Golden Awards W20

DeletedUser

Guest
Ik vind je verder wel lief hoor jeroentje, maar je kan me nou eenmaal moeilijk ongelijk geven :$
 

DeletedUser

Guest
Helemaal met Koen eens :) Iedereen kan wel farmen en zo aan genoeg edels voor nr 1 komen.
 

DeletedUser

Guest
Godse kontelikker, djeez..

Edit: Waarom zet iedereen de Insane's bij beste speler? Omdat ze 1e staan?
Het enige wat ze doen is internen, ze hebben een schijtODA en eigenlijk nog amper wat laten zien. Wat een stelletje kortzichtige idioten toch hier :eek:

Dat gaat wel veranderen^^
Me ODA<3
 

DeletedUser56594

Guest
Helemaal met Koen eens :) Iedereen kan wel farmen en zo aan genoeg edels voor nr 1 komen.

Als iedereen het kan waarom doet niemand het dan? Waarom lopen wij dan zover uit? Misschien omdat we actief zijn maar dat zijn er genoeg en die lopen ook niet in.
 

DeletedUser

Guest
Als iedereen het kan waarom doet niemand het dan? Waarom lopen wij dan zover uit? Misschien omdat we actief zijn maar dat zijn er genoeg en die lopen ook niet in.

Klopt, door jullie activiteit en jullie doen ook alles aan zoveel mogelijk te kunnen farmen, de heeft vaak niet beide of zelfs geeneen. Ik zeg ook net dat jullie slecht zijn ofzo, alleen heeft insane op W20 nog niks bewezen voor zover ik weet qua aanvallen.
 

DeletedUser56594

Guest
Klopt, door jullie activiteit en jullie doen ook alles aan zoveel mogelijk te kunnen farmen, de heeft vaak niet beide of zelfs geeneen. Ik zeg ook net dat jullie slecht zijn ofzo, alleen heeft insane op W20 nog niks bewezen voor zover ik weet qua aanvallen.

Bewezen tijdens aanvallen? Lol.

Als al je tegenstanders behalve -Turgon- en Boss Iron meteen stoppen bij één clear wave over hun heen is het moeilijk om je te bewijzen. Wie heeft zich nou bewezen qua aanvallen? Waarschijnlijk trek je de conclusie op basis van ons ODA?

Echte grote oorlogen zijn er niet geweest en er zijn dus ook geen echte uitblinkers op offensief of defensief gebied. Misschien dat iemand één of twee keer een massa goed heeft verdedigd maar of heeft iemand één keer iemand offensief heel goed gespeeld. Dit kan je natuurlijk nooit weten en vind ik het dus een rare opmerking van je.

Je kan in dit stadium van de wereld nog niet echt offensieve of defensieve uitblinkers zien dit zie je pas bij grotere oorlogen(vind ik).
 

DeletedUser

Guest
Ik val jou en jeroen niet aan hoor :p Ik zeg heus niet dat jullie slechte spelers zijn en ik wil jullie ook niet beledigen. En ik zeg ook niet dat jullie er wat aan kunnen doen hoor. Ik denk dat ik het een beetje verkeerd overbracht, sorry (A)
 

DeletedUser56594

Guest
ik val jou en jeroen niet aan hoor :p ik zeg heus niet dat jullie slechte spelers zijn en ik wil jullie ook niet beledigen. En ik zeg ook niet dat jullie er wat aan kunnen doen hoor. Ik denk dat ik het een beetje verkeerd overbracht, sorry (a)

:d
 
Reactiescore
4
Godse kontelikker, djeez..

Edit: Waarom zet iedereen de Insane's bij beste speler? Omdat ze 1e staan?
Het enige wat ze doen is internen, ze hebben een schijtODA en eigenlijk nog amper wat laten zien. Wat een stelletje kortzichtige idioten toch hier :eek:

ff een vraag :p.
Niet om hatelijk te doen mr ff wat boventehalen..

Wat heb jij laten zien dan?
heb jij nooit geinternd en heb jij een top ODA gehad dan ? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
zone x was toch top 1 oda met extreme voorsprong? lolololol, althans als ik me dat goed herinner :p
 

DeletedUser

Guest
ff een vraag :p.
Niet om hatelijk te doen mr ff wat boventehalen..

Wat heb jij laten zien dan?
heb jij nooit geinternd en heb jij een top ODA gehad dan ? :rolleyes:

Ik hoop voor je dat je aan het trollen bent :p Anders krijg je een puntje in het noobcontest ;)

EDIT: PUNTJE VOOR JOU!! :D :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De spelers van insane hebben ook wel al vrij veel op VV's bewezen, meer als op hun eigen account. Dus op W20 hebben ze al wel dingen bewezen iig.
 

DeletedUser57892

Guest
Helemaal met Koen eens :) Iedereen kan wel farmen en zo aan genoeg edels voor nr 1 komen.

Om die spelers farms te hebben, moet je connecties creëren, Niet elke speler kan dat op fatsoenlijker wijzen. Daarbij ben je met het uitbouwen daarvan 6 maanden bezig, dus nee niet iedereen kan zo aan nummer 1 komen. Sloopfarmen was ook een opties, maar dan heb je probleem van clusterfucken enz, wil dat ze liever beheerd worden :)

Als iedereen het kan waarom doet niemand het dan? Waarom lopen wij dan zover uit? Misschien omdat we actief zijn maar dat zijn er genoeg en die lopen ook niet in.

Luukie :D

Klopt, door jullie activiteit en jullie doen ook alles aan zoveel mogelijk te kunnen farmen, de heeft vaak niet beide of zelfs geeneen. Ik zeg ook net dat jullie slecht zijn ofzo, alleen heeft insane op W20 nog niks bewezen voor zover ik weet qua aanvallen.

Wij hebben ons niet bewezen op insane, doen wij ook niet want dat is precies wat jullie willen. Wij spelen het slim en er staat waarschijnlijk een def wall bij boss iron. :zwaard:

ff een vraag :p.
Niet om hatelijk te doen mr ff wat boventehalen..

Wat heb jij laten zien dan?
heb jij nooit geinternd en heb jij een top ODA gehad dan ? :rolleyes:

Discussie boy attacks :bijl:, Neuh onze oda is nu ergens rond de top 6? Redelijk Ok

zone x was toch top 1 oda met extreme voorsprong? lolololol, althans als ik me dat goed herinner :p
En hoe kwam dat? ;)

De spelers van insane hebben ook wel al vrij veel op VV's bewezen, meer als op hun eigen account. Dus op W20 hebben ze al wel dingen bewezen iig.

True story, BWR, FUA, NS en wat van the v. gepakt met vv's, ik maak ooit wel een lijstje waar we op gespeeld hebben :D
 

DeletedUser

Guest
VV's bij ons vandaan? Die wist ik niet? :eek:

Maar kom maar met dat lijstje, ik wil het wel weten nu hahaha.
 
Bovenaan