Golden Awards W11.

DeletedUser

Guest
Karabutsy verliest trouwens heel wat dorpen aan Sinner.
Ze hebben nergens oorlog, dus waarom staat er schijnbaar te weinig def bij hem? :)
 

DeletedUser52179

Guest
Karabutsy verliest trouwens heel wat dorpen aan Sinner.
Ze hebben nergens oorlog, dus waarom staat er schijnbaar te weinig def bij hem? :)

daar kan hij ook niks aan doen, als je zo'n flopstam hebt, dan moet je het maar in je eentje doen, en tegen sinner is dat nogal lastig.
 

DeletedUser

Guest
Ik wou dat ze is hier kwamen maar al blijf ik uitdagen ze komen maar geen koffie drinken al terwijl ik aardig wat koffie heb staan voor lief als ze willen. :D
 

DeletedUser23207

Guest
aardig wat dorpen? 7 dorpen volgens mij in de laatste aanval, terwijl de ODD met meer dan 20 miljoen omhoog is gegaan.
Natuurlijk is elk verloren dorp een overwinning voor Sinner, maar slecht verdedigd is er deze keer niet.
Eerdere keren gingen duidelijk minder goed voor Lief, maar voor deze keer zou ik je feiten goed krijgen
 

DeletedUser56695

Guest
Ik blaas weer even wat leven in dit topic.

Beste speler: Crimereaper, Jammer dat ze weg is.
Slechtste speler: Jan1, Zelfs tijdens een massa op mij verliest hij dorpen.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Johanna, staat eerste in de rang lijst en in de groei ranglijst.
Beste stam: Vision, lijkt mij de stabielste stam ATM.
Slechtste stam: SPA!, Inters.:D
Meestbelovende stam voor de toekomst: Vision, zoals ik al zei lijkt mij de stabielste stam ATM.
Beste leider: King Birdy, T. is gewoon een top leider.
Slechtste leider: Omegasun, in Zero vond ik hem maar een zeikerd, maar in Sinner was het wel een topper.
Favoriete leider: jallajalla, M. staat altijd klaar voor haar leden, ik zag haar als de moeder van Zero.
Favoriete forumposter: Benno.:rolleyes:
Minst favoriete: forumposter: Mensen die niet weten dat dit een P&P Fora is, en de regels niet kennen.
Meest overschatte stam: LIEF, ze kunnen snel een Massa op gang zetten, maar ze doen er niks mee.
Dus gewoon weg zonde van de clears en moeite.
Meest onderschatte stam: Ik onderschat geen stammen.
Mooiste profielplaatje speler: Komt nog een keer, kan nu namelijk niet inloggen.
Mooiste profielplaatje stam: Zero, vindt hem nog altijd stralen.
Grootste Blunder: Een week er niet kunnen zijn voor mijn stam omdat ik zonder pardon van mijn account werd gekickt.

Dit is mijn mening.;)
 

DeletedUser27685

Guest
Weet trouwens iemand hoe Jan1 aan zijn ODA komt?

Jan1 is nog maar 1 keer aanvaller van de dag geweest, met een magere 264.565 verslagen eenheden. Verder verdient die elke dag 300-600k ODA, en dit is elke keer dat ik kijk op TWstats. Valt hij nu elke dag met een paar cleartjes aan? Bij mij is dat ofwel geen ODA ofwel veel ODA tijdens een aanvalsgolf, maar niet elke dag iets ertussen.

Je moet maar eens vergelijken:
http://nl.twstats.com/nl11/index.php?page=tribe&mode=members&id=45628&compare=oda
http://nl.twstats.com/nl11/index.php?page=tribe&mode=members&id=41737&compare=oda
 
Bovenaan