Golden Awards (special addition)

Reactiescore
3.457
Zowel Taow als Fier hebben ook napjes afgesloten idd,maar in veel mindere mate dan hoe Hi ho dit deed.
Denk dat de maandelijkse bijdrage van Maarten over het wereldverloop genoeg zeggen?

Is het nou nooit bij jullie opgekomen dat door jullie manier van spelen de nap ontstaan is tussen Taow en Fier?
 
Reactiescore
259
Helemaal geen simpele conclusie. Als je zo een wereld wil winnen be my guest maar zou jij willen winnen met zn grote overmacht? De NAP tijdelijk was een goed idee voor het verloop van de wereld maar je kan overduidelijk zien dat Hi Ho niet opgewassen is tegen zn grote overmacht vooral met hoe goed leden van Fier zichzelf profileren. Laatste zin van je slaat van je 1e alinea slaat al helemaal nergens op. Fier heeft ook overal bg'tjes en napjes maar gesloten, precies de reden waarom ze nu zoveel overmacht hebben tov Hi Ho. Maar ja als Fier leden zo een makkelijke wereldwinst willen moeten ze vooral op dit spoor door gaan ja, ben blij dat jij ze dat ook gunt!



Dus daarom mag er geen leuke wereld meer komen?

Volgens mij ben je een beetje in paniek? een " gigantische overmacht" noem ik 't als de verhoudingen 80-20% zij etc, feit is nu dat jullie kwantitatief enigzins in het nadeel liggen. In plaats van dit kwalitatief goed te maken en jullie sterk te houden zie ik enkel geschreeuw over hoe oneerlijk het is. Redenen dat de kleine overmacht nu tegen jullie is, is volgens mij hierboven al vaak genoeg aangehaald.

Op welk account speel je als ik vragen mag?
 
Reactiescore
177
Volgens mij ben je een beetje in paniek? een " gigantische overmacht" noem ik 't als de verhoudingen 80-20% zij etc, feit is nu dat jullie kwantitatief enigzins in het nadeel liggen. In plaats van dit kwalitatief goed te maken en jullie sterk te houden zie ik enkel geschreeuw over hoe oneerlijk het is. Redenen dat de kleine overmacht nu tegen jullie is, is volgens mij hierboven al vaak genoeg aangehaald.

Op welk account speel je als ik vragen mag?


Hij speelt igg niet binnen Hi Ho even voor de duidelijkheid.
 
Reactiescore
1.380
Ik zie dit nu al meermaals voorbij komen zowel van Hi Ho als Fier kant, wellicht heeft iemand het ook wel eens over Mysterious gezegd en daar ben ik het evenmin mee eens. Het account wat aangepakt wordt, maak gewoon doel uit van een collectief van minimaal 30 actieve spelers (er even vanuitgaande dat iedere stam die wel heeft?). Het is dan ook nogal lullig de gehele prestatie van een tegenstander weg te schuiven onder het mom "inactiviteit", "het waren runners", etc. Dan nog zijn er 30 spelers die vv hadden kunnen pakken of het konden voorkomen, maar deze zijn er alle niet in geslaagd doordat de tegenstanders prestatie blijkbaar iig goed genoeg was.

Niks persoonlijks naar jouw @Against All Odds

Ik ben het met je eens hoor.
Nadeel op Acta was dat we pas na de massa er eigenlijk achter kwamen dat ze zijn gaan rennen dan is het moeilijk om zo een account te redden.
Daarbij hebben spelers gezegd we of ik ben er wel maar dan uiteindelijk er toch niet zijn dan wordt het lastig om vv te draaien.
Neemt niet weg dat de aanvallen gewoon prima in elkaar zaten he.

Daarbij wat @JokersBrain al aangaf vv is ok maar moet niet zo zijn dat de stam een account moet draaien. Als je geen tijd hebt of geen zin moet je niet aan dit spel beginnen. Dit is nou eenmaal een spel dat je niet altijd je tijden zelf kan indelen of je moet enorm veel co spelers hebben en die luxe heeft niet ieder account.

Dit zou opgelost kunnen worden door minder snel nieuwe werelden te creëren. Daarmee kan je ook meer co spelers werven.
Wij zochten namelijk ook na een co maar iedereen zei nee we beginnen op W72 of w73 dus ja
 

DeletedUser79458

Guest
Volgens mij ben je een beetje in paniek? een " gigantische overmacht" noem ik 't als de verhoudingen 80-20% zij etc, feit is nu dat jullie kwantitatief enigzins in het nadeel liggen. In plaats van dit kwalitatief goed te maken en jullie sterk te houden zie ik enkel geschreeuw over hoe oneerlijk het is. Redenen dat de kleine overmacht nu tegen jullie is, is volgens mij hierboven al vaak genoeg aangehaald.

Op welk account speel je als ik vragen mag?

Ben gewoon een forum ganger speel dit spel al jaren niet meer. Maar van wat ik kan volgen via dit forum en lijkt het er gewoon duidelijk op dat Fier zich in een uitermate riante positie zit omdat zij Hi Ho als enige tegenstander hebben want de rest is allemaal BG of NAP.
 
Reactiescore
3.457
Maar van wat ik kan volgen via dit forum en lijkt het er gewoon duidelijk op dat Fier zich in een uitermate riante positie zit omdat zij Hi Ho als enige tegenstander hebben want de rest is allemaal BG of NAP.
Taow heeft dezelfde positie heur,hoeft zich ook alleen te focussen op Hi ho
 
Reactiescore
1.365
Ben gewoon een forum ganger speel dit spel al jaren niet meer. Maar van wat ik kan volgen via dit forum en lijkt het er gewoon duidelijk op dat Fier zich in een uitermate riante positie zit omdat zij Hi Ho als enige tegenstander hebben want de rest is allemaal BG of NAP.

NOOB! :eek: Actie/reactie noem je dat ;). Hiho barst van de buffers/samenwerkingen/slaafjes/boosters. Dan krijgen ze n samenwerkingsreactie en dan gaan ze sjanken.
 
Reactiescore
1.365
Nee :D. T zit gewoon zo in elkaar xd. kun je weinig aan doen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Ho ho rustig maar :axe:
 
Reactiescore
259
Hey Rob :eek:
 
Reactiescore
3.575
Zeer rare reacties van sommige Fier leden de afgelopen pagina's. Zou me kapot schamen als je niet winsten kan boeken met de huidige overmacht situatie waarin Fier zichzelf heeft gesitueerd. Als jullie echt goede spelers waren hadden jullie NAP er allang afgegooid, kom niet hier stoer doen dat je winsten boekt met een ongelofelijk grote kwantitatieve voorsprong op Hi Ho.

Ik snap je punt van kritiek niet goed. Er word niet stoer gedaan dat er winsten behaald worden, het word slecht aangehaald op een bescheiden manier. Verder is Hiho kwantitatief nog altijd veel groter dan Fier en TAoW, waarom zou de NAP dan weg moeten omdat de strijd oneerlijk is? Mogen we dan ook zeggen dat Hiho 2 accounts moet laten overlopen naar Fier en TAoW omdat als de NAP weg is Hiho weer een kwantitatieve overmacht heeft tegenover ons?

Hiho moet strijden of het slim spelen en als dat niet lukt en ze maken veel verliezen houdt de nap vanzelf wel eens op.

mark van corus u back onder een andere naam gtfo plz!

Laten we hopen van niet, kreeg de man eens random over de vloer 2 maanden terug. Heeft ze volgens mij niet allemaal op een rij.


115d5efc474a81608569bf5cfdd5c777.png

Wat ik op mijn leeftijd nog allemaal moet meemaken.
 
Reactiescore
3.575
Mss moet ik dan in Hiho gaan spelen en daar ook stoppen zodat hun ook een groei boost krijgen :eek2:
 
Reactiescore
177
Beste speler:

De vorige keer had ik hier hele andere spelers staan maar de zijn of helaas gestopt of door de mand gevallen dus we gaan hier voor wat andere namen.

TAOW: Ik zelf denk dat hier meerdere goede spelers binnen spelen. Het oogt allemaal vrij sterk de laatste 2 maanden en het is dan ook lastig om hier spelers in naar voor te halen. Maar ik ga toch voor QQ, Murus, Kuyka en Triballegende (goed gesnipeded gedeft laatste massa).

Fier: Ook hier zitten een aantal sterkhouders de accounts die voor mij opvallen zijn als volgt: AAO zijn flink aan de weg aan het timmeren. En onze nieuwe buurman Cherno kan nu al genieten van de gesprekken met deze mannen en vrouw.

Hi Ho: Ja hier springen er voor mij meerdere bovenuit maar ik ga het er bij 2 houden. GH en Vinci hier zitten geweldige spelers op die elk moment van de dag klaar staan voor de andere spelers niet vies zijn van een vvtje en alles geven voor de stam. Verder heb ik respect voor iedereen binnen Hi Ho we hebben toch een leuke club bij elkaar gekregen.

Beste stam:

Op dit moment is dat zeker TAOW de sterke massa's die hun gooien verrast mij continue. Ook als je kijkt op defensief vlak doen ze dit vele malen beter dan een Fier of Hi Ho.

De beste stam speler:

Denk dat ik hier 3 namen ga noemen: QQ, AAO en Vinci.

Het grootste ego:

Laurens heeft misschien een groot ego daarom benoem ik hem hier ook. Maar zoals hij deze wereld ook weer laat zien is het niet geheel onterecht hij kan snipen als de beste en outplayed vaak de tegenstander.Terwijl ik dit tik vraag ik me zelf ook af of dit de juiste plek is om hem te benoemen.

Beste leider:

Hier springt voor mij momenteel de leiding van Fier in uit puur omdat ze alles netjes willen regelen en afspraken maken en deze ook nakomen. De leiding van TAOW heb ik nog niet veel mee te maken gehad. Die van Hi Ho begint ook beter te worden.

Slechtste leider:

-

Meest onderschatte stam:

TAOW ze zijn misschien kleiner dan Fier en Hi Ho maar latende laatste maanden meer zien dan deze 2 stammen bij elkaar in mijn ogen. ze zijn zowel aanvallend als op verdedigend vlak de sterkste momenteel.

Meest overschatte stam:

Hi Ho is momenteel wel de meest overschatte stam die gingen wel even de wereld winnen en hebben nu de hele wereld tegen zich door fouten uit het verleden.

Meest overschatte speler:

Hier ga ik toch wel voor Acta het stond zo hoog aangeschreven in het begin van de wereld en zou het allemaal wel even laten zien. Om vervolgens meerdere teams erop te krijgen die keer op keer weer de schoentjes aantrokken. Ze verloren dorpen op rare manieren en hebben in mijn ogen echt niks klaar gespeeld. Ja ze hebben nu wat dorpen gepakt maar zijn ook veel dorpen verloren.

Meest onderschatte speler:

Cherno Alpha had nog nooit van deze speler gehoord en hij sluipt langzaam aan richting de top van de wereld.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Cherno, ChuChu, AAO, Amen, Murus en QQ lijken me allemaal erg chille gasten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Heb eigenlijk niemand waarmee ik niet in de stam zou willen zitten.

Mooiste spelers naam:

I Just Knocked You Out. Poh wat een toffe naam.

Mooiste stam naam:

TAOW The Anger Of Wesley (geweldig).

Het tofste topic:

Ben niet echt van het AF.

Het domste topic:

-

Favoriete forum poster:

Sevii

Minst favoriete forum poster:

Prone ( je verdient hem Bjorntje)

Dikste wannabe op het forum:

-

Dikste wannabe in het spel:

-

Mooiste profiel foto van spelers:

Zijn er meerdere dus kan niet kiezen.

Mooiste profiel foto van stammen:

Fier

Mooiste actie van de wereld:

Toch wel het weg knallen van Kanade man wat ging het er hard aan toe bij Kanade zeg wel een klein smetje aan het gebeuren met kanade vanuit mijn account waarmee ik minder blij ben maar goed kan er niks meer aan veranderen.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Cherno

Meest belovende stam voor de toekomst:

TAOW

Grootste blunder:

Samenwerken met IAA man wat stond ik hier niet achter en nu blijkt ook waarom. Patrick voor jou heb ik echt 0 respect wat jij hebt gedaan nadat wij een samenwerking met je aan gingen allemaal voor je eigen ik is gewoon niet te beschrijven in woorden. Mensen zoals jou zouden ze en verbod moeten geven op TW 0 morale waarde naar de mensen die je hebben geholpen waar kon.

Voor wie heb je nu echt respect:

Rene van Vinci man wat een beast!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Mijn hele team kan dat en Rick en Wes van TAS konden dat ook heel erg goed.

Ik wil graag nog meedelen dat:
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 482364

Guest
Ik snap je punt van kritiek niet goed. Er word niet stoer gedaan dat er winsten behaald worden, het word slecht aangehaald op een bescheiden manier. Verder is Hiho kwantitatief nog altijd veel groter dan Fier en TAoW, waarom zou de NAP dan weg moeten omdat de strijd oneerlijk is? Mogen we dan ook zeggen dat Hiho 2 accounts moet laten overlopen naar Fier en TAoW omdat als de NAP weg is Hiho weer een kwantitatieve overmacht heeft tegenover ons?

Hiho moet strijden of het slim spelen en als dat niet lukt en ze maken veel verliezen houdt de nap vanzelf wel eens op.



Laten we hopen van niet, kreeg de man eens random over de vloer 2 maanden terug. Heeft ze volgens mij niet allemaal op een rij.


115d5efc474a81608569bf5cfdd5c777.png

Wat ik op mijn leeftijd nog allemaal moet meemaken.
Die Mark is altijd een ouwe gek geweest ! Communiceren kan hij niet...
 
Reactiescore
604
Beste speler:

De vorige keer had ik hier hele andere spelers staan maar de zijn of helaas gestopt of door de mand gevallen dus we gaan hier voor wat andere namen.

TAOW: Ik zelf denk dat hier meerdere goede spelers binnen spelen. Het oogt allemaal vrij sterk de laatste 2 maanden en het is dan ook lastig om hier spelers in naar voor te halen. Maar ik ga toch voor QQ, Murus, Kuyka en Triballegende (goed gesnipeded gedeft laatste massa).

Fier: Ook hier zitten een aantal sterkhouders de accounts die voor mij opvallen zijn als volgt: AAO zijn flink aan de weg aan het timmeren. En onze nieuwe buurman Cherno kan nu al genieten van de gesprekken met deze mannen en vrouw.

Hi Ho: Ja hier springen er voor mij meerdere bovenuit maar ik ga het er bij 2 houden. GH en Vinci hier zitten geweldige spelers op die elk moment van de dag klaar staan voor de andere spelers niet vies zijn van een vvtje en alles geven voor de stam. Verder heb ik respect voor iedereen binnen Hi Ho we hebben toch een leuke club bij elkaar gekregen.

Beste stam:

Op dit moment is dat zeker TAOW de sterke massa's die hun gooien verrast mij continue. Ook als je kijkt op defensief vlak doen ze dit vele malen beter dan een Fier of Hi Ho.

De beste stam speler:

Denk dat ik hier 3 namen ga noemen: QQ, AAO en Vinci.

Het grootste ego:

Laurens heeft misschien een groot ego daarom benoem ik hem hier ook. Maar zoals hij deze wereld ook weer laat zien is het niet geheel onterecht hij kan snipen als de beste en outplayed vaak de tegenstander.Terwijl ik dit tik vraag ik me zelf ook af of dit de juiste plek is om hem te benoemen.

Beste leider:

Hier springt voor mij momenteel de leiding van Fier in uit puur omdat ze alles netjes willen regelen en afspraken maken en deze ook nakomen. De leiding van TAOW heb ik nog niet veel mee te maken gehad. Die van Hi Ho begint ook beter te worden.

Slechtste leider:

-

Meest onderschatte stam:

TAOW ze zijn misschien kleiner dan Fier en Hi Ho maar latende laatste maanden meer zien dan deze 2 stammen bij elkaar in mijn ogen. ze zijn zowel aanvallend als op verdedigend vlak de sterkste momenteel.

Meest overschatte stam:

Hi Ho is momenteel wel de meest overschatte stam die gingen wel even de wereld winnen en hebben nu de hele wereld tegen zich door fouten uit het verleden.

Meest overschatte speler:

Hier ga ik toch wel voor Acta het stond zo hoog aangeschreven in het begin van de wereld en zou het allemaal wel even laten zien. Om vervolgens meerdere teams erop te krijgen die keer op keer weer de schoentjes aantrokken. Ze verloren dorpen op rare manieren en hebben in mijn ogen echt niks klaar gespeeld. Ja ze hebben nu wat dorpen gepakt maar zijn ook veel dorpen verloren.

Meest onderschatte speler:

Cherno Alpha had nog nooit van deze speler gehoord en hij sluipt langzaam aan richting de top van de wereld.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Cherno, ChuChu, AAO, Amen, Murus en QQ lijken me allemaal erg chille gasten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Heb eigenlijk niemand waarmee ik niet in de stam zou willen zitten.

Mooiste spelers naam:

I Just Knocked You Out. Poh wat een toffe naam.

Mooiste stam naam:

TAOW The Anger Of Wesley (geweldig).

Het tofste topic:

Ben niet echt van het AF.

Het domste topic:

-

Favoriete forum poster:

Sevii

Minst favoriete forum poster:

Prone ( je verdient hem Bjorntje)

Dikste wannabe op het forum:

-

Dikste wannabe in het spel:

-

Mooiste profiel foto van spelers:

Zijn er meerdere dus kan niet kiezen.

Mooiste profiel foto van stammen:

Fier

Mooiste actie van de wereld:

Toch wel het weg knallen van Kanade man wat ging het er hard aan toe bij Kanade zeg wel een klein smetje aan het gebeuren met kanade vanuit mijn account waarmee ik minder blij ben maar goed kan er niks meer aan veranderen.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Cherno

Meest belovende stam voor de toekomst:

TAOW

Grootste blunder:

Samenwerken met IAA man wat stond ik hier niet achter en nu blijkt ook waarom. Patrick voor jou heb ik echt 0 respect wat jij hebt gedaan nadat wij een samenwerking met je aan gingen allemaal voor je eigen ik is gewoon niet te beschrijven in woorden. Mensen zoals jou zouden ze en verbod moeten geven op TW 0 morale waarde naar de mensen die je hebben geholpen waar kon.

Voor wie heb je nu echt respect:

Rene van Vinci man wat een beast!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Mijn hele team kan dat en Rick en Wes van TAS konden dat ook heel erg goed.

Ik wil graag nog meedelen dat:

Goede/realistische kijk op de wereld in mijn ogen. Zelfreflectie is ook aangenaam :)
 
Bovenaan