Golden Awards (special addition)

Reactiescore
1.075
zit te zeuren over 180 graden front, meanwhile front ik met 6 mil aan spelers voor maanden met immens weinig stamdef tot enkele weken geleden:p

Ik zie niet t punt, ik had op dat moment evengoed front met 6 mil aan spelers en nog steeds :p
 

Deleted User - 487924308

Guest
Elk lijstje waar team FF benoemd wordt is gewoon een top lijstje!
 
Reactiescore
3.457
Ik ga er zelfs niet op in tot je zelf weer eens actief gaat spelen en de feiten op een rijtje kan zette
Feiten zet ik net neer Steff!
Je loopt uit je nek te zwetsen .
Verliezen van Acta kwamen NADAT jullie een nap met Iaa /Tm hadden afgesloten .
En dan durf jij ff gewoon neer te zetten dat het afsluiten van die nap de mooiste aktie van de wereld was?
Ja ze konden vol op Acta zonder te vrezen voor eventuele recaps/aanvallen vanuit Sint aangezien jullie een nap hadden.
 
Reactiescore
1.075
Feiten zet ik net neer Steff!
Je loopt uit je nek te zwetsen .
Verliezen van Acta kwamen NADAT jullie een nap met Iaa /Tm hadden afgesloten .
En dan durf jij ff gewoon neer te zetten dat het afsluiten van die nap de mooiste aktie van de wereld was?
Ja ze konden vol op Acta zonder te vrezen voor eventuele recaps/aanvallen vanuit Sint aangezien jullie een nap hadden.

Jep, en daar tegenover kon Sint zich volledig leeg gooien. T probleem is alleen dat er niemand was om actueel lijstjes door te sturen naar ons. Je mag me best blamen hoor, maar zonder die nap was zowel sint en acta wellicht gewoon al weggeweest.
 
Reactiescore
3.576
Die NAP was wel goed/voordelig voor ons, enkel zonde het niet in overleg geweest is en er geen opzeg in stond. Maar verder domme discussie.
 
Reactiescore
54
Meest overschatte speler:

hier moet ik Inactiveasalways zetten, mijn favoriete NAPje, de statistieken gaan daar zo op en neer, ene dag haalt ie wat op acta, maar dag later heeft ie weer problemen met dodgen en verliest die 10tal clears door gewoon niet te willen dodgen, of weer 5 diepe dorpen in zn cluster, gewoon bizar.

zie graag die rapportjes ben misschien 1 x 5 clears verloren zal bij acta sneller 50 clears zijn.... Verder hoor ik een vaak dat alles naar inactiviteit geschoven word op acta maar toch is account er constant onder vv of niet heb zeker al 8/10 namen voorbij zien komen daar....

Terwijl IAA run ik 95% van de tijd sollo...... en ik ben inactive as always XD
 
Reactiescore
1.075
Want, ik heb ooit incomings van fier gekregen?

Pff, elke keer dat domme gezwets van jou aanhoren terwijl je eigenlijk niet eens kan twen. Vervelend.

Ik heb ook nooit incs gekregen van iaa, en de nap met prope begon toen we like 5 dorpen hadden, deze is opgezegd zodra het gevraagd werd.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
IK FRONT TOCH NIET MET FIER WRM VERGELIJK JE APPELEN MET PEREN OMG?????
 
Reactiescore
3.576
Zowel appelen als peren zijn fruitsoorten, op bepaalde aspecten kan je ze met elkaar vergelijken!
 
Reactiescore
742
IK FRONT TOCH NIET MET FIER WRM VERGELIJK JE APPELEN MET PEREN OMG?????

nouja, je stam front met Fier indirect front je dus wel met fier, deff word vrijgemaakt door deze NAP omdat je gewoon front verminderd deze deff kan indirect naar jou toe of andere stam genoten.

je hebt zeker wel baat bij deze NAP...

daarnaast kan je zeggen dat je stam geen NAP heeft met Fier en alleen het acc smokey maar dan krijg je alsnog stacks van toaw die doormiddel van de NAP zichzelf zo leeg kan zetten.

komt erop neer dat je gewoon baat hebt bij deze nap hoe je het ook brengt :D
 
Bovenaan