- Reactiescore
- 208
Dat kan, wie ben jij eigenlijk als ik vragen mag?Zegt me niks.![]()
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Dat kan, wie ben jij eigenlijk als ik vragen mag?Zegt me niks.![]()
Dat kan, wie ben jij eigenlijk als ik vragen mag?
scheetpotjeKen jij potje niet?
was zelfs je stamgenoot nog op w59, en mijn buurman @potje
Lord Dwergke druk met RL? Nerd is dat joh.
Jonan is dat. Die goede vrienden was met Devin van Noobstiaan.Ja ik heb zoveel stamgenoten gehad in al die tijd dat ik tw speel, onthoud niet iedereen
Ja die nerd is druk met studeren, wanneer hij het rustiger heeft komt hij hopelijk terug.
Jonan is dat. Die goede vrienden was met Devin van Noobstiaan.
Dat kan, wie ben jij eigenlijk als ik vragen mag?
Dank voor je toevoeging Martijn. Ik heb met Devin eenmalig gespeeld op noobstiaan w59, ben daarna overgestapt op SOA (Son of Azuma, naam is tegenwoordig anders geloof ik) om als defbunker te fungeren. Alle controversie rond noobstiaan is later pas ontstaan. Weet wel dat AOD naast ons lag, kan me verder niet veel van het oude vinage herinneren.Jonan is dat. Die goede vrienden was met Devin van Noobstiaan.
Ken jij potje wel dan?Ken jij potje niet?
Volgens mij hebben we zelfs nog een maandje op hetzelfde acc gespeeld, toen jij net op noobstiaan kwam. Maar dat kan ik mis hebben.was zelfs je stamgenoot nog op w59, en mijn buurman @potje
Meest overschatte speler: Hier ga ik voor Starboy Interlude, elk zijn internperiode, maar bij deze mannen stopt het maar niet. (Na de lichtelijk walgelijke screenshot die hier ergens gepasseerd is kan ik nog weinig respect opbrengen voor iemand die zo omgaat met zijn MB's)
Wie kent potje niet?
Niet alsof de huidige lijstjes enige waarden hebben aangezien er nog bijna niks is gebeurd op deze wereld.Leuk om terug wat lijstjes te zien, lijkt me nu nog eens de beurt aan een K9 of Wolves lid?![]()
![]()
Niet alsof de huidige lijstjes enige waarden hebben aangezien er nog bijna niks is gebeurd op deze wereld.
Dat resulteert ook in dat de huidige lijstjes voornamelijk gaan over stamleden of over prestaties van accounts/personen op vorige werelden.
Dat resulteert ook in dat de huidige lijstjes voornamelijk gaan over stamleden of over prestaties van accounts/personen op vorige werelden.
Nja komt uiteraard door hoe de kaarten nu geschud zijn in deze wereld he maar dan nog blijft het toch fijn om een lijstje te lezen, niet? Daarnaast vind ik dat je niet kan zeggen dat de lijstjes geen waarde hebben. Misschien minder in verhouding met andere werelden maar dan nog.
en ik danHelemaal mee eens, iedereen zou de nummer 1 fan van Cacturne moeten kennen!