Golden Awards W20

DeletedUser

Guest
Waarom vechten jullie niet gewoon stam tegen stam in deze oorlog , en dan bedoel ik zonder al die VV`s die in jullie schoot zijn geworpen? Jullie zijn sterk groot en slim genoeg om deze oorlog één tegen één vechten. Jullie vallen ons aan met Para, en dan met al die VV`s en BBS heeft ook meegedaan.
 

DeletedUser57892

Guest
Omdat ik zelf genoeg edel voer heb liggen, en die ruim ik eerst zelf op. een tegen een? Laat boss iron zijn eigen front stacken en ik de mijne. Eens zien wat een op een is :). BBS is omdat ze bagger slecht zijn ben zelf ook geen voorstander van die stam.
 

DeletedUser

Guest
één tegen één bedoel ik dus stam tegen stam en niet speler tegen speler.

BBS slecht ? ;)
 

DeletedUser57892

Guest
Ja, naar mijn mening, hulp afslaan van mij noem ik niet echt imposant
 

DeletedUser56594

Guest
Waarom vechten jullie niet gewoon stam tegen stam in deze oorlog , en dan bedoel ik zonder al die VV`s die in jullie schoot zijn geworpen? Jullie zijn sterk groot en slim genoeg om deze oorlog één tegen één vechten. Jullie vallen ons aan met Para, en dan met al die VV`s en BBS heeft ook meegedaan.

Alsof wij BBS dwingen mee te doen? Die willen jullie zelf gewoon aanvallen en dit deden ze ook al voordat er oorlog kwam tussen The V. en Para. , die VV's achja zijn even leuk beetje trollen maar worden nu allang niet meer gebruikt.
 

DeletedUser

Guest
BBS zal inderdaad niet gedwongen worden.

En die VV`s maak er maar BB van dan, als ze toch niet meer gebruikt worden. :D
 

DeletedUser57892

Guest

stock-photo-a-full-house-poker-game-on-red-background-2356032.jpg
 
Reactiescore
4
Ik hoop voor je dat je aan het trollen bent :p Anders krijg je een puntje in het noobcontest ;)

EDIT: PUNTJE VOOR JOU!! :D :D

er staat niet voor niets :rolleyes: bij ..
zoek de betekenis van die smiley es op noob :p
 
Reactiescore
4

DeletedUser

Guest
MC Greg en Plaagbeest op Turgon een tijdje geleden dat waren toch allemaal VV`s of niet? ;)
 
Bovenaan