Golden Awards W14

Reactiescore
786
Satsuma weet ik niet. Dat was toen de aanvallen al kwamen. Van tijory weet ik het wel zeker ...

Ik weet ook niet precies hoe het zat.
Bij het voorval met Tijory was ik gestopt
En bij dat van Satsuma was ik alleen maar bezig met het genieten van de geslaagde massa die ik had georganiseerd :)
Heb toen ook nooit te horen gekregen wat er precies was, ik dacht gewoon dat hij gebrek aan had ervaring bij massa's want had er in mijn historie op w14 nooit eentje gehad.

Begrijp ik.
Tijory was niet door die massa gestopt ofzo, maar ik begrijp dat jullie niet willen stoppen, denk ook niet dat ik dat zelf zou doen.
Kan wel zijn dat hij door die massa niet stopte maar zoals ik al zei er zijn altijd spelers die dit als een excuus gebruiken.
Ik zelf zou denk ik niet aanvallen als een vijand mij dit zou vertellen. Maar dit zou eigenlijk vooral afgangen van de situatie en het tijdstip dat dit verteld wordt ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan wel zijn dat hij door die massa niet stopte maar zoals ik al zei er zijn altijd spelers die dit als een excuus gebruiken.
Ik zelf zou denk ik niet aanvallen als een vijand mij dit zou vertellen. Maar dit zou eigenlijk vooral afgangen van de situatie en het tijdstip dat dit verteld wordt ;)

Misschien niet aanvallen, maar stoppen zou ik niet doen.
En natuurlijk zijn er altijd spelers die er misbruik van maken, kan je niet veel aan doen en is moeilijk uit te maken.
 

DeletedUser43720

Guest
Vanuit Dei zijn kant zou ik ook denken wat jullie denken/dachten.
Beide zijn toevallig goede timingen geweest. Echter Tijory was al weken aan het stoppen en met sterfgeval van zijn familielid was de definitieve laatste inlogknoop doorgehakt. Gewoon mooie timing en is verder ook niets aan te doen.

Of dit altijd te geloven is of niet, ligt aan de vijand en ook aan de omstandigheden of je stopt of niet.
Ik zou zelf niet weten wat ik zou hebben gedaan, maar denk wel als ik serieus had gedacht dat het echt zou zijn, zou ik hebben gewacht uit respect voor je vijand.
Puur doorgaan om dorpen te winnen is niet waar het spel om gaat als deze speler tijdelijk (lees enkele dagen) een dood te verwerken heeft, dan kun je net zo goed spelen zoals sommige mensen doen op deze wereld door andere accounts op delete te zetten.
Zelfde als van een klein kind het snoep afpakken, hem/haar erna neerslaan en het snoep voor zijn gezicht opeten.
Dat gezegd te hebben, het zijn nu oude koeien, wellicht focussen op echte golden awards?:)

Satsuma weet ik niet. Dat was toen de aanvallen al kwamen. Van tijory weet ik het wel zeker ...

Sats was het wel zeker ;) Was al tijden wegens prive omstandigheden niet (echt) aanwezig daardoor, maar ook al was dit niet zo, had dit niets uitgemaakt met het front denk ik
 

DeletedUser

Guest
Voila.
En het was al helemaal niet slim van hem om dit via pm te sturen naar een Dei lid.
Ze hadden die aanval al een hele tijd geplant en dan ga je daar niet mee stoppen
omdat het target komt zeggen dat er wat gebeurd is RL.

Akkoord, dit kan onrespectvol overkomen naar jullie kant toe
maar je moet er ook rekening mee houden dat dit ook gewoon kan gezegd worden omdat hij bang is voor een massa.
En geloof me ik heb er vroeger veel gekend die deze tactiek toepasten.
Al wil ik daarbij niet zeggen dat dit bij Tijory ook zo was he ;)

Vindt niet dat als er bij de vijand iemand dood gaat je gelijk moet stoppen met iets. Het echte leven wacht ook niet tot jij klaar bent.
Klinkt mss hard maar zo denk ik er over.
Als je het een tijd niet aankunt op tw vanwege RL zaken. Regel dan een vv of een tijdelijke co voor het account.

In mijn ogen heeft Dei niks verkeerd gedaan en het was idd geen slim idee om naar een Dei lid een pm te sturen.



Meest belovende speler voor de toekomst:
Spartaan010

[

Dankje :D
 
Reactiescore
786
Voila met deze woorden sluiten we dit hoofdstuk af :)
En terug naar de golden awards :)
 

DeletedUser63079

Guest
Mag ik een golden award voor het sturen van 4 edeltreinen op 1 dorp :eek:
 

DeletedUser

Guest
Kleine mededeling :p, er werd gevraagd waarom ik stopte, ik stuurde niet expliciet een PM naar Melish om te zeggen van dat sterfgeval...

Maar ok, afgesloten.

Matti
 
Bovenaan