Golden Awards (special addition)

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Toen niet hoor. De nap werd gesloten toen Prope ons verliet voor jullie (goede keuze zo te zien haha). Toen kwam er helemaal geen def vrij, aangezien tlott een inactief team was (nu niet meer) en MI bij TAOW nog steeds vol def moest staan. Zo veel baat had ik er niet bij, maar er is zeker wel baat. Momenteel ben ik maar al te blij met Fier.
 
Reactiescore
1.075
Toen niet hoor. De nap werd gesloten toen Prope ons verliet voor jullie (goede keuze zo te zien haha). Toen kwam er helemaal geen def vrij, aangezien tlott een inactief team was (nu niet meer) en MI bij TAOW nog steeds vol def moest staan. Zo veel baat had ik er niet bij, maar er is zeker wel baat. Momenteel ben ik maar al te blij met Fier.

Kanade kon zich leegzetten hoor hehe
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Kanade kon zich leegzetten hoor hehe

Kanade kon zich leegzetten, want die front natuurlijk niet met da vinci etc.. Ik heb 0 def van kanade gehad, en dat heb ik ook nooit van dat account verwacht:p
een zin maakt je tekst zo veel anders, was het oprecht zo moeilijk om gewoon eens niet op te scheppen over hoe goed jij wel niet bent met je 180 graden front?

Ik heb jou nog nooit zo salty meegemaakt Jelle. Ongezien deze shit. Ik ben ook gewoon goed, het is duidelijk dat Hi Ho deze arrogante knul niet aankan :s
 
Reactiescore
23
Reactiescore
742
Ik heb jou nog nooit zo salty meegemaakt Jelle. Ongezien deze shit. Ik ben ook gewoon goed, het is duidelijk dat Hi Ho deze arrogante knul niet aankan :s

nouja, salty het is gewoon raar dat je zo veel onzin kan verkondigen en niemand er iets over durft te zeggen, omdat je zogenaamd het fenomeen bent van tw, daarnaast is een beetje tegenstand alleen maar leuk word ik ook iets actiever van .
 

DeletedUser78021

Guest
Zoals jij respect had voor hi ho dat die bg met taow er niet kwam? En fier nu taow zijn ..... aan het worden is?

Ik vraag me af wie wie zijn slet is in die nap. Ondanks dat Taow nu winsten boekt op HiHo groeit de achterstand. Fier blijft echter aardig bij. Ik heb het idee dat die nap voor taow nadeliger is dan voor Fier op dit moment. De groeien nog constant mee.

Taow maakt gebruik van de nap en klapt vol op HiHo en Fier misbruikt de nap eigenlijk tov taow om snel easy mee te groeien. Hopelijk ziet taow dat in en gaat die nap er binnenkort weer af voor een goeie 3 strijd :p. Als taow net zo aanvalt op fier als op HiHo moet ik nogmaar zien hoelang fier overeind blijft in te hoek.

- Yvo
 
Reactiescore
3.457
Denk niet dat Hi ho zijn hoofdje hoeft te breken over de diplomatie van andere stammen.
 
Reactiescore
1.075
Kanade kon zich leegzetten, want die front natuurlijk niet met da vinci etc.. Ik heb 0 def van kanade gehad, en dat heb ik ook nooit van dat account verwacht:p

Dat is gewoon onzin hoor, maar dat weten we beiden wel :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Als jij denkt dat ik def verlang van het account met een even groot front als ik, ben je wel aardig dom.
 
Reactiescore
331
Weersverwachting Reykjavik voor donderdag 2 april.

Een bewolkte dag, al kan er vanaf de middag hier en daar een zonnestraal door het wolkendek breken. 's Avonds is er nog steeds bewolking, het zal jammer genoeg geen heldere sterrenhemel zijn.

De temperaturen variëren van minima -6 °C tot een maxima van 1 °C.

Er is een 35% kans op neerslag.

Dit was het weer, morgen zijn we er weer, met meer speer.
 
Bovenaan