te houden, ook al ben je het inhoudelijk niet eens, laat het lekker gaan.
Verder posts die geen inhoud hebben.
Dikste wannabe op het forum:
Ongetwijfeld Bas.
Dikste wannabe in het spel:
Ik wil nog steeds graag meekomen met de gasten waar ik tegenop keek toen ik jong het AF zat te browsen.
Mooiste profiel foto van spelers:
La Kouchov Obarkarchov. Die oldschool TW esthetiek.
Maar ik moet zeggen dat ik de simpelheid icm met de statige Da Vinci op het pf ook kan waarderen.
Mooiste profiel foto van stammen:
Dei is mooi maar beetje hautain. Ik denk dat deze nu moet gaan naar CornHub. Licht ontsmakelijk maar wel grappig. Misschien is simpel gewoon beter en heeft Ballie het het best voor elkaar.
Mooiste actie van de wereld:
Fucking Sjoerd met zijn kata's.
Actie waar ik nog zoutig over ben:
^
Meest belovende speler voor de toekomst:
Iedereen speelt al 20 jaar.
Meest belovende stam voor de toekomst:
sjbrau. Zodra ze klaar zijn met Dei internen.
Voor wie heb je nu echt respect:
spieder.
Ik wil graag nog meedelen dat:
Geef nieuwe spelers een kans!!!