Golden Awards - w79

Reactiescore
103
Beste speler: .Dreamcatcher, hij is al een tijdje soort van mijn buurman en hij lijkt gewoon op zijn gemak overal doorheen te groeien is erg leuk om te zien aangezien we zo dicht bij elkaar liggen en elkaar (denk ik) goed in de gaten houden. Het enige wat ik wel verwacht had is dat hij een keer rover van de dag zou worden aangezien ik weet dat hij die al een tijdje actief probeert te pakken.

Succes .Dream hoop dat je binnenkort je rover van de dag pakt!

Beste stam: Wolves, Ik vindt het met name knap hoe ze blijven aanvallen heb ook contact met enkele en ben erg onder de indruk van hen mentaliteit maar ook gezelligheid. Voordat iemand mij over sense aanvalt ik ken daar geen spelers en wil ook niet in overige discussies worden getrokken.

De beste stam speler: BaD AttitudE, ken een speler op dit account van een andere wereld en weet gewoon dat er heel veel kunnen in dit account zit, maar zoals gezegd ken ik niet veel spelers/stammen van tegenwoordig. En ze zijn niet beroerd om clears te doneren omwille van de stam wetend dat ze zelf geen edels kunnen sturen vanwege looptijden

Het grootste ego: Schou067, ben namelijk heel slecht in compromissen sluiten en drijf graag mijn zin door. (Hier probeer ik aan te werken ;) )

Beste leider: pass heb nog maar onder 1 leider gespeeld dus heb geen vergelijkingsmateriaal

Slechtste leider: pass heb nog maar onder 1 leider gespeeld dus heb geen vergelijkingsmateriaal

Meest onderschatte stam: Ik ben persoonlijk nog geen stam tegen gekomen waar de verwachtingen niet gematched hebben met wat eruit kwam. Misschien zien we binnenkort nog een paar mooie stammen ontstaan die het beter gaan doen dan we zouden denken.

Meest overschatte stam: -NRG-, dit is persoonlijk omdat ze hebben getracht mij te beschuldigen van stabben door feiten en afspraken te verdraaien. Ze hebben later hen excuses aangeboden en zouden een rectificatie rondsturen weet niet of mensen die al hebben ontvangen?

Meest overschatte speler: (Team) Maligator, Ze loopt altijd maar te ouwehoeren op het discord kanaal dus kan niet veel online zijn. (Dit is een grapje natuurlijk). Ik wou hier eigenlijk Mauss nomineren maar ik denk dat niemand hier die hoger inschat dan dat hij werkelijk is.

Meest onderschatte speler: Ours777, deze speler ligt dicht bij mij en we hebben geregeld contact en hij lijkt ondanks zijn formaat zeker zijn zaakjes op orde te hebben iets dat ik wel erg kan waarderen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: In kog we trust, BaD AttitudE en Team Maligator. Vindt ze allemaal super gezellig en ze weten hoe het spelletje werkt en zijn niet te beroerd om ergens samen over te sparren en dat vindt ik het leukste om toch onderling contact te hebben.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mauss.

Mooiste spelers naam: Waldo13, eigenlijk zou die 13 nog weg moeten en dan kunnen we Waar is Waldo spelen. ;)

Mooiste stam naam: Wolves, omdat ze de naam ook waarmaken ze hebben een mooie ODA zoals je die ook zou verwachten bij een stam met die naam.

Het tofste topic: Golden awards, wanneer er lijstjes worden gepost leuk om de meningen te lezen van anderen

Het domste topic: Alles waar alleen maar eindeloos domme discussies ontstaan om de onzinnigste dingen hou het gezellig iedereen is veel leuker.

Favoriete forum poster: Alexander13, omdat hij ons account als beste speler nomineerde.

Minst favoriete forum poster: pass

Dikste wannabe op het forum: pass

Dikste wannabe in het spel: Dephts of Despair, hij blijft maar die #1 positie afpakken en sinds gisteren ook de rover van de dag..

Mooiste profiel foto van spelers: Act of Divinity

Mooiste profiel foto van stammen: Purity./Pure.

Mooiste actie van de wereld: Aanval op Sense van Wolves die meerdere dagen doorloopt.

Meest belovende speler voor de toekomst: Don Frederico, ik heb hem bij de start van de wereld leren kennen, maar man wat leert hij snel bij timen/snipen nieuwe verdedigings tactieken geweldige speler en ik hoop dat hij nog ver mag komen!

Meest belovende stam voor de toekomst: G.G.P. dit voor C45. Ze lijken er ook echt voor te gaan als ze een speler aanvallen lijken ze het echt goed aan te pakken en niet ergens een wekenlange strijd van te willen maken. Ik volg ze sinds kort wat meer, maar vindt het leuk om te zien hoe ze het doen.

Grootste blunder: Heb een keer mijn edels voor mijn clear aan laten komen een soort omgekeerd treintje.

Voor wie heb je nu echt respect: SQPR, ik vindt de individuele spelers niet erg goed op 1-2 na, maar hoe ze samenwerken vindt ik mooi om te zien dat de toch wat onervaren spelers toch gezamelijk een mooi resultaat kunnen behalen. Ik bedoel onervaren met alle respect het is geen belediging even ter verduidelijking

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: .Dreamcatcher, omdat hij zo lekker groeit moet ik hem in de gaten houden en daardoor triggert hij mij ook om harder te groeien.

Ik wil graag nog meedelen dat: ik erg slecht ben in het maken van lijstjes

Toch een leuk lijstje? Ook ik kom van eerdere werelden (w1 - w22), al heb ik wel sinds w71-w73-w75 de draad weer opgepakt ;)
 
Reactiescore
226
Toch een leuk lijstje? Ook ik kom van eerdere werelden (w1 - w22), al heb ik wel sinds w71-w73-w75 de draad weer opgepakt ;)

Leuk ik heb met name w1-w10 gespeeld en dus nu recent weer begonnen en de open werelden t/m 78 gebruikt om even te kijken wat nieuw was en om weer even te wennen aan alles.. :)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Het enige wat ik wel verwacht had is dat hij een keer rover van de dag zou worden aangezien ik weet dat hij die al een tijdje actief probeert te pakken.
altijd weer jij, DoD of @Alexander13 die ermee vandoor gaat rip.

thanks voor nominaties though
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
zoals altijd, ik heb gewoon meer dorpen nodig :(
 
Reactiescore
205
Beste speler: Alle spelers die geen bb's hebben geedeld tussen de 0-500 punten.

Beste stam: Kan hier niks anders dan "Bolletje Wol" neerzetten :(

De beste stam speler: Apple Juice And Vodka Hij is actief in het tellen op forum :)

Het grootste ego: Meh idk

Beste leider: Meh idk

Slechtste leider: Ondanks dat mijn stam de beste is zal ik mij hier nomineren.

Meest onderschatte stam: Wol , toppers spelen hier :cool2:

Meest overschatte stam: Pure. Monkey Lord wordt aangevallen, geedeld, gelijk gekicked en geinternd. En dat allemaal in 1 dag. Tevens veel stamwisselingen laatste tijd.

Meest overschatte speler: Depths of Despair Als rank 1 speler een bb dorpje van 159 punten edelen... Wat een noob!!

Meest onderschatte speler: Meh, nobody cares

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Gezellige spelers die geen bb dorpen van 0-500 punten edelen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Die Martieniio93 kwam wel minder aangenaam over.

Mooiste spelers naam: Duiven meester

Mooiste stam naam: Wol

Het tofste topic: Waar Team Maligator in post <3<3<3

Het domste topic: Meh

Favoriete forum poster: Ik vond @nijntje zijn post wel lekker door te lezen. @maretan zijn posts vind ik ook altijd wel sexy.

Minst favoriete forum poster: Martieniio93 rare gozerT

Dikste wannabe op het forum: idk...

Dikste wannabe in het spel: mauss denk ik.

Mooiste profiel foto van spelers: Witch-king of Angmar Heb even snel de top 25 spelers bekeken en ik vind hem van deze speler wel vet.

Mooiste profiel foto van stammen: Wat veel lelijke plaatjes, kan hier niks anders dan mijn eigen stam Wol nomineren :(

Mooiste actie van de wereld: Dat ik niet meer alleen in mijn stam zit.

Meest belovende speler voor de toekomst: .Dreamcatcher

Meest belovende stam voor de toekomst: Ondanks veel noob bb edelaars in de stam denk ik dat Wolves wel wat heeft laten zien.

Grootste blunder: Meh, dat ik niet dichter bij @Team Maligator ben gaan starten zodat ik als MB kon fungeren.

Voor wie heb je nu echt respect: Voor spelers die nolife farmen :cool2:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Gezellige spelers in de discord.

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik dit lijstje met tegenzin heb gemaakt :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
9
Meest overschatte stam: Pure. Monkey Lord wordt aangevallen, geedeld, gelijk gekicked en geinternd. En dat allemaal in 1 dag. Tevens veel stamwisselingen laatste tijd.

Ook met Javix gebeurd destijds, buiten het interngedeelte dan, direct gekickt na dorpenverlies. Gebeurt maar al te vaak tegenwoordig.. Zou graag wel weten waarom. (pp)abusen, premades van 50+ etc. helpen het spel al omzeep. Als er dan nog eens geen stamgevoel meer te bespeuren is, tja, dan blijven er nog 20 spelers over binnen een paar jaar op TRIBAL wars.

Ps: Monkey had wel beter kunnen deffen imo :)
 
Reactiescore
103
Ook met Javix gebeurd destijds, buiten het interngedeelte dan, direct gekickt na dorpenverlies. Gebeurt maar al te vaak tegenwoordig.. Zou graag wel weten waarom. (pp)abusen, premades van 50+ etc. helpen het spel al omzeep. Als er dan nog eens geen stamgevoel meer te bespeuren is, tja, dan blijven er nog 20 spelers over binnen een paar jaar op TRIBAL wars.

Ps: Monkey had wel beter kunnen deffen imo :)

Die mening omtrent premade en stamgevoel deel ik dus volledig!

Mvg,
Alexander13
 
Reactiescore
26
Beste speler: Alle spelers die geen bb's hebben geedeld tussen de 0-500 punten.

Beste stam: Kan hier niks anders dan "Bolletje Wol" neerzetten :(

De beste stam speler: Apple Juice And Vodka Hij is actief in het tellen op forum :)

Het grootste ego: Meh idk

Beste leider: Meh idk

Slechtste leider: Ondanks dat mijn stam de beste is zal ik mij hier nomineren.

Meest onderschatte stam: Wol , toppers spelen hier :cool2:

Meest overschatte stam: Pure. Monkey Lord wordt aangevallen, geedeld, gelijk gekicked en geinternd. En dat allemaal in 1 dag. Tevens veel stamwisselingen laatste tijd.

Meest overschatte speler: Depths of Despair Als rank 1 speler een bb dorpje van 159 punten edelen... Wat een noob!!

Meest onderschatte speler: Meh, nobody cares

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Gezellige spelers die geen bb dorpen van 0-500 punten edelen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Die Martieniio93 kwam wel retarded over.

Mooiste spelers naam: Duiven meester

Mooiste stam naam: Wol

Het tofste topic: Waar Team Maligator in post <3<3<3

Het domste topic: Meh

Favoriete forum poster: Ik vond @nijntje zijn post wel lekker door te lezen. @maretan zijn posts vind ik ook altijd wel sexy.

Minst favoriete forum poster: Martieniio93 rare gozerT

Dikste wannabe op het forum: idk...

Dikste wannabe in het spel: mauss denk ik.

Mooiste profiel foto van spelers: Witch-king of Angmar Heb even snel de top 25 spelers bekeken en ik vind hem van deze speler wel vet.

Mooiste profiel foto van stammen: Wat veel lelijke plaatjes, kan hier niks anders dan mijn eigen stam Wol nomineren :(

Mooiste actie van de wereld: Dat ik niet meer alleen in mijn stam zit.

Meest belovende speler voor de toekomst: .Dreamcatcher

Meest belovende stam voor de toekomst: Ondanks veel noob bb edelaars in de stam denk ik dat Wolves wel wat heeft laten zien.

Grootste blunder: Meh, dat ik niet dichter bij @Team Maligator ben gaan starten zodat ik als MB kon fungeren.

Voor wie heb je nu echt respect: Voor spelers die nolife farmen :cool2:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Gezellige spelers in de discord.

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik dit lijstje met tegenzin heb gemaakt :(


Yup heel spijtig dit... Volledig geveegd (Pure gaat hem niet Ossen, maar gewoon lekker internen voor onze neus) :D
 
Reactiescore
81
Ik zal ook eens een poging doen het lijstje in te vullen om eens iets wat positiever content te posten :engel:
Beste speler: Beste speler in mijn ogen is .ThomasDeTrein, hij is al de hele wereld bovenaan de ranglijsten te vinden in het farmen en roven en heeft veel progressie gemaakt in de laatste weken. Ik vermoed dat zijn trein op gang is en niet snel van plan is om stil te vallen.

Beste stam: Hier ga ik voor mijn eigen stam moeten kiezen vanwege de geweldige sfeer en samenwerking onder de leden die ik voor deze wereld nog niet kende.

De beste stam speler: Ik kan er geen uitkiezen iedereen zet zich even hard in.

Het grootste ego: Na vandaag moet ik dan wel voor Vexus kiezen die ons blijft trashtalken nadat we 3 dorpen hebben afgesnoept.

Beste leider: Lejel, Whiteclown & snoepsteen met ripstik die goed delegeert :p

Slechtste leider: /

Meest onderschatte stam: I
k zou hier mijn eigen stam kunnen zetten maar dat is wat lame. Dus ga ik voor United As One die toch mooi op plek 7 staan in de algemene ranglijst en op plek 12 verslagen tegenstanders met slechts 5 leden.

Meest overschatte stam: Ik heb niet het gevoel dat er op dit moment een stam is die overschat wordt?

Meest overschatte speler: Vexus als hij dan al overschat werd

Meest onderschatte speler: Hier plaats ik graag WhiteClown goede ervaren spelers die het nog ver zullen schoppen ;)

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
NIETTEDOEN heel makkelijke en hulpzame jongens

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Vexus & Elowyo

Mooiste spelers naam: Ik heb gewoon even in de top 25 gekeken en ga voor 'Act of Divinity'

Mooiste stam naam: Vind persoonlijk dat er geen naam boven uit springt maar als ik 1 moet kiezen ga ik voor 'Jaws Of Justice'

Het tofste topic: Golden awards wel leuk om te lezen

Het domste topic: /

Favoriete forum poster: /

Minst favoriete forum poster: /

Dikste wannabe op het forum: /

Dikste wannabe in het spel:
Elowyo

Mooiste profiel foto van spelers: Valar Morghulis. ben fan van Emilia Clarke

Mooiste profiel foto van stammen: Wolves wint deze

Mooiste actie van de wereld: Actie van SPQR op T.h.e.J.o.k.e.r well done boys!

Meest belovende speler voor de toekomst: Geen flauw idee

Meest belovende stam voor de toekomst: DEKLOK

Grootste blunder: Vexus vertrouwen

Voor wie heb je nu echt respect: Alle spelers die elke dag opnieuw hun beste beentje voorzetten

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: De leiding van DEKLOK anders krijg ik geen bier meer

Ik wil graag nog meedelen dat:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan