Golden Awards W20

DeletedUser

Guest
Beste speler: Insane in the membrane, waardige nummer 1 van onze wereld. Qua activiteit, skills, hun plannen + die talloze VV's waar J.&L. opspelen.
Beste aanvaller: Zijn er verschillende, kan niet direct op één iemand komen.
Beste verdediger: Benny6max, zonder al te veel ondersteuning heeft hij BWR een poepie laten ruiken ;). Pro def'er.
Meest belovende speler: Partners zie ik rap klimmen.
Beste stam: Para. (Choice), werkt als één geheel + iedereen heeft de skills goed onder de knie.
Slechtste stam: Momenteel BWR, tonen niets meer buiten inactiviteit. Heb ze hier gezet omdat ze zolang DE 'topstam' waren en opeens van goed naar zeer down zijn gegaan.
Meest belovende stam: OUT , ze verweren zich goed als klein stammetje. Ben benieuwd wat ze gaan doen in de latere toekomst ;).
Beste leider: Modification of Kingjelle (Maurice). Modi = van in de PloX tijd, jammer dat ie gestopt is. En kingjelle kent iedereen wel :).
Slechtste leider: Genoeg, maar daar onthoudt ik nooit de namen van.
Meest overschatte stam: BWR, zoals het nu toch wel blijkt. Zonder clucluc stuurloos en inactief.
Meest onderschatte stam: Smurf. , velen onderschatten ons toch heb ik het gevoel ;).
Mooiste profielplaatje speler: Conductedhero, met zo'n mooi vrouwtje erop ;).
Mooist profielplaatje stam: Smurf. , vond er geen mooiere :D.


Hopelijk volgen er meer lijstjes :D.
 

DeletedUser57892

Guest
Beste speler: **** van insane in the membrane, arsenaal aan skills en is iemand die niet lui is :) en *** , met zijn droge humor en zijn geniale ingevingen doen het account erg goed.
Beste aanvaller: Beste aanvaller hoeft niet direct aan de ODA junkies te wijzen, heb respect voor mensen die met tactiek werken, ik vind the v. hier wel een goed voorbeeld van.
Beste verdediger: Onbetwist: Benny6max, iemand die kan doorzetten en zelfs zijn voordeel eruit haalt. Demotiveert de aanvaller drastisch en speelt gewoon zijn eigen spel.
Meest belovende speler: Sky Aragon, 3 top spelers in een top gebied op een top account, daarnaast pally mally die solo lekker hard groeit.
Beste stam: Er is niet echt een stam die er boven uit springt, ik hou het bij de top 5 zonder FUA en BWR
Slechtste stam: *FUA* Stelletje mietjes, zijn geownd door een mini massa, meteen vluchten ze naar order en BWR ( die open staat voor goede spelers ) Ik wens jullie succes met die verminkte hap daar.
Meest belovende stam: Ik hoop dat Sick. ooit terug unite om wat dingetjes van vroeger recht te zetten.
Beste leider: W20 bestaat lang genoeg om iedereen het vertrouwen en zijn stem te geven in de stam waarin hij of zij speelt.
Slechtste leider: n.v.t.
Meest overschatte stam: OUT!
Meest onderschatte stam: Faith!
Mooiste profielplaatje speler: Jonnie77 met zijn muur door zijn hoofdgebouw heen ^^
Mooist profielplaatje stam: FF
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser53396

Guest
Beste speler: godly, insane & benny6max
Slechtste speler: ik zou mijn broertje hier neer kunnen zetten maar dat is zielig :p dus kies ik voor Continue.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Laat ik hier mijn broertje dan maar neerzetten, ingame-naam maakt verder niet uit
Beste stam: Choice
Slechtste stam: BWR
Meestbelovende stam voor de toekomst: OUT
Beste leider: clucluc, als je ziet wat er van BWR komt als hij een tijdje weg is heeft hij het toch wel goed gedaan.
Slechtste leider: ikzelf :cool:
Favoriete leider: niemo en team insane
Favoriete forumposter: BERT
Minst favoriete forumposter: iedereen op mijn negeerlijst
Meest overschatte stam: BWR
Meest onderschatte stam: OUT
Mooiste profielplaatje speler: M -_-
Mooiste profielplaatje stam: -
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser53131

Guest
Even ter verduidelijking. Ik Mag RL namen niet toelaten op dit forum, waarvoor mijn spijt. echter vind ik het wel goed als jullie eerste letter gebruiken. Respecteer dat!
 

DeletedUser52174

Guest
mag initialen ook?

BUMP!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser53396

Guest
Luid en duidelijk, M ik ga je nu toevoegen bij mooiste pf :D

Klinkt best misdadig trouwens xD
 

DeletedUser

Guest
Wij spelen met drie op één account waarvan twee Robin's , hoe moeten we dit dan oplossen? :)
 

DeletedUser52174

Guest
je bedoelt of je de achternaam er ook nog is bij mag zetten? Dat heb ik liever niet. Denk niet dat je accounts hebt waar mensen met dezelfde naam op spelen?

Nee ik bedoel initialen.
Voorbeeld, als je Jan Molenaar heet wordt het: J.M.
 

DeletedUser53131

Guest
Wij spelen met drie op één account waarvan twee Robin's , hoe moeten we dit dan oplossen? :)


Met bijnamen. dat mag want het is sowiso niet de "echte naam van die speler dan". Ik kan me er in verwarren als het als een echte naam bestaat dus pas er sowiso mee op ;)(liefst ook geen afkortingen enkel eerste letters kan ik nog mee leven)

Nee ik bedoel initialen.
Voorbeeld, als je Jan Molenaar heet wordt het: J.M.

Lijkt me goed, (dit lost bovenstaand probleem ook al ineens op)
 

DeletedUser52174

Guest
Okey mooizo.

Mijn naam is Tim 'Insane' Mulder

Dat maakt mijn initiaal: T.I.M.
 

DeletedUser53131

Guest
Okey mooizo.

Mijn naam is Tim 'Insane' Mulder

Dat maakt mijn initiaal: T.I.M.

T.M

lijkt me ook wel goed al kan ik gebrijpen dat voor jullie 'insane' een bijnaam is geworden. Stop vanaf nu met RL-namen in dit en andere topic's, denk dat ik mijn punt wel gemaakt heb ;)
 

DeletedUser53396

Guest
Noem mij dan maar naar mijn eerste account koendorp, of afgekort koen :D

Is nog waar ook dusja.
 
Bovenaan