Golden Awards - w79

Reactiescore
103
Beste speler: Schou067
Is een speler die al continu mee bovenaan in de ranking meedraait zonder in mijn ogen echt op te vallen, dankzij een mooie gestage stijging van de afgelopen dagen zelfs geruisloos in de top-3 binnengeslopen. Lijkt nog geen serieuze tegenstand gehad te hebben, maar dat is voor de meeste spelers bovenaan in de ranking voorlopig nog het geval. Doch is dit van de top-3 volgens mij ook het enige account zonder echte boost hulp, al zal er waarschijnlijk ook wel wat PP gevloeid zijn, maar de vraag is eerder, waar niet?
Voorlopig lijkt het account bezig aan een goede clustervorming om zo te gaan kijken richting RIM en/of CORE. Ben benieuwd wat we van dit account nog kunnen verwachten.

Beste stam: Wolves
Sorry AF'ers, maar hier ga ik voor mijn eigen stam. De stam is opgericht op 12/03/2021, voortvloeiend uit enkele accounts die in C44 niet 100% tevreden waren in hun huidige stammen. Natuurlijk is het op die moment (denk dat wereld 1 week bezig was) heel vroeg om al een serieuze stam te starten, zeker zonder voorafspraken, hulpjes,... (want ja, hier is niets premade aan vooraf gegaan). Echter vanaf 12/03/2021 tot heden staat Wolves al bijna continu op rang 1, met een mooie continue groei, alsook rang 1 ODA (dus nee we krijgen het niet persé cadeau). Langs de andere kant, wil je deze fase van het spel al rang 1 ODA hebben? Want dit betekend ook offensieve verliezen. Zonder al echt getest geweest te zijn op defensief vlak (rang 131 ODD) staat Wolves toch globaal ook rang 1 OD, dus dit zegt wel wat over de ODA. Ik ben benieuwd hoe deze stam zich verder zal ontwikkelen.

De beste stam speler: bono22
Goh, hier kunnen er meer genoemd worden. Echter gezien de wereld nog niet zo ver gevorderd is, er nog niet zo veel informatie van andere stammen en spelers binnen de stammen gekend is, ga ik hier ook voor een speler uit de eigen stam : bono22 . Dit had net zo goed naar andere accounts kunnen gaan, echter is het bono22 die zich de laatste dagen serieus laat zien om de andere accounts mee vooruit te krijgen. Een cleartje meer of minder doneren zijn ze niet te beroerd om.

Het grootste ego: iL Leone Indomabile
Dit is de moeilijkste, zeker als je van W75 komt waar verschillende grote ego's aanwezig waren. Dan is het tot hiertoe nog vrij windstil. Als ik dan echt moet kiezen ga ik even af op het AF en kies ik voor iL Leone Indomabile omdat ze een eigen topic startten toen ze voor het 1st de 1ste plaats bereikten op deze wereld :)

Beste leider: torek
Opnieuw, zeer moeilijk voor een andere stam te bepalen. Want ook stammen als Pure. , One. , Sense en Stam. lijken er zeker wel een goede basis te hebben. Voor wat Wolves betreft kunnen we gewoon niet klagen. Er is duidelijke communicatie, de stam draait zoals hij hoort te draaien. Een intern meningsverschil links of rechts zal er altijd zijn, maar dat wordt intern opgelost zoals het hoort ... . De onderlinge strijd binnen Wolves wordt wat aangewakkerd door de wekelijkse nieuwsbrief en speler van de week, ... . Kortom tot hiertoe de ideale leiding!

Slechtste leider: /
Pasvraag ;) We zijn gewoon nog niet in de fase van het spel waarin dit duidelijk beantwoord kan worden.

Meest onderschatte stam: One.
Wanneer is er sprake van onderschatting? Dat is misschien de beste vraag die zich hier moet stellen? Ik heb gekozen voor One. , maar ik denk niet dat ze persé onderschat zijn. Voorlopig wordt er gewoon vooral gekeken naar de stammen Wolves, Pure. en Sense omdat die elkaar afwisselen, spelers iets vaker op het AF verschijnen,... . Ook hebben de stammen Wolves, Pure, Stam. ... allemaal spelers die regelmatig de top-5 a top-10 induiken. Dit zorgt ook al sneller dat de stam eens wordt aangeklikt om in het oog te houden. Bij One. is dat minder het geval, voorlopig staat de best genoteerde op rang-14, wat natuurlijk verre van slecht is, maar vooral iets minder opvalt. Als je dan toch even gaat kijken hebben ze wel 6 leden in en rond de top-50 van de wereld (op dit moment) en ook een leuken ODA-stamrang positie 4.

Meest overschatte stam: Wolves
Ik hoop niet dat we overschat zijn, maar ik kan bijna niet anders dan onszelf opnoemen. Zoals voorheen al aangehaald. We staan al sinds 12/03/2021 (op 1 of 2 dagen na) bijna continu op stamrang 1 (is dit goed/slecht, dat wijst zichzelf wel uit). Hierdoor wordt er al snel een verwachtingspatroon opgelegd. Mede met een 7-tal leden van de stam (met 8 leden) in de top-25 wordt er duidelijk gemaakt dat ze het menen. Toch is de ODD nog heel beperkt. Dit vinden we natuurlijk niet erg, maar toont ook nog niet aan hoe we omgaan met het defensieve werk. Dit zal toch eerst moeten blijken voor je kan spreken van een goede/top-stam. In die optiek ga ik ons dus voorlopig als meest overschatte stam plaatsen omdat ik vermoed dat er het grootste verwachtingspatroon ligt van zowel intern als extern.

Meest overschatte speler: /
2de pasvraag. Ook hier nog in een te vroeg stadium om te kunnen benoemen in mijn ogen.

Meest onderschatte speler: jens39
Is jens39 daadwerkelijk onderschat? Ik denk het niet, maar waarom benoem ik hem dan? Wel, hetzelfde als hierboven. In deze fase nog heel moeilijk om iemand te benoemen dus heb ik gekozen voor een speler buiten de top-25. Dit omdat hij gewoon in de ranking dan iets minder opvalt. Toen ik dan pagina 2 opende was het meteen duidelijk jens39 . Ik ken hem nog van samen te spelen op w73 en weet dus zeker tot wat hij in staat is en hoe ver hij kan en waarschijnlijk zal geraken. Het zal qua ligging ook snel duidelijk worden of Jens daadwerkelijk onderschat is of niet, open de kaart en zet de stammen Wolves en Sense maar eens op de kaart gemarkeerd ...

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Act of Divinity
Ok, Act of Divinity ligt wel heel ver weg op w79, maar het is duidelijk dat dit een topaccount is. Wij hebben al met hen gebattled op w73, als ik het goed voor heb, heb ik met minstens 2 of 3 van hen samen gespeeld (al was ik er maar beperkt) op w76 waar ze ook een mooi top-account bespeelden. Om dan ook hier weer hoge toppen te scheren. Kijk bijvoorbeeld maar naar de mooie groei en de lekkere farmstats. Henriko ken ik nog van Niet in de Haak en is gewoon een topper!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Sequa Quare.
Geen eigen input, puur gebaseerd op het stab-verhaal op het AF.

Mooiste spelers naam: Act of Divinity en/of iL Leone Indomabile
Ik houdt vooral van namen waar een achtergrond bij is, zo zijn er natuurlijk meerdere, maar de 2 accountnamen die ik aangeef vind ik persoonlijk wel toppers binnen TW-nemen :
iL Leone Indomabile : De ontembare leeuw, het is meer dan een naam. Bijna alle werelden waar zij serieus starten staan ze ook 'ontembaar' in de top-10 te pronken.
Act of Divinity : Daad van goddelijkheid, hoe kom je op zo'n naam? Echter kan je dit vaak gebruiken. Als je vv draait voor een stammie, je offert je clear(s) of deftroepen op. Telkens kan je zeggen : dit is een daad van goddelijkheid ...

Kan een naam meer bij het spel passen vraag je je dan af?

Mooiste stam naam: Wolves
Is dit intrinsiek qua naam, de mooiste naam? Waarschijnlijk niet. Maar voor mij persoonlijk heeft dit een enorm mooie waarde, ook als naam. We starten nu al sinds w73, w75, w79 (wie weet wat komen gaat) telkens opnieuw met Alexander13 (solo of in team), telkens opnieuw liggen we mee aan de basis van het oprichten van de 'nieuwe stam' (op w75 was dit wel vooraf bepaald). Gezien we met een 4-tal spelers toch die werelden telkens gespeeld hebben (w73 ieders solo, w75 samen stam gevormd met zelfde spelers door positie kiezen en w79 allemaal samen in 1 team :O) komt deze naam telkens terug. Niet telkens op mijn aangeven, voor elks van onze 4 CO-spelers heeft deze naam blijkbaar een hoge waarde!

Het tofste topic: Golden Awards - w79
Echter is het nog vroeg in de wereld, binnen een kleine maand zal dit topic meer activiteit aan zich winnen, met verschillende leuke lijstjes tot gevolg.

Het domste topic: Nummer 1 stam
Sorry Arbeitman, maar je moet het me toch nageven, heel veel zinvol is er in dit forum niet aan bod gekomen. Al moet ik je meegeven dat het een mooie aanzet was om W79 AF leven in te blazen ;)

Favoriete forum poster: /
Sorry aan de meest actieve AF-w79 forumers, maar gezien de beperkte activiteit op w79 AF alsook de beperkte concrete en zinvolle discussies geven aanleiding dat ik nog geen favoriete poster heb op het AF -w79. Hier kan natuurlijk snel verandering in zijn.

Minst favoriete forum poster: arbeitman
Sorry kerel, ik voel wel wat voor het VF en de acties die opgezet worden of besproken worden. Maar de eerder kinderlijke en disrespectvolle reacties die je af en toe plaatst zorgen er toch voor dat ik je hier voorlopig mijn plaatsje geef. Wie weet kan hier met enkele mooie VF's wel verandering in komen.

Dikste wannabe op het forum: /

Dikste wannabe in het spel: /

Mooiste profiel foto van spelers: Depths of despair.

Ook hier had ik graag voor een plaatje van onze eigen Yannick gekozen. Doch toen ik het plaatje van Depths of despair. zag, vond ik dit toch wel 1 van de betere plaatjes op w79, zeker toepasselijk bij de accountnaam.

Mooiste profiel foto van stammen: Wolves
Yannick, als je er tijd voor hebt en neemt ben je gewoon een topper in het maken van plaatjes! Dit plaatje vertegenwoordigd ook perfect de ingesteldheid van Wolves. De Wolven op het plaatje hebben een blik die aantoont dat ze altijd klaar staan voor de aanval en/of strijd. Dit is ook hoe Wolves in het spel staat!

Mooiste actie van de wereld: /
Zijn er al echte acties geweest? Dan heb ik die gemist. Ik kan er voorlopig (jammer genoeg) nog geen benoemen.

Meest belovende speler voor de toekomst: mauss
Ja, hij staat eigenlijk al ver bovenaan in de rankings, maar toch. Als je ziet waar hij staat, hoe zijn ligging is, ... Als mauss aan de RIM geraakt zal hij de end-game zeker mee aan bepalen. Met nog een klein leger aan hulpjes (geen idee op welke manier, maar op zijn profiel staan meer spelers onder bescherming dan in een traditionele stam) moet er namelijk veel mogelijk zijn.

Meest belovende stam voor de toekomst: CROES
Ik heb hier gekozen om voor een stam te gaan die nog niet de top-5 behaald heeft, dit omdat ik echt een stam wou kiezen die door de groei de komende periode mogelijks enkele ranking plaatsen zal gaan winnen en dus echt een aantoonbare groei zou kunnen hebben. Ze hebben een leuke RIM-ligging. Enkele goede/actieve accounts lijkt me. Als ze de dreiging met enkele andere 'grote' stammen kunnen afwenden zie ik wel muziek in CROES . Hun grootste dreiging zal gaan komen van : DST en DEKLOK gezien hun ligging al wat doorheen elkaar lijkt te gaan. Gezien de NAP tussen die 2 laatste zal CROES wel van goede aard moeten zijn!

Grootste blunder: de stab op iL Leone Indomabile
Dit gezien het resultaat dat met deze stab vooropgesteld werd, wat haaks staat op het gekregen resultaat.
Credits voor iL Leone Indomabile om dit te ontwijken. Als ik me goed herinner was iL Leone Indomabile ook op w71 het eerste target van een echte massa en kwamen ook hier enkel de aanvallende stammen (ja er werd met stammen samengewerkt tegen een solo account in early-game) slechter uit.

Voor wie heb je nu echt respect: Demian van team Torek
Ik vind respect enorm belangrijk en heb eigenlijk voor iedereen respect, maar ik moe(s)t 1 iemand benoemen. Ik schets even waarom, op een moment dat het wat lastig gaat (ik wijd niet verder uit), toch de zin en tijd bij elkaar rapen om opnieuw de nodige inspanningen voor de stam te leveren om het intern binnen Wolves leuk te houden, zoals het maken van een nieuwe nieuwsbrief en het opmaken van verkiezing tot speler van de week, ... .

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Welke niet?
Eerst en vooral mijn fantastische team, dat na enkele werelden allemaal solo eindelijk is samengevloeid tot een prachtig team voor 1 account. Ja jongens. Maarten, Jonathan en Yannick, jullie zorgen ervoor dat ik er nog meer en beter voor wil gaan. De stats (farmen en roven) elke dag voor elkaar willen verhogen, de timings t.o.v. elkaar elke keer strakker willen doen. Het beste aanvalsplan willen maken,.... .

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik hoop dat W79 nog eens loopt zoals een TW wereld hoort te lopen.
M.a.w. geen stabs en onnoemelijk veel drama, maar gewoon een wereld die alle fases van het spel doorloopt op een eerlijke en correcte manier. Het is in RL al een benarde situatie genoeg met het hele COVID-19 gegeven, laat ons het dan ingame maar leuk houden.

--

Zo jongens, dit is mijn eerste lijstje voor w79. Er is wat meer tijd in gekropen dan verhoopt. Ik ben benieuwd als ik hier binnen een maand op terugkijk in hoeverre dit goede inschattingen zijn geweest.

Mvg,
Robin | Team Alexander13
 
Reactiescore
561
Wat een kutlijstje. De jaloezie van mijn wereldse topiek en jouw gefaald flauw afkooksel is pertinent aanwezig.

Sneu
 
Reactiescore
219
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Act of Divinity
Ok, Act of Divinity ligt wel heel ver weg op w79, maar het is duidelijk dat dit een topaccount is. Wij hebben al met hen gebattled op w73, als ik het goed voor heb, heb ik met minstens 2 of 3 van hen samen gespeeld (al was ik er maar beperkt) op w76 waar ze ook een mooi top-account bespeelden. Om dan ook hier weer hoge toppen te scheren. Kijk bijvoorbeeld maar naar de mooie groei en de lekkere farmstats. Henriko ken ik nog van Niet in de Haak en is gewoon een topper!


Mooiste spelers naam: Act of Divinity en/of iL Leone Indomabile
Ik houdt vooral van namen waar een achtergrond bij is, zo zijn er natuurlijk meerdere, maar de 2 accountnamen die ik aangeef vind ik persoonlijk wel toppers binnen TW-nemen :
iL Leone Indomabile : De ontembare leeuw, het is meer dan een naam. Bijna alle werelden waar zij serieus starten staan ze ook 'ontembaar' in de top-10 te pronken.
Act of Divinity : Daad van goddelijkheid, hoe kom je op zo'n naam? Echter kan je dit vaak gebruiken. Als je vv draait voor een stammie, je offert je clear(s) of deftroepen op. Telkens kan je zeggen : dit is een daad van goddelijkheid ...

Kan een naam meer bij het spel passen vraag je je dan af?
3

Het was idd op 73 dat wij naast jullie lagen, jullie hielden het toen best lang vol haha
De naam heeft dacht ik Bjarne bedacht (@Zaeres) dus alle credits naar hem.

Al met al een mooi lijstje!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.411
Reactiescore
5.688
Jammer, dan was ik het er wel mee eens geweest
 
Reactiescore
77
Beste leider: torek
Opnieuw, zeer moeilijk voor een andere stam te bepalen. Want ook stammen als Pure. , One. , Sense en Stam. lijken er zeker wel een goede basis te hebben. Voor wat Wolves betreft kunnen we gewoon niet klagen. Er is duidelijke communicatie, de stam draait zoals hij hoort te draaien. Een intern meningsverschil links of rechts zal er altijd zijn, maar dat wordt intern opgelost zoals het hoort ... . De onderlinge strijd binnen Wolves wordt wat aangewakkerd door de wekelijkse nieuwsbrief en speler van de week, ... . Kortom tot hiertoe de ideale leiding!

Ohh, lief, al weet ik wel dat je dit alleen zegt omdat je tot stamlid van de week benoemd bent x
 
Reactiescore
14
Ohh, lief, al weet ik wel dat je dit alleen zegt omdat je tot stamlid van de week benoemd bent x
Haha :p Aaah zo moet je dat "krijgen" :O
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Is dat niet Beast Incarnate of ben ik helemaal mis
 
Bovenaan