Golden Awards (special addition)

Reactiescore
259
Dus we stacken alleen cf's en voor de rest geen front :O?

Nee want tegen cherno staat alles leeg, en tegen mij aan de rechterkant staan denk 3-4 dorpen stacked max met zo'n 70k pop.

Je lult weer mr runner,
1 dorp ik begon met 430 en eindigde met 429. Ja vandaag weer een klopt, gister niet. Of telniii dorpen die wij gerecapt hebben als dorpen winst?

Mr runner?
Oh, je houdt op die manier de TW stats bij, ook een manier inderdaad. Nog nooit zo gehoord.
Volgens TW stats ben je echt 6 kwijt, misschien dat ergens in je dorpentelling nog een dorpje mist.
 

Deleted User - 697374

Guest
Dus we stacken alleen cf's en voor de rest geen front :O?

Daarbij ook nog nooit gehoord van frontdeff zeker xP
Wat is dit voor dom antwoord. Ik geef een voorbeeld van hoeveel def het zou kosten en hoeveel prone in Theorie zou hebben. Maar de front stacks zijn duidelijk te hoog als er de def niet voor was om dit te stacken.
 
Reactiescore
173
Nee want tegen cherno staat alles leeg, en tegen mij aan de rechterkant staan denk 3-4 dorpen stacked max met zo'n 70k pop.



Mr runner?
Oh, je houdt op die manier de TW stats bij, ook een manier inderdaad. Nog nooit zo gehoord.
Volgens TW stats ben je echt 6 kwijt, misschien dat ergens in je dorpentelling nog een dorpje mist.
-6+4 is -2 he :p

Massa was niet optijd doorzien nee, en nee we konden geen 20 dorpen voorzien van 200k deff in die tijd. Daarbij is t lastig inschatten met een wereld zonder toren, zijn die 40 incs allemaal clears, of 30 fakes en 10 clears? Wat me meer logsich leek..

Wellicht slecht voorbereid, misschien slecht gedeffed. Ik zal het maar aannemen. Ik weet wel dat er gister onder mn hoede maar 1 dorpenverlies was, dus dan vind ik ook dat als de tegenpartij zo overtuigd is dat Prone het slecht heb gedaan dat hun aanval ook wel erg slecht is opgezet. Wie heeft er dan recht van spreken?
 
Reactiescore
154
Ik kan hier maar 2 redenen voor zien dat die def wal er niet kon gezet worden. Mensen hun safe def staat al teveel in stacks of de aanval was toch te laat doorzien waardoor je niet genoeg def optijd bij de stacks kon krijgen. Als we effe theoretisch gaan denken kost het 10 defjes ongeveer per stack om zonder muur levels te verliezen te blocken. Er waren pak hem beet 20 cfs die gebashed werden. 20x10=200 defjes nodig. Prone zelf heeft 428 dorpen. Er vanuit gaande dat hij half om half speelt zou hij alleen die def al moeten hebben. Maar hij hoeft die def niet alleen op te hoesten en er zal overal pre def gestaan hebben. In mijn ogen heeft prone gewoon slecht voorbereid en heeft hij dmv pp zoveel mogelijk proberen te reden(wat redelijk gewerkt lijkt te hebben). Dat betekent niet dat er niet slecht gespeeld is.

In tegenstelling tot jullie hebben wij nog fronten he ;) De massa die TaoW weer netjes aan het timen is trekt ook def.
 

Deleted User - 697374

Guest
-6+4 is -2 he :p

Massa was niet optijd doorzien nee, en nee we konden geen 20 dorpen voorzien van 200k deff in die tijd. Daarbij is t lastig inschatten met een wereld zonder toren, zijn die 40 incs allemaal clears, of 30 fakes en 10 clears? Wat me meer logsich leek..

Wellicht slecht voorbereid, misschien slecht gedeffed. Ik zal het maar aannemen. Ik weet wel dat er gister onder mn hoede maar 1 dorpenverlies was, dus dan vind ik ook dat als de tegenpartij zo overtuigd is dat Prone het slecht heb gedaan dat hun aanval ook wel erg slecht is opgezet. Wie heeft er dan recht van spreken?
Kijk dan komen we ergens. Ik zeg ook niet dat het makkelijk is maar als je zag dat muren zoveel geboost moeten worden dan zitten er dingen niet goed. Dat er maar 1 dorp verloren is ligt bij ons en zoals we zeiden is er bij ons ook het 1 en ander misgelopen, want de gaten lagen er wel.

In tegenstelling tot jullie hebben wij nog fronten he ;) De massa die TaoW weer netjes aan het timen is trekt ook def.
Leuk dat je dit aanhaalt. Zoals ik noemde zal je ongeveer 200 defjes nodig gehad hebben om deze bash wave te blokken zonder muur verlies wss. Die def moet er zeker zijn kijkende naar d e accounts die daar liggen zoals the king of pvm. Dat account zelf moet 200 def kunnen leveren.
 
Reactiescore
1.075
-6+4 is -2 he :p

Massa was niet optijd doorzien nee, en nee we konden geen 20 dorpen voorzien van 200k deff in die tijd. Daarbij is t lastig inschatten met een wereld zonder toren, zijn die 40 incs allemaal clears, of 30 fakes en 10 clears? Wat me meer logsich leek..

Wellicht slecht voorbereid, misschien slecht gedeffed. Ik zal het maar aannemen. Ik weet wel dat er gister onder mn hoede maar 1 dorpenverlies was, dus dan vind ik ook dat als de tegenpartij zo overtuigd is dat Prone het slecht heb gedaan dat hun aanval ook wel erg slecht is opgezet. Wie heeft er dan recht van spreken?

Oh speel jij op prone, verklaard n hoop waarom prone als t zwarte schaap van hi ho word gezien xD wat n combi met bjorn erbij xD
 
Reactiescore
490
Reactiescore
1.380
Gwn kut activiteit anders had je niks gepakt hoor xd
Dus eigenlijk komen jullie nu ons vertellen dat jullie ondanks een slechte massa toch wat (3!) dorpen hebben gepakt, en Prone dus niet te stoer moet lopen doen. Is het niet logischer dat jullie je wat gedeisd houden als je juist 6mil aan ODD hebt weggesmeten voor een armzalige drie dorpjes winst?



Ruud is blijkbaar een MB van ons tegenwoordig.

grappig dat jij dat niet wist.
 
Reactiescore
154
Kijk dan komen we ergens. Ik zeg ook niet dat het makkelijk is maar als je zag dat muren zoveel geboost moeten worden dan zitten er dingen niet goed. Dat er maar 1 dorp verloren is ligt bij ons en zoals we zeiden is er bij ons ook het 1 en ander misgelopen, want de gaten lagen er wel.


Leuk dat je dit aanhaalt. Zoals ik noemde zal je ongeveer 200 defjes nodig gehad hebben om deze bash wave te blokken zonder muur verlies wss. Die def moet er zeker zijn kijkende naar d e accounts die daar liggen zoals the king of pvm. Dat account zelf moet 200 def kunnen leveren.

Wanneer is de laatste keer dat jij gedeft hebt? Tweehonderd defjes gaat wel degelijk serieuze muurverliezen opleveren bij zoveel clears :p

grappig dat jij dat niet wist.

Uhu, dolkomisch. Gelukkig weet ik dat nu, merci! Zou bijna te laat komen met mijn OS die 50u loopt.
 
Reactiescore
983
Kleine opmerking die ik hier wil maken bij alle commentaar:

Het is allemaal makkelijk spreken vanuit Fier kamp dat er "maar" 200 defjes nodig waren geweest om de massa op prone perfect op block ok te zetten. Ze vergeten dat ze makkelijk praten hebben met hun easy front terwijl de rest volledig safe ligt vanwege de NAP. Wij kunnen ons niet permitteren om andere fronten leeg te zetten of dat andere spelers zomaar al hun mobiele def gaan sturen zonder in de problemen te komen, Fier kan dat met gemak.

Mijn haren komen gewoon recht als ik reacties lees van een @baspost die doet alsof het allemaal vanzelfsprekend is. Of deze massa nu makkelijk te doorzien was of niet dat weet ik niet, ook al is hij dat betekent dit niet dat zomaar heel hi ho zich leeg kan zetten voor een massa op een speler van (nog niet eens?) half Fier zonder risico op een blitz aan een ander front. Het is niet dat jullie de helft van jullie accounts zonder zorgen kunnen leeg zetten dat Hi Ho dat ook kan.

Ik weet nu niet tot in detail wat er gezegd geweest is door prone speler(s), ik hoop dat er in het vervolg twee keer nagedacht zal worden met uitspraken als 'Deze massa zien we aankomen, hebben al doorzien wie het target is' te brengen nog voor de massa is geland, en belangrijker (volgens wat ik hier lees) de toekomst door vele recaps en bashes nog lang niet zeker is voor prone.
 
Reactiescore
259
Mij gaat het puur om t feit dat mensen na 24u al een mening hebben dat de massa een flop of top is, terwijl dit net de 1e serieuze prik richting Prone is. Ik vond IAA destijds er defensief stukken beter voor staan dan Prone nu al.
 
Reactiescore
173
Ik weet nu niet tot in detail wat er gezegd geweest is door prone speler(s), ik hoop dat er in het vervolg twee keer nagedacht zal worden met uitspraken als 'Deze massa zien we aankomen, hebben al doorzien wie het target is' te brengen nog voor de massa is geland, en belangrijker (volgens wat ik hier lees) de toekomst door vele recaps en bashes nog lang niet zeker is voor prone.

Ik wil even inhaken, dit is niet vanuit team prone gekomen ;).

Mij gaat het puur om t feit dat mensen na 24u al een mening hebben dat de massa een flop of top is, terwijl dit net de 1e serieuze prik richting Prone is. Ik vond IAA destijds er defensief stukken beter voor staan dan Prone nu al.
Ik heb de massa niet flop of top benoemd, ik heb wel gezegd dat er dan wel erg weinig is gepakt als je vindt dat Prone het zo slecht heb gedaan.

Overmacht is gewoon lastig tegen te spelen, en voor Fier is het gewoon makkelijker gezien de safe accounts en de NAP. Het is dan niet gek dat een account in HiHo minder deff tot zijn beschikking heb of heeft gekregen, en het dus lastig krijgt bij 500 clears die worden gegooid verdeeld over 20 dorpen. Als we dan zo noob zijn, vertel me dan eens hoe het anders had gemoeten.
 
Reactiescore
983
Ik wil even inhaken, dit is niet vanuit team prone gekomen ;).

Oke duidelijk, mijn excuses dan.
Mijn punt is eerder, of die uitspraak nu komt van prone, hi ho of de paus, doet er allemaal niet toe.
Zulke uitspraken moeten er gewoon nooit komen. Zéker niet op voorhand en ook absoluut niet erna als er een hele hoop mobiele weggebasht is en er meer gebruik gemaakt wordt van recaps dan van snipes laatste tijd. Die komen altijd dubbel en dik terug in het gezicht van de persoon/stam die ze bovenhaalde.
 

Deleted User - 697374

Guest
Wanneer is de laatste keer dat jij gedeft hebt? Tweehonderd defjes gaat wel degelijk serieuze muurverliezen opleveren bij zoveel clears :p



Uhu, dolkomisch. Gelukkig weet ik dat nu, merci! Zou bijna te laat komen met mijn OS die 50u loopt.
Zal je flink tegenvallen omdat er maar een x aantal dorpen met veel clears getarget werd en de laatste keer dat ik echt gedeffed(meer dan 100 edels en clears) heb zal denk ik paar maanden terug zijn op w70.

Kleine opmerking die ik hier wil maken bij alle commentaar:

Het is allemaal makkelijk spreken vanuit Fier kamp dat er "maar" 200 defjes nodig waren geweest om de massa op prone perfect op block ok te zetten. Ze vergeten dat ze makkelijk praten hebben met hun easy front terwijl de rest volledig safe ligt vanwege de NAP. Wij kunnen ons niet permitteren om andere fronten leeg te zetten of dat andere spelers zomaar al hun mobiele def gaan sturen zonder in de problemen te komen, Fier kan dat met gemak.

Mijn haren komen gewoon recht als ik reacties lees van een @baspost die doet alsof het allemaal vanzelfsprekend is. Of deze massa nu makkelijk te doorzien was of niet dat weet ik niet, ook al is hij dat betekent dit niet dat zomaar heel hi ho zich leeg kan zetten voor een massa op een speler van (nog niet eens?) half Fier zonder risico op een blitz aan een ander front. Het is niet dat jullie de helft van jullie accounts zonder zorgen kunnen leeg zetten dat Hi Ho dat ook kan.

Ik weet nu niet tot in detail wat er gezegd geweest is door prone speler(s), ik hoop dat er in het vervolg twee keer nagedacht zal worden met uitspraken als 'Deze massa zien we aankomen, hebben al doorzien wie het target is' te brengen nog voor de massa is geland, en belangrijker (volgens wat ik hier lees) de toekomst door vele recaps en bashes nog lang niet zeker is voor prone.
Zomaar heel hiho leeg zetten lijkt me nou ook niet rendabel maar vanuit de omgeving zou er echt zat def moeten zijn om dit op te vangen lijkt me. Het kan ook zijn dat ik dit compleet verkeer zie maar kijkende naar de safe/front verhoudingen van ijko, prone en king of pvm moet die 200 def min pre stacks haal baar zijn.
 

Deleted User - 487890096

Guest
Je vergeet hier wel dat IJKYO met 3 spelers front, DaVinci. minimaal 2 (heb tijdje niet gelogged) en PVM en IAA natuurlijk ook gewoon een flink front hebben. Hier wordt ook gewoon constant druk gezet en dan kan je jezelf niet zomeer volledig leeg gooien.

Ik denk dat Fier hier gewoon erg eenvoudig leuk loopt te doen terwijl het praktisch 5v10 is aan het front. TAoW mag trots zijn op wat ze bereiken, ze spelen gewoon erg sterk, maar Fier mag zich eerder schamen dat de massa zo slordig gegaan is.
 
Reactiescore
259
Klopt, elke keer als er incommings zijn ren ik gauw weg. Heb uberhaupt nog nooit een tag gezet joh, haha.
 
Reactiescore
786
Mooie lijstjes zo te lezen op de laatste drie pagina’s hier :rolleyes:
 

Deleted User - 487966259

Guest
Klopt, elke keer als er incommings zijn ren ik gauw weg. Heb uberhaupt nog nooit een tag gezet joh, haha.

Denk dat het al vaak genoeg bewezen is dat de spelers van Acta foetsie zijn bij incomings, inclusief jij en dat vv'ers dan het account moeten redden. Dat je dan zegt dat je Patrick van IAA hebt 'outplayed' vind ik maar vreemd, wetende dat IAA Acta zonder vvs zo had weggespeeld
 
Bovenaan