Golden Awards (special addition)

Reactiescore
786
Meer lijstjes, minder gezwans :cool:
 
Reactiescore
1.363
Welke fout moet ik van mezelf accepteren dan? Dat ik beloftes en een 'herenakkoord' van spelers te serieus neem? Naja als je dat als mijn fout neer wilt zetten, doe je ding.

Verder onzeker over mijn zaak zijn als stam? Je hoeft geen hogere wiskunde te hebben om in te zien dat zowel Hi Ho als Fier een aanzienlijk groter potentieel gebied hebben/kunnen edelen. Logisch dat we dan kijken naar mogelijkheden om de kaarten anders te schudden toch? Heb gelukkig al vanaf genoeg oud-stamgenoten en huidige stamgenoten doorgekregen dat jij morgenochtend prima plaats kan nemen op de sociale werkplaats, dus een verdere discussie lijkt me niet nodig.

Moet ik nou nog serieus op zulke domme bullshit van jou reageren knul?
Zoals ik al zei: JIJ BENT EEN OPEN BOEK.. Loopt alles te delen, zelfs jullie eigen edellijnen met hun erop, dat was voor ill domi gewoon de druppel om jou ''herenakkoord'' af te zeggen slimbo, valt het kwartje wel bij jou? Daarna ga je dus flippen, wat dus Melvin, door JOUW fout komt. En met allemaal shit gaat dreigen. Sociale werkplaats kan jij eerder heen ;). Maarja, dan ben je weer slecht geïnformeerd :). Echt waar, hoe FUCKING DOM ben jij zeg, de knetter. Mensen lopen te janken over ''letter kleur'' als excuus om dingen niet te lezen, maar jij bent gewoon te dom om te poepen knul. En daarnaast, mooie massa vandaag noobke ;). Bedankt voor het lach maaltje van vandaag :D.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Moet ik nou nog serieus op zulke domme bullshit van jou reageren knul?
Zoals ik al zei: JIJ BENT EEN OPEN BOEK.. Loopt alles te delen, zelfs jullie eigen edellijnen met hun erop, dat was voor ill domi gewoon de druppel om jou ''herenakkoord'' af te zeggen slimbo, valt het kwartje wel bij jou? Daarna ga je dus flippen, wat dus Melvin, door JOUW fout komt. En met allemaal shit gaat dreigen. Sociale werkplaats kan jij eerder heen ;). Maarja, dan ben je weer slecht geïnformeerd :). Echt waar, hoe FUCKING DOM ben jij zeg, de knetter. Mensen lopen te janken over ''letter kleur'' als excuus om dingen niet te lezen, maar jij bent gewoon te dom om te poepen knul. En daarnaast, mooie massa vandaag noobke ;). Bedankt voor het lach maaltje van vandaag :D.

Daarna ga je dus flippen

Spreek voor jezelf :rolleyes2:
 
Reactiescore
399
Moet ik nou nog serieus op zulke domme bullshit van jou reageren knul?
Zoals ik al zei: JIJ BENT EEN OPEN BOEK.. Loopt alles te delen, zelfs jullie eigen edellijnen met hun erop, dat was voor ill domi gewoon de druppel om jou ''herenakkoord'' af te zeggen slimbo, valt het kwartje wel bij jou? Daarna ga je dus flippen, wat dus Melvin, door JOUW fout komt. En met allemaal shit gaat dreigen. Sociale werkplaats kan jij eerder heen ;). Maarja, dan ben je weer slecht geïnformeerd :). Echt waar, hoe FUCKING DOM ben jij zeg, de knetter. Mensen lopen te janken over ''letter kleur'' als excuus om dingen niet te lezen, maar jij bent gewoon te dom om te poepen knul. En daarnaast, mooie massa vandaag noobke ;). Bedankt voor het lach maaltje van vandaag :D.
Eat+a+snickers+you+turn+into+a++when+youre_0567ec_5703741.jpg

<3
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Moet ik nou nog serieus op zulke domme bullshit van jou reageren knul?
Zoals ik al zei: JIJ BENT EEN OPEN BOEK.. Loopt alles te delen, zelfs jullie eigen edellijnen met hun erop, dat was voor ill domi gewoon de druppel om jou ''herenakkoord'' af te zeggen slimbo, valt het kwartje wel bij jou? Daarna ga je dus flippen, wat dus Melvin, door JOUW fout komt. En met allemaal shit gaat dreigen. Sociale werkplaats kan jij eerder heen ;). Maarja, dan ben je weer slecht geïnformeerd :). Echt waar, hoe FUCKING DOM ben jij zeg, de knetter. Mensen lopen te janken over ''letter kleur'' als excuus om dingen niet te lezen, maar jij bent gewoon te dom om te poepen knul. En daarnaast, mooie massa vandaag noobke ;). Bedankt voor het lach maaltje van vandaag :D.
089E0FF3-67FC-40B5-92E7-B55A6D297447.jpeg
 

DeletedUser49571

Guest
Waarom maak je er een probleem van dat je onze gs mag meenemen :eek: , niks flops aan lijkt me. Gewoon vrijgevig
 
Reactiescore
1.278
Hoe zet je jezelf voor lul op het AF, voorbeeld 1^.

Melvin is een prima leider en dagelijks steekt hij er reten veel energie in om ervoor te zorgen dat onze stam georganiseerd te werk gaat. Het is alleen vervelend dat degene met wie hij onderhandelt zijn woord niet nakomt. Wat kan hij hier dan aan doen, iedereen wantrouwen? Beetje naïef..

En ja, ik ben het met je eens, de massa zelf was niet goed genoeg. Dit kan in de toekomst zeker beter. Misschien een beetje onderschatting geweest vanuit onze kant tegenover de vijand? Her en der ook miscommunicatie? Niet handig.. Maar jullie laten gewoon lekker al je gssen vol in de dorpen staan? Maximale inkomsten, beter dan een gemiddelde farmdag voor de meeste spelers. Wie is er dan precies flop als je niet eens je gssen kan opmaken.. ;)

En oja, als je een GA lijst maakt met zoveel van die k*t kleuren erin dan skip ik hem ook.

Over die GS klopt idd. Buiten dit weet jij vast dat er in een nuke 1 mil GS gaan dus ik vraag me af of dit werkelijk beter is dan de gemiddelde farmdag. Anders zullen jullie toch echt eens met het muur bashen van barbs moeten beginnen.

Voor de rest was de aanval niet sterk, ontkennen jullie ook niet, dus ik zou zeggen zet wat op en pak werkelijk winsten op ons voordat je met het woord 'flop' gaat strooien.
 

DeletedUser77942

Guest
Over die GS klopt idd. Buiten dit weet jij vast dat er in een nuke 1 mil GS gaan dus ik vraag me af of dit werkelijk beter is dan de gemiddelde farmdag. Anders zullen jullie toch echt eens met het muur bashen van barbs moeten beginnen.

Voor de rest was de aanval niet sterk, ontkennen jullie ook niet, dus ik zou zeggen zet wat op en pak werkelijk winsten op ons voordat je met het woord 'flop' gaat strooien.

Flop
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
766
Zorg er gewoon voor dat sherwin ergens gaat co’en bij jou in de stam :)
 
Reactiescore
967
En ja, ik ben het met je eens, de massa zelf was niet goed genoeg. Dit kan in de toekomst zeker beter. Misschien een beetje onderschatting geweest vanuit onze kant tegenover de vijand? Her en der ook miscommunicatie? Niet handig.. Maar jullie laten gewoon lekker al je gssen vol in de dorpen staan? Maximale inkomsten, beter dan een gemiddelde farmdag voor de meeste spelers. Wie is er dan precies flop als je niet eens je gssen kan opmaken.. ;)

Inderdaad slordig Sean, was tot op heden te druk met de logica achter de aanvallen te ontdekken maar snap er tot dusver de ballen nog niet van. Wellicht kan iemand me dat toelichten en dit dilemma voor me oplossen?
 
Reactiescore
524
En ja, ik ben het met je eens, de massa zelf was niet goed genoeg. Dit kan in de toekomst zeker beter. Misschien een beetje onderschatting geweest vanuit onze kant tegenover de vijand? Her en der ook miscommunicatie? Niet handig..
Onderschatting van wie? Je weet toch prima wie er spelen, met betrekking tot miscommunicatie aan jullie zijde lijkt het wel redelijk te kloppen. Een leerpuntje voor over 2 weken.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Onderschatting van wie? Je weet toch prima wie er spelen, met betrekking tot miscommunicatie aan jullie zijde lijkt het wel redelijk te kloppen. Een leerpuntje voor over 2 weken.

Speed 2 hé
 
Bovenaan