Golden Awards (special addition)

DeletedUser69389

Guest
het zit je hoog he dat ik je naam genoemd heb. en dat je gekickt bent van mijn account en uit chess.

Het is gewoon een lijstje wat ik gemaakt heb.
Dat ik niet zoveel kennis en inzicht heb in dit spel kan ik niks aan doen. Wij kunnen tenslotte niet allemaal zo goed zijn dan dat jij bent,

Dit is bedoeld om lijstjes te maken. Als je mij wil lastig vallen doe het dan bij flopspelers waar ik thuis hoor en laat het commentaar hier gewoon achterwege.

Kom anders gewoon ff langs je kan het lopen dan praten we het onder het genot van een biertje uit wat je dwars zit.
Volgens mij stapte ik zelf vrijwillig over naar Ted, omdat ik juist klaar was met jou.

Ja inderdaad ga ik niet akkoord met ordinair spelen zoals jij dat steeds doet met het stabben van je du's.

Ook verschilde ik inderdaad van mening over hoe er omgegaan werd met .fearless en verdiende/ en verdient dat voor mij niet de schoonheidsprijs. Maar liever uit Chess en niet akkoord met dat soort spel dan in Chess en zulk spel hypocriet goedkeuren terwijl ik er altijd optegen ben.
 
Reactiescore
1.380
Volgens mij stapte ik zelf vrijwillig over naar Ted, omdat ik juist klaar was met jou.

Ja inderdaad ga ik niet akkoord met ordinair spelen zoals jij dat steeds doet met het stabben van je du's.

ik maak geen woorden meer vuil aan jou jij gelooft toch in je eigen sprookjes.
Ik wens je succes in je leven en zal jou naam niet meer noemen zodat jij geen onzin meer hoeft te verkondigen.

het ga je goed martijn
 
Reactiescore
207
Beste speler: Nog lastig te zeggen aangezien het nog vrij vroeg is. Voor nu Il Leone omdat ze meeste voor de dorpen hebben moeten doen van de top 10

Beste stam: hier komen denk ik 3 stammen in aanmerking. HIHO ziet er degelijk uit mooie ligging kunnen nog flink groeien en nauwelijks dreiging. Fier zitten sterke accounts in en hebben niet een hele slechte ligging op Il Leone na die kan nu al lekker gaan fronten. TAOW Hebben ook wel een prima ligging en een enorme rim waar ze veel safe kunnen maken plus enorm veel mensen wie ze nu al voor hun karretje spannen. Neem daarbij een paar goede spelers op bepaalde accounts. die gaan nog ver komen

De beste stam speler: ook hier kan ik er meer invullen. Jannes: zijn er veel die hem niet mogen maar hij staat altijd klaar voor anderen, draait veel vv en weet wat ie doet. Melvin vul hem hier liever niet in maar hij doet veel voor de stam en zet zich ook 100% in. Op w 66 niet vies van een vv en zal dat hier ook zeker doen.

Het grootste ego: ook hier zijn er meerdere wie ervoor in aanmerking komen. DPschut het ligt nooit aan hem maar altijd met een slap excuus dus als er geen gekke dingen gebeuren is hij gewoon de beste

Beste leider: Dit kan in een later stadium pas ingevuld worden, want er zijn nog niet echt grote dingen gebeurd

Slechtste leider: Darknight heeft zijn medespelers in de steek gelaten tijdens massa van dododo door gewoon geen os te geven. Heeft kansen gehad om zijn stam groter te maken maar nooit iets uitgevoerd en 2 stamleden gewoon weg laten edelen (misschien te dronken geweest om te helpen overigens een goed excuus).

Meest onderschatte stam: TAoW Zitten echt wel goede spelers in en hebben echt enorm veel vrije ruimte om goed uit te bouwen.

Meest overschatte stam: HIHO hebben nog geen uitdaging gehad

Meest overschatte speler: hier kijk ik puur naar de top 10 en daar horen zeker 2 spelers nog niet thuis. Kunnen misschien toppers zijn maar atm nog geen top 10 waardig (wij ook niet maar ga mezelf hier niet neerzetten ofc ;))
Dat is toch Acta als je bijna de helft van je dorpen (43) bb moet edelen om groter te worden zal je toch nog echt iets moeten laten zien om top 10 waardig te zijn.
QQEEZZ maag hier ook absoluut niet ontbreken atm. met 35 bb te edelen in een gebied wat super makkelijk is en daarbij aan iedereen maar vragen of ze mee willen werken zodat ze gratis dorpen kunnen pakken hoor je ook zeker niet in de top 10 thuis. aangezien in de geschiedenis al een wereld gewonnen hebben zullen ze zeker goed kunnen spelen maar voor nu ook niet top 10 waardig

Meest onderschatte speler: ik onderschat niemand. iedereen die mee wil doen voor ww en in een van de 3/4 stammen zit kent het spelletje wel.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Cherno, Firefox, Fanta, Firefox omdat ze gemoedelijk in de omgang zijn goed kunnen samenwerken in het korte bestaan samen in de stam. Zijn ook echt wel spelers die weten wat ze doen. Cherno hebben we een leuke def actie en discussie mee gehad. Was een verhitte strijd maar erna toch soepel gesproken met elkaar en denk een erg gezellige groep samen. Fantazja ook even mee gesprken en is ook een sympathieke persoon. Voor de rest zit ik al in de stam met wie ik graag samen speel.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: DPschut, Turtle Darknight hou niet zo van die spelletjes

Mooiste spelers naam: CircusofInsanity

Mooiste stam naam: zitten geen leuke originele tussen.

Het tofste topic: Golden Awards, spotprentjes

Het domste topic: alle andere ondanks het soms leuk leesvoer is

Favoriete forum poster: Wie inhoudelijk goed zijn

Minst favoriete forum poster: Underground Tacticz praat gewoon teveel en bemoeit zich met teveel zaken

Dikste wannabe op het forum: JokersBrain omdat het kan

Dikste wannabe in het spel: Dpschut

Mooiste profiel foto van spelers:


ce1dc0718520dff8228bcea3f5752752.png



Mooiste profiel foto van stammen:

9527344340868226643fd32ef6fe699b.png



Mooiste actie van de wereld: dit moet nog komen

Meest belovende speler voor de toekomst: QQEEZZ, heeft zo een groot terrein wat hun nog kunnen edelen die gaan zeker in de top 10 blijven voor een hele lange tijd

Meest belovende stam voor de toekomst: Fier, hier zit erg veel ervaring en grootste gedeelte van de stam kan makkelijk doorgroeien

Grootste blunder: mijn eigen het politieke spel t.o.v. welke stam joinen. Dit had serieus veel beter gekund met minder onduidelijkheden. Politieke spel is ook niet weggelegd voor mij ;)

Voor wie heb je nu echt respect: Oud account speler van mij Justin. Speelde veel in de nachten en nam ook vv aan. Heeft enorm veel geleerd en is een sterke speler. Ook mijn eigen co Spelers waaronder Maikel wie altijd klaar staat als het nodig is.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn team waaronder Maikel en mijn oudleermeesters alhoewel sommige ervan heel erg lui zijn geworden.

Ik wil graag nog meedelen dat: Kata's uit het spel moeten, VV aan niet stamleden verboden moet worden. Meer liefde voor elkaar in het spel en dat wij alles mogen internen.

Van goede discussie naar lieve buurtjes, eind goed al goed! Love you xoxo
 

DeletedUser69389

Guest
ik maak geen woorden meer vuil aan jou jij gelooft toch in je eigen sprookjes.
Ik wens je succes in je leven en zal jou naam niet meer noemen zodat jij geen onzin meer hoeft te verkondigen.

het ga je goed martijn
De enige die leugens loopt te verkondigen is Inge en haar clan waar jij als een kweilend keffertje achteraan loopt. Je probeert alleszins wel goed in beeld te komen bij haar door haar manier van communiceren over te nemen.

Ik zou er alleszins niet trots op zijn wanneer ik twee werelden achter elkaar wordt uitgekotst door het merendeel van mijn stamleden en zelfs mijn medespelers....
 
Reactiescore
207
Lijstjes of get the f out. Thanks
Al veel commentaar gezien van sommige spelers, maar geen lijstjes.
Beetje kritiek ok, maar lijsten zijn een mening. Al genoeg stab en drama topics (heb er net zelf een gemaakt ga naar daar, hou dit leuk)
 
Reactiescore
3.541
Ook verschilde ik inderdaad van mening over hoe er omgegaan werd met .fearless en verdiende/ en verdient dat voor mij niet de schoonheidsprijs. Maar liever uit Chess en niet akkoord met dat soort spel dan in Chess en zulk spel hypocriet goedkeuren terwijl ik er altijd optegen ben.

Kleine correctie, je bent nooit uit die hypocriete stam Chess gegaan maar ontslagen.

d9485da78acb1daf2932448402a6351b.png


Dat ging zo dus, volgende keer dan wel zelf leaven als je niet in hypocriete stammen wilt zitten bespaard mij ook weer tijd.
 

DeletedUser69389

Guest
Kleine correctie, je bent nooit uit die hypocriete stam Chess gegaan maar ontslagen.

d9485da78acb1daf2932448402a6351b.png


Dat ging zo dus, volgende keer dan wel zelf leaven als je niet in hypocriete stammen wilt zitten bespaard mij ook weer tijd.
Net alsof ik niet wist dat dat het gevolg zou zijn van mijn post destijds? Het zei genoeg dat meerdere accounts en spelers zich daar niet aan wilden houden. Net zoals dat het nu veelzeggend is dat er veel spelers, anoniem, in Fier zitten waar jullie eigenlijk niets van moeten weten.

Maar heel die reactie was al een dikke hypocriete onzin zoals ik je toen al vertelde. Als je zo zwaar zou tillen aan gedrag en mentaliteit dan ging je niet akkoord met de duistere of alleszins laffe praktijken die hebben plaatsgevonden op wereld 66, die hier beginnen plaats te vinden en hou je niet steeds een hand boven Rebecca haar hoofd.
 
Reactiescore
3.452
3B2A34E6-6A6E-40BE-9782-3171E6C6CAC9.png

Fijn dat het even wordt aangehaald aangezien a: Jannes degene was die de communicatie deed met Fear
B- en je op de hoogte was gebracht dat de deal niet doorging ,dus kap met je onzinnige uitspraken tegen mij,klein kind!
Wil gerust ook je verontschuldigingen neerzetten omtrent je uitspraken tegen mij destijds,de sorry’s dat je niet exact wist hoe of wat maar dat je ervan uit ging dat ik het gedaan had?
We hebben het zelfs uitgepraat privé en nu begin je weer met baggeren ?
7636496F-D4A2-4F54-9AE0-1440A284EF85.png
B43F1040-EBA4-41DF-AA77-8BBA61673C36.jpeg
Je wilde al stoppen aangezien je zelf al aangaf weinig tijd te hebben ,of niet?
Wees een vent en praat dit privé uit ipv achterlijke uitspraken te blijven doen!
Dank u beleefd
 
Reactiescore
3.452
Net zoals dat het nu veelzeggend is dat er veel spelers, anoniem, in Fier zitten waar jullie eigenlijk niets van moeten weten.
Hou toch op man,alsof wij niet op de hoogte zijn,is nu de derde keer dat je dit aanhaalt
Als je zo zwaar zou tillen aan gedrag en mentaliteit dan ging je niet akkoord met de duistere of alleszins laffe praktijken die hebben plaatsgevonden op wereld 66,
Reageer je nog ff op het stabtopic w66 aangezien jij daar bewijzen van wilde zien en dat je het maar eeb vaag verhaal vond?
Duistere dingen?
Enige duistere wat wij hebben gedaan is jou anoniem te houden om je te beschermen tegen haters.
En als je andere bewijzen hebt van duistere praktijken mag je ze op het w66 af zetten waar het hoort.
Oh ja je leave op we regret
4B9C8506-4D22-40FA-B4A5-D2D99B04624F.png
 

DeletedUser69389

Guest
Dat ik mij voor de term van dictator verontschuldigde verandert niets aan het feit dat ik nog steeds achter mijn punten sta. Dat jullie halve communicatie als communicatie beschouwen is niet mijn probleem. Jullie zijn zo nalatig geweest en dat wist half Chess. Maar je verdraait zoals zovaak de feiten maar al te graag naar je hand zoals je het wilt hebben.

Dat je over dergelijke zaken ook alleen maar schimmig doet is ook veelzeggend. Want zo rond bleek het ook niet, omdat 1 van de eigenaren er niet mee akkoord was gegaan. Iets wat willens en wetens door jullie genegeerd wordt. Als gevolg van dit alles zijn naast mij meer mensen inactief geraakt of zich afzijdig gehouden van de stam om de rit uit te zingen.

Er is een verschil tussen een account als Ted draaien of Strange ja. Klein front vs een groot front. Zo'n groot front ga je niet draaien zonder een team waar je vanopaan kunt.


Ja juliie zijn inderdaad niet op de hoogte van wie er allemaal in Fier spelen momenteel. Misschien even screenen, want nu lekt er al informatie over irritaties.
Ook is het gewoon schrijnend om je hypocrisie betreffende fair-play te zien. De mond vol hebben van mensen als Roy, Twan of Willem maar wanneer notoire stabbers en valsspelers achter je aanhollen hou je hen een hand boven hun hoofd. Spelers die niet onder doen voor die genoemde spelers speel jij tot op de dag van vandaag nog mee en dan wel de mond hebben van Roy de laatste dagen, wel terecht als ik het zo zie, maar doe dat dan ook consequent.
 
Reactiescore
3.452
Dat je over dergelijke zaken ook alleen maar schimmig doet is ook veelzeggend. Want zo rond bleek het ook niet, omdat 1 van de eigenaren er niet mee akkoord was gegaan
Ook daar ben je fout in,de stam wilde Fear niet als recruit
Zou betekenen dat er heel veel geinterned zou worden en daar hadden de spelers geen zin in!!
Misschien voortaan wat beter lezen en communiceren met je buurtaccounts ,dan had ik dit niet hoeven voorkauwen ; /)
En 1 van de eigenaren?
Brent speelde solo op Fear
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan