Golden Awards (special addition)

DeletedUser81773

Guest
Beste speler:
Prope Periculosius ik denk dat dit zowel defensief als offensief de uitblinker gaat zijn ondanks dat die nu op eigen account nog weinig te verduren heeft gehad heeft die zich al wel meerdere keren laten zien.
Beste stam:
offensief en defensief denk ik toch wel dat alea. Hierin het meeste heeft gepresteerd tuurlijk zijn er altijd accounts die wat minder zijn en helaas sneuvelen of zelfs runnen. Maar voor de ultieme core stam aardig goed bezig.
De beste stam speler:
Hier ga ik weer Prope Periculosius neerzetten de vv-slet maar ook kanada Tachibana natuurlijk denk dat de reden vanzelfsprekend is.
Het grootste ego:
Vind het lastig hier iemand neer te zetten al vind ik night train met zijn af bullshit wel een kleine kroon spannen die gozer heeft een plaat ter grote van de Chinese muur voor zijn kop. Is dan overigens niets op zijn spel vaardigheden dus kan mogelijk beter bij favoriete forum poster

Slechtste leider:
Stabbing turtle voor de wereldwinst de stam leaven baal er nog altijd van dat we geen buren zijn maar dat kan nog wel komen xd
Meest onderschatte stam:
Hier denk ik dat SEBA aardig onderschat word als je er zoveel massa's op gooit en zo weinig dorpjes kan pakken. Komt natuurlijk wel door de off/deff ratio van desbetreffende spelers maar buiten dat om goed gedefft
Meest overschatte stam:
Fier. Tuurlijk het zijn spelers met een grote naam en een goede stabiele groei maar ze hebben zich in mijn ogen nog nergens echt kunnen bewijzen.
Meest overschatte speler:


Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Killb/ prope/ kanada Tachibana/ tlott/ TAS lijkt me wel een goede speler ook

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: boosterkoning icenoble/night train /disguised turtle

Mooiste spelers naam:
Kanada Tachibana
Mooiste stam naam:
Alea

Minst favoriete forum poster:
Night train
Dikste wannabe op het forum:
Night train


Mooiste profiel foto van stammen:
Alea
Mooiste actie van de wereld:
Heb nog weinig moois zien gebeuren xd

Meest belovende stam voor de toekomst:
Fier/taow mooie rim liggingen.
Grootste blunder:
Je stam verlaten voor de wereldwinst nadat andere mensen er zoveel tijd voor je insteken
Voor wie heb je nu echt respect:
Prope Periculosius
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Prope Periculosius
Proficiat met de slechtste lijst tot nu toe!
 
Reactiescore
767
een stekel varken is er niks bij!
 
Reactiescore
1.365
Die lijst mist nog.wat kleurtjes, dan is hij écht perfect! Vooral die witte kleur.
 
Reactiescore
399
Beste speler:70
Acta est Fabula. wat een top team hebben zij. Ik kwam volgens mij w67 in contact met hen. Het maakt niet uit welk tijdstip het is, of het tegenstanders zijn of vrienden. Dit team staat altijd klaar voor mij. Om een voorbeeld te noemen, ik had sprak dit team w68 regel matig met dit team. Maar w70 had ik een team nodig om circa 2 weken een account te beheren via VV en acta zonder gedoe gooi maar wij regelen die shit. en vervolgens regelen zei die shit. Ik gun jullie de wereld winst van harte guys. Diepe respect hoe jullie omgaan met zowel Noobs als ervaren mensen. Hier mag echt de hele communicatie een voorbeeld aannemen.

Beste stam:

Untitled.png

(eerste plek) Tjah, wat moet je ervan zeggen. Aller eerst mijn complimenten voor Alea. (core) dat zij de ballen hebben om als Core. account spelen. Front op elk mogelijke manier met andere stammen, maar toch staan zij hun mannetje. Alleen hierdoor hoop ik in de toekomst nog veel te zien van Alea.

(Tweede plek)
Fier hebben een lekke front met Alea en Taow. Onze favorite BB edeleaar Acta is al lekker aan de rim begonnen. Ik zie veel potentie in deze stam als zij de rim kunnen bemachtigen andere stammen af kunnnen maken. Echter heb ik ook zware twijfels bij deze stam doordat zij zich ook kwetsbaar op stellen met rekruut van Leone en AAO. Dit zijn namelijk twee accounts op zich. Als ik een tip mag geven zorg voor de aansluiting met AAO en leone en zorg voor de wereld winst dit gun ik jullie echt van harte.

( derde plek)
Zet ik ik Taow. Zelf als 'pret' account speelt ik op Gli Occhi del Guerriero hierdoor front ik met zowel Taow als Fier. Om eerlijk tezijn Taow heeft veel potentie in haar spelers alleen ligt hun focust op het front in de weg waardoor hun safe def in gevaar komt

(als vierde plek)
HI ho,

Sorry jongens begrijp me niet verkeerd dat ik jullie op de 4e plek zet. Het zelfde als bij TAOW focussen jullie je het op het front en hierdoor komen jullie in de toekomst def te kort waardoor het blokken van massa's lastiger gaat zijn. Echter als jullie je kunnen bewijzen door de rim te pakken echt goede massa's te plannen zie ik in Hi HO wel de goorste potentie.



De beste stam speler:
Zoals ik net al zei speel ik op Gli Occhi del Guerriero . Hierbij hebben we een super team en spelen we solo zonder gedoe van andere stammen. Voor velen onbekend maar als ik toch iemand moet nomineren nomineer ik: Bamischijf99. Begin van de wereld zat ik in de stam bij hem. Met vele noob accounts maar Bami deed er alles aan om deze stam op de rit te houden. Ondanks dat de stam 'minder ervararen; was hielden we lange tijd stand als stam zijnde. Ik hoop echt dat we volgende werelden Bami serrieus kunnen nemen en circa w75 een stam van Bami kunnen zien, het is je gegunt man:)

Het grootste ego:
Hierbij nomineer ik mezelf, omdat ik nog steeds denk dat ik lepel kan buigen. maxresdefault-300x169.jpg

Beste leider:
Lastig te zeggen, als ik de leiders van elke stam gesproken heb zal ik dit updaten.

Slechtste leider:
Hier nomineer ik opnieuw mijzelf omdat ik mijn stam niet eens in de top25 kan leiden, heeft iemand tischu's :D. huilen

Meest onderschatte stam:
TM, wat een baze zijn dit. Ene na de andere massa succes afgeblazen. Qua ligging zijn zacht afgedrukt Fackt Screenshot_1.png
Echter heb ik wel vertrouwen in dat deze stam het nog ver gaat schoppen qua leden.
Meest overschatte stam:
Hiervoor ga ik toch voVeror Fier. Met de volgende beredeneringen:
Acta est Fabula. : gun ik de wereld winst van harte echter heeft actie de verkeerde stam uitgekozen.
SaveTheWhaleMarryAnObese : Leuke spelers, echtwaar zit ook wel potentie in maar niet voldoende om een wereld te winnen. Miscchien volgend wereld boys.
iL Leone Indomabile : Laten we eerlijk zijn, ondanks de heerlijke rates is dit gewoon een stab account. Hoge ego's die hun zelf op de borst kloppen na een intern enkijken hoe groot we zijn. Maar als echt er echt op aankomst.....
Against All Odds : ik heb je pas deze wereld leren kennen, diepe respect voor jou. Ik hoop je nog vaker te ontmoeten
The Desert Fox : Ben benieuwd wat deze spelers te bieden hebben.
TheTrainGoesChuChuuu : Het team met jannes. Met alle respect naar deze spelers ze willen altijd VV aannemen waarneer ze tijd hebben echter is ben ik van mening dat de tijd van thetraingoeschuchu voorbij is.
Cherno Alpha : waren vroeger leuke spelers maar onderhand VV hier VV daar om hun eigen account overeind te houden. Raad ze aan om op ander accounts als CO's te gaan spelen.
IAmNoob : Verder niet bekend bij mij, succes boys, even als Sint jong Ung en die andere gasten.



Meest overschatte speler:
Tjha dat ben ik zelf zero toekomst perspectief gewoon lekker spelen toch en we zien wel waar we komen.

Meest onderschatte speler:
QQ ik had me twijfels bij deze spelers. Echter is dit wel het eerste team die volledig voor hun eigen stam gaan waarbij Fier nog wat kan leren.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Gewoon lekker solo boys, geen gezeik om edellijnen anno 2020

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mensen met bots... zal ze neit noemen maar TW AUB reageer hierop het is echt associaal hoeveel mensn met bots spelen.

Mooiste spelers naam:
United Masters : Dit zijn gewoon echt masters die hun naam waar maken. Alle spelers van dit account zitten op op één lijn.

Mooiste stam naam:
DodoDo : qua prestaties spreekt voorzich

Het tofste topic:
Moet nog komen

Het domste topic:
HI HO, kom op zijn leuke spelers fuckk het elke keer een nieuw forum aanmaken over hen.

Favoriete forum poster:
Eigenlijk had ik hier niemand voor. Maar Zo iemand als Tribador wil ik hier wel voor nomineren omdat die zijn eigen prestatiets zowel verliezen toekent. Hier kunnen spelers echt veel van leren.

Minst favoriete forum poster:
Rob, onze kaka lief hebben. Ga lekker Print screen vervalsen bij je je vriendje ipv van op TW

Dikste wannabe op het forum:
Sws mini under dog heb nergens verstand van:p

Dikste wannabe in het spel:
-

Mooiste profiel foto van spelers:
Iedereen die ze best doet en indien nodig via het grafisch forum

Mooiste profiel foto van stammen:
Paradde paartjes

Mooiste actie van de wereld:
Zal deze graag update zodra die komt, ik vermoed ik fusereing tussen verschillende stammen om een 50/50 strijd aan te gaan.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Sjaak trekhaak, top gozer in communicatie staat overal open voor. Echt een aanrader om in je stam te hebben.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Zou graag Bami is zien met een top stam, indien gewenst PM mij:)

Grootste blunder:
Weer een wereld gaan spelen duh:p

Voor wie heb je nu echt respect:
TAS, valt veel over te zeggen over deze speler. maar als je echt een goede stam genoot nodig hebt is TAS wel echt een aanrader.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
@Path of Righteousness Speeld niet in w71 maar deze speler kan je gewoon neit negeren toppertje voor de toekomst.

Ik wil graag nog meedelen dat:
TW is maar een spelletje boys heb er pleizer in en maakt het geen verplichting.
 

Bijlagen

  • Untitled.png
    Untitled.png
    338,8 KB · Weergaven: 6
Reactiescore
3.457
Echter heb ik ook zware twijfels bij deze stam doordat zij zich ook kwetsbaar op stellen met rekruut van Leone en AAO. Dit zijn namelijk twee accounts op zich.
Ja? En nu je uitleg hierover?
Meest onderschatte stam:
TM, wat een baze zijn dit. Ene na de andere massa succes afgeblazen.
Je vergeet ff dat ze samen met Hi ho spelen en dat ze daarmee een perfecte aansluiting hebben?
Cherno Alpha : waren vroeger leuke spelers maar onderhand VV hier VV daar om hun eigen account overeind te houden. Raad ze aan om op ander accounts als CO's te gaan spelen.
Vv?
Geloof dat je hiermee helemaal verkeerd zit en vraag mij ook af hoe je in hemelsnaam aan deze info komt,klopt namelijk geen hout van .

Vind het leuk dat je een lijstje hebt gemaakt maar je uitleg omtrent je benoemingen slaan kant noch wAl.

Ps-Jeffrey toch ? Die heel snel ging rennen op w66?
 
Reactiescore
1.365
Thanks voor de benoemingen Jeffy!! <3
Gaan ons best doen, erg goed lijstje voor de rest :).
 
Reactiescore
742
Ja? En nu je uitleg hierover?

Je vergeet ff dat ze samen met Hi ho spelen en dat ze daarmee een perfecte aansluiting hebben?

Vv?
Geloof dat je hiermee helemaal verkeerd zit en vraag mij ook af hoe je in hemelsnaam aan deze info komt,klopt namelijk geen hout van .

Vind het leuk dat je een lijstje hebt gemaakt maar je uitleg omtrent je benoemingen slaan kant noch wAl.

Ps-Jeffrey toch ? Die heel snel ging rennen op w66?

iets met zand op een rare plek...
 
Reactiescore
767
@Mini Underdog was jij niet de gene die alleen maar zat te spammen in stam app in one? En vervolgens ging runnen bij de 1ste massa?
 
Reactiescore
3.576
Er is in ieder geval wel tijd in het lijstje gestoken, mss maak ik deze avond ook nog wel eens 1 als iedereen braaf is tot die tijd.
 
Bovenaan