Golden Awards (special addition)

Reactiescore
344
Bedankt voor de nominatie, ik wil alleen wel even aangeven dat tijdens de massa ( gisteren ) ik er niet alleen voor stond. er Werd vanuit een hoofdspeler het harde snipe werk gezet ( mathieu ) . En ik op mobiel heb mee lopen snippen en last call c-snippen.
Voor de rest werkt het team overal soepel aan mee, en denk indd dat er nog leuke dagen te gemoed gaan komen waarin we elkaar zullen treffen.
 
Reactiescore
1.283
Lekker lijstje mel!

Thanx voor de credits en het feit dat je prima naar buitenstaanders ook veren uit kan delen (dit is ook wel hoe we met elkaar omgaan gelukkig)

Maybe houd je nog een wereldje tegoed van me maar dan moet je wel je uiteindelijke verlies van 71 eerst te boven komen (mopje natuurlijk).

Ga door waar jullie mee bezig zijn en het beloofd nog een hele mooie wereld te worden.
 
Reactiescore
5.599
Slechtste leider:
De leider van Alea lijkt me, na toch enkele spelers de middelvinger hebben gegeven. (Zo zijn de verhalen die ik heb gekregen, het kan anders liggen natuurlijk, sorry in advance als dat zo is).
Om hier nog even op terug te komen, met de zeer beperkte informatie die ik tot me beschikking had is dit een onterechte nominatie geweest. Na nieuwe informatie verkregen te hebben, blijkt dat de situatie anders ligt dan zoals ik op moment van schrijven dacht.
Hierdoor, valt de nominatie van slechte leiding weg van de schouders van Alea.

Al met al kunnen we wel de volgende conclusie treffen, zelfs spelers van het acc firefox.. zitten er wel eens naast, gebeurt echt zelden. Firefox > Fier

@Kyuka Mooi lijstje, fijn dat je Lau nomineert, nooit genoeg veren in de kont van Lau natuurlijk. Ds3> w71
 
Reactiescore
3.539
Inderdaad weer een mooi lijstje. We worden verwend de laatste tijd. Dit is nu echt eens een lijstje met een hele goede onderbouwing/uitleg/visie over de wereld waaruit ik zo iets heb van, die man snapt het spel.
 
Reactiescore
1.542
Een van de betere lijstjes Melvin, thanks voor de benoemingen aan TAS! ;)

Luc
 
Reactiescore
1.075
Beste speler: persoonlijk ga ik hier 2 spelers nomineren, ook omdat ik van anderen zelf nog niet zoveel heb gezien wat bewonderenswaardig is.
1. Cherno Alpha: het blijft me verbazen hoezeer Alex en co zich inzetten voor Fier door massa na massa te plannen en met dergelijke plannen af te komen die tot heden toch altijd zijn werking hebben gehad.
2. QQEEZZ: ik denk dat qqeezz op zn eentje west fier het heel moeilijk heeft gemaakt, constante druk houden op zn frontspelers, en ook defensief op geen foutje te betrappen bij de paar 100 fakes die hij toen kreeg (met echte clears tussen.)

Beste stam:

ik ga hier heel partijdig kiezen voor Fier, iedere stam heeft ondertussen al fouten gemaakt op deze wereld, taow bijv met t onderschatten van MI, hi ho die uit t niks klappen ontvangt en bij Alea. te werk moet gaan dmv illegale cf's, alea. gewoon fucked door hun ligging uiteindelijk, en fier heeft hier denk ik persoonlijk t minste fouten in gemaakt. tot nu toe zijn we vrij afzijdig gebleven in oorlogen en gevechten die plaats vonden hebben we vrij stabiel en snel afgehandeld. we hebben t even lastig gehad bij leone en acta maar dat hebben we mooi rechtgetrokken mede door nieuwe spelers aan te trekken die het account wel op sleeptouw willen nemen indien nodig.

De beste stam speler:

In fier zou ik iedereen wel kunnen benoemen, ieder account staat klaar voor het andere account om zich leeg te gooien indien nodig, ook zijn er accounts die zich weken vastleggen gewoon voor stambelang en wel iedere week hun clears blijven droppen, hier moet wel bijgezegd worden dat er een dergelijke coördinatie vanuit de leiding ook wel aan de orde is.
bij Alea. heb ik een dergelijke verhaal ook gehoord dat iedereen zich leeg zal gooien voor de ander, op prope na ;).
taow en hi ho gewoon geen idee van, mijn excuses.

Het grootste ego:

martijntje van aao heeft denk ik wel een mooi egotje, laurens van smokey moet je zeker niet vergeten o_O

Beste leider:

zowel Hi Ho als Fier doen het qua leiding wel goed denk ik, je ziet duidelijke edellijnen en progressie en massas blijven continu.

Slechtste leider:

/

Meest onderschatte stam:

alea., ik denk mits wat offensieve steun er vanuit Alea. nog heel veel mogelijk is.

Meest overschatte stam:

ik ga hier Fier zetten, gewoon vanwege het feit dat we toch nog steeds als de te kloppen stam gezet worden terwijl we ook naar onszelf nog zoveel te bewijzen hebben deze wereld en het echte werk er nog maar zit aan te komen.
individueel hebben we een topstam, met denk ik wel de betere spelers op w71, echter collectief kan het nog zoveel beter.

Meest overschatte speler:

hier moet ik Inactiveasalways zetten, mijn favoriete NAPje, de statistieken gaan daar zo op en neer, ene dag haalt ie wat op acta, maar dag later heeft ie weer problemen met dodgen en verliest die 10tal clears door gewoon niet te willen dodgen, of weer 5 diepe dorpen in zn cluster, gewoon bizar.

Meest onderschatte speler:

sint-jong un., we worden vaak als het kneusje gezien van Fier maar ik denk dat we qua team, gewoonweg een topteam hebben indien iedereen zn motivatie er een beetje bijhoud.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

/

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

/

Mooiste spelers naam:

heel actueel ga ik hier the lord of the toilet zetten :D

Mooiste stam naam:

Fier <3

Het tofste topic:

spotprentjes en goldenawards, voor de rest denk ik niet dat er veel meer interessants te vinden is.

Het domste topic:

/

Favoriete forum poster:

Jokersbrain en lord-toms onderbouwen hun posts steeds goed, en blijven respectvol in de manier hoe ze t doen, ook Kyuka kan hier zeker vernoemd worden.

Minst favoriete forum poster:

/

Dikste wannabe op het forum:

mensen die puur uitdagen (ook mezelf hehe)

Dikste wannabe in het spel:

hier kan ik helaas wel meerdere spelers noemen, hier kom ik later op terug zodra de 3 topstammen een degelijk front hebben met elkaar.

Mooiste profiel foto van spelers:

139526_large


Mooiste profiel foto van stammen:

136503_large


Mooiste actie van de wereld:

het sluiten van een NAP met IAA, hierdoor hebben we als account en stam veel druk afgehouden denk ik op fier oost. Alleen zonde dat het oude team van acta niet zijn verwachtingen kon waarmaken om iaa heel snel weg te werken (woorden van t oude team, gelukkig had ik dit wel zien aankomen en heb ik alsnog die nap afgesloten.)

Meest belovende speler voor de toekomst:

ik verwacht nog veel van I just knocked you out. ze hebben momenteel zowat het grootste front denk ik van Hi Ho, benieuwd of ze zich hierin gaan kunnen handhaven op termijn of dat het overmoed blijkt te zijn.

Meest belovende stam voor de toekomst:

denk dat alle kaarten toch wel op tafel liggen en we weten wat we van wie kunnen verwachten.

Grootste blunder:

eveneens de NAP met IAA, het heeft ons heel veel voordelen opgeleverd, maar eveneens ook genoeg nadelen.

Voor wie heb je nu echt respect:

christiaan, die op zn eentje toch nog wat probeerde te maken van acta, alex, jorn (2x), team FF, prone die met enkele dorpen toch een degelijk gebied heeft kunnen pakken van Acta, en ieder ander die niet gaat runnen bij 2 incs.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

mn co'tjes, zonder hun was ik al lang quitted.

Ik wil graag nog meedelen dat:

dat iedereen noob is behalve ikzelf joeee
 
Reactiescore
3.452
het sluiten van een NAP met IAA, hierdoor hebben we als account en stam veel druk afgehouden denk ik op fier oost. Alleen zonde dat het oude team van acta niet zijn verwachtingen kon waarmaken om iaa heel snel weg te werken (woorden van t oude team, gelukkig had ik dit wel zien aankomen en heb ik alsnog die nap afgesloten.)
Je hebt misschien veel druk van je eigen account afgehouden,maar des te meer druk gelegd op Acta.
Tevens heb jij die nap stilzwijgend afgesloten zonder ook maar iemand in te lichten van Fier,gewoon vreselijk egoïstisch.Tevens had je een nap afgesloten met je directe front van Alea en heel stam Tm
eigen belang ging boven stambelang.
 
Reactiescore
1.075
Je hebt misschien veel druk van je eigen account afgehouden,maar des te meer druk gelegd op Acta.
Tevens heb jij die nap stilzwijgend afgesloten zonder ook maar iemand in te lichten van Fier,gewoon vreselijk egoïstisch.Tevens had je een nap afgesloten met je directe front van Alea en heel stam Tm
eigen belang ging boven stambelang.

Heel egoistisch van een acc dat 180° front had zonder stacks om zich elke dag weer leeg te gooien voor acta die na grootspraak richting iaa na 5 dagen gaat runnen. Gewoon de juiste call.
 
Reactiescore
3.452
Heel egoistisch van een acc dat 180° front had zonder stacks om zich elke dag weer leeg te gooien voor acta die na grootspraak richting iaa na 5 dagen gaat runnen. Gewoon de juiste call.
Klopt zonder stacks aangezien jullie geen moeite hebben gedaan om een deff lijstje te maken?

Ik had gewoon erover gezwegen als jij dit niet had neergezet,lijkt wel een triomf wat je heb behaalt om het zo expliciet nu neer te zetten op het af,dat vind ik gewoon geheel not done.
jullie hebben jullie eigen plan gekozen zonder ook maar met iemand te overleggen of preventieve deff aan te vragen! En dat terwijl je in een stam zit.
 

DeletedUser78491

Guest
Eerlijk denk ik dat weinig mensen Fier als de te kloppen stam neerzetten. Fier is echt wel het hardste onderuit gegaan van alle stammen denk ik.
 
Reactiescore
3.452
Heel egoistisch van een acc dat 180° front had zonder stacks om zich elke dag weer leeg te gooien voor acta die na grootspraak richting iaa na 5 dagen gaat runnen. Gewoon de juiste call.
Oh ff terugzoeken
Rond 9 februari kwam Fier erachter dat jij die nap had afgesloten
https://nl.twstats.com/nl71/index.php?page=player&mode=conquers&id=487724765&type=lose&pn=-1
Daarvoor had Acta 0 dorpverlies aan Iaa/Tm?
dus het leeggooien van je account voor Acta is pure bs.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
zit te zeuren over 180 graden front, meanwhile front ik met 6 mil aan spelers voor maanden met immens weinig stamdef tot enkele weken geleden:p
 

DeletedUser79704

Guest
Voor wie heb je nu echt respect:

christiaan, die op zn eentje toch nog wat probeerde te maken van acta
heb je het over christiaan die nachtte? waarbij meermaals de vv overgenomen werd nadat hij er de hele nacht was om tot de conclusie te komen dat er niets voorgewerkt was en geen enkele edels correct getagged was? denk dat hier beter de vele vv's horen die acta dag na dag probeerden recht te trekken
 
Reactiescore
1.075
Reactiescore
1.075
heb je het over christiaan die nachtte? waarbij meermaals de vv overgenomen werd nadat hij er de hele nacht was om tot de conclusie te komen dat er niets voorgewerkt was en geen enkele edels correct getagged was? denk dat hier beter de vele vv's horen die acta dag na dag probeerden recht te trekken

Nja chris verdient ook wel respect , net als de vele vvers ofc. Maar wetende dat heel t team acta weg is/was en enkel hij toch nog redelijk actief probeerde te blijven verdient wel respect van mij.
 
Bovenaan