Golden Awards (special addition)

Reactiescore
344
Als er maar 1 bewezen of onderbouwde streek genoemd kan worden, op w72 betreft dp.
Dat schade berokkend jegens anderen die hier onder geleden hebben. Dan zeg ik een mooi lijstje. Voor nu kutlijst :engel:
 
Reactiescore
1.242
Beste speler(s):

Night Train : Spreekt voor zich denk ik dan? Al ken ik ze niet persoonlijk , dit team heeft zich tot nu toe goed kunnen verzetten & de ODA liegt er zeker niet om.

Thx voor de vernoeming <3

Ik ben goed als ik stacks krijg in cfs, wat denk je. Dat ik met 40 defdorpen 7 cfs kan stacken voor 9 clears per dorp?

Ik was niet online. Je weet wel, weekend enzo. Ik slaap uit, leven enzo... Is geen excuus, mn co had die edels gemist jammer genoeg:p. Pardon? Met slaafjes zijn we even groot? Je vergeet DPschut, die mbs in je safe etc even? Niet over praten, onze raakpunten zijn niet gelijk. Zowel, eindigt het zoals op 49, dat weet jij ook wel. Ik heb je al 1x gerekt, en sta hier ook nog voor. :)
Begrijp dat er commentaar was op NT aangezien er enkele uitdagende PM's de deur uit waren gegaan omtrend de frustratie rond jullie iets of wat illegale CF. Persoonlijk hadden we er niet echt veel last van maar tijdens het valentijnsweekend was onze activiteit serieus slecht en hebben hierbij ook mensen laten spelen die nog niet vertrouwd waren met het account en dus de mobiele def rond die CF slecht dodged en er fouten werden gemaakt.

Begrijp hier wel enkele reacties nu die dorpen terug gepakt worden aangezien er al direct werd geschreeuwd NT is gebroken blabla, zo snel breken we niet al moeten we ons hele front terughalen. Kwestie van overmacht denk ik wel dat we daar over kunnen meespreken aangezien jullie (correct me if i'm wrong) donderdag vd massa gewoon met 2 stammen op NT clears aan het gooien waren. Was een prima massa op een jammer weekend voor ons, mogen wat jennen naar elkaar maar er mag ook gewoon lof gegeven worden als er iets prima is verlopen.
 
Reactiescore
290
Beste speler:
I Just knocked you out.
Ik denk dat dit team deze wereld wel is kans gaat maken op de nr 1 positie. Aangezien ze langs ons liggen weten wij wat ze doen voor andere en hoeveel ze in stam belang handelen. Ik kon me geen betere buur bedenken.

Beste stam:
hier ga ik 2 stammen benoemen:
Hi Ho, Dit is momenteel als je naar de stats kijkt denk ik veruit de beste stam. Op zowel aanvallend als defensief vlak. En merk je dat ze goed samen werken.

Fier, Ondanks dat ze nog weinig tegenslagen gehad hebben zijn ze toch niet voor niks de Nr 1 stam van de wereld. Ik hoop dat ze daarom ook snel genoeg dingen gaan laten zien!

De beste stam speler:
i just knocked you out.
(Eerder al aangegeven)
.da vinci. Geweldig team om mee samen te werken en je kan met niemand zo goed klote op de discord!

Het grootste ego:
zweagels,
Zonder enige twijfel! Het is gewoon een kleuter die heel veel van zichzelf denkt.

Beste leider:
Geen mening omdat ik niet weet hoe het in andere stammen gaat.

Slechtste leider:
Geen mening.

Meest onderschatte stam:
Alea,
Ondanks dat ze 0 safe hebben houden ze het toch allang vol, en zijn ze toch in staat om terug te slaan!
Jammer dat Hrieps weggespeeld was door vernomen een klote vv.


Meest overschatte stam:
Fier,
Ze hebben nu nog te weinig laten zien al ga ik wel verwachten dat ze het nog gaan laten zien deze wereld.

Meest overschatte speler:
Geen mening.

Meest onderschatte speler:
Inactiveasalways,
Ze worden zwart gemaakt met het leven maar toch bewijzen ze zich tot nu toe op aanvallend en verdedigend opzicht! En ondanks wat andere zeggen hebben wij veel contact met Patrick en vind ik hem “voortaan” echt een top gozer! Ondanks onze menings verschillen early game
King of Pvm, Zijn eindelijk begonnen aan een inhaalslag. En ga hier nog zeker wat van verwachten!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Thatsanotherpancake,
wij hebben al sinds early game een leuk contact met deze spelers met name thomas! Hij heeft ons al heel wat nachtjes gezelschap gehouden!

Alle Hi Ho leden, Omdat we het tot nu toe gewoon goed doen in mijn og


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
B2b, Zweagels.
Door de omstandigheden rondom tm.


Mooiste spelers naam:
acta est fabula,

Mooiste stam naam:
Fier,

Het tofste topic:
Spotprentjes,
Wanneer dit topic er ook daadwerkelijk voor gebruikt word.


Het domste topic:
Geen mening.

Favoriete forum poster:
theblackswan,
Geweldig hoe iemand zoveel onzin kan brabbelen.

Minst favoriete forum poster:
Ikzelf omdat ik nogal vaak reageer voor ik nadenk....

Dikste wannabe op het forum:
Inge,

Dikste wannabe in het spel:
Zweagels,

Mooiste profiel foto van spelers:
Chuchu

Mooiste profiel foto van stammen:
Fier,

Mooiste actie van de wereld:
KillB,
zijn def werk.

Meest belovende speler voor de toekomst:
I just knocked you out.
Ik denk dat zei de wereld 1 positie gaan behalen.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Fier,
ondanks dat ik zelf in hi ho zit denk ik aan de ligging te zien dat zei wel de beste papieren hebben momenteel.

Grootste blunder:
Ikzelf, we kregen een tijdje terug veel inc van afstand van Alea, het zag er zo simpel uit. Ik zei tegen mijn Co’s dat ik de nacht wel bleef, omdat ik verwachten dat fakes waren was ik om 03:00 lekker gaan slapen met een wekker om 07:00 echter werd ik 10:00 wakker en waren het geen fakes. En waren we wat dorpen kwijt omdat mn Co’s met een bende zate

Voor wie heb je nu echt respect:
I just knocked you out.
En dan het hele team en nog net wat meer voor Carlo, zijn inzet is echt super.


Spelers die ondanks dat ze dagen onder vuur liggen door spelen en niet meteen runnen!

De stam Alea, om met hun ligging nog steeds mee te doen!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Team Prone,
Team I just knocked you out.
Patrick van iaa.
Team Pvm.
.da vinci.
Omdat kevin mijn intern wil zijn! <3

Ik wil graag nog meedelen dat:
Ik wil dat Get Low, snel enkele massa’s krijgt zodat ze weer onder ons staam.

Bjorn..
 
Reactiescore
177
Beste speler:
I Just knocked you out.
Ik denk dat dit team deze wereld wel is kans gaat maken op de nr 1 positie. Aangezien ze langs ons liggen weten wij wat ze doen voor andere en hoeveel ze in stam belang handelen. Ik kon me geen betere buur bedenken.

Beste stam:
hier ga ik 2 stammen benoemen:
Hi Ho, Dit is momenteel als je naar de stats kijkt denk ik veruit de beste stam. Op zowel aanvallend als defensief vlak. En merk je dat ze goed samen werken.

Fier, Ondanks dat ze nog weinig tegenslagen gehad hebben zijn ze toch niet voor niks de Nr 1 stam van de wereld. Ik hoop dat ze daarom ook snel genoeg dingen gaan laten zien!

De beste stam speler:
i just knocked you out.
(Eerder al aangegeven)
.da vinci. Geweldig team om mee samen te werken en je kan met niemand zo goed klote op de discord!

Het grootste ego:
zweagels,
Zonder enige twijfel! Het is gewoon een kleuter die heel veel van zichzelf denkt.

Beste leider:
Geen mening omdat ik niet weet hoe het in andere stammen gaat.

Slechtste leider:
Geen mening.

Meest onderschatte stam:
Alea,
Ondanks dat ze 0 safe hebben houden ze het toch allang vol, en zijn ze toch in staat om terug te slaan!
Jammer dat Hrieps weggespeeld was door vernomen een klote vv.


Meest overschatte stam:
Fier,
Ze hebben nu nog te weinig laten zien al ga ik wel verwachten dat ze het nog gaan laten zien deze wereld.

Meest overschatte speler:
Geen mening.

Meest onderschatte speler:
Inactiveasalways,
Ze worden zwart gemaakt met het leven maar toch bewijzen ze zich tot nu toe op aanvallend en verdedigend opzicht! En ondanks wat andere zeggen hebben wij veel contact met Patrick en vind ik hem “voortaan” echt een top gozer! Ondanks onze menings verschillen early game
King of Pvm, Zijn eindelijk begonnen aan een inhaalslag. En ga hier nog zeker wat van verwachten!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Thatsanotherpancake,
wij hebben al sinds early game een leuk contact met deze spelers met name thomas! Hij heeft ons al heel wat nachtjes gezelschap gehouden!

Alle Hi Ho leden, Omdat we het tot nu toe gewoon goed doen in mijn og


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
B2b, Zweagels.
Door de omstandigheden rondom tm.


Mooiste spelers naam:
acta est fabula,

Mooiste stam naam:
Fier,

Het tofste topic:
Spotprentjes,
Wanneer dit topic er ook daadwerkelijk voor gebruikt word.


Het domste topic:
Geen mening.

Favoriete forum poster:
theblackswan,
Geweldig hoe iemand zoveel onzin kan brabbelen.

Minst favoriete forum poster:
Ikzelf omdat ik nogal vaak reageer voor ik nadenk....

Dikste wannabe op het forum:
Inge,

Dikste wannabe in het spel:
Zweagels,

Mooiste profiel foto van spelers:
Chuchu

Mooiste profiel foto van stammen:
Fier,

Mooiste actie van de wereld:
KillB,
zijn def werk.

Meest belovende speler voor de toekomst:
I just knocked you out.
Ik denk dat zei de wereld 1 positie gaan behalen.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Fier,
ondanks dat ik zelf in hi ho zit denk ik aan de ligging te zien dat zei wel de beste papieren hebben momenteel.

Grootste blunder:
Ikzelf, we kregen een tijdje terug veel inc van afstand van Alea, het zag er zo simpel uit. Ik zei tegen mijn Co’s dat ik de nacht wel bleef, omdat ik verwachten dat fakes waren was ik om 03:00 lekker gaan slapen met een wekker om 07:00 echter werd ik 10:00 wakker en waren het geen fakes. En waren we wat dorpen kwijt omdat mn Co’s met een bende zate

Voor wie heb je nu echt respect:
I just knocked you out.
En dan het hele team en nog net wat meer voor Carlo, zijn inzet is echt super.


Spelers die ondanks dat ze dagen onder vuur liggen door spelen en niet meteen runnen!

De stam Alea, om met hun ligging nog steeds mee te doen!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Team Prone,
Team I just knocked you out.
Patrick van iaa.
Team Pvm.
.da vinci.
Omdat kevin mijn intern wil zijn! <3

Ik wil graag nog meedelen dat:
Ik wil dat Get Low, snel enkele massa’s krijgt zodat ze weer onder ons staam.

Bjorn..
Thnx maatje voor de nominaties!
 
Reactiescore
1.380
Had al een lijstje gemaakt enkele maanden terug , maar omdat we al wat verder gevorderd zijn is het toepasselijk om er nog eentje te maken :)

Meest overschatte speler:

Against All Odds : Ken de bespelers niet maar vind niet dat er vanuit dit team al veel gedaan werd navolgens hun rang

@Kanade Tachibana mooi lijstje altijd leuk lijstjes lezen.

Wat je zegt klopt wij zijn noobs :)

Nee wat je zegt klopt niet helemaal. Wij zitten continu tegen een moraal van 50% te vechten waarvan de rim merendeel door TAOW gestackt wordt dus is het vrij lastig doorkomen. Wij hebben tig meer clears nodig en slim spel om dorpen te pakken.
Gister pakken wij stam ROVI door een blitz en paar uur later staat het vol met os uit taow en edelen ze het snel op.
Dit doen ze (Team QQEEZZ) met elke speler die bij ons ligt.

Als dit eenmaal voorbij is kunnen we eindelijk op 100% moraal knallen en dan gaan we zien wie het verprutsen.
(wij dus o_O)

pff carnaval moet verboden worden bleh
 
Reactiescore
140
@Kanade Tachibana mooi lijstje altijd leuk lijstjes lezen.

Wat je zegt klopt wij zijn noobs :)

Nee wat je zegt klopt niet helemaal. Wij zitten continu tegen een moraal van 50% te vechten waarvan de rim merendeel door TAOW gestackt wordt dus is het vrij lastig doorkomen. Wij hebben tig meer clears nodig en slim spel om dorpen te pakken.
Gister pakken wij stam ROVI door een blitz en paar uur later staat het vol met os uit taow en edelen ze het snel op.
Dit doen ze (Team QQEEZZ) met elke speler die bij ons ligt.

Als dit eenmaal voorbij is kunnen we eindelijk op 100% moraal knallen en dan gaan we zien wie het verprutsen.
(wij dus o_O)

pff carnaval moet verboden worden bleh

Martijn hou is op met jezelf voorschut zetten.... het is toch zeker geen leugen als er gezegd wordt dat je een noob bent? Je bent ook nog een noob (officieel gezien) je bent wel wat beter geworden gedurende W66 maar een 1vs1 zou je tegen de meeste spelers nogsteeds dik verliezen..... dit gezwets van je op het AF maakt je naam niet echt beter!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
@Kanade Tachibana mooi lijstje altijd leuk lijstjes lezen.

Wat je zegt klopt wij zijn noobs :)

Nee wat je zegt klopt niet helemaal. Wij zitten continu tegen een moraal van 50% te vechten waarvan de rim merendeel door TAOW gestackt wordt dus is het vrij lastig doorkomen. Wij hebben tig meer clears nodig en slim spel om dorpen te pakken.
Gister pakken wij stam ROVI door een blitz en paar uur later staat het vol met os uit taow en edelen ze het snel op.
Dit doen ze (Team QQEEZZ) met elke speler die bij ons ligt.

Als dit eenmaal voorbij is kunnen we eindelijk op 100% moraal knallen en dan gaan we zien wie het verprutsen.
(wij dus o_O)

pff carnaval moet verboden worden bleh
i80x9lll.jpeg


Het is verder gelukkig niet dat jij niet precies dit wilde doen, maar het zo lomp deed dat ze met ons wilde werken...
 
Reactiescore
69
Is zo al met 4 verschillende accounts gegaan. Hebben zelf niet eens accounts benaderd, krijgen ze eigenlijk gewoon in de schoot geworpen, waarvoor dank.
Mss moet je eens een minder arrogante toon aannemen, daar breng je het verder mee ;)
 
Reactiescore
3.538
En dan hebben we bijvoorbeeld nog Cherno Alpha die al 5 dagen zijn rover compleet aan het boosten is 27-55 mil aan gs per dag. Zonder ook maar 1 bb dorp in je buurt duid bij mij erg op het boosten van hi ho waar iedereen zo overheen viel.

Deze farm inkomsten komen er geheel door het farmen van vijandelijke spelers.

12c3003cee238dd1be0ea248bb8b0bf4.png


Zoals je kan zien hebben ze daar de 15de met een paar op zitten te vegen, veel werd er niet dodged wegens deze acc's vrij inactief waren wat het ook achteraf makkelijker maakt om deze telkens weer leeg te farmen. Supportjes sturen was daarbij dus vrij onnodig wegens deze dit verhaal enkel zullen bevestigen.
 
Reactiescore
1.380
wat is daar mis mee @Kyuka?

Wij zochten nog een mb speler aan die kant omdat wij alleen HG hadden. Dus 2 MB spelers (uiteindelijk 1). Wow dat is wel heel veel of niet.

stel je voor
 

DeletedUser79704

Guest
teveel gezeur en te weinig lijstjes


Beste speler:
ATM heb ik nog te weinig gezien van andere spelers om hierover een goed antwoord te geven.
Ik weet dat da vinci mits ze actief kunnen blijven een zeer goed team is en verwacht hier dan ook wel veel.

Beste stam:
HIHO: op het eerste zicht lijkt dit zowat de enigste echte stam die op regelmaat gezamenlijke aanvallen doet en ondanks dat het begin nogal moeilijk was hebben ze zich netjes herpakt

De beste stam speler:
Denk dat firefox.. toch steeds helpt waar ze kunnen. ookal hebben we beperkte middelen we gebruiken toch alles wat we hebben


Het grootste ego:
dragonshield, hij kan een aardig potje deffen en verkondigt dit ook te graag en te vaak.


Beste leider:
denk dat iedere leider op deze wereld teveel steken heeft laten vallen tot nu toe. hopelijk betert dit.

Slechtste leider:
/

Meest onderschatte stam:
Alea, ondanks hun zeer slechte positie houden ze nog steeds vol, akkoord ze hebben wat accounts verloren maar dat is door hun ligging niet te vermijden.


Meest overschatte stam:
Fier: voorlopig hebben ze nog weinig getoond deze wereld en het word dringend tijd dat er eens getoond word dat ze de rang 1 waardig zijn.

Meest overschatte speler:
mysterious masters: niet dat ik op deze wereld negatieve ervaringen heb gehad met dit account maar op w63 heeft dit account zich niet van zn beste kant getoond en ging lopen vandaar. kan een ander team zijn nu maar ik kan enkel over mijn ervaring met het account spreken

Meest onderschatte speler:
qqeezz, mensen hebben een vertekend beeld door het vele bb dorpen te edelen maar vgm gaat dit een lastig en actief front worden.


Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
TAS lijkt me wel een fijn account om binnen een stam te hebben

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
.Da vinci, ik heb ze helaas nooit super actief in mijn stam gehad dus heb ik er weinig goeie ervaring mee. ik weet welke kwaliteit ze hebben alleen kan ik er onmogelijk mee samen spelen.

Mooiste spelers naam:

Mooiste stam naam:
#dab

Het tofste topic:
dit topic - alle zever

Het domste topic:
dit topic + alle zever

Favoriete forum poster:
jokersbrain zn posts kan ik wel appreciëren als ik even tijd heb om te lezen.

Minst favoriete forum poster:
iedereen die steeds off topic gaat

Dikste wannabe op het forum:
we like hot chiks, sorry chrisje maar je typt echt als een mongool :p

Dikste wannabe in het spel:
Firefox.. stelletje noobs niet normaal

Mooiste profiel foto van spelers:
/


Mooiste profiel foto van stammen:
#DAB


Meest belovende stam voor de toekomst:
Fier als ze uiteindelijk eens wat tegengas beginnen te geven tov de andere stammen

Grootste blunder:
Wij die eerst alles eruit sturen om te roven en os om dan vervolgens geblitst te worden. gelukkig dat we toch enkele toppers op het account hebben dat alles goed afliep :)

Voor wie heb je nu echt respect:
mijn co's, ondanks al hun beperkingen en ontzettend lelijke hoofden ze alsnog een spelletje gevonden hebben waar ze zichzelf kunnen zijn en plezier kunnen maken.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
weinig spelers bcs lazy as fuck

Ik wil graag nog meedelen dat:
Ik speel nog niet super lang 71 en heb nog te weinig gezien van deze wereld om echt een gedetailleerd beeld te hebben maar ik heb toch geprobeerd om een objectief lijstje te maken.
 
Bovenaan