Golden Awards - w79

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
was zelfs je stamgenoot nog op w59, en mijn buurman @potje
 
Reactiescore
5.595
Lord Dwergke druk met RL? Nerd is dat joh.
 
Reactiescore
217

DeletedUser69389

Guest
Ja ik heb zoveel stamgenoten gehad in al die tijd dat ik tw speel, onthoud niet iedereen :p



Ja die nerd is druk met studeren, wanneer hij het rustiger heeft komt hij hopelijk terug.
Jonan is dat. Die goede vrienden was met Devin van Noobstiaan.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Reactiescore
1.476
Dat kan, wie ben jij eigenlijk als ik vragen mag?
Jonan is dat. Die goede vrienden was met Devin van Noobstiaan.
Dank voor je toevoeging Martijn. Ik heb met Devin eenmalig gespeeld op noobstiaan w59, ben daarna overgestapt op SOA (Son of Azuma, naam is tegenwoordig anders geloof ik) om als defbunker te fungeren. Alle controversie rond noobstiaan is later pas ontstaan. Weet wel dat AOD naast ons lag, kan me verder niet veel van het oude vinage herinneren.

Ken jij potje niet?
Ken jij potje wel dan?

was zelfs je stamgenoot nog op w59, en mijn buurman @potje
Volgens mij hebben we zelfs nog een maandje op hetzelfde acc gespeeld, toen jij net op noobstiaan kwam. Maar dat kan ik mis hebben.
 
Reactiescore
5.595
Ik ken potje wel
 
Reactiescore
24
Beste speler: Je kunt er niet omheen hoe hard KUSM gaat. Het mooie eraan is dat hij ook top ODA staat en relatief weinig interns heeft. Zeer benieuwd naar dit account en zijn spelers.

Beste stam: !RUM de ene bekijkt het als laf, de ander als mooi gedaan. Helaas is het niet de bedoeling in dit spel om het een ander leuk te maken. Dus ergens vind ik het logisch dat je probeert de beste stam te rekruten, met alle gevolgen van dien.

De beste stam speler: Account @AlbinoPino die jongens, inclusief mezelf, hebben zich letterlijk en figuurlijk in bochten gewrongen voor het stambelang en uiteindelijk levert het niks op, jammer maar helaas.

Het grootste ego: Ik heb nog maar met weinig mensen contact gehad op W79, maar hier spant er toch wel eentje de kroon: de beste man Karel. @Olifantje

Beste leider: Op dit moment zou ik voor het account Torek gaan. Dit op basis van de fusie tussen Wolves en Sense. Ik denk dat er heel wat discussies moeten geweest zijn in die fusie. Met als gevolg een hoop kopzorgen voor de leider(s). Het is al bij al mooi uitgedraaid, terwijl er in het begin massaal gedacht werd dat de liggingen hun eigen dood zou worden.

Slechtste leider: Vind ik moeilijk aangezien ik altijd respect heb voor iemand die de moeite om iets op poten te zetten.

Meest onderschatte stam: GGP Ik denk/hoop dat deze stam in de rim van !rum nog een betekenis zal spelen in het verdere verloop van deze wereld.

Meest overschatte stam: Dit moet wel !Rum zijn toch?

Meest overschatte speler: Hier ga ik voor Starboy Interlude, elk zijn internperiode, maar bij deze mannen stopt het maar niet. (Na de lichtelijk walgelijke screenshot die hier ergens gepasseerd is kan ik nog weinig respect opbrengen voor iemand die zo omgaat met zijn MB's)

Meest onderschatte speler: ik onderschat niemand.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: @Rave Into Space helaas bleef de invite uit

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: @.Dreamcatcher ook al snap ik hun keuze, na deze actie kan ik die mannen niet meer vertrouwen. helaas

Mooiste spelers naam: Act of Divinity of Depths of Despair

Mooiste stam naam:
geen kandidaat

Het tofste topic: Zoeken achter vermeldingen op Golden Awards :confused: ben meestal vrijsnel klaar.

Het domste topic: /

Favoriete forum poster: /

Minst favoriete forum poster: /

Dikste wannabe op het forum:/

Dikste wannabe in het spel: @odv1
die jongen doet maar wat :p

Mooiste profiel foto van spelers: @BaD AttitudE

Mooiste profiel foto van stammen: @K9,
Ik hoop oprecht dat dit een foto is van een van de honden van de accounts.

Mooiste actie van de wereld: Die zal niet zolang meer op zich laten wachten. Op dit moment waren meeste acties vrij kleinschalig, maar nu moet er toch wel eens eerste clash of the titans aankomen.

Meest belovende speler voor de toekomst: @Alexander13

Meest belovende stam voor de toekomst: NAT
Ik hoop dat deze stam !Rum het vuur nog aan de schenen legt.

Grootste blunder: Sollicitatiebrief te laat bij !Rum

Voor wie heb je nu echt respect: @mauss
deze lieve man zal alles doen voor de mensen waar hij commitment aan belooft, soms wat aggressief maar 'o zo'n teddybeer'

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: @mauss @Nelisfcu14 @AlbinoPino <3

Ik wil graag nog meedelen dat:
het schrijven van deze post meer tijd in beslag neemt dan gehoopt
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Meest overschatte speler: Hier ga ik voor Starboy Interlude, elk zijn internperiode, maar bij deze mannen stopt het maar niet. (Na de lichtelijk walgelijke screenshot die hier ergens gepasseerd is kan ik nog weinig respect opbrengen voor iemand die zo omgaat met zijn MB's)

Die speler speelt ook niet meer op interlude, mede als gevolg van die actie
 
Reactiescore
469
Leuk om terug wat lijstjes te zien, lijkt me nu nog eens de beurt aan een K9 of Wolves lid? :biggrin: :biggrin:
Niet alsof de huidige lijstjes enige waarden hebben aangezien er nog bijna niks is gebeurd op deze wereld.

Dat resulteert ook in dat de huidige lijstjes voornamelijk gaan over stamleden of over prestaties van accounts/personen op vorige werelden.
 
Reactiescore
244
Niet alsof de huidige lijstjes enige waarden hebben aangezien er nog bijna niks is gebeurd op deze wereld.

Dat resulteert ook in dat de huidige lijstjes voornamelijk gaan over stamleden of over prestaties van accounts/personen op vorige werelden.

Nja komt uiteraard door hoe de kaarten nu geschud zijn in deze wereld he maar dan nog blijft het toch fijn om een lijstje te lezen, niet? Daarnaast vind ik dat je niet kan zeggen dat de lijstjes geen waarde hebben. Misschien minder in verhouding met andere werelden maar dan nog.
 
Reactiescore
469
Nja komt uiteraard door hoe de kaarten nu geschud zijn in deze wereld he maar dan nog blijft het toch fijn om een lijstje te lezen, niet? Daarnaast vind ik dat je niet kan zeggen dat de lijstjes geen waarde hebben. Misschien minder in verhouding met andere werelden maar dan nog.

Ik ben persoonlijk sws niet voor de early game lijstjes, enkel is het wel leuk om de revolutie van de wereld te zien en op het einde nog eens te bekijken welke "early game helden" flop zijn gebleken en welke het daadwerkelijk gemaakt hebben.

en goh jah, fijn om een lijstje te zien? de meeste accounts die benoemd worden heb ik geen flauw idee van wat ze kunnen, en of hun top/flop nominatie daadwerkelijk correct is. Er valt ook weinig statistieken te tonen om het argument kracht bij te zetten omdat er gewoon weg niks noemenswaardig gebeurd.
 
Bovenaan