Golden Awards (special addition)

Reactiescore
24
Was normaliter een full off speler maar nu twee kids weinig tijd en een week of drie met ijkyo in gevecht geweest en wss als eerste ze dorp uitgebouwd naar 4 k en afgebouwd naar 126.. lang leve de pp haha. Maar daardoor in een vriendschap gekomen die niet snel over gaat
 
Reactiescore
44
Thx voor de vernoeming <3


Begrijp dat er commentaar was op NT aangezien er enkele uitdagende PM's de deur uit waren gegaan omtrend de frustratie rond jullie iets of wat illegale CF. Persoonlijk hadden we er niet echt veel last van maar tijdens het valentijnsweekend was onze activiteit serieus slecht en hebben hierbij ook mensen laten spelen die nog niet vertrouwd waren met het account en dus de mobiele def rond die CF slecht dodged en er fouten werden gemaakt.

Begrijp hier wel enkele reacties nu die dorpen terug gepakt worden aangezien er al direct werd geschreeuwd NT is gebroken blabla, zo snel breken we niet al moeten we ons hele front terughalen. Kwestie van overmacht denk ik wel dat we daar over kunnen meespreken aangezien jullie (correct me if i'm wrong) donderdag vd massa gewoon met 2 stammen op NT clears aan het gooien waren. Was een prima massa op een jammer weekend voor ons, mogen wat jennen naar elkaar maar er mag ook gewoon lof gegeven worden als er iets prima is verlopen.
Net bericht xx je buurman. Al zag ik de humor wel erin van we nemen 1000 jaren geen dorp omdat ik zo slecht aanviel..
 

Deleted User - 487954235

Guest
Neen enkel de klessik eigenlijk, kom je daar ook weer eens meedoen Jeroen? Laatste keer was cl5 meen ik?
Ah ok:) ja volgens mij wel. Ik speel niet echt die hard meer. Ben nu mb haha. Bevalt me wel:) maar als ik ga spelen op de classic laatk zeker weten!
 

DeletedUser77798

Guest
Beste speler:
King of PVM , volgens mij ook 1 van de weinigen die echt wat heeft laten zien deze wereld. Heeft zware massa's te verduren gekregen van meerdere spelers tegelijk en met overmacht op hem. Uiteindelijk kwam die met een mooi antwoord en versloeg zijn tegenstanders zonder al teveel stamhulp. Dit is voor mij de nominatie als beste speler waard.

Beste stam:

Naar mijn mening is er geen beste stam, dit zal de toekomst bepalen.

Alea : gedoemd
TaoW : Ik kan niet echt een oordeel treffen over massa's geven aan barbaren, het levert hun wel een hoop punten op.
Hi Ho : Constant in oorlog maar nog geen overduidelijke winsten tegen andere 3 stammen, dus weer valt hier geen oordeel over te treffen.
Fier : Grootste stam d.m.v. Intern , oorlog met TaoW lijkt wel een ijzeren gordijn, daar gebeurd niet veel, eveneens valt er ook niets op te zeggen.

De beste stam speler:
In Hi Ho zijn best goede stam spelers zoals .Da Vinci en The American sniper.
Uit de MB stam : Mass Doink is ook een heel goedwillige stamspeler.

Allen hebben veel over voor de stam en helpen met plezier andere spelers.
Er zullen waarschijnlijk nog andere goede stamspelers zijn, maar dit kan niet bepaald worden vanuit mijn perspectief.

Het grootste ego:

Volgens mij zal Jannes deze nomitatie blijven krijgen, zijn wel een aantal spelers die hiervoor in de buurt komen maar natuurlijk niet op Jannes zijn niveau.

Beste leider:

Waarschijnlijk weer Jannes, hoe die het voor mekaar krijgt om zonder al teveel problemen een massieve stam op te richten, veel intern te fixen en een mooi cluster te leggen in de rim. Elke speler binnen Fier krijgt het in hun schoot geworpen door Jannes die de communicatie doet, da's mooi om te zien.

Slechtste leider:

Melvin van TaoW, heb het nooit gehad voor deze speler, bekend van vorige werelden ook. Probeerde steeds vriendelijk te zijn tegen hem maar ,ondertussen na al het kinderachtige gedrag , opgegeven. Zijn uitermate bazige manier van dingen aan te pakken en op te lossen zijn niet de juiste kwaliteiten voor een stamleider.

Meest overschatte speler:

Voortgaand op vorige AF lijstjes is dit absoluut Et Murus Magnificum, steeds beschreven als beste speler. De enige die hierover een echte mening kan geven is zijn directe tegenstander.

Meest onderschatte speler:

Ik overschat elke speler.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Wesley ( Et Murus Magnificum )
Jannes ( theTrainGoesChuchuu )
Melvin ( Kyuka )
Laurens ( Et Murus magnificum )
Umur ( speelt niet op W71 )

Het tofste topic:

Spotprentjes!


Dikste wannabe in het spel:

Heer Huskey, alsjeblief man. Spelertje dat tegen ons aan lag tot een maand geleden. Weggespeeld in alle eerlijkheid. Meerdere PM wisselingen gehad over VV draaien van TaoW daar. Steeds zocht hij er een excuus voor. Beter nog met zijn laatste dorp is die alle barbs uit ons cluster aan het edelen en tussen het front GH / MI.

Vervolgens PMs Sturen naar MI : https://gyazo.com/4a4913087b42c07521d26201790c03bf

Hierbij ook wel respect voor Erik die er niet op ingaat ;)

Als gevolg hebben we geen andere keuze meer gehad om AH en smederij weg te kataen , waarna hij ze 2dagen later weer heeft opgebouwd en doorgaat.


Mooiste actie van de wereld:

TaoW doet getimede massa op GH en TaoW verliest in het proces 10 dorpen.
Sorry maar dit is echt wel AF waardig, wil hiermee niemand afbreken.

Meest belovende stam voor de toekomst:

Hi Ho, heel veel potentieel. Of ze het gaan waarmaken blijft een vraag.

Grootste blunder:

Geloven dat ik een rustig wereldje in de rim ging mogen spelen...

Voor wie heb je nu echt respect:

Erik : Mysterious Individual (ondanks die wel probeert snachts mijn MBs te edelen) *sigh*
Team .Da vinci , nemen veel VVs en houden de sfeer erin.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Team TAS weet me toch elke keer weer op te beuren ondanks niet alles loopt zoals het hoort.

Ik wil graag nog meedelen dat:

W71 een grote flop wereld is ( Im part of it )
 
Reactiescore
490
Thanks topper <3
 

DeletedUser78317

Guest
Beste spelers:
qqeezz, wat een boel barbs t lijkt de nieuwe tw stijl te zijn. of je het eerlijk vind of niet hij heeft er toch een boel succes mee. hoor veel positieve verhalen over het account en ik wil hem niet tegenkomen in een startfase , maar wie weet in de toekomst ;).
naast een bedankje voor de nominatie verwacht ik er ook eentje voor de voorlopige nr1 plaats (tot wij die innemen natuurlijk)
verder een prachtig cluster gemaakt. er kan nog een hoop gebeuren in het achterland
ik ben zeer benieuwd hoe het verloopt tegen fier.

Beste stam:
Hiho vs fier, of toch taow? ik zeg TM!
De beste stam speler:
Prone, fantastische spelers om mee samen te werken super loyaal en ze werken ook hard voor hiho. topppers zijn het :)
Het grootste ego:
b2b: ik mocht je echt maat en jij heb er je eigen mening over maar de reden dat ik je hier nomineer is denk ik wel duidelijk,.
je dacht wel iemand mee te krijgen naast zweagels. en dat je dan wel zou kunnen overleven.en het had net zo goed jou manier kunnen gaan met ietsjes meer aanhang maar uiteindelijk ik vind het gewoon jammer van je. maar vallen zou je en deed je.leuk om op del te gaan "en je eer hoog" te houden. maar dan leef je volgends mij gewoon in je eigen wereldje, runner :p je past echt bij alea
Beste leider:
geen idee
Slechtste leider:
geen idee
Meest onderschatte stam:
taow: 3de wiel maar het is nog niet gespeeld
Meest overschatte stam:
Fier: veel praatjes, maak ze maar waar.
zitten wel een paar leuke spelers tussen.
Meest overschatte speler:
Acta est fabula.
eerste impressie is dat het sierpaardjes zijn, geen werkpaardjes.
de strijd is nog niet gestreden maar het is geen nr1 materiaal
sommige spelers daar kunnen vast prima spelen, maar ik verwacht meer van een account dat als beste speler geprezen word door sommige spelers van fier.
Meest onderschatte speler:
IAA, we zijn er nog steeds!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
dat is een hoop
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
b2b zweagels
Mooiste spelers naam:
savethewhalemarryanobese
Mooiste stam naam:
the art of war
zoek het eens op
Het tofste topic:
spotprenten
Het domste topic:
kata's respect verloren: ga minecraft spelen
rapbattle: ik wou meedoen maar er werd alleen getypt dus ik had geen zin meer xd
Favoriete forum poster:
niemand
Minst favoriete forum poster:
jannes: "enkele post's vanuit kamp Fier"
ondertussen 17762 berichten laatstaan de rest :rolleyes:
Dikste wannabe op het forum:
Welikehotchicks ofzo
geeft aan een troll te willen zijn, er komt ook nooit wat nuttigs uit
je komt constant irritant over dus goedzo deze is voor jou :like:word je tenminste ergens voor genomineerd
Dikste wannabe in het spel:
yannick: nog een newb maar goed genoeg om een sierpaardje te edelen
Mooiste profiel foto van spelers:
sintjongun had een leuke maar hij wist niet wie het was :tongue:
Mooiste profiel foto van stammen:
geen idee
Mooiste actie van de wereld:
ons continent lijkt mij de leukste tot nu toe, er gebeurt een hoop.
nog geen mooiste actie vd wereld denk ik. dat is voor later
Meest belovende speler voor de toekomst:
yannick
Meest belovende stam voor de toekomst:
het lijkt misschien fier tegen hi ho te worden
maar taow heeft zeker nog kansen
Grootste blunder:
iedereen die roept het tot het eind uit te spelen
download.jpg

ohja en uiteindelijk toch verrast worden door de intern van chili door acta
Voor wie heb je nu echt respect:
yannick Prone en sowieso iedere speler waar we een leuk potje tw tegen kunnen spelen! degene die het niet hebben zullen het weten ook :)
en rip lordkalamar onze gemiste top mb. tot ziens in een volgende wereld!
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
onze stam TM prone en toch ook acta est fabula.
we wachten al maanden op deze strijd en zijn er klaar voor!!
Ik wil graag nog meedelen dat:
mijn pik groter dan de jouwe is
 

DeletedUser77953

Guest
Beste spelers:
qqeezz, wat een boel barbs t lijkt de nieuwe tw stijl te zijn. of je het eerlijk vind of niet hij heeft er toch een boel succes mee. hoor veel positieve verhalen over het account en ik wil hem niet tegenkomen in een startfase , maar wie weet in de toekomst ;).
naast een bedankje voor de nominatie verwacht ik er ook eentje voor de voorlopige nr1 plaats (tot wij die innemen natuurlijk)
verder een prachtig cluster gemaakt. er kan nog een hoop gebeuren in het achterland
ik ben zeer benieuwd hoe het verloopt tegen fier.

Beste stam:
Hiho vs fier, of toch taow? ik zeg TM!
De beste stam speler:
Prone, fantastische spelers om mee samen te werken super loyaal en ze werken ook hard voor hiho. topppers zijn het :)
Het grootste ego:
b2b: ik mocht je echt maat en jij heb er je eigen mening over maar de reden dat ik je hier nomineer is denk ik wel duidelijk,.
je dacht wel iemand mee te krijgen naast zweagels. en dat je dan wel zou kunnen overleven.en het had net zo goed jou manier kunnen gaan met ietsjes meer aanhang maar uiteindelijk ik vind het gewoon jammer van je. maar vallen zou je en deed je.leuk om op del te gaan "en je eer hoog" te houden. maar dan leef je volgends mij gewoon in je eigen wereldje, runner :p je past echt bij alea
Beste leider:
geen idee
Slechtste leider:
geen idee
Meest onderschatte stam:
taow: 3de wiel maar het is nog niet gespeeld
Meest overschatte stam:
Fier: veel praatjes, maak ze maar waar.

zitten wel een paar leuke spelers tussen.
Meest overschatte speler:
Acta est fabula.
eerste impressie is dat het sierpaardjes zijn, geen werkpaardjes.
de strijd is nog niet gestreden maar het is geen nr1 materiaal
sommige spelers daar kunnen vast prima spelen, maar ik verwacht meer van een account dat als beste speler geprezen word door sommige spelers van fier.
Meest onderschatte speler:

IAA, we zijn er nog steeds!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
dat is een hoop
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
b2b zweagels
Mooiste spelers naam:
savethewhalemarryanobese
Mooiste stam naam:
the art of war
zoek het eens op
Het tofste topic:
spotprenten
Het domste topic:
kata's respect verloren: ga minecraft spelen
rapbattle: ik wou meedoen maar er werd alleen getypt dus ik had geen zin meer xd
Favoriete forum poster:
niemand
Minst favoriete forum poster:
jannes: "enkele post's vanuit kamp Fier"
ondertussen 17762 berichten laatstaan de rest :rolleyes:
Dikste wannabe op het forum:
Welikehotchicks ofzo
geeft aan een troll te willen zijn, er komt ook nooit wat nuttigs uit
je komt constant irritant over dus goedzo deze is voor jou :like:word je tenminste ergens voor genomineerd
Dikste wannabe in het spel:
yannick: nog een newb maar goed genoeg om een sierpaardje te edelen
Mooiste profiel foto van spelers:
sintjongun had een leuke maar hij wist niet wie het was :tongue:
Mooiste profiel foto van stammen:
geen idee
Mooiste actie van de wereld:
ons continent lijkt mij de leukste tot nu toe, er gebeurt een hoop.
nog geen mooiste actie vd wereld denk ik. dat is voor later
Meest belovende speler voor de toekomst:
yannick
Meest belovende stam voor de toekomst:
het lijkt misschien fier tegen hi ho te worden
maar taow heeft zeker nog kansen
Grootste blunder:
iedereen die roept het tot het eind uit te spelen
Bekijk bijlage 17490

ohja en uiteindelijk toch verrast worden door de intern van chili door acta
Voor wie heb je nu echt respect:
yannick Prone en sowieso iedere speler waar we een leuk potje tw tegen kunnen spelen! degene die het niet hebben zullen het weten ook :)
en rip lordkalamar onze gemiste top mb. tot ziens in een volgende wereld!
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
onze stam TM prone en toch ook acta est fabula.
we wachten al maanden op deze strijd en zijn er klaar voor!!
Ik wil graag nog meedelen dat:
mijn pik groter dan de jouwe is

Leuk dat je een lijst maakt! Kan je mij even vertellen waar Fier zoveel 'praatjes' heeft en Acta als beste speler heeft bestempeld?
 
Reactiescore
766
Leuk dat je een lijst maakt! Kan je mij even vertellen waar Fier zoveel 'praatjes' heeft en Acta als beste speler heeft bestempeld?
Praatjes van fier zijn er altijd geweest. Acta wordt redelijk vaak genoemd als beste speler in lijstjes, daar doelt hij op gok ik.
 

DeletedUser77953

Guest
Fier staat in vrijwel elk lijst op de afgelopen 10(?) pagina's als meest overschatte stam lol. Zullen vast praatjes zijn geweest na het wegedelen van 4 alea accounts.
 
Bovenaan