Golden Awards - w79

Reactiescore
103
Nu loopt de wereld toch al wel een even, mogelijks tijd voor wat nieuwe lijstjes?
Voor mezelf is het natuurlijk nog wat vroeg om mijn eigen lijstje te updaten.

Mvg,
Alexander13
 
Reactiescore
77
Alé dan, omdat je het zo mooi vraagt @Alexander13 x

Beste speler: Jasper van Dan Niet
Moeilijk om het zo te zeggen, maar ik heb hier gekozen voor een stamgenoot aangezien ik andere minder op de voet volg. Deze speler springt er voor mij uit vanwege enkele mooie acties en zieke (solo)activiteit

Beste stam: Wolves
#vriendjespolitiek

De beste stam speler: Bono22
Oei het begint hier nogal veel wolves te kleuren... maar again, moeilijk om iemand te zetten die je niet op de voet volgt :s

Het grootste ego: Thomas van @Tai Chi
We still miss u every day Thomas <3

Beste leider: /
Aangezien ik mezelf niet als grootste ego gezet heb, ben ik nu verplicht van dit veld blank te laten, anders een simpele keuze xpxd

Slechtste leider: martieniio93
Zonder twijfel, cf's goedkeuren als leider vind ik zeer laag, beetje zoals kata's goedkeuren. Langs de andere kant moet je als leider natuurlijk altijd in eerste instantie je eigen leden verdedigen, dus als je het zo bekijkt, is het niet onbegrijpelijk.

Meest onderschatte stam: ....
Hoor je (of ik toch alleszins) weinig tot niets van, maar ze zijn niet meer zo kleinschalig...

Meest overschatte stam: pure
denk ik probz alleen maar door DoD haha

Meest overschatte speler: Depths of despair
Nie rond de pot draaien, bitterweinig respect voor die gasten, interns vanaf dorp 1, "cheaten" bij het farmen als #1, kan er niet omheen, ik vind ze nogal zielig als je zo aan je rang 1 moet komen.

Meest onderschatte speler: Jens39
ik kan niet anders dan Jens hier plaatsen aangezien wij hem zelf redelijk onderschat hebben. Heeft onze tactiek vrij snel door en heeft heel wat off vlot gekilled zowel met mooie skills als stevig denkwerk. Wij staan nog steeds op -1 momenteel. De CF en tegenwerkende TS hebben daar ook voor een deel mee te maken, maar toch, credits waar de credits horen te zijn.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: .thomasdetrein / Il Leone Indomabile
Epic combinatie gezien van hun op Quarantaine, zou ik wel graag deel van uitmaken ja hihi

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: ex .Donald Trump, John Barron
Ondanks dat zijn nieuwe spelersnaam mijn voorstel was, vind ik het maar een voos, kinderachtig mannetje.

Mooiste spelers naam: Sons of durin
Zijn een aantal mooie bij, maar SoD ligt gewoon lekker in de mond :p

Mooiste stam naam: Wolves
Zit niet echt veel origineels bij, dus dan maar eigen stammie kiezen hehe

Het tofste topic: Golden awards / spotprenten
Golden awards is altijd supertof om te lezen (als er mensen lijstjes posten tenminste xs) en spotprenten is gewoon funny haha

Het domste topic: idk, afspraken kata's ?
Die zouden er over alle werelden heen moeten zijn, zou je niet moeten vragen

Favoriete forum poster: Mezelf
Ik vind mezelf eigenlijk wel heel wat, ik ben best wel grappig #likesletje

Minst favoriete forum poster: /
Goh, niet iedereen post even zinnige dingen, maar 't is meestal wel funny

Dikste wannabe op het forum: /
Zitten er een aantal bij, weet alleen niet hoeveel ze wegen xs

Dikste wannabe in het spel: 5m12
Lekkere dorpsnamen man, veel respect voor wat je al gepresteerd hebt buiten internen, barbarendorpjes uitbouwen en wa kutdorpjes edelen ! of wacht... :cool:

1618311267374.png

Mooiste profiel foto van spelers: /
Weinig mokkels te bespeuren in pf's :(

Mooiste profiel foto van stammen: K9 / wolves
Sorry @the lord of the toilet, maar ik kan de hond niet boven de wolfjes zetten, ze zijn beiden supercute

*angstaanjagend bedoel ik uiteraard

Mooiste actie van de wereld: SPQR op the joker
Vond ik wel een mooie actie om mee wakker te worden vanmorgen

Meest belovende speler voor de toekomst: In Kog we trust.
mja hoge verwachtingen, is al van aan het begin van de wereld epic aan het farmen, benieuwd wat er van komt !

Meest belovende stam voor de toekomst: K9
Goeie ligging, (alleszins een paar) goeie spelers ook...

Grootste blunder: torek
Best in eigen boezem kijken hiervoor, zijn er een paar hoor, gelukkig geen al te grote :p
trein willen versturen met aankomsttijd juist voor nachtbonus, maar te weinig troepen meesturen waardoor trein niet wil verzenden, tot tweemaal toe clear zonder rammen moeten sturen wegens slechte timing, die dan uiteraard op een stack eindigen, ...

Voor wie heb je nu echt respect & Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Wolves
Deze 2 pak ik samen, heel blij dat ik deel mag uitmaken van dit enthousiaste en leuke team !

Ik wil graag nog meedelen dat: Lennart de mol is !!!!!
 
Reactiescore
61
Beste speler: -----
Ik mag hier eigenlijk al maar 1 naam noemen omdat deze ouleh anders boos op me wordt. Maar Tom, ouwe mc, you're the man! alleen Moët blijft leven....

Beste stam: Wolves
Kan niet anders zeggen dan dat ze zich heel goed hebben geweerd tijdens de eerste massa op hun dak en daarna keihard hebben teruggeslagen waar de resultaten wel van zijn te zien. Plus het schijnt dat de discord altijd heel erg gezellig is, dat tel ik in deze ook maar mee.

De beste stam speler: Jasper van Dan Niet.
Hoe hij is ingestapt om een account te runnen en zo lang solo heeft gestaan en tijd en energie erin gestoken om alles draaiende te houden, alleen maar respect.

Het grootste ego: 5m12
Nog niet veel gedaan en dan zulke dorpsnamen nemen, beetje apart....

Beste leider: Mark Rutte

Duuh, na 12 jaar aan leugens nog steeds aan de top staan en niemand die hem klein krijgt, wat willen jullie nog meer? Lekker blijven stemmen

Slechtste leider: De leiding van Sense
Als je als premade van meer dan 30 man start, en je na 1 mass lekker gaat recruiten val je bijmij al af, tel daar bij op het toestaan van CF'jes vandaar deze conclusie.

Meest onderschatte stam: /
In mijn ogen moet je iedereen serieus nemen totdat ze iets hebben laten zien, aangezien de eerste echte oorlog nu pas is kom ik hier misschien later nog wel op terug.

Meest overschatte stam: Ik denk dat deze nog niet bestaat

Als je een premade voor ogen hebt en je vraagt hier mensen voor die je vervolgens binnen een week een mes in de rug steekt, ben je in mijn ogen al overschat.

Meest overschatte speler: Depths of despair

Ik ben het typen nu eigenlijk al beu, dus ik zeg alleen maar dat ik hierin de mening deel van Torek.

Meest onderschatte speler: Jens39
Ik heb van dichtbij mogen meemaken hoe hij gerecapt, gesniped heeft en echt zijn huid heel duur verkoopt en dit had niemand eigenlijk verwacht. Heel veel resepct.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Dom Perignon
Ik ken helemaal niet veel mensen hier, maar Tom heb ik leren kennen als een hele gezellige en behulpzame jongen. lichtelijk ego, maar dat zou in de loop der tijd wel moeten wennen denk ik.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: John Barron
Ik maak liever geen woorden aan hem vuil

Mooiste spelers naam: Dis que tu es te
De franse taal is al prachtig en dan kom je deze naam tegen.... Als je dit leest: Voulez vous coucher avec moi?

Mooiste stam naam: Wolves
Zo simpel maar toch zo sterk, intellectueel meesterbrein wie dit heeft verzonnen.

Het tofste topic: Spotprenten
Ze zijn er dan wel amper maar zelf ben ik niet zo'n intelligent persoon dus ik hou van plaatjes kijken al sinds de kleuterschool :biggrin:

Het domste topic: /
Niks is dom, alles wat gepost wordt houdt het AF in leven. POST MEER

Favoriete forum poster: Ikzelf
Ik hou van mezelf

Minst favoriete forum poster: Bruh Ikke
Zit hier helemaal niet, maar er zal nooit iemand zijn die hem kan overtreffen voor deze titel... op geen enkele wereld

Dikste wannabe op het forum: Bruh Ikke
Zit hier helemaal niet, maar er zal nooit iemand zijn die hem kan overtreffen voor deze titel... op geen enkele wereld

Dikste wannabe in het spel: IKZELF
Zoveel skills heb ik helemaal niet, maar ik heb hele goede leermeesters. Voorlopig gaat alles nog goed dus faking it till i make it werkt nog steeds

Mooiste profiel foto van spelers: Mark Rutte
Wat blijft het heerlijk om die kop elke week maar weer te zien.

Mooiste profiel foto van stammen: Paw Patrol
Super leuk gedaan en een superleuk idee erachter. Well done!

Mooiste actie van de wereld: Dan Niet

Toen nog beheerd door marijn die even een pp abuser volledig wegspeelde.

Meest belovende speler voor de toekomst: Geen idee
Bewijs maar waarom je hier hoort te staan

Meest belovende stam voor de toekomst: Wolves
Doordat het een bij elkaar geraapt zooitje is en geen Premade, denk ik dat er bewezen is dat ze op elkaar zijn ingespeeld. Als de kleine foutjes eruit gaan kunnen ze grootse dingen doen

Grootste blunder: Ik weet niet zo goed wie ik hier neer moet zetten Tom van Mark Rutte of Qui Superstes Mortiferum
Als je een mass doet en je besluit ook even lekker wat te willen senden, maar de trein komt 300 ms voor de clear aan, dan is dat een blunder. Als je de volgende ochtend dat dorp ook nog eens overneemt, is het een nog grotere blunder.

Voor wie heb je nu echt respect: Erwin
Hij moet mijn gezeik elke keer aanhoren en vragen beantwoorden. Respect dat je het volhoudt!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Wolves en in het bijzonder Demian
In zo'n gezellige stam doe je veel voor elkaar, en dat haalt het beste in jezelf naar boven. Maar ook Demian omdat die geloofde in me waardoor ik extra gemotiveerd ben geraakt.

Ik wil graag nog meedelen dat:
Sorry als ik je vergeten ben, ik ken helemaal niet zoveel mensen maar wil graag wat extra leven in het AF aangezien ik zelf geen leven heb en niks heb te doen.
 
Reactiescore
1.226
Meest overschatte speler: Depths of despair
Nie rond de pot draaien, bitterweinig respect voor die gasten, interns vanaf dorp 1, "cheaten" bij het farmen als #1, kan er niet omheen, ik vind ze nogal zielig als je zo aan je rang 1 moet komen.

Cheaten bij het farmen? Het is toch de bedoeling om zoveel mogelijk GS binnen te harken? Of je dat dan doet middels GS versturen binnen een stam (wat niet opvalt), of door een intern te farmen, eind van de rit is er geen verschil behalve dat het 1 vrij stiekem kan en het ander is gewoon open en bloot.
 
Reactiescore
903
Reactiescore
4
Thanks for the credits boys of Wolves! Veel credits naar jullie toe ook, jullie weten hoe het spelletje gaat! Drie op 1 volgende dagen zonder verlies van dorpen was me helaas niet gegund. Succes nog aan allemaal. Laten we er nog iets mooi van proberen maken ;)
Helaas moet ik wel toegeven dat ik me kan vinden in veel van de bovenstaande reacties.
Ps ik dacht zal ook maar is het fora checken hahah
 
Reactiescore
15
Alé dan, omdat je het zo mooi vraagt @Alexander13 x

Beste speler: Jasper van Dan Niet
Moeilijk om het zo te zeggen, maar ik heb hier gekozen voor een stamgenoot aangezien ik andere minder op de voet volg. Deze speler springt er voor mij uit vanwege enkele mooie acties en zieke (solo)activiteit

Beste stam: Wolves
#vriendjespolitiek

De beste stam speler: Bono22
Oei het begint hier nogal veel wolves te kleuren... maar again, moeilijk om iemand te zetten die je niet op de voet volgt :s

Het grootste ego: Thomas van @Tai Chi
We still miss u every day Thomas <3

Beste leider: /
Aangezien ik mezelf niet als grootste ego gezet heb, ben ik nu verplicht van dit veld blank te laten, anders een simpele keuze xpxd

Slechtste leider: martieniio93
Zonder twijfel, cf's goedkeuren als leider vind ik zeer laag, beetje zoals kata's goedkeuren. Langs de andere kant moet je als leider natuurlijk altijd in eerste instantie je eigen leden verdedigen, dus als je het zo bekijkt, is het niet onbegrijpelijk.

Meest onderschatte stam: ....
Hoor je (of ik toch alleszins) weinig tot niets van, maar ze zijn niet meer zo kleinschalig...

Meest overschatte stam: pure
denk ik probz alleen maar door DoD haha

Meest overschatte speler: Depths of despair
Nie rond de pot draaien, bitterweinig respect voor die gasten, interns vanaf dorp 1, "cheaten" bij het farmen als #1, kan er niet omheen, ik vind ze nogal zielig als je zo aan je rang 1 moet komen.

Meest onderschatte speler: Jens39
ik kan niet anders dan Jens hier plaatsen aangezien wij hem zelf redelijk onderschat hebben. Heeft onze tactiek vrij snel door en heeft heel wat off vlot gekilled zowel met mooie skills als stevig denkwerk. Wij staan nog steeds op -1 momenteel. De CF en tegenwerkende TS hebben daar ook voor een deel mee te maken, maar toch, credits waar de credits horen te zijn.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: .thomasdetrein / Il Leone Indomabile
Epic combinatie gezien van hun op Quarantaine, zou ik wel graag deel van uitmaken ja hihi

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: ex .Donald Trump, John Barron
Ondanks dat zijn nieuwe spelersnaam mijn voorstel was, vind ik het maar een voos, kinderachtig mannetje.

Mooiste spelers naam: Sons of durin
Zijn een aantal mooie bij, maar SoD ligt gewoon lekker in de mond :p

Mooiste stam naam: Wolves
Zit niet echt veel origineels bij, dus dan maar eigen stammie kiezen hehe

Het tofste topic: Golden awards / spotprenten
Golden awards is altijd supertof om te lezen (als er mensen lijstjes posten tenminste xs) en spotprenten is gewoon funny haha

Het domste topic: idk, afspraken kata's ?
Die zouden er over alle werelden heen moeten zijn, zou je niet moeten vragen

Favoriete forum poster: Mezelf
Ik vind mezelf eigenlijk wel heel wat, ik ben best wel grappig #likesletje

Minst favoriete forum poster: /
Goh, niet iedereen post even zinnige dingen, maar 't is meestal wel funny

Dikste wannabe op het forum: /
Zitten er een aantal bij, weet alleen niet hoeveel ze wegen xs

Dikste wannabe in het spel: 5m12
Lekkere dorpsnamen man, veel respect voor wat je al gepresteerd hebt buiten internen, barbarendorpjes uitbouwen en wa kutdorpjes edelen ! of wacht... :cool:

Bekijk bijlage 28258

Mooiste profiel foto van spelers: /
Weinig mokkels te bespeuren in pf's :(

Mooiste profiel foto van stammen: K9 / wolves
Sorry @the lord of the toilet, maar ik kan de hond niet boven de wolfjes zetten, ze zijn beiden supercute

*angstaanjagend bedoel ik uiteraard

Mooiste actie van de wereld: SPQR op the joker
Vond ik wel een mooie actie om mee wakker te worden vanmorgen

Meest belovende speler voor de toekomst: In Kog we trust.
mja hoge verwachtingen, is al van aan het begin van de wereld epic aan het farmen, benieuwd wat er van komt !

Meest belovende stam voor de toekomst: K9
Goeie ligging, (alleszins een paar) goeie spelers ook...

Grootste blunder: torek
Best in eigen boezem kijken hiervoor, zijn er een paar hoor, gelukkig geen al te grote :p
trein willen versturen met aankomsttijd juist voor nachtbonus, maar te weinig troepen meesturen waardoor trein niet wil verzenden, tot tweemaal toe clear zonder rammen moeten sturen wegens slechte timing, die dan uiteraard op een stack eindigen, ...

Voor wie heb je nu echt respect & Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Wolves
Deze 2 pak ik samen, heel blij dat ik deel mag uitmaken van dit enthousiaste en leuke team !

Ik wil graag nog meedelen dat: Lennart de mol is !!!!!

Niet janken jo. De enige reden dat je het zo erg vindt is omdat je het er moeilijk mee had.
Zelf proberen jullie ook CF's te leggen.
 
Reactiescore
139
Niet janken jo. De enige reden dat je het zo erg vindt is omdat je het er moeilijk mee had.
Zelf proberen jullie ook CF's te leggen.

Nounou rustig aan. Ik snap dat je klappen hebt gevangen als stam. Maar het blijft zijn mening en ik zie weinig pogingen tot CF's vanuit wolves tot nu toe Maar zie graag voorbeelden en bewijs dan.

Maar goed een goede leider heeft aan 3 premade stammen (wat al belachelijk is in mijn ogen) genoeg toch?

Je noemt wolves een stam die 'probeert iedereen in de regio te recruiten' vervolgens rekruteer je lord lenaers (ook toevallig tijdens de oorlog en hij heeft gelijk 50k ods!! -- tot zover de wereldinstellingen ook --). Vervolgens vraag je aan xfalf of die sense wil joinen, maar dat mag alleen als die jens39 kan stacken.

Je noemt wolves dus ongeveer een recruit 2 win maar ondertussen heb je aan 3 premade stammen niet genoeg... en probeer je alles naar je stam toe te halen voor wat extra deff.
 
Reactiescore
15
Pff we zijn niet eens een premade, we zijn met 30 mensen samen gaan liggen, waarvan de helft PP is gaan farmen. Daarnaast is een premade volgens mij om de wereld te winnen, dat hadden we van te voren nooit in ons hoofd, nog hebben we dat nu.

Wat dacht je van de edels die steeds op 461|474 lopen? Is gewoon achter onze dorpen, dus is net zo hard CF als jullie. Er zijn meerdere pogingen achter de linie geweest, dus doe nu niet of je er echt iets tegen hebt. De enige reden dat jullie er zo op tegen zijn omdat het jullie 2 weken gekost heeft om hem terug te krijgen.

Je je je? Ik heb Xalf niet benaderd, nog Lord Lenaers.
De enige reden dat je noord terrein gewonnen hebt, is door de 10 of meer MB's daar. 2x heeft Mark Rutte alleen aangevallen en 2x alles kapot..

Daarnaast is het moment dat onze massa een paar dorpen van jullie pakte er ook een speler bij jullie gejoined...
 
Reactiescore
77
Wat dacht je van de edels die steeds op 461|474 lopen? Is gewoon achter onze dorpen, dus is net zo hard CF als jullie.

Manifeste onwaarheden

Je weet toch dat dat legit eerst ons dorpje was hoop ik ? Jullie zijn daarna gratis dorpjes van deglen gaan halen die ze aan jullie gaf omdat hij niet tegen zijn verlies kon lol
1618388682630.png

Daarnaast liepen er ook treinen op de dorpen die ervoor liggen, dus hoe kan dat dan een clusterfuck zijn ?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
15
Er zijn voldoende andere edels gaan lopen achter de eerste lijn, dus doe nu niet zoals de echte Mark Rutte of je er niks van weet.
 
Bovenaan