- Reactiescore
- 235
Beste speler:
mohniels1, Speeder., De Sukke, Istari, .Da Vinci, Svensson, Team Maligator, Dragonshield, Conceived by Communism, don maradona, Do Not Eat, Yellow Snow. blond, anonymous forever, KANYE, jepper, Hunterz
Beste stam: VFsnip, ze zorgen ervoor dat ik goedkoop dorpjes kan mee snoepen. Ga zo door.
De beste stam speler: Marakyan, top speler die doet wat ik hem opdraag
Het grootste ego: Anti Woke, vergelijkt ons met zijn ex maar stuurt vervolgens geen foto en negeert ons...wat sjanant!
Beste leider: BabyDragon, hoe hij Wol naar de top loodst kunnen er maar weinigen.
Slechtste leider: V3rs3jo3y, heb elk lid al in pm gehad met een solli.
Meest onderschatte stam: VFsnip, toppertjes
Meest overschatte stam: Ik denk Chaos?
Meest overschatte speler: BabyDragon, Iedereen verwacht dat dit acc met gemak in de top 3 zal komen, echter moet ik bekennen dat er een tijdje niet is gefarmd en we onze doelstelling hebben verplaatst naar een matige top 10 plek.
Meest onderschatte speler: QQ, Ik denk dat de meeste spelers deze speler onderschatten omdat het acc nog niet tussen het lijstje staat op het profiel van BabyDragon
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met spelers die plezierig zijn in de omgang.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Victorious, Weigert alle belangrijke gesprekstof die je als mannen onder elkaar kan hebben. Walgelijk...
Mooiste spelers naam: Do Not Eat Yellow Snow, blijf ik een mooie spelers naam vinden.
Mooiste stam naam: Wol, Deze naam heeft het allemaal waardoor andere stammen er meteen diplomatiek betrokken mee willen zijn.
Het tofste topic: Heb geen voorkeuren.
Het domste topic: Geen idee
Favoriete forum poster: Combino Pastasaus, zijn recente pijp opmerking vond ik wel een mooie. Lekker direct
Minst favoriete forum poster: Victorious
Dikste wannabe op het forum: idk
Dikste wannabe in het spel: Chameleon,
Walgelijk al dat bb edelen. Heb je gereport ervoor..
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld: Dat ik een oude speler van vroeger heb gefixt die nu continu aan het farmen is.
Meest belovende speler voor de toekomst: BabyDragon
Meest belovende stam voor de toekomst: Wol
Grootste blunder van je account: Onzin
Voor wie heb je nu echt respect: De spelers op mijn profiel en Skurler.
Voor wie heb je nu echt geen respect: Anti Woke, had graag zijn ex gezien.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn co, heeft goede humor.
Ik wil graag nog meedelen dat: idk? Ben hier al te lang mee bezig...
mohniels1, Speeder., De Sukke, Istari, .Da Vinci, Svensson, Team Maligator, Dragonshield, Conceived by Communism, don maradona, Do Not Eat, Yellow Snow. blond, anonymous forever, KANYE, jepper, Hunterz
Beste stam: VFsnip, ze zorgen ervoor dat ik goedkoop dorpjes kan mee snoepen. Ga zo door.
De beste stam speler: Marakyan, top speler die doet wat ik hem opdraag
Het grootste ego: Anti Woke, vergelijkt ons met zijn ex maar stuurt vervolgens geen foto en negeert ons...wat sjanant!
Beste leider: BabyDragon, hoe hij Wol naar de top loodst kunnen er maar weinigen.
Slechtste leider: V3rs3jo3y, heb elk lid al in pm gehad met een solli.
Meest onderschatte stam: VFsnip, toppertjes
Meest overschatte stam: Ik denk Chaos?
Meest overschatte speler: BabyDragon, Iedereen verwacht dat dit acc met gemak in de top 3 zal komen, echter moet ik bekennen dat er een tijdje niet is gefarmd en we onze doelstelling hebben verplaatst naar een matige top 10 plek.
Meest onderschatte speler: QQ, Ik denk dat de meeste spelers deze speler onderschatten omdat het acc nog niet tussen het lijstje staat op het profiel van BabyDragon
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met spelers die plezierig zijn in de omgang.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Victorious, Weigert alle belangrijke gesprekstof die je als mannen onder elkaar kan hebben. Walgelijk...
Mooiste spelers naam: Do Not Eat Yellow Snow, blijf ik een mooie spelers naam vinden.
Mooiste stam naam: Wol, Deze naam heeft het allemaal waardoor andere stammen er meteen diplomatiek betrokken mee willen zijn.
Het tofste topic: Heb geen voorkeuren.
Het domste topic: Geen idee
Favoriete forum poster: Combino Pastasaus, zijn recente pijp opmerking vond ik wel een mooie. Lekker direct
Minst favoriete forum poster: Victorious
Dikste wannabe op het forum: idk
Dikste wannabe in het spel: Chameleon,
Walgelijk al dat bb edelen. Heb je gereport ervoor..
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld: Dat ik een oude speler van vroeger heb gefixt die nu continu aan het farmen is.
Meest belovende speler voor de toekomst: BabyDragon
Meest belovende stam voor de toekomst: Wol
Grootste blunder van je account: Onzin
Voor wie heb je nu echt respect: De spelers op mijn profiel en Skurler.
Voor wie heb je nu echt geen respect: Anti Woke, had graag zijn ex gezien.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn co, heeft goede humor.
Ik wil graag nog meedelen dat: idk? Ben hier al te lang mee bezig...
Laatst bewerkt: