Golden Awards W20

DeletedUser55041

Guest
Beste speler: Insane in the membrane, zijn heel snel weer terug in de top na meerdere bans. (Met dank aan de stam;))
En toch ook wel gregorian. Zoveel bb dorpen hij heeft geedeld. Daar kan niemand tegen op:D:D
Beste speler aanvallend: Zone x, ze staan toch redelijk overtuigend op kop met de ODA!
Beste speler verdedigend: Ondanks dat het tussen 2 grote spelers ligt bestaat handvat nog steeds.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Er zijn er wel een aantal, -turgon-, schedelkliever en partners.
Beste stam: BWR, staat nummer 1 en heeft zich toch wel laten zien als een hechte samenwerkende groep.
Slechtste stam: Maori. Recruiten, geowned worden en weer recruiten:cool:
Meestbelovende stam voor de toekomst: The V. Houden zich staande tegen maori terwijl die stam vele malen groter is.
Beste leider: Zijn er meerdere;)
Slechtste leider: Zullen er ook vast meerdere zijn:rolleyes:
Favoriete forumposter: Glenn maar waar die nu is??????
Minst favoriete forumposter: on-neembaar
Meest overschatte stam: maori.
Meest onderschatte stam: The V.
Mooiste profielplaatje speler: Conductedhero
Mooiste profielplaatje stam: BIER, niet zo'n moeilijke keuze als je ervan houd:D:D
 

DeletedUser55242

Guest
Net 2 plaatjes voor ons accie:

IcySaint.png

35inmuw.png
 

DeletedUser

Guest
Beste speler:team Insane In The Membrane zelfs door die bans zijn ze niet te stoppen
Beste aanvaller: Zone X Hoef je niks bij te zeggen
Beste verdediger: Handvat hoe hij gewoon terug is gekomen
Meest belovende speler: opperman99 hij is gwn lekker bezig
Beste stam: BWR
Slechtste stam: -
Meest belovende stam: The V.
Beste leider: Zijn er wel meer
Slechtste leider: Zijn er wel meer
Meest overschatte stam: FF
Meest onderschatte stam: The V.
Mooiste profielplaatje speler: Oxxis
Mooist profielplaatje stam:BIER
 

DeletedUser54204

Guest
En toch ook wel gregorian. Zoveel bb dorpen hij heeft geedeld. Daar kan niemand tegen op:D:D

Ben ik het volledig mee eens!

Beste speler: Insane in the membrane
Beste aanvaller: Zone X
Beste verdediger: chuugi
Meest belovende speler: Insane in the membrane & Vetrix
Beste stam: BIER & Smurf.
Slechtste stam: Maori.
Meest belovende stam: The V.
Beste leider: -Turgon-
Slechtste leider: thias... & joser
Meest overschatte stam: Maori.
Meest onderschatte stam: The V.
Mooiste profielplaatje speler: Jonnie77
Mooist profielplaatje stam: Maori./Smurf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57892

Guest
Ik bedoel met de oorlogs stats met superbriezer erbij, maar dat is volgens mij voor -xXXx- tijdperk. Thommy20 is long time ago :p
 
Reactiescore
4
Ahjoh die komt nogwel:p
Heerlijk bijna weer op 100% te zijn ^^.. in ruim 2 weken tw-en.
 

DeletedUser

Guest
Beste speler:team Insane In The Membrane zelfs door die bans zijn ze niet te stoppen
Beste aanvaller: Zone X Hoef je niks bij te zeggen
Beste verdediger: Handvat hoe hij gewoon terug is gekomen
Meest belovende speler: opperman99 hij is gwn lekker bezig
Beste stam: BWR
Slechtste stam: -
Meest belovende stam: The V.
Beste leider: Zijn er wel meer
Slechtste leider: Zijn er wel meer
Meest overschatte stam: FF
Meest onderschatte stam: The V.
Mooiste profielplaatje speler: Oxxis
Mooist profielplaatje stam:BIER

Hell yea!!
 
Reactiescore
4
mooiste forumavatar/pic: karlak duifmeneer OWNT waarom ? omdat hij Hoe Hoe zegt :D
 

DeletedUser52174

Guest
Beste speler: Insane Luuk (Lowner): Goeie combo tussen strategisch, diplomatisch denken en enorme skills. Dit bewijst hij door op elke random VV zwaar te kunnen ownen, ook als hij het account totaal niet kent. Diep respect daarvoor.
Beste aanvaller: Zone X: duidelijk, zie ODA.
Beste verdediger: Benny6max: wordt vaak hard aangevallen en verliest erg weinig dorpen, respect;)
Meest belovende speler: Utreg86 (Conductedhero) en Insane Jeroen: Beide spelers hebben het erg snel geleerd en zullen alleen maar beter en beter worden.
Beste stam: Para. (BIER) & BWR: Para. voor de skills van de leden en BWR voor de samenwerking.
Slechtste stam: Ex-STNO!, het heet nu CooP geloof ik. Ze denken dat ze beter worden door het groepje leden te verkleinen. Uiteindelijk worden ze toch allemaal geownt door Smurf :)
Meest belovende stam: BWR, Smurf en Para. (BIER). Ik denk dat deze stammen de meeste kans op het winnen van w20 hebben. Vandaar dat ik ze als meestbelovend zet.
Beste leider: Ik ben tegen leiders, ik heb dus zelf nooit een leider boven me staan. Als ik er dan toch een moet kiezen is het Turgon. Op de een of andere manier heb ik het idee dat hij het denkwerk voor alle leden van The V. doet en iedereen weet te motiveren. Hij pakt veel vv's en gaat 100% voor zijn stam.
Slechtste leider: -
Meest overschatte stam: FF, wel moet er gezegd worden dat er zeker wel goede leden in zitten (Jurian0345 etc). Alleen de samenwerking gaat op de een of andere manier erg stroefjes denk ik. Romic wordt op dit moment veel makkelijker geownt dan verwacht.
Meest onderschatte stam: Para. (BIER) en The V.: Para. door de band tussen de leden en skills. The V. door hun slimme tactiekjes en goeie oorlogsstats. Bovendien hebben ze Turgon, dat is altijd een groot voordeel.
Mooiste profielplaatje speler: Insane In The Membrane
Mooist profielplaatje stam: BIER
 

DeletedUser54204

Guest
Wij zijn echt slecht.
Baby Buns 2 -> Gewonnen dorpen 16 -> Verloren dorpen

Als je nou even kijkt in mijn onderschrift :) (En als je niet weet hoe dit gegaan is, plaats dan ook niet zulke dingen.)

Ik wil er ook wel STNO/Proud/Coop neerzetten, maar ik vind Maori. gewoon niet goed in vergelijking met het puntenaantal van de leden. (Ik heb ook een slechte indruk van Maori. gekregen toen ik zag dat er leden van Moari. barbaren dorpen in mijn cluster gingen edelen, barbaren dorpen edel terwijl je boven de 2m punten hebt is echt kansloos.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54204

Guest
Wat maakt dat nu uit, je bent ze toch zelf verloren zeker.

Kijk ook even naar de tijden dat de dorpen ge-edelt worden. Alles was in de nacht, en ik ben niet zo addicted dat ik om 02:00 uur nog online ben. (Daar had ik mijn co-speler voor, totdat hij stopte.)
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Op inzet zeker het Insane team, waarom lijkt me vrij duidelijk.
Beste stam: BWR, niet omdat ik er zelf in zit, maar omdat dit gewoon de enige stam is die wat heeft bereikt.
De beste stam speler: Insane luukje, wat een beest.
Het grootste ego: Reinoudt. Falen en nog denken dat je goed bent.
Beste leider: Clucje, toch wel weer knap hoe hij het doet.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Blegh, ik word eentonig, insane team ^^.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Reinoudt.
Mooiste speler naam: Toblerone-Rolo-Combo, hoe stoned moet je zijn om zo'n naam te verzinnen..
Mooiste stam naam: BIER
Het tofste topic: Hall of fame W20 :)
Het domste topic: Grappige IGM's, als mensen proberen grappig te zijn, is dat het vrijwel nooit.
Favoriete forum poster: Rukurt!
Minst favoriete forum poster: Reinoudt
Dikste wannabe op het forum: Reinoudt
Dikste wannabe in het spel: Reinoudt
Mooiste profiel foto van spelers: -
Mooiste profiel foto van stammen: Smurf.
Mooiste actie van de wereld: Oprichting van XXL, wat een troll:D
 

DeletedUser57892

Guest
Beste speler: Insane team, sorry maar ik zweer het, dit team is dodelijk: tim strategisch, luuk gewoon aanvallend een beest en ik met deffen en farmen en we houden "w20" levendig

Beste aanvaller: Zone x, ik verwijs jullie door naar de oda rang lijst, deze man is gek xd

Beste verdediger: Benny6max, houd stand en is gemotiveerd om BWR te slopen.

Meest belovende speler: Conductedhero en Jonnie77, op conductedhero een sterk team, vooral qwa tijden en nachten zijn het gewoon stelltje Aziaten en op jonnie77, reputatie wat beschadigd en wat dorpen maar er komt een comeback onderschat reinoudt niet.

Beste stam: BWR, toch wat in het begin van de wereld werden ze sterk onderschat, we mogen het een waardige top stam noemen en waarschijnlijk de echte nummer 1 van wereld 20, al heb ik mijn mening over de kwaliteit en "Fun" wat men noemt als onder andere os sturen naar stam genoten, dat je bepaalde stam leden hebben die achter het front verscholen zitten, alleen wat clears en os kan sturen, wooohoo spannend!!! Komt het wel op tijd aan! :eek:

Slechtste stam: Slecht zal ik het niet noemen maar gewoon kwalitatief niet top 10 waardig: FF en *NS* Ten eerste FF, de eerste aanval slag van para. (edit eenmans actie) zagen jullie niet aankomen maar de 2e dag, vv laten draaien en gewoon 20 + clears vergeten te dodgen en dat was nog maar het begin, jullie dachten dat we een "Nap hadden" Als ik in mijn stammen diplomatie gaat kijken, zie ik helemaal niks staan van een nap of bg. Je kan niet zomaar van iets uit gaan, daarvoor moet je communiceren. Geen woorden geen afspraken. *NS* toch zo iets van ja wat is het nou je hoort er haast nooit wat over, alleen als ze een bg met BWR schijnen te hebben.

Meest belovende stam: COR zonder te grappen.

Beste leider: Tanuzzo Cariddi, hoe je een ongeregeld zooitje bij elkaar kan houden maar hij doet het toch. Zelfde geld voor clucluc :p

Slechtste leider: Ik zal geen namen noemen roman xd
Meest overschatte stam: -

Meest onderschatte stam: -

Mooiste profielplaatje speler: Conductedhero

Mooist profielplaatje stam: Cooperate
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan