Golden Awards (special addition)

DeletedUser81758

Guest
Zeggen dat mensen als Mien jong en Cake gerund zijn is mijns inziens belachelijk. Voor zover ik weet zijn dit beide spelers die nog niet enorm lang meelopen in de community en veel hebben geleerd op W71. Kijkend naar de stats, de situatie van Alea en andere factoren hebben ze het lang uitgehouden. Vanuit mij in ieder geval enorm veel respect voor de manier waarop deze spelers hebben gevochten. Ik durf hier ook te beweren dat anderen, die wellicht langer mee draaien, eerder weg waren geweest dan dit tweetal. Daarnaast blijf ik t laf vinden dat er een NAP is genomen tussen kamp HiHo en kamp Fier in die regio.

Van de andere spelers van Alea weet ik de details niet, dus daar kan ik lastig over uitweiden.
Dit zijn ook niet de runners :p
Global meltdown, seduced by lies en Misterious Masters zijn de runners :p
 
Reactiescore
44
Mien jong is echt al van een tijd geleden en die zijn echt niet gerund die waren gewoon niet erg ervaren en zijn door ons weggespeeld in een paar waves. Cake is zeker geen runner die heeft al een aantal waves van ons t ever duren gehad en van fier geloof ik ook. Als dan mm sbl en gm ermee kappen dan kan je begrijpen dat andere spelers ook geen zin meer hebben om. Te deffen.
Hrieps was wel ineens gone ja maar die heeft ook nog een aantal. Waves gedefft.
Fier heeft gewoon op het perfecte moment een massa gegooid op. Inactieve leden. Wat resulteerde in 85 dorpen winst oid.

Shout out naar team kanade die wel gewoon door zijn blijven deffen nu. En dat gezien de situatie echt dik prima doen moet ik zeggen. (wel een beetje duur maar wat verwacht je)
 
Reactiescore
3.541
Wie zal het volgende lijstje maken? :oops:

Als ik 10 like's krijg van hiho/taow spelers staat er binnen de 24 uur een GA lijstje waarin Fanta niet als beste speler zal genoemd worden omdat het meer ligt aan het tekort komen van Leone.

Dit als kleine indicatie omdat je hint naar meer eigen nominaties. Maar LY wel he Calvin.
 
Reactiescore
161
Telt Alea dan niet mee als like? :(

Sidenote: veel likes zal je dan niet halen , voor de grap elders gemaakt word :()
 
Reactiescore
140
Als ik 10 like's krijg van hiho/taow spelers staat er binnen de 24 uur een GA lijstje waarin Fanta niet als beste speler zal genoemd worden omdat het meer ligt aan het tekort komen van Leone.

Dit als kleine indicatie omdat je hint naar meer eigen nominaties. Maar LY wel he Calvin.

<3
 
Reactiescore
603
Als ik 10 like's krijg van hiho/taow spelers staat er binnen de 24 uur een GA lijstje waarin Fanta niet als beste speler zal genoemd worden omdat het meer ligt aan het tekort komen van Leone.

Dit als kleine indicatie omdat je hint naar meer eigen nominaties. Maar LY wel he Calvin.

krijgt tribal geen credits:(
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Als ik 10 like's krijg van hiho/taow spelers staat er binnen de 24 uur een GA lijstje waarin Fanta niet als beste speler zal genoemd worden omdat het meer ligt aan het tekort komen van Leone.

Dit als kleine indicatie omdat je hint naar meer eigen nominaties. Maar LY wel he Calvin.

24uur hé?
 

DeletedUser78491

Guest
Beste speler:
Ik ga hier proberen 1 speler van elke grote stam neer te zetten die ik het meeste vind opvallen. Daarna zet ik de speler neer die mij de beste speler van de wereld lijkt.

Alea: Alea heeft nog een aantal accounts die goed mee te lijken draaien. The lord of the Toilet, Kanade en Prope Periculosius. Tlotl heeft nog niet bijster veel laten zien, Prope heb ik zelf geen ervaring mee en lijkt mij dat hij binnenkort valt. Kanade verliest behoorlijk wat dorpen, maar kan toch prima deffen. Er wordt op 7ms gesniped en recappen gaat nog steeds goed. Echter is dodgen iets wat hij bijna niet lijkt te doen, of dit door motivatie of gebrek aan tijd komt weet ik niet. Echter vind ik wel dat het één van de weinige accounts in Alea die toch best deftig deffed, dus ik zet hier Kanade Tachibana neer.

TAow: Ik weet dat ze het graag willen en ze verdienen het ook. Fantazija zet ik neer als de speler van TAow. Ze lijken de hoofdverantwoordelijke te zijn voor de (val?) Van Il leone. Verder weet ik niet heel veel van het account.

Fier: Hier heb ik dus echt geen idee wie nou wel of niet iets bereikt heeft deze wereld. De actie of Alea is vooral op inactieve accounts, Acta en Il leone lijken enorm te floppen, dus deze zijn het sowieso niet. Ik kan hier niet goed een uitspraak over doen, dus hou ik het leeg.

Hi Ho: Dit is voor mij toch echt DaVinci. dit is een account waar wij als IJKYO veel aan/er varingen mee hebben gehad. Echter zijn ze nu toch geweldige buren en het aanvallend niveau is toch behoorlijk aanwezig. Timings zijn strak, de motivatie en activiteit is er en het zijn nog chille gasten in omgang ook!


Dan het beste account van de wereld, ik zou gaan voor DaVinci. Dit zal misschien zijn omdat ik meer van ze gezien heb, maar ik denk dat dit hét account is om te kloppen voor onze tegenstanders.


Beste stam:
Ik ga hier voor Hi Ho, de nieuwe nummer 1 stam. Hi Ho heeft een aantal dingen die ik denk dat ze de beste stam van w71 maken. Ten eerste is het cluster natuurlijk prachtig, de falanxen lopen mooi en zullen niet eenvoudig zijn om te breken. Ten tweede is de stam gemotiveerd en staan de neuzen dezelfde richting op. Ten slotte heeft Hi Ho winsten geboekt op alle andere grote stammen op deze wereld. Dit zegt nog niet alles, maar is een indicatie.


Beste stamspeler:
Dit is een vernoeming die ik alleen kan geven aan mensen die ik echt in de stam bezig zie, dus zal dit ook een Hi Ho account worden. Ik ga hier voor zowel TAS als DaVinci. ik zie ze beide over en weer vv doen om gaten in activiteit op te vullen en vol aan te vallen.


Beste leider:
Ik zou hier Jacob neer kunnen zetten omdat Hi Ho goed loopt, echter gaat dat best veel vanzelf. Tuurlijk heeft hij een groot aandeel, zeker in het opzetten van de premade, maar nu is het niet zoveel werk meer ( denk ik ).

Daarom zet ik hier de leiding van TAoW neer, volgens mij is dit Melvin. De stam lijkt goed te lopen en het is niet eenvoudig om een stam die zo’n behoorlijk achterstand heeft te motiveren om toch door te knallen.


Slechte leider:
Jannes
? Ik weet niet precies wat er fout gaat in Fier, maar het begint toch behoorlijk in te zakken. Natuurlijk kan dit ook zijn door een heel andere oorzaak, maar zolang ik daar niks hoor zal Jannes toch wel iets fout doen?


Meest onderschatte stam:
TAoW
, ik denk dat de wereld uiteindelijk een 1v1 wordt waar het TAoW tegen Hi Ho zal zijn. Ze staan derde, maar laten toch goed spel zien en blijven doorgaan. Alleen ben ik niet fan van het overmatige bb’s edelen.


Meest overschatte stam:
Ja hier kan ik alleen Fier neerzetten, twee grote accounts van Fier lijken te kampen met een gebrek aan activiteit of skill. Fier zag er hiervoor uit als een goede stam die zeker kans had op de wereldwinst, alleen nu lijkt dat steeds meer af te nemen. Ik ben benieuwd of Fier zich gaat herpakken en de verliezen terug weet te edelen.


Meest overschatte speler:
Ik zet hier zoals verwacht zet ik hier iL Leone Indomabile en Acta est Fabula. neer. Deze accounts hadden mensen hoge verwachtingen van en nu lijken deze niet waar gemaakt te worden. Beide accounts verliezen behoorlijk wat dorpen en dit verlies lijkt niet snel te stoppen.


Meest onderschatte speler:
Ja ik zou niet weten wie echt onderschat is deze wereld, dus ik hou deze categorie leeg.


Met wie zou ik zeker graag in een stam zitten:
Iedereen van Hi Ho.


Met wie zou ik zeker niet graag in een stam zitten:
Geen idee, denk dat ik best mensen kan waarderen als ze eenmaal met me in een stam zitten. Al vind ik mensen met een gigantisch ego niet echt chill.


Mooiste spelers naam:
SaveTheWhaleMarryAnObese


Mooiste stam naam:

Fier


Het tofste topic:
Golden awards en rate de speler vind ik altijd wel wat.


Favoriete forum poster:
Ik kan meestal JokersBrain (Jannes) wel waarderen.


Minst favoriete forum poster:
Laurens
toch zeker wel, zijn ego kan ik echt niet hebben.


Mooiste actie:
Denk toch het breken van het front van iL Leone indomabile, dit heeft toch een behoorlijke impact op de wereld.


Meest belovende speler voor de toekomst:
The American Sniper
en Mystery Men, beide sterke acc’s met spelers die weten wat ze moeten doen om winst te behalen.


Meest belovende stam voor de toekomst:
TAoW
, afhankelijk van hoe snel ze kunnen groeien denk ik dat ze nog verrassend veel kunnen laten zien en de eindstrijd gaan halen.


Grootste blunder:
Starten?


Voor wie heb je nu echt respect:
Night train
en in het bijzonder Matthi die hele dagen lang TW gespeeld hebben om een massa van 2 stammen af te slaan EN nog is daarna terug klappen en de verliezen goed maken.


Ik wil nog mededelen dat:

Ik hoop dat het een leuke wereld wordt waar ik niet té veel hoef te doen
 
Reactiescore
44
Zoals beloofd een lijstje binnen de 24 uur. Bedank de man hierboven even.
Een lijstje waar Fanta niet genoemd wordt als beste speler in het lijstje van rubscrub is die toch echt vernoemd xd. Niet dat mij je lijstje wat interesseert maar je moet nu wel je belofte nakomen
 
Bovenaan