Golden Awards (special addition)

Deleted User - 487957951

Guest
Het grootste ego:

Ik zal hier spelers zetten die naar mijn inzien een onterecht ego hebben, terechte ego's kan ik altijd verdragen.

Het nieuwe team van Disguised Turtle. Oude bespelers van Prope die erbij zijn gekomen heb ik gehoord? Een team dat niet vies is van botten, vuil spel of stabben. Buiten wat 1C spammen en enteren kan dit team helemaal niks. Twijfels? Kijk de stats sinds ze op het account zitten..

Steff van Sint Jong un. Weinig uitleg bij nodig denk ik.

The Desert Fox. Ik heb er 5 pm's mee uitgewisseld, en zei al binnen TAOW dat ik niet naast dit account wilde liggen als buurman tegen Hi Ho. Een ondraagbaar kwallenaccount dat in mijn ogen de skills heeft van een rimnoob van 10.000 punten.

Zeg zeg L. niet iedereen over dezelfde kam scheren e sloeber.
 
Reactiescore
604
Mooi lijstje Lau en bedankt voor de benoeming <3
 
Reactiescore
154
Woordje vooraf; ik speel hier nog niet zo lang, veel meer dan een maandje zal het niet zijn. Ik heb dus niet over alle gebeurtenissen objectieve info, maar eveneens geen (of op z'n minst minder) (voor-)oordelen over deze en gene. Wellicht geeft dit dus een iets andere visie weer dan bijvoorbeeld stamgenoten van me die wel al sinds de pre-made start in Hi Ho zitten. Dat gezegd zijnde, mijn lijstje;

Beste speler:
Kyuka. Hoewel Thomas zegt er niet al te actief te spelen geloof ik nooit dat hij zijn naam zou verbinden aan een account dat de grote praat niet waar kan maken. Als je de geruchten moet geloven speelt er een team van zo'n 80 man op dit account, en hoewel dat misschien niet het efficiëntste is zal het met de activiteit wel snor zitten. De successen op DT komen voor 90% door inactiviteit van dat account en zijn dus voor mij nog geen geldige bevestiging van die kwaliteiten, dus ik ben benieuwd wat we er de komende tijd nog van te zien krijgen.

Ook Remko vind ik een van de betere spelers waarmee ik al gespeeld heb, zeker niet te onderschatten. (Fantazija)

Laurens ook jij krijgt een vermelding hier; ik geloof nog steeds niet voor 100% dat je zonder hulpmiddelen zo kan snipen, maar uiteraard ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Beste stam:
Hi Ho. Dat Fier en TaoW samen moeten werken tegen hun zin zegt al genoeg. Kwantitatieve verschillen kunnen normaal grotendeels worden gecompenseerd door kwaliteit, en dat is in deze duidelijk niet het geval. Voor TaoW valt dit uiteraard al meer te begrijpen dan voor Fier, waar het verschil in aantal dorpen met Hi Ho gewoon echt belachelijk laag is. TaoW heeft daarnaast ook al 'pech' gehad met haar leden, zoals al uitvoerig is besproken op dit forum.

De beste stam speler:
QQEEZZ. Laten hun clears constant op en neer lopen voor de stam zonder daar direct iets voor terug te verwachten, en doen dat godverdomme nog getimed ook ;) Je kan erover zeggen wat je wil qua bb's edelen en wat weet ik nog allemaal, maar lijkt me gewoon een leuk team om in de stam te hebben.

Binnen Hi Ho zijn er ook enkele baasjes, waarbij vooral de jongens van Vinci er voor mij bovenuit springen. Ook Get High vind ik, zij het op een iets minder prominente manier, een grote meerwaarde voor de stam. Daarnaast ook nog enkele van onze (ex-)MB's, die naast leergierigheid ook activiteit en inzicht tonen :) S/O naar hen :)

Verder ook veel respect voor alle nobele (voor mij) onbekenden die steevast paraat staan om de (moeilijke) vv's aan te pakken. Voor mij en veel anderen is dat vaak een werkpunt.

Het grootste ego:
Laurens, en op een slechte manier. Wellicht zit er wel een idee achter de maskerade van arrogantie en onaanraakbaarheid, maar het doel ontgaat me. Begrijp me niet verkeerd, ik kan met veel karakters om en kan zeker lachen om droge humor of complete poep-praat, maar iets in zijn manier van praten steekt me grondig tegen. Of het compensatiedrang of simpelweg zijn manier van doen is weet ik niet, maar wellicht zou het voor 99% van je gesprekspartners ook 'ietsje' minder mogen. Zit daar eens mee in een stam.

Beste leider:
Leiding van TaoW, Melvin is dat denk ik en misschien vergeet ik iemand? Van een benarde situatie naar een opstelling met potentieel, nice. Een kleinere stam is sowieso iets makkelijker te leiden, maar ik denk dat ze daar heel goed de neuzen in dezelfde richting hebben gekregen en dat is voor 90% hoe je de stamsfeer optimaal houdt (en de activiteit, en bereidwilligheid voor vv's, en alles dat daarbij en daartussen hoort).

Slechtste leider:
Slecht wil ik het nog niet noemen, maar erg veel goeds hebben ze vooralsnog niet laten zien. Uiteraard is er nog tijd om dat te veranderen, maar momenteel laten ze maar begaan en als er dan eens iets gedaan wordt is het geen succes. Als leiding zou ik daar eens kritisch nadenken over bepaalde zaken.

Meest onderschatte stam:
TaoW. De kleinste van de drie met ogenschijnlijk de slechtste clusters en misschien is het mijn voorliefde voor de underdog die spreekt maar ik houd van kleinere stammen. Ze zijn dynamischer en hechter en zullen dus eerder geneigd zijn om (moeilijke) vv's aan te pakken. Offensief hebben ze al iets laten zien, al is het vooral door inactiviteit. Dat is en blijft echter nog steeds meer dan Fier, die gewoon niets niets laten zien :p

Meest overschatte stam:
Als je mijn bovenstaande puntjes hebt gelezen zal dit wel duidelijk zijn; Fier. Mooie grote accounts met zéér beperkte fronten door de NAP met TaoW, en vooralsnog geen enkel noemenswaardig offensief op poten gezet. Defensief heeft Fier ook nog geen al te sterke indruk achtergelaten - ben benieuwd wat dat gaat geven op termijn.

Ik wil hier echter ook nog TaoW bij zetten; ondanks alle goede dingen die ik opvang uit de rangen aldaar denk ik dat ze het extreem moeilijk zouden hebben zonder de huidige NAP met Fier. Uiteraard getuigd het dus van zelfkennis dat ze die NAP niet opzeggen, maar voor ene Laurens weer naast z'n schoenen gaat lopen wil ik deze opmerking nog wel maken ;)

Meest overschatte speler:
Vind ik een moeilijke. Wellicht teams waarvan de activiteit verkeerdelijk hoog wordt ingeschat, aangezien dat voor een groot deel is waar tw om draait. Een beestig team kan door twee uurtjes dutten tien cf's verliezen. Ik ga hier geen namen noemen, maar ik denk dat we op dit vlak zoals op elke wereld nog wel wat verrassingen zullen zien.

Meest onderschatte speler:
Fantazija met Remko, hoor er bar weinig van maar verwacht er nog wel 't een en ander van. Ook wil ik DT (ikzelf) nomineren; mede door de (in)activiteit van vorige bespelers wordt dit tegenwoordig vaak afgedaan als een slecht account, maar ik kan uit ervaring zeggen dat ik eigenlijk heel tevreden ben momenteel, en we kijken ernaar uit om eens iets te laten zien - defensief of offensief. NBNG zet ik hier ook, simpelweg omdat ze zo laag worden ingeschat dat ze bijna worden afgedaan als een derderangs MB account, terwijl er echt wel kwaliteit aanwezig is. Als er hier een beetje aan de activiteit kan worden gewerkt denk ik dat er nog raar zal worden opgekeken.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Kyuka, QQEEZZ, Fantazija en wellicht nog wel een hoop, maar weet niet bij elk account welk team erop speelt. Vind het in ieder geval altijd leuk om met oudere kennissen te spelen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Laurens. Je kan zo goed zijn als je wil, als je zo'n grote bek hebt scheelt er iets.

Mooiste spelers naam:
*Get High*, because... Happy 420 overigens.

Mooiste stam naam:
Fier, de Paradepaardjes, ik houd wel van absurdigheden.

Dikste wannabe in het spel:
Boosters. Ik weet dat dat deels kritiek tegen mijn eigen stamgenoten is hier, maar ik ben er geen fan van.

Mooiste profiel foto van spelers:
Sjaak Trekhaak

boe.jpg

Mooiste profiel foto van stammen:
Fier

fier.png

Mooiste actie van de wereld:
De NAP tussen TaoW en Fier Zoals ik al een paar keer heb aangegeven is die NAP goed voor de wereld en verhoogt ze de spanning. Zonder zou het wellicht minder uitdaging zijn.

Kusjes.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Prima lijstje hoor, maar jij hebt duidelijk nog nooit met Laurens samen gespeeld. Lau is gewoon een chille gast. Ja hij komt soms arrogant uit de hoek, maar hij heeft ook de skills om deze arrogantie te verantwoorden. Ik denk dat als je een keer met hem samengespeeld hebt je er toch wat anders naar kijkt ;)
 
Reactiescore
154
Prima lijstje hoor, maar jij hebt duidelijk nog nooit met Laurens samen gespeeld. Lau is gewoon een chille gast. Ja hij komt soms arrogant uit de hoek, maar hij heeft ook de skills om deze arrogantie te verantwoorden. Ik denk dat als je een keer met hem samengespeeld hebt je er toch wat anders naar kijkt ;)

Nee dat heb ik inderdaad niet. Ik geloof best dat hij de skills heeft waarover hij het zo vaak heeft, maar daarover gaat mijn kritiek niet; ik ken zat echt goede spelers die niet eens in de buurt komen van zijn arrogantie. Daarnaast ken ik ook zat arrogante spelers die op een of andere manier toch nog ergens sympathie opwekken. Da's echter gewoon niet mijn gevoel hier :p

De beste man kent me dan ook enkel uit wereldchats.

Buiten het feit dat ik ook het af al wel een jaar of zes frequent bezoek (bezocht, ben er lang tussenuit geweest) is dat inderdaad waar. Ik heb dan ook nergens beweerd je goed te kennen, en eigenlijk maakt dat het er niet beter op; zelfs in die korte en vluchtige contacten heb je al zo'n slechte indruk op me achtergelaten :eek:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Zijn zat goede spelers die ook niet in de buurt van mijn twniveau komen. Die arrogantie zou dus niet terecht zijn!
In wat ik doe, ben ik sowieso 1 van de beste, iedereen onder mij wijs ik daarop.
 
Reactiescore
5.686
Prima lijstje hoor, maar jij hebt duidelijk nog nooit met Laurens samen gespeeld. Lau is gewoon een chille gast. Ja hij komt soms arrogant uit de hoek, maar hij heeft ook de skills om deze arrogantie te verantwoorden. Ik denk dat als je een keer met hem samengespeeld hebt je er toch wat anders naar kijkt ;)
Ezbot en laubot, one love.
 
Reactiescore
3.576
Laurens op het AF, wereldchats is ook nog anders als Laurens in je stamchat. Daar is die opzich wel rustig en zegt die ipv in elke zin hoe goed hij is, slechts om de 3 zinnen dat.

Mijn eigen ervaring is trouwens bij 100'den mensen die ik op het AF echt als malloten zag maar prive wel chille kerels zijn, zou op basis van wereldchats en AF nooit een full oordeel maken over iemand.


Dat terzijde is Lau wel ne dikke newgen.
 
Reactiescore
1.075
Duidelijk dat hij hier nog niet lang speelt, fier! Heeft gewoon al meerdere succesvolle massas gehad, alea, iaa, de blitzjes op ijkyo , al die rimnoobs die samenwerken met hi ho. Ze hebben tegenslagen gehad, maar evengoed evenveel winsten. Dat fier minder pronkt met hun resultaten betekent niet dat de resultaten er niet zijn.
 
Reactiescore
259
Beste speler:
Lastig te zeggen aangezien ik weinig spelers van TAOW en Hi Ho echt ken. Van TAOW zou ik voor triballegende gaan, QQEEZZ lijkt mij ook een capabel team op te zitten. Voor Fier zou ik voor Thetraingoeschuu gaan. In HiHo zou ik voor Da Vinci / Nighttrain gaan maar dat is puur op speculatie.

Beste stam:
Op dit moment vind ik niet 1 stam eruit springen. Mocht Hi-Ho resultaat boeken, of in ieder geval een langere tijd standhouden dan zou ik ze wel deze award gunnen.

De beste stam speler:
QQEEZZ en King of PVM als je puur op de cijfers afgaat. Kijk ik in Fier dan wil ik FireFox, Thetraingoeschuu en Against All Odds hierin wel vermelden, staan altijd klaar voor een VV of andere vorm van enige hulp.

Het grootste ego:
Nu hoor ik er niet meer bij als ik het niet zou zeggen dus bij deze LAURENS <3

Beste leider:
Melvin van TAOW heeft het wel op een rijtje volgens mij

Slechtste leider:
Leiding van fier wisselt vaker nog dan ik een schone onderbroek aan doe, haha. Nee doen goed werk, ik kan hier geen goed antwoord op geven.

Meest onderschatte stam:
Hi-Ho. Ik zeg dit omdat ik veel zie en hoor dat ze wel het loodje gaan leggen maar door Fier zijn ze pas sinds gister voor het eerst daadwerkelijk getest. Ik moet het nog allemaal zien, denk dat de wereld nog lang niet is gespeeld met 3 stammen.

Meest overschatte stam:
-

Meest overschatte speler:
Prone, gisteren 3 kilo aan PA doorheen gegooid om zn muren op peil te houden.

Meest onderschatte speler:
Ethereal. ! Je hoort hier weinig over, zitten zeer capabele spelers op met een hoog stamgevoel. Voeren nette aanvallen uit, ookal is het tot nu toe veel op de rim geweest.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Kyuka, Da Vinci

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
King of PVM

Mooiste spelers naam:
Fantazija + een eervolle vermelding voor Sjaak Trekhaak

Mooiste stam naam:
TAOW

Het tofste topic:
Spotprentjes

Het domste topic:
Geen idee

Favoriete forum poster:
Springt niemand echt uit vind ik, degene die leuke spotprentjes verzorgt kan ik wel waarderen en Jannes die elke scheet en zucht nog onderbouwt, haha.

Minst favoriete forum poster:
Prone, sorry man.

Dikste wannabe op het forum:
L A U R E N S

Dikste wannabe in het spel:
Fireflop, <3

Mooiste profiel foto van spelers:
I Just Knocked You Out.

Mooiste profiel foto van stammen:
Dododo

Mooiste actie van de wereld:
-

Meest belovende speler voor de toekomst:
Ethereal / Triballegende / Thetraingoeschuu

Meest belovende stam voor de toekomst:
Dodododododo, nee geen idee.

Grootste blunder:
B. van leone op je account laten, 3 dagen lang bezig geweest om de groepen weer recht te zetten (LY BASSIE)

Voor wie heb je nu echt respect:
Patrick van Iaa kon ik wel waarderen, respectvolle manier van communiceren en leuke battles mee uitgevochten, gaf ook eerlijk toe dat hij de mindere was uiteindelijk.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mensen die enthousiast zijn en sommige impulsieve ideeen afremmen #Martijn van AAO

Ik wil graag nog meedelen dat:
Dit een fijne wereld is om te spelen, mede door geen uitkijktoren. AF mag soms nog wel wat bruisender, haha.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
<3
 
Reactiescore
290
Ik zou mezelf ook als minst favoriete forumposter plaatsen dus no hate
(Ik probeer hier weg te blijven ook)

Alleen die meest overschatte speler door wat pp doet wel pijn! Vgm op 5.2mil verdediger 1 dorp verliezen is ondanks wat pp toch niet so slecht!
 
Reactiescore
1.582
De beste stam speler:
QQEEZZ. Laten hun clears constant op en neer lopen voor de stam zonder daar direct iets voor terug te verwachten, en doen dat godverdomme nog getimed ook ;) Je kan erover zeggen wat je wil qua bb's edelen en wat weet ik nog allemaal, maar lijkt me gewoon een leuk team om in de stam te hebben.

Denkt dat de heren van QQEEZZ met hun ligging weinig andere keus hebben dan de clears te doneren aan de rest van de stam met de huidige nap :p al hebben ze nu wel zelf een clustertje opgebouwd daar. Neemt niet weg dat ze de laatste weken aan de verwachtingen hebben voldaan, goed bezig wat dat betreft ;)
 
Reactiescore
1.380
Ik zou mezelf ook als minst favoriete forumposter plaatsen dus no hate
(Ik probeer hier weg te blijven ook)

Alleen die meest overschatte speler door wat pp doet wel pijn! Vgm op 5.2mil verdediger 1 dorp verliezen is ondanks wat pp toch niet so slecht!
1 maar bij jou?

en de nevenacties hebben flink dorpen opgeleverd dus de massa was niet helemaal slecht want pvm kon zijn mb niet redden gisteren omdat de def naar jou moest
 
Reactiescore
1.582
1 maar bij jou?

en de nevenacties hebben flink dorpen opgeleverd dus de massa was niet helemaal slecht want pvm kon zijn mb niet redden gisteren omdat de def naar jou moest

Gwn kut activiteit anders had je niks gepakt hoor xd
 
Bovenaan