Golden Awards (special addition)

Reactiescore
767
Beste speler:
The American Sniper ,

Een team waar veel potentie inzit, gezien hun huidige edelmanlimiet staan zij eigenlijk veel te laag. Qua teams zal dit account toch een van de betere spelers zijn op W71. Ik hoop dat zij op korte termijn ook de top binnen gaan stormen

Beste stam:
Fier,
Deze stam heeft het goed voor elkaar na de recruits, ik zou hier eerst Hiho neer willen zetten. Maar strategisch gezien denk ik dat Fier op meerdere kanten een stuk sterker is dan Hiho. Kwaliatief twijfel ik hier nog wel over maar dat zal op een later stadium in de wereld wel uitwijzen. Op dit moment is Fier toch wel de beste stam, qua rim groeimogelijkheden heeft Fier het goed voor me elkaar.



De beste stam speler:
Acta Est Fabula .
Team Acta staat altijd klaar voor zijn stam, zelfs in de nacht op de raarste tijdstippen. Team acta is zeker niet vies van het doneren van clears/deff of zelfs edelridders. Maar ook mochten er privé problemen zijn dan staat Team Acta altijd klaar en wordt er altijd gekeken naar een oplossing. Voor mij zijn dit gewoon de beste stamspelers.

Het grootste ego: -
Beste leider:
Cedric van Acta en Jorne van Amen,
Hoe Cedric en Jorne Fier op een goedlopende trein hebben gezet, petje af. Helaas is Cedric wel gestopt maar verdiend zeker deze benoeming



Slechtste leider:
Er zijn nooit slechte leiders, elke leider benaderd iedereen met een andere stempel en bedoelt het natuurlijk altijd goed. Elke keuze moet je maar respecteren en waarderen.

Meest onderschatte stam:
Hi Ho,

Gezien de huidige kwaliteit van de stam en de Huge MB's van Hi ho ben ik benieuwd hoe deze stam zich daadwerkelijk goed gaat vormen.

Meest overschatte stam: -

Meest overschatte speler:
QQuezz,

Deze spelers ken ik van andere werelden, geen slechte spelers maar ik denk dat zij deze wereld wel zwaar overschat worden. Vooral ook kijkend op ODA/ODD en overnames.
Meest onderschatte speler:
SaveTheWhaleMarryAnObese ,
Deze spelers zijn vrij stil ook m.b.t tot stamzaken. Het zijn spelers die natuurlijk ook een flinke klus voor de boegen te hebben. Deze spelers kunnen nog wel heel W71 gaan verrassen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met iedereen wel, zolang het maar gezellig is en wij het plezier erin houden

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Frank van Tas,
die houdt teveel van stofzuigers.

Mooiste spelers naam:

Acta Est Fabula, Nomineer hier natuurlijk mijn eigen account^^


Mooiste stam naam:
Alea.

Het tofste topic:
Spotprenten
Het domste topic:
Praathoek
Favoriete forum poster:
-
Minst favoriete forum poster:
-
Dikste wannabe op het forum:
-
Dikste wannabe in het spel:
Mark van Acta, wat een noob is dat. Chris van Acta kan er ook wat van.
Mooiste profiel foto van spelers:
Savethewhalemarryanobese.

Mooiste profiel foto van stammen:
Fier

Mooiste actie van de wereld:

Recruits van Fier
Meest belovende speler voor de toekomst:
Hier zet ik Cherno Alpha neer, deze spelers hebben gewoon veel potentie en qua team lijkt dit account ook goed in orde. Verwacht veel van hen in de toekomst. Kanada , zet ik hier ook neer. Ben benieuwd hoe zij de wereld gaan spelen
Meest belovende stam voor de toekomst:
-
Grootste blunder:
-

Voor wie heb je nu echt respect:
Elke speler heb ik respect voor :) Zolang het respect maar wederzijds is.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Men eigen team Acta.
Ik wil graag nog meedelen dat:
Chris graag van Worstenbroodjes houdt en daarna hier een selfie van maakt.


Groetjes,


Wouter.
 

DeletedUser79297

Guest
Meest overschatte speler:
QQuezz,

Deze spelers ken ik van andere werelden, geen slechte spelers maar ik denk dat zij deze wereld wel zwaar overschat worden. Vooral ook kijkend op ODA/ODD en overnames.

Die ken ik niet ;). Maar we zullen proberen je te laten zien dat we niet overschat moeten worden.
 
Reactiescore
207
Meest belovende speler voor de toekomst:
Hier zet ik Cherno Alpha neer, deze spelers hebben gewoon veel potentie en qua team lijkt dit account ook goed in orde. Verwacht veel van hen in de toekomst. Kanada , zet ik hier ook neer. Ben benieuwd hoe zij de wereld gaan spelen

Al die beloftes hier, ze maken schuld nu moeten we wel ons best doen. Thanks!
 

DeletedUser79297

Guest
Beste speler: mystery men,
Ik weet niet of dezelfde spelers erop spelen als op W54 en W60. Wat ik wel weet is dat het een actief en goed account is wat volgens mij structureel op elke wereld in de top meedraait. Ze zijn ook leider van Hi Ho en volgens mij heeft iedereen het naar zijn/haar zin in die stam. Ga zo door denk ik!

Beste stam: Fier,
Om eerlijk te zijn vind ik dit nogal een lastige, ik denk voor nu dat Fier de beste papieren heeft voor de eindwinst echter sluit ik niet uit dat Hi Ho, Alea. en TAoW ook kunnen winnen. Of misschien zelfs een andere stam. Maar zoals ik al zei voor nu heeft Fier de beste ligging en voor wat ik kan zien heeft Jorn het aardig op de rit daar. Maar we gaan het meemaken wat de toekomst zal brengen.

De beste stam speler: Kanade Tachibana,
Ik heb eerlijk gezegd nog niet precies iemand die voor mij echt eruit springt als stam speler, komt deels omdat mijn stam (TAoW) nog niet echt veel problemen heeft gekend. Als ik moet afgaan op ondersteuning dan ga ik voor KT, heb ook uit betrouwbare bron gehoord dat hier een goed team op zit dus vandaar.

Het grootste ego: -,
Gelukkig nog niemand gevonden die eruit springt voor mij.

Beste leider: Amen,
Ik weet dat Jorn er alles aan doet om Fier in goede banen te leiden en zoals ik al aangaf denk ik ook dat dat gebeurd. 2 werelden samen mee gespeeld dus heb hem zelf ook ervaren, dus vandaar Amen.

Slechtste leider: Disguised Turtle ,
Je eigen stam opheffen om naar Hi Ho te gaan, dorpen afgeven en weet ik het allemaal. Lijkt me dus geen goede leider, als speler weet ik het niet dus daar oordeel ik niet over.

Meest onderschatte stam: Alea.,
Hier ga ik toch voor Alea., ik weet niet of ze per se onderschat worden maar ik denk dat het vooral door de ligging van de stam komt waardoor mensen misschien geen rekening ermee houden dat deze stam het einde van de wereld haalt. Ik hoop dat ze met een knap staaltje diplomatie ergens een weg gaan vinden ;)

Meest overschatte stam: -,
Ik denk niet dat er momenteel een stam overschat word. Elke stam heeft haar sterke en zwakke punten, het is aan de andere stammen om die bij elkaar te vinden en te gebruiken.

Meest overschatte speler: IceNoble,
Dit zeg ik puur omdat je in het begin van de wereld een MB stam had die bijna 2x zo groot was als jezelf :oops:. Je bent nu in ieder geval enorm veel aan het slopen (ODA) dus misschien valt het ook wel mee.

Meest onderschatte speler: Beware The Stare,
Als ik het goed heb was dit voor de namechange SatJ, mochten dezelfde spelers erop spelen als op W64 dan heb ik er wel vertrouwen in. Liggen in de rug van Hi Ho. Gisteren een hoop klappen gehad van Hi Ho aan de ODD te zien. Ik denk (hoop) dat ze nog wel vervelend kunnen gaan zijn voor Hi Ho ;).

Met wie zou zeker graag in een stam zitten :Amen, I Just Knocked You Out., Kanade Tachibana, Acta est Fabula.

En uiteraard mijn huidige stamgenoten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Disguised Turtle, Heer orcfighter

Mooiste spelers naam: SaveTheWhaleMarryAnObese

Mooiste stam naam: Alea Iacta Est.

Het tofste topic: Golden Awards,
Mits er daadwerkelijk lijstjes op komen.

Het domste topic: Elk onnodig stab topic

Favoriete forum poster: Iedereen die met leuke spotprentjes komt ^^

Minst favoriete forum poster: callmejuliano

Dikste wannabe op het forum: callmejuliano

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers: The Desert Fox

Mooiste profiel foto van stammen: Tjoek!

Mooiste actie van de wereld: TAoW op Pre-made Gamble,
In het begin van de wereld een actie op de pre-made Gamble en meteen de stam wegspelen, uiteindelijk nog een leuke stamgenoot aan overgehouden. Goede samenwerking van misschien kwalitatief mindere spelers, maar toch resultaat halen.

Meest belovende speler voor de toekomst: Kyuka,
Die gaan nog flink huishouden als ze er klaar voor zijn.

Meest belovende stam voor de toekomst: [R!],
Ik denk dat [R!] nog wel vervelend kan gaan zijn voor Hi Ho, ze liggen er iig lekker tussendoor dus ik ben benieuwd wat dat gaat brengen.

Grootste blunder: Misplaatst vertrouwen in een team...

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die een stam probeert te leiden, want jezus wat kan iedereen zeiken.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn co's

Ik wil graag nog meedelen dat: QQEEZZ niet met een u geschreven wordt!

Groetjes
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
214
De beste stam speler: Kanade Tachibana,
Ik heb eerlijk gezegd nog niet precies iemand die voor mij echt eruit springt als stam speler, komt deels omdat mijn stam (TAoW) nog niet echt veel problemen heeft gekend. Als ik moet afgaan op ondersteuning dan ga ik voor KT, heb ook uit betrouwbare bron gehoord dat hier een goed team op zit dus vandaar.

Topteampje ook wel echt daar! <3
 
Reactiescore
770
waar kan ik mijn gouden globe in ontvangst nemen voor eindbaas van 2019 ? dankje dankje voor het applaus kzou hier niet staan zonder mn ma enzue
 
Bovenaan