Golden Awards (special addition)

Reactiescore
290
Beste speler:
Aan fier kant kies ik hier voor Cherno mede doordat je met deze spelers goed een praatje en afspraken kunt maken zoals omtrent sint gedaan is. Verder groeien ze goed door en hebben ze voortaan een flink blok tegen ons aan.

Taow: qq ik denk dat zijn stats en rang hier genoeg over zeggen.

Hi Ho, Get high en .da vinci. Beide alles over voor andere en zijn altijd actief.

Beste stam:
Ik denk dat wat er nu kwa stam massa’s laten zien is en kwa samenwerking hier Taow wel gepast is. Ook als je op de wereld chat op skype of af kijkt is er binnen Hi Ho en Fier nogal vaak wat rommel onderling.

De beste stam speler:
Voor Hi Ho is dit .da vinci. Zet zich regelmatig leeg. Rete actief en zijn al zeker niet vies van een vv’tje meer of minder.

Kijkende naar de stats zou je hier ook QQ neer kunnen zetten echter kan ik niet oordelen hoe hij binnen de stam dingen doet. Wat vv’s meer doen kan namelijk net zo belangrijk zijn als def leverancier zijn.

Het grootste ego:
Mark van Acta, die jongen denkt dat hij de wereld aan kan.

Beste leider:
Ik denk dat Melvin hier een plekje verdient. Taow lijkt ondanks de nr3 rang te zijn toch alles op een rijtje te hebben en de Mooiste massa uitdeelt.

Slechtste leider:
De leiding van fier die elke week veranderd en vgm nu een schreeuwende martijn als leiding heeft. Daar kun je dus vrij weinig mee communiceren.

Meest onderschatte stam:
Ik denk dat je Taow/Fier/Hi Ho allemaal niet moet onderschatte ze hebben allemaal voor en nadelen.

Meest overschatte stam:
-
Meest overschatte speler:
Ik denk dat QQ momenteel te hoog ingeschat word. Ze staan eerste dat zeker en ze verdienen die plaats ook als je naar stats gaat kijken, maar ze hebben defensief zelf nog weinig hoeven te laten zien.

Meest onderschatte speler:
Ik denk dat firefox hoger ingeschat mag worden als er nu gedaan word.
Je hoort er weinig van maar ze groeien lekker door met een in mijn ogen mooi cluster.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Iedereen zolang je maar respect hebt voor elkaar.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Martijn van AAO, Mark van acta, Peter van sint, chameleon en iedereen die daar op speelde deze wereld, Back2business, zweagels,
Laurens ondanks dat hij misschien goed is in het spel zou ik niet door een deur kunnen met zijn arrogantie.

Mooiste spelers naam:

Zijn er zoveel.

Mooiste stam naam:

Fier.

Het tofste topic:

spotprentjes wanneer deze daadwerkeli

Minst favoriete forum poster:
The black swan. En ikzelf.

Dikste wannabe op het forum:
Chris

Dikste wannabe in het spel:
Chris oud acta. Alle runners, karel van Ijkyo

Mooiste actie van de wereld:
De massa’s van Taow in noord,
Een massa eerder als afgelopen massa was er een pop hoeveel er weer verloren zou gaan. Hij klopte aardig

Meest belovende speler voor de toekomst:
.da vinci.

Meest belovende stam voor de toekomst:
TAOW

Grootste blunder:
Jeffrey de eer gaat naar jou.
Jeffrey had wat foutjes gemaakt ik zei het in de groep waarna jeffrey kwam met kijk: ik hoop dat dit je dag wat beter maakt waarna ik ging kijken en hij de verkeerde datum aankomst had op kanade

Voor wie heb je nu echt respect:

Luc van *Get High* die jongen doet er echt alles voor!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Mijn lieftallige medespelers. En Rik.

Ik wil graag nog meedelen dat:
Ik moet proberen van het AF of de wereld chat te blijven. Dat aangezien er leden in mijn stam boos van worden.(@@@@carlo@@@@)
Carlo is de grote boze wolf bij hi ho. Karel daarin tegen is nooit serieus en meer een nat schaapje.
 
Reactiescore
68
Bedankt voor de benoeming :)

En Prone dan mogen jullie ons gaan aanvallen dan kunnen we zien of we zo overschat zijn!
 
Reactiescore
490
Kut lijst.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Wat een leuke lijstjes<3
 
Reactiescore
1.075
Slechtste leider:
De leiding van fier die elke week veranderd en vgm nu een schreeuwende martijn als leiding heeft. Daar kun je dus vrij weinig mee communiceren.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:


Peter van sint,
Laurens ondanks dat hij misschien goed is in het spel zou ik niet door een deur kunnen met zijn arrogantie.

Dit moeten toch de meest iconische stukken op het w71 forum zijn, prone die iemand verwijt van te schreeuwen, terwijl uithaalt naar zn buur acc knocked, eerder ruzie had met iaa, en kwam janken bij sint omdat ze een legale cf pakten.
Laurens voor arrogantie uitmaakt terwijl er op w71 echt letterlijk 1 iemand meer arrogantie uitstraalt dan laurens en dat ben jij dan .
En dan nog es peter erbij halen die jou net die cf terug gaf waar je zo hard om hebt gehuild als een kleuter.
 
Reactiescore
3.583
Ik snap wederom ook niet wrm Mark bij ego's staat.

Sympathiek, rustig persoon. Ben natuurlijk zijn vijand niet daar zit altijd nog een klein verschil in. Maar toon eens wat uitspraken waaruit wij een ego kunnen afleiden.

Mag je blij zijn wij geen buren zijn en contact hadden. Dan wist je wat een echt ego inhield!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Of mijn buurnam. Ik brandde night vanochtend nog af omdat die man weer 1500 pp in muren stak. 19->20 in 2 min stuk of 6/7x. Waar ben je dan mee bezig?
 
Reactiescore
290
Dit moeten toch de meest iconische stukken op het w71 forum zijn, prone die iemand verwijt van te schreeuwen, terwijl uithaalt naar zn buur acc knocked, eerder ruzie had met iaa, en kwam janken bij sint omdat ze een legale cf pakten.
Laurens voor arrogantie uitmaakt terwijl er op w71 echt letterlijk 1 iemand meer arrogantie uitstraalt dan laurens en dat ben jij dan .
En dan nog es peter erbij halen die jou net die cf terug gaf waar je zo hard om hebt gehuild als een kleuter.
Ten eerste die cf heb ik niet om gehuild ik vroeg wel of je hem wou ruilen inderdaad. Ten tweede die random speler van 6k was geen legale cf vooruit miss zou je kun twijfelen maar hou het dan netjes voor jezelf.
en ja wij hebben dat dorp door peter terug, maar na zon acties (wederom daarna hoorde we pas dat de rest van sint niet op de hoogte was) zou ik niet met zo iemand samen willen spelen.
en vertel is wat ik arrogant doe?Ben wel
Benieuwd. Zoals ik al zeg ik ben geen p&p koning.
 
Reactiescore
1.075
Ten eerste die cf heb ik niet om gehuild ik vroeg wel of je hem wou ruilen inderdaad. Ten tweede die random speler van 6k was geen legale cf vooruit miss zou je kun twijfelen maar hou het dan netjes voor jezelf.
en ja wij hebben dat dorp door peter terug, maar na zon acties (wederom daarna hoorde we pas dat de rest van sint niet op de hoogte was) zou ik niet met zo iemand samen willen spelen.
en vertel is wat ik arrogant doe?Ben wel
Benieuwd. Zoals ik al zeg ik ben geen p&p koning.

Ik heb nu wel spijt dat ik de pms niet meer heb waar je zo kwam huilen vanwege die cf.
 
Reactiescore
592
Tijdje geleden dat ik een GA lijstje heb gemaakt, en er is dan ook wel het 1 en ander veranderd in de tussentijd! Ik ken nog lang niet alle spelers van alle accounts, dus sommige awards zullen een beetje op gevoel zijn ipv kennis.

Beste speler:Ik vind er niemand bovenuit steken, dus benoem ik van alle 3 de stammen 1 speler.
Hi Ho: Ik denk dat Night Train hier best een plekje verdient. Gezien hun front, de bijkomende ODA, ODD en zelfs een stukje ODS vind ik dat dit team ondanks hun lastige ligging nog prima gevestigd is in de core. Ze hebben zeker aanvallen moeten koppen, maar tegen kwalitatief goede spelers van TAoW 0 dorpen verliezen zullen weinig spelers voor elkaar krijgen. Nu nog een mooie tegenaanval waarbij er juist dorpen gewonnen worden en dan ben ik zeker van deze benoeming.

TAoW: Ik vind het lastig kiezen hier, want ik denk dat er 2 spelers zijn die echt wel de eerste plek delen; namelijk Kyuka en et Murus Magnificum. Volgens mij zijn dit 2 teams die alleen maar toppers bevatten, en ook beide wel een 24/7 bezetting hebben. Lagen al vrij snel tegen Hi Ho, en boeken hier toch elke massa weer winsten, waarbij de ODD ook niet laag blijft. 2 top accounts die het zeker nog even zullen uithouden op w71.

Fier: Veel accounts in Fier zijn nog niet echt zowel offensief als defensief getest, vandaar dat ik het account pak dat in mijn ogen het hardst heeft gestreden: Acta est Fabula. En nee dan heb ik het niet over de vorige bespelers, want zo een account zien verwaarlozen heb ik nog niet eerder gezien. Het nieuwe team echter, in het speciaal Mark, heeft dit account echt met 1 tegenmassa weer op de juiste weg geholpen. Zowel ODA als ODD zijn erg hoog, en ik denk dat je met zulke veerkracht als beste speler kan worden bestempeld. Succes aan het team dat dit account volledig weet te breken ;)

Beste stam: Puur kijkend naar kwaliteit denk ik dat TAoW erg goed bezet is, waar het bij Hi Ho en Fier iets meer verspreid is. Toch heeft Hi Ho nog steeds hele mooie clusters, wat erg in het voordeel van de stam werkt, dus daar ook pluspunten voor.

De beste stam speler: Ik draai al een tijd mee met Fier zonder dat ik daadwerkelijk in de stam zat, dus ik heb al heel wat meegemaakt in deze stam. In mijn ogen zijn er meerdere accounts/spelers die Fier op bepaalde momenten hebben opgevangen, maar puur recentelijk zou ik FireFox aanwijzen als beste stam speler. Deze mannen hebben echt op cruciale momenten vv gepakt, de stam een boost gegeven en alle koppies weer omhoog doen zetten. Zoals ik zei zijn er meerdere individuen die mee hebben geholpen, (Ruben, Jack, Jannes, Bas) maar ik vind alle mannen van FireFox er bovenuit springen;)

Het grootste ego: Ja, daar kom je niet omheen met Laurens. Maar wel terecht uiteraard..

Beste leider: Ik denk Dat TAoW de beste leider(s) hebben, aangezien TAoW nooit vuil gespeeld heeft, wel winsten behaald, en een slimme NAP heeft gesloten met Fier, waardoor ze alleen maar de goeie kant op gaan.

Slechtste leider: Hi Ho. Ik denk dat als de leiding vanaf het begin af aan de accounts aan een kort lijntje had gehouden betreft slaafjes, discutabele acties en dergelijke, dat er nu niet een NAP was tussen TAoW en Fier, en dan had Hi Ho er denk ik beter voor gestaan.

Meest onderschatte stam: Ik denk dat elke stam zo haar kwaliteiten heeft, en dat niemand elkaar onderschat. Maar kan het mis hebben !

Meest overschatte stam: Eveneens denk ik dat geen enkele stam overschat wordt.

Meest overschatte speler: Ik denk dat .Da Vinci wordt overschat. Nee, ik zeg niet dat ze niet goed zijn, alleen dat ze overschat worden. Een rang 2 met aardig wat interns en redelijk veel dorpen winst op spelers die er erg weinig tegen deden of konden doen. Ik vind dat ze eerst nog wat meer mogen bewijzen voordat mensen ze zo hoog inschatten !

Meest onderschatte speler: Ik denk dat SaveTheWhaleMarryAnObese wordt onderschat door sommigen. Ik ontken niet dat ook zij een makkelijk wereldverloop hebben gehad, maar ze hebben dan ook nog niks kunnen bewijzen, en ik denk dat dat binnenkort wel kan gebeuren nu met het front met Hi Ho.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik leer graag nieuwe mensen kennen en ben tegen vooroordelen, dus ik zou eigenlijk met ieder account wel is in de stam willen zitten om ze te leren kennen. Als vijanden ontwikkel je toch vaak wrok voor elkaar, terwijl ze als stamgenoten heel anders zijn.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Er zijn natuurlijk wel uitzonderingen; IAA zijn manier van doen, zowel ingame als op het AF staat me echt totaal niet aan. Ook Bjorn van prone zou de laatste zijn van het lijstje. Veel geschreeuw dat vaak ook nergens op slaat. Nee sorry dat hoeft niet van mij. Oja en Chris van voorheen Acta. Leuk in de chats enzo, maar het tw'en zelf hoeft niet Chrissie. Ook niet zo netjes hoe je acta nou hebt opgelost ;(

Mooiste spelers naam: No Ban No Glory, puur voor de reden dat het account zo heet!

Mooiste stam naam: Fier - De Paradepaardjes, man hoe kom je erop..

Het tofste topic: Ik vind deze GA lijstjes altijd wel leuk lezen, mits een beetje onderbouwd. Maar van de spotprenten geniet ik het meest!

Favoriete forum poster: @lord-toms

Minst favoriete forum poster: Ja, sowieso IAA. Maar prone mag ook een lesje posten gebruiken. Niet dat dat de enige zijn, anderen kunnen in sommige mate toch ook verschrikkelijk slecht posten..

Dikste wannabe op het forum: @We Like Hot Chicks

Dikste wannabe in het spel: IAA

Mooiste profiel foto van spelers: et Murus Magnificum
EMM.png

Mooiste profiel foto van stammen:
Fier

Mooiste actie van de wereld: Ik denk dat niet iedereen het als 'mooi' zou bestempelen, maar het afsluiten van een NAP tussen TAoW en Fier heeft toch echt een grote impact gehad op de wereld. Vandaar dat ik hem als belangrijkste/mooiste neerzet.

Meest belovende speler voor de toekomst: Ik denk AAO. Dit account staat echt nooit stil, en ik denk dat zij offensief een tegenstander echt moe strijden. Gezien het front van PVM verwacht ik voor de nabije toekomst dat AAO nog wel wat gaat laten zien.

Meest belovende stam voor de toekomst: Ik denk dat kwa toekomstperpectief Fier de meeste ruimte heeft om zich te laten zien. Aan hun om dat waar te maken.

Grootste blunder: Die gaat toch wel echt naar Sint Jong-un met hun NAP met IAA. Niet zozeer de NAP op zich, maar de combinatie van het overleg, de duur, en de onopzegbaarheid van de NAP is in mijn ogen wel echt dé blunder van w71 geweesto_O

Voor wie heb je nu echt respect: De spelers in Fier die tegen hun zin in toch de draad oppakte (vv'en, een stam leiden) wanneer niemand anders dat deed. Zonder hen stonden we niet waar we nu staan ;)

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: M'n schatten van co's<3 En iedereen waar ik een leuk gesprek mee kan voeren. In Fier dus iedereen:engel: Maar ook met onze tegenstanders van Armada heb ik aangename gesprekken gevoerd. Klein bedankje naar hun poging ons te stoppen, het waren leuke dagen !

Ik wil graag nog meedelen dat: Fier mij soms stabt, en dat ik dan belachelijk wordt gemaakt op het forum wanneer ik dat aangeef. Zoekt iemand nog een gezellige rimspeler in het zuiden van de wereld ?

Yorick
 
Reactiescore
5.687
MEER VEREN ZIJN WELKOM
 
Reactiescore
2.064
Helaas is een lijstje waar da vinci wordt overschat niet serieus te nemen. Nee grapje, snap wel dat je ons een beetje overschat vind. Laatste tijd ook wat minder laten zien, op ons eigen account!
Kan je alleen zeggen dat wij nooit een makkelijke periode hebben gehad. Door alea komen was zeker niet makkelijk. :) misschien dat het voor fier ofc wel zo was, lekker mee profiteren (heeft de hoofdspeler van cake zelf toegegeven btw)
 
Bovenaan