Golden Awards W9

DeletedUser

Guest
Thanks, je had maar even hoeven te bellen en ik ben er........


Dus actie graag Pi

Hoezo actie? Ezeltje heeft afgelopen 6 dagen ongeveer 85 dorpen verloren (bron). Ik denk niet dat C.I.A. te klagen heeft wat actie betreft. Wat ik me dan afvraag: wie gaat er daar eindelijk een keertje orde op zaken zetten? *Zit met een nieuwsgierige blik naar de toekomst te kijken*

:speer:
 

DeletedUser

Guest
Hoezo actie? Ezeltje heeft afgelopen 6 dagen ongeveer 85 dorpen verloren (bron). Ik denk niet dat C.I.A. te klagen heeft wat actie betreft. Wat ik me dan afvraag: wie gaat er daar eindelijk een keertje orde op zaken zetten? *Zit met een nieuwsgierige blik naar de toekomst te kijken*

:speer:

Ohja, EDIT: op Scalleforever en Sjusleef lijkt er ook heel wat werk aan de winkel.. . Misschien daar eens kijken als je actie mist ;)

sorry voor dubbelpost
 
Reactiescore
0
Hoezo actie? Ezeltje heeft afgelopen 6 dagen ongeveer 85 dorpen verloren (bron). Ik denk niet dat C.I.A. te klagen heeft wat actie betreft. Wat ik me dan afvraag: wie gaat er daar eindelijk een keertje orde op zaken zetten? *Zit met een nieuwsgierige blik naar de toekomst te kijken*

:speer:

2497700
 

DeletedUser

Guest
BAN HIMMM!! BAN HIMMM!!

Dubbelposter ontmaskerd! :bijl::bijl:

DUBBELPOST & SPAM... moet wel een levenslange ban zijn.

"Dit forum vereist dat je 60 seconden wacht tussen het melden van berichten. Probeer het opnieuw in 50 seconden"

*zucht*, moet ik ook nog 50 seconden wachten om jouw een ban aan te smeren :(
 

DeletedUser

Guest

De term "newbie" moet niet verward worden met "n00b" of "noob", dit zijn spelers die al meer ervaring hebben, maar zich toch op hetzelfde niveau bevinden als een "newbie".

Omschrijving klopt 100% voor Moral :catapult::catapult:
 
Reactiescore
0
spamteam is gelanceerd!

Geen commentaar.

De term "newbie" moet niet verward worden met "n00b" of "noob", dit zijn spelers die al meer ervaring hebben, maar zich toch op hetzelfde niveau bevinden als een "newbie".

Omschrijving klopt 100% voor Moral :catapult::catapult:

Ik begin mij te ergeren aan jouw, bied je excuus aan of ondervindt de kracht van mijn ridders! :ridder::ridder::ridder::ridder:
 

DeletedUser

Guest
De term "newbie" moet niet verward worden met "n00b" of "noob", dit zijn spelers die al meer ervaring hebben, maar zich toch op hetzelfde niveau bevinden als een "newbie".

Omschrijving klopt 100% voor Moral :catapult::catapult:

Wat zeg jij nou :eek:
 

DeletedUser

Guest
spamteam is gelanceerd!

Speciaal voor Moon28


Geen commentaar.

Ik begin mij te ergeren aan jouw, bied je excuus aan of ondervindt de kracht van mijn ridders! :ridder::ridder::ridder::ridder:

Ik verkies de ridders! :edelman::edelman::edelman::edelman::edelman:. En genoeg gespamd voor dit jaar -.-'


Wat zeg jij nou :eek:

Sorry :( Ik weet dat je het niet verwacht had.. daarom komt deze schol des te harder aan. Maar ik zal steeds van je blijven houden, in goede en kwade tijden. Voor de dood en na de dood. Of zoals iemand van de oude garde ooit zei: er is leven, er is leven na de dood!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
0
Speciaal voor Moon28




Ik verkies de ridders! :edelman::edelman::edelman::edelman::edelman:. En genoeg gespamd voor dit jaar -.-'




Sorry :( Ik weet dat je het niet verwacht had.. daarom komt deze schol des te harder aan. Maar ik zal steeds van je blijven houden, in goede en kwade tijden. Voor de dood en na de dood. Of zoals iemand van de oude garde ooit zei: er is leven, er is leven na de dood!

The Power Of My Mighty Warriors
 

DeletedUser

Guest
Sorry :( Ik weet dat je het niet verwacht had.. daarom komt deze schol des te harder aan. Maar ik zal steeds van je blijven houden, in goede en kwade tijden. Voor de dood en na de dood. Of zoals iemand van de oude garde ooit zei: er is leven, er is leven na de dood!

Tot aan de laatste zin kon ik het nog hebben, maar nu ben ik te erg geschaad!
 
Bovenaan