Golden Awards - w79

Reactiescore
241
Het wordt weer tijd voor een nieuw lijstje niet?
Vorige is weeral +1 week oud!




Beste speler: Ik kan onszelf niet nomineren hiervoor (beetje teveel ego).
Maar Kusm: gebaseerd op de huidige ranglijst, de ervaringen van de spelers die momenteel spelen en de ligging. Alsook ODA, ODD inbegrepen. Lijkt dit de beste speler. Hopelijk kunnen ze dit blijven volhouden.

Beste stam: Pure. Ik denk dat dit met voorsprong de beste stam is op dit moment. Ze houden goed stand, hebben een goed imago en zijn klaar om een echte strijd aan te gaan. Het lijkt een goed geoliede machine die op elkaar zijn ingespeeld.

De beste stam speler: AlbinoPino, Zeer gedreven jongens die klaarstaan om het beste van zichzelf te geven voor de stam. Zijn ook niet vies van het " vuile werk" en doen al het nodige om alles goed te doen draaien. Niet de meest ervaren jongens, wel de meest leergierige en dat is een goede ingesteldheid.

Het grootste ego: Maurice (Mauss), Sorry Not Sorry. Het is niet omdat je nu op snapchat heb dat we opeens vrienden zijn. Ik wil meer van je zien (niet op snapchat, maar IG)

Beste leider: Leiding- Pure., overhaasten niets. Zitten in een goede positie en doen hun werk goed. Als ze het slecht deden, zouden ze deze kleine stam niet bij elkaar kunnen houden. Dus ze doen hun werk goed.

Slechtste leider: Leiding G.G.P., Valt niet serieus te praten met deze leiding. Spijtig, want als je wilt onderhandelen wordt alles in het belachelijke getrokken. Het is inderdaad maar een spel, maar serieuze voorstellen mogen ook serieus genomen worden.

Meest onderschatte stam: K9, Als ze hun huidig stamcluster kunnen uitbreiden en goede lijnen kunnen tekenen dan zie ik ze het nog ver schoppen. Je hoort weinig over de stam, maar dat is net goed. Een underdog-positie is altijd goed, zo kan je tegenstander altijd verrassen.

Meest overschatte stam: .... , volgens mij was deze stam bedoeld als grap en een samenraapsel van alle spelers die geen deftige stam konden vinden? Ze zijn redelijk hoog gerankschikt ondanks dat ik geen bekende namen, mensen met ervaring of deftig ge-edelde dorpen zie. 1stammassa van een stam met deftige spelers en niemand weet nog wie .... is.

Meest overschatte speler: San-der, Enorm veel interns en BB's, af en toe eens een spelertje edelen. Echt een flop eerlijk gezegd. Als je zo groot wordt en zo een (2de) wereld wil winnen, best wel zielig. Ik hoop dat we meer te zien krijgen van je skills deze keer en dat het internen en makkelijke leven wel gedaan is.

Meest onderschatte speler: Schou067, Deze jongens weten wat ze doen en zijn eigenlijk niet zo bekend bij het grote publiek. Ze zorgen er wel voor dat ze het beste in ons( .Dreamcatcher) naar boven halen als buurman. We zullen nog vaak genoeg de naam Schou067 zien terugkomen denk ik, ofwel op het forum, ofwel op de ranglijsten.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik ben niet kieskeurig, zolang je maar borsten en een v*gina hebt.
effe serieus: Schou067, Kusm, act Of Divinity, AlbinoPino, Knoledge is Power, en nog zoveel meer. Mensen die serieus spelen maar soms ook eens gewoon kunnen lachen.


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: San-der, Draco warrior, loatugaon, type spelers dus die eigenlijk denken dat ze weten hoe ze het spelletje spelen, maar eigenlijk totaal niet goed spelen en genieten van een hoge positie op de ranglijst omdat ze internen of goed kunnen slijmen om in een veilige omgeving te zitten.

Mooiste spelers naam: Los Bombarderos*, coole naam :)


Mooiste stam naam: MMDB, ADA( Cardano kan ook staken gewoon, niet vergeten te doen!)

Het tofste topic: Golden awards, elke keer hopen dat ik in een lijstje sta, om dan teleurgesteld te realiseren dat ik er niet in sta :'(

Het domste topic: n.v.t.

Favoriete forum poster: @maretan altijd goed onderbouwd en geargumenteerd. Is ook mijn co-speler en I love him x

Minst favoriete forum poster: gewoon iedereen die niet kan lachen met een mopje en zo zuur is als de pruim van mijn vriendin.

Dikste wannabe op het forum: /

Dikste wannabe in het spel: Starboy Interlude
, pakt onze positie 1 af door een intern en schept er mee op via PM en berichtjes. We halen je we in eens je geen interns meer hebt xx

Mooiste profiel foto van spelers: Dephts of Despair

Mooiste profiel foto van stammen: DEKLOK
, dit profielplaatje is echt een levensmotto geworden!

Mooiste actie van de wereld: Denk dat die nog moet komen :)

Meest belovende speler voor de toekomst:
.Dreamcatcher, hier zet ik mijn eigen team op. Ik ben ervan overtuigd dat we het ver kunnen schoppen op deze wereld. Ik ben er ook van overtuigd dat dit niet enkel door het team zal zijn waarin we spelen, maar ook de stam, de omgeving en andere factoren. We zijn als team klaar om een strijd aan te gaan maar ook om anderen te helpen. Lets go!

Meest belovende stam voor de toekomst: K9, hopelijk laten ze eens zien wat ze kunnen en ik hoop dat ze een leuke strijd zullen aangaan en niets uit de weg zullen gaan.

Grootste blunder: /

Voor wie heb je nu echt respect:
Het eigen team (.Dreamcatcher) en alle mensen die in ons geloven of die ons een PM of berichtje sturen om eens een babbeltje te slaan. We zijn allemaal mensen en een simpele 'goeiedag' doet al heel veel goeds. :)


Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: het eigen team uiteraard, ook de stamgenoten (UA1), we zitten soms niet altijd op 1 lijn over bepaalde zaken, maar we geraken er altijd wel uit en doen ons best.

Ook Schou67 zorgt ervoor dat we competitief blijven strijden voor de top 3

Ik wil graag nog meedelen dat:
Ik nu op mijn werk zit en ik echt dringend moet kakken...
 
Reactiescore
103
mooi lijstje!!! Al denk ik dat San-Der veel meer waard is dan wat iedereen inschat. Ze liggen in een zone waar ze niet veel andere keuzes hebben dan 'interns' lang door 20:1 ratio en nu door moraal. Al hebben ze met afgelopen dagen op Mrrob te lopen toch al een eerste keer echt van zich laten zien ;)
 
Reactiescore
23
Hey,

Mooi lijstje man, en bedankt voor onze benoemingen! ;) We gaan ons best doen ze ook waar te maken haha.
 
Reactiescore
112
mooi lijstje!!! Al denk ik dat San-Der veel meer waard is dan wat iedereen inschat. Ze liggen in een zone waar ze niet veel andere keuzes hebben dan 'interns' lang door 20:1 ratio en nu door moraal. Al hebben ze met afgelopen dagen op Mrrob te lopen toch al een eerste keer echt van zich laten zien ;)

Je gaat mij niet wijsmaken dat je in start niet anders kan doen dan massaal barbs edelen en deze uitbouwen met PP.
 
Reactiescore
27
Het grootste ego: Maurice (Mauss), Sorry Not Sorry. Het is niet omdat je nu op snapchat heb dat we opeens vrienden zijn. Ik wil meer van je zien (niet op snapchat, maar IG)


HAHA Dat valt nog best mee wat je over me zegt... :) Zoals Ik al zei zit ik op snapchat voor dickpics en niet voor mannetjes die voor een spiegel foto's van zichzelf maken en zo op zichzelf geilen. ;)

<3 U2 Karel
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.319
Zal wel hondsdolheid zijn
 
Reactiescore
736
Je gaat mij niet wijsmaken dat je in start niet anders kan doen dan massaal barbs edelen en deze uitbouwen met PP.

Buiten het feit dat ik het met je eens ben, is er ook simpelweg niet meer te ontkomen aan deze huidige meta. Ik ken meerdere accounts/spelers die al werelden een soortgelijke tactiek (met wisselende successen) toepassen. Persoonlijk denk ik dat het enerzijds 'zwak' te bestempelen valt, anderzijds als je een legertje mb's hebt wat het vuile werk voor je doen kun je zelf ongestoord de acties opzetten die er toe doen. Dat je dan vervolgens early je cluster heel snel verstevigd met bb's, niet eens zo'n domme keus. Zeker als je in acht neemt wat voor een schijt wereld dit is als je kijkt naar de natuurlijke gaten in de clusters deze wereld. Sommigen spelers MOETEN bb's edelen willen zij überhaupt aansluiting hebben met hun 1ste dorp.

Echter komt het uiteindelijk allemaal aan op wie de eerste grote, goed opgezette massa mag koppen, dan kun je gelijk stellen wie flop en top is en mooie golden award lijstjes maken.

Het argument 'internen en bb's edelen' is niet meer van de hedendaagse TW. Het is, voor sommigen maybe sad enough, part of the game these days.
 
Reactiescore
416
Beste speler: Mookie, man is legend met zn obby cape.

Beste stam: FRUONK, stel legends, geweldige aanbiedingen in de stam.

De beste stam speler: Campionen, geeft het meest in 30minuten.

Het grootste ego: Campionen (nachter mr frunk), hij denkt 5k pp waard te zijn.

Beste leider: The Man With No Name, heeft capitalisme in tw verwerkt... topper!

Slechtste leider: Ik

Meest onderschatte stam: Ad Infinitum, stel topperts geen andere woorden

Meest overschatte stam: De Drooglegging, stelletje hokboeren van w75

Meest overschatte speler: Ik weer, kan toch niet offen.

Meest onderschatte speler: Road Runner

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Timedoesmatter

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Campionen, heeft een te hoge standaard.

Mooiste spelers naam: Apple Juice And Vodka

Mooiste stam naam: Franks Achterwerk

Het tofste topic: basically alles non-w79

Het domste topic: spotprenten, staat toch niks leuks in

Favoriete forum poster: @We Like Hot Chicks @Road Runner

Minst favoriete forum poster: @Qui Intus Diaboli , geen turkse raids meer

Dikste wannabe op het forum: de mod die mijn bericht gaat verwijderen

Dikste wannabe in het spel: @PTXgamer

Mooiste profiel foto van spelers: n.v.t.

Mooiste profiel foto van stammen: Franks Achterwerk
goeie memes.png

Mooiste actie van de wereld: het niet actief spelen

Meest belovende speler voor de toekomst: TimeDoesMatter

Meest belovende stam voor de toekomst: -

Grootste blunder: 5k betalen, was me iets te duur

Voor wie heb je nu echt respect: The Man With No Name, het kost heel veel tijd/energie om zo'n organisatie op te zetten en alsnog winst te draaien.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: @Rara Est Fides.

Ik wil graag nog meedelen dat: ik een timer zet hoe snel dit bericht gedelete wordt.
 
Bovenaan