Golden Awards (special addition)

Reactiescore
1.019
Beste speler:
Ik ga hier van de huidige top 4 stammen elk 1 benoemen, wie ik denk dat het beste is van die stam, of waarvan ik het meest van dat team verwacht. Om te beginnen met fier, de huidige nummer 1.

Fier: Ik vind het team op ChuChuuu heel sterk. Als je kijkt naar de prestaties van bijvoorbeeld w66, waar dit team 1e staat, en gewoon 1 van de steady accs is verwacht ik heel erg veel van dit acc deze wereld. Ze staan op dit moment nog zeker niet zo hoog als ik ze inschat, maar wat niet is kan nog komen zeker. Eenmaal ze gaan fronten met een andere top 4 stam, denk ik dat dit een heel erg lastig te breken acc is.

Over naar de nummer 2 stam, hi ho. I just knocked you out. Dit acc is voor mij het beste acc van hi ho. dit is niet omdat ze heel hoog staan op de ranglijst, maar ook vvanwege hun prestaties in het verleden, en omdat ze een van de weinige accs zijn in hiho met minimale interns/boosts. deze wereld voor elk dorpje lijkt het te moeten strijden. (correct me if im wrong :$ ) Ik denk ook dat dit acc echt heel lastig om te breken zal worden, sterkte aan de frontspelers aan die kant van de wereld :)

Alea, de nummer 3 van de wereld. persoonlijk denk ik de stam die het meest onderschat word, maar daarover later meer. Kanade tachibana lijkt mij een heel sterke speler. Dit komt niet enkel door het leuke pm contact aan begin van de wereld, en af en toe eens een bumpje in ons gesprek, maar deze kerels staan ook 1e in ods. dit betekend natuurlijk dat ze veel voor de stam overhebben. persoonlijk ken ik deze spelers niet, en ook niet van vorige werelden, maar op het oog ziet dit er uit als gewoon een erg steady acc. ook wel een mooie naam,, weet niet wat het betekend wel :p

Tot slot Taow, de stam dit van de top 4 stammen, het minste kwantiteit op dit moment hebben, maar dat wil natuurlijk niks zeggen nog. QQEEZZ springt er voor mij toch wel bovenuit. Ze hebben deze wereld nog niet veel laten zien, bovenal bbs uitgebouwd. maar daar zijn ze wel verdomd goed in! nee geintje, ik ken ze van wereld 57, wat voor mij persoonlijk een van de leukste werelden was, en vooral de sfeer in de stam. waar de bespelers van qq een groot aandeel in hadden. Ik denk dat ze met activiteit, en inzet een heel eind gaan komen. Ze roven het meest van w71, hebben het mooiste cluster, voor groeimogelijkheden. kortom, laat het zien boys!



Beste stam:

Persoonlijk denk ik dat fier, de stam waar ik zelf in zit de beste papieren heeft voor de eindoverwinning. Het heeft niet alleen de meeste kwantieit, maar wat ik denk ook het meeste kwaliteit. De mensen die in fier spelen, vergeleken met de rest wat er op de wereld speelt denk ik wel dat het ons tot favoriet maakt. het is denk ik aan de andere stammen om het tegendeel te beweizen :)

De beste stam speler:
Kanade tachibana. voor nu kies ik hiervoor de nummer 1 ods. dan heb je in iedergeval veel voor je stamgenootjes over. het is niet zo dat hij zelf zon moeilijke ligging heeft daarintegen, aangezien hij niet/vrij weinig front zelf heeft, dus zich easy helemaal kan leegzetten. Maar het lijken mij gewoon mensen die alles voor de stam willen doen :)

Het grootste ego:
@Kyuka denk dat die alles is. Hij kan wel tw spelen, maar ik vind zijn arrogantie soms niet zo prettig.
Beste leider:

Slechtste leider:
leiding taow. hoe slecht het is geregeld, hoeveel gezeik er was in de chats, hoeveel er werd geswitchst tussen accs, hoe makkelijk een acc afgeschreven word, om dan toch voor iemand anders te kiezen, waren voor ons de reden om voor fier te kiezen. het was echt onze intentie om taow te joinen, en er een leuke wereld van te maken, en proberen met taow voor wereldwinst te gaan. het is jammer dat het zo is gelopen. \

Meest onderschatte stam:
Zoals ik hiervoor al zei, bij beste speler, is dit voor mij alea. Toch wel de stam waar de minst bekende spelers voor mij spelen, maar wel gewoon steady meedraaien in de top. Ik verwacht dat deze stam moeilijk te breken is, wel gaan ze het enorm lastig krijgen omdat ze zo centraal in de core liggen. succes boys :)

Meest overschatte stam:
Fier. mensen denken soms dat we er al zijn in de stam, of dat het een eitje word. ik denk dat het nog lastig zat word, en dat we nog een leuke paar maanden tegemoed gaan.

Meest onderschatte speler:
Firefox, al vinden ze dit zelf niet. ik denk dat mensen dit acc niet eens hebben gezien, laat staan dat ze weten hoe goed dit acc kan zijn, en gaat zijn. ik denk dat dit zeker nog wel een belangrijke speler gaat worden deze wereld.

hetzelfde geld trouwens voor chameleon. Zelfs al spelen enkel rob en fred er, is dat echt een goed team, en een team dat mensen moeilijk gaan wegspelen.

Ook wilde ik KillB hier even vernoemen. Nog nooit van gehoord, maar deffed tot nu toe zeer prima, zonder echt een stam te hebben eigenlijk. ik zeg niet dat die geen def krijgt van een andere stam, daarvoor ken ik die kant van de wereld niet goed genoeg. Potentieel taow recruut?

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
afgezien van mijn huidige stam, vind ik het jammer dat ik niet met kyuka, en qq in de stam kom. leken mij 2 erg goede accs om bij je in de stam te hebben. Ook @maretan heb ik altijd graag in mijn stam, voor mij de deffer van het jaar, of hoe je die nominatie ook mag noemen. Ook al is het maar een mb acc dat hij bespeeld, hij ligt nog aan de verkeerde kant van de wereld :(

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
met stabbers zoals inactive, bahbah

Mooiste spelers naam:
iL Leone Indomabile, prachtig toch :D
Mooiste stam naam:
De paradepaartjes, met gebrek aan beter
Het tofste topic:
Golden awards meestal, al vind ik dat nieuwe diss topic ook wel leuk
Het domste topic:
al die onzinnige nieuwe topics
Favoriete forum poster:
Ik vind @Rob. altijd wel leuk posten
Minst favoriete forum poster:
@Clickb*it

Mooiste profiel foto van spelers:
1579389381216.png
het gifje met @jokersbrain achter het stuur, leuk gemaakt @Unidentified Black Male.

Mooiste profiel foto van stammen:
1579389433793.png
en weer bij gebrek aan beter
Mooiste actie van de wereld:
Moet nog komen, de mooiste actie tot nu toe is voor mij de massas van, en tegen wushu, voor kleine spelers, wat doorgaans slechte spelers zijn, deffen ze heel goed en werken goed samen.
Meest belovende speler voor de toekomst:
QQeezz heeft echt het beste cluster van 71, verwacht ik nog veel van. Ook verwacht ik nog veel van acta
Meest belovende stam voor de toekomst:
Ik hoop fier :)
Grootste blunder:
Voor Leone was dat denk ik onze speler Bas, die de plunderaar ging boosten, en toen op een bb 1k lc doodliep omdat die dat aanvallen met 1 lc stuurde, en er plots een muur spawnde hahah (dit was in de start, dus extra duur haha)

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Heb wel een leuk teampje nu, lekker actief. Leuk om in te spelen

Ik wil graag nog meedelen dat:
dit me veel te veel tijd heeft gekost, sterkte met lezen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Flex hoe kun je zoveel moeite steken in een lijstje en dan zo screenshots maken van profielplaatjes? Leuk lijstje wel, had ook meer schrijffouten van jou verwacht
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
en op een zondag gepost :O
 

DeletedUser81773

Guest
Beste speler:
I just knocked you out.
Ik denk dat dit ook de speler is die het deze wereld het verste gaat schoppen! Ze laten zien aanvallend sterk te zijn! Ze hebben lange stijd stil gestaan maar zijn weer super op dreef!

Beste stam:
Hier nomineer ik nu 2 stammen,
Hi Ho, Veel mensen hebben er een hekel aan maar de stats tot nu toe bewijzen dat ze goed samen werken! Ondanks een ban van een van de top spelers, houden ze super stand.
Fier, Goede spelers, en een perfecte ligging! Ze hebben nog niet veel tegenslag gehad in de wereld maar ben benieuwd als dit wel gaat gebeuren hoe ze stand gaan houden! ( ik verwacht zonder problemen!)

De beste stam speler:
I just knocked you out.
Je hoeft ze maar te vragen om OS, Fakes of Clears en ze staan direct paraat voor je! Ze helpen echt overal waar ze kunnen.
InactiveAsAlways, dit is misschien een gewaagde zet, maar hij staat deze wereld wel voor zijn stamgenoten klaar! Met Offence/Defence. Ondanks dat ik de Kata aanvallen afkeur en veel hoor over stabs in eerdere werelden speelt hij nu goed met zijn stam samen en houd hij goed stand.
Back to Business, onze verhouding was op het einde niet meer zo goed, maar voor ze TM leavde gaven ze puik werk ze gaven wanneer ze zelf een massa kregen zo Defence weg aan andere.

Het grootste ego:
Hier staat de heer zweagels Natuurlijk ver bovenaan! Hij is er intussen niet meer, maar toen hij er wel was dacht deze speler alles te kunnen! Hij eiste alle def en clears van mensen op en bleef hierbij maar herhalen dat als Zij zoude vallen alle andere ook zouden vallen...

Beste leider:
Nog geen mening..

Slechtste leider:
Nog geen mening..

Meest onderschatte stam:
Hi Ho,
Er word veel geklaagd over ze maar aan stats te zien houden ze super stand! Ze hebben al wat tegenslagen gehad en opvallende recruuts waardoor veel mensen ze afschrijven maar ik denk dat ze zeker kans hebben op WW.

Meest overschatte stam:
Fier,
Momenteel is dit fier, en niet omdat ik denk dat ze niks voorstellen integendeel ik denk dat het een super stam is! Met heel veel potentie maar ze hebben tot nu toe nog niet veel hoeven te laten zien. Ondanks dat zullen ze wel een van de favorieten voor WW zijn!

Meest overschatte speler:
Nog niet met veel spelers te maken gehad.
Maar wel enkele top 10 spelers moeten zijn eigen nog gaan bewijzen.

Meest onderschatte speler:
King of PVM,
Ze hebben deze wereld al heel wat te verduren gehad, en ondanks dat houden ze goed stand! Ik denk dat zei het langs de Rim af nog heel ver gaan schoppen!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
I just knocked you out. King of PVM.
( samen met alle andere leden van Hi Ho) thatsanothercake van Alea we hebben er geregeld contact mee ondanks dat we enemies zijn maar zijn super toffe kerels! Et mursus, en IL Leone. Door wat ze early game hebben laten zien! Heb Leone daarna ook enkele keren gesproken.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Zweagels
Door zijn ego!
Chameleon... Zijn haat voor Hi Ho is zo gigantische terwijl hij zelf nog niks heeft laten zien.

Mooiste spelers naam:
IL Leone Indomabile, Geen idee wat het betekend maar Klinkt mooi!

Mooiste stam naam:
De Paradepaardjes,
Geniaal!

Het tofste topic:
Alles word toch door elkaar gebruikt en niet waar het voor bedoeld is dus maakt niet zoveel uit.

Grootste blunder:
Zweagels die een massa krijgt en zegt even te gaan slapen, om vervolgens na de massa (die hij gewoon niet wakker werd) boos te worden op de gene die de vv had omdat hij dorpen verloor.

Ik wil nog mededelen dat:
Karel een kort londje heeft!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
490
King of PVM, Ze hebben deze wereld al heel wat te verduren gehad, en ondanks dat houden ze goed stand! Ik denk dat zei het langs de Rim af nog heel ver gaan schoppen!

Zal jou is schoppen
 
Reactiescore
310
Over naar de nummer 2 stam, hi ho. I just knocked you out. Dit acc is voor mij het beste acc van hi ho. dit is niet omdat ze heel hoog staan op de ranglijst, maar ook vvanwege hun prestaties in het verleden, en omdat ze een van de weinige accs zijn in hiho met minimale interns/boosts. deze wereld voor elk dorpje lijkt het te moeten strijden. (correct me if im wrong :$ ) Ik denk ook dat dit acc echt heel lastig om te breken zal worden, sterkte aan de frontspelers aan die kant van de wereld :)

die stellen niet zo veel voor hoor :cool:
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
241
Beste speler:
I just knocked you out.
Ik denk dat dit ook de speler is die het deze wereld het verste gaat schoppen! Ze laten zien aanvallend sterk te zijn! Ze hebben lange stijd stil gestaan maar zijn weer super op dreef!

Beste stam:
Hier nomineer ik nu 2 stammen,
Hi Ho, Veel mensen hebben er een hekel aan maar de stats tot nu toe bewijzen dat ze goed samen werken! Ondanks een ban van een van de top spelers, houden ze super stand.
Fier, Goede spelers, en een perfecte ligging! Ze hebben nog niet veel tegenslag gehad in de wereld maar ben benieuwd als dit wel gaat gebeuren hoe ze stand gaan houden! ( ik verwacht zonder problemen!)

De beste stam speler:
I just knocked you out.
Je hoeft ze maar te vragen om OS, Fakes of Clears en ze staan direct paraat voor je! Ze helpen echt overal waar ze kunnen.
InactiveAsAlways, dit is misschien een gewaagde zet, maar hij staat deze wereld wel voor zijn stamgenoten klaar! Met Offence/Defence. Ondanks dat ik de Kata aanvallen afkeur en veel hoor over stabs in eerdere werelden speelt hij nu goed met zijn stam samen en houd hij goed stand.
Back to Business, onze verhouding was op het einde niet meer zo goed, maar voor ze TM leavde gaven ze puik werk ze gaven wanneer ze zelf een massa kregen zo Defence weg aan andere.

Het grootste ego:
Hier staat de heer zweagels Natuurlijk ver bovenaan! Hij is er intussen niet meer, maar toen hij er wel was dacht deze speler alles te kunnen! Hij eiste alle def en clears van mensen op en bleef hierbij maar herhalen dat als Zij zoude vallen alle andere ook zouden vallen...

Beste leider:
Nog geen mening..

Slechtste leider:
Nog geen mening..

Meest onderschatte stam:
Hi Ho,
Er word veel geklaagd over ze maar aan stats te zien houden ze super stand! Ze hebben al wat tegenslagen gehad en opvallende recruuts waardoor veel mensen ze afschrijven maar ik denk dat ze zeker kans hebben op WW.

Meest overschatte stam:
Fier,
Momenteel is dit fier, en niet omdat ik denk dat ze niks voorstellen integendeel ik denk dat het een super stam is! Met heel veel potentie maar ze hebben tot nu toe nog niet veel hoeven te laten zien. Ondanks dat zullen ze wel een van de favorieten voor WW zijn!

Meest overschatte speler:
Nog niet met veel spelers te maken gehad.
Maar wel enkele top 10 spelers moeten zijn eigen nog gaan bewijzen.

Meest onderschatte speler:
King of PVM,
Ze hebben deze wereld al heel wat te verduren gehad, en ondanks dat houden ze goed stand! Ik denk dat zei het langs de Rim af nog heel ver gaan schoppen!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
I just knocked you out. King of PVM.
( samen met alle andere leden van Hi Ho) thatsanothercake van Alea we hebben er geregeld contact mee ondanks dat we enemies zijn maar zijn super toffe kerels! Et mursus, en IL Leone. Door wat ze early game hebben laten zien! Heb Leone daarna ook enkele keren gesproken.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Zweagels
Door zijn ego!
Chameleon... Zijn haat voor Hi Ho is zo gigantische terwijl hij zelf nog niks heeft laten zien.

Mooiste spelers naam:
IL Leone Indomabile, Geen idee wat het betekend maar Klinkt mooi!

Mooiste stam naam:
De Paradepaardjes,
Geniaal!

Het tofste topic:
Alles word toch door elkaar gebruikt en niet waar het voor bedoeld is dus maakt niet zoveel uit.

Grootste blunder:
Zweagels die een massa krijgt en zegt even te gaan slapen, om vervolgens na de massa (die hij gewoon niet wakker werd) boos te worden op de gene die de vv had omdat hij dorpen verloor.

Ik wil nog mededelen dat:
Karel een kort londje heeft!


Tnx voor nominaties. <3
En ik heb een kort lonTje, geen londje :mad:
 
Reactiescore
44
Beste speler:
Prope Periculosius ik denk dat dit zowel defensief als offensief de uitblinker gaat zijn ondanks dat die nu op eigen account nog weinig te verduren heeft gehad heeft die zich al wel meerdere keren laten zien.
Beste stam:
offensief en defensief denk ik toch wel dat alea. Hierin het meeste heeft gepresteerd tuurlijk zijn er altijd accounts die wat minder zijn en helaas sneuvelen of zelfs runnen. Maar voor de ultieme core stam aardig goed bezig.
De beste stam speler:
Hier ga ik weer Prope Periculosius neerzetten de vv-slet maar ook kanada Tachibana natuurlijk denk dat de reden vanzelfsprekend is.
Het grootste ego:
Vind het lastig hier iemand neer te zetten al vind ik night train met zijn af bullshit wel een kleine kroon spannen die gozer heeft een plaat ter grote van de Chinese muur voor zijn kop. Is dan overigens niets op zijn spel vaardigheden dus kan mogelijk beter bij favoriete forum poster

Slechtste leider:
Stabbing turtle voor de wereldwinst de stam leaven baal er nog altijd van dat we geen buren zijn maar dat kan nog wel komen xd
Meest onderschatte stam:
Hier denk ik dat SEBA aardig onderschat word als je er zoveel massa's op gooit en zo weinig dorpjes kan pakken. Komt natuurlijk wel door de off/deff ratio van desbetreffende spelers maar buiten dat om goed gedefft
Meest overschatte stam:
Fier. Tuurlijk het zijn spelers met een grote naam en een goede stabiele groei maar ze hebben zich in mijn ogen nog nergens echt kunnen bewijzen.
Meest overschatte speler:


Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Killb/ prope/ kanada Tachibana/ tlott/ TAS lijkt me wel een goede speler ook

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: boosterkoning icenoble/night train /disguised turtle

Mooiste spelers naam:
Kanada Tachibana
Mooiste stam naam:
Alea

Minst favoriete forum poster:
Night train
Dikste wannabe op het forum:
Night train


Mooiste profiel foto van stammen:
Alea
Mooiste actie van de wereld:
Heb nog weinig moois zien gebeuren xd

Meest belovende stam voor de toekomst:
Fier/taow mooie rim liggingen.
Grootste blunder:
Je stam verlaten voor de wereldwinst nadat andere mensen er zoveel tijd voor je insteken
Voor wie heb je nu echt respect:
Prope Periculosius
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Prope Periculosius
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan