Golden awards W22

DeletedUser23778

Guest
Klopt dat is al eerder besproken. Maar het zegt wel genoeg over het recruiteringsbeleid binnen Carpe als de leiding het niet goedkeuren en de speler toch in de stam komt.


Maar goed, meer lijstjes mensen! :D
 

DeletedUser19123

Guest
jongens toch, jullie zagen op ons omdat onze leiders oneerlijk spelen, hervormingen allom, oké er zijn fouten gemaakt, maar iedereen maakt die, een beetje objectiviteit zou wel mooi zijn.

en ETA voor uitdaging zorgen? vanaf de 1ste dag in Carpe vroeg hij al ongeveer 50% van de te missen def, daar schiet dus niet veel meer van over nu.

Nee eta gaat ook niet voor een uitdaging zorgen. Gisteren heb ik hem voor de helft gecleard, vandaag nog een beetje, dorpen worden met bosjes tegelijkertijd geedeld en totaal geen beweging op het account dus account zou waarschijnlijk net als die andere eens deze dagen op bb gaan ben ik bang.
 

DeletedUser64112

Guest
Nee eta gaat ook niet voor een uitdaging zorgen. Gisteren heb ik hem voor de helft gecleard, vandaag nog een beetje, dorpen worden met bosjes tegelijkertijd geedeld en totaal geen beweging op het account dus account zou waarschijnlijk net als die andere eens deze dagen op bb gaan ben ik bang.

ETA ging samen met O'klock en rimboe op grijs gaan.
 

DeletedUser59870

Guest
Henk , Rimboe , OKlock , ETA...
Zouden we nog geen edelhalvering kunnen krijgen? :p
 

DeletedUser64112

Guest
Dacht dat er max 1000 spelers mochten zijn eer er edelhalvering is?
 

DeletedUser59870

Guest
Inderdaad jammer...
Als je de som maak kom je gauw aan 25-30 mill dat op barbaar gaat...
 

DeletedUser

Guest
niet goedgekeurd door de leden!! wat al in een ander onderwerp uitgebreid aan bod kwam.

Wat ik mij dan wel afvraag is waarom jullie dan wel als stam hem de os geven als jullie er niet achter stonden dat deze speler in Carpe kwam.

Verder betreft ETA. Het werd van hem verlangt om ook op grijs te gaan, eerst wou hij dit niet. Maar toen hij dus zag dat hij aanvallen binnen kreeg is hij meteen de zin om te spelen verloren. Het is dus niet zo dat hij heeft ingestemd om met oclock en rimboe op delete te drukken. Dit heb ik van hemzelf en ik geloof hem daarin.

Dat hij nu alsnog bb gaat worden zou wel kunnen, op zich geen verschil. Of een account waar hij niet of nauwelijks op inlogt en niets doet of een bb zee, hoe dan ook allebei is het geen uitdaging xD
 

DeletedUser19123

Guest
iedereen geeft het op aan onze zuidfront guppie :( Doe er eens wat aan als leider :p
 

DeletedUser61917

Guest
Grr toch liever dat ie op barbaar gaat, dan kunnen we hem in de farmassistent steken :D

Die edelhalvering gebeurt dat echt?
Het lijkt me vrij oneerlijk, dan kan ik beter nu stoppen met farmen en dan een beetje beter mijn best doen wanneer die edelhalvering er is
 

DeletedUser59349

Guest
Grr toch liever dat ie op barbaar gaat, dan kunnen we hem in de farmassistent steken :D

Die edelhalvering gebeurt dat echt?
Het lijkt me vrij oneerlijk, dan kan ik beter nu stoppen met farmen en dan een beetje beter mijn best doen wanneer die edelhalvering er is

Mag je wel een hele goede verklaring hebben ^^ Voorlopig ziet het er iig niet naar uit...
 
Bovenaan