Golden awards! (de echte)

DeletedUser59349

Guest
Van harte gefeliciteerd met jullie overwinning Fruit!
Het is wel erg snel gegaan de laatste tijd maar dat typeert het huidige tribalwars.
Maakt de overwinning er natuurlijk niet minder mooi op want die is uiteraard verdiend.



@frozenduck: Sseg is onderdeel van het geheel geworden :D

Het is hem gegunt :) Althans dat vinden wij ;)
 

DeletedUser

Guest
Jan van harte bedankt! Dit is nou nog eens een mooi lijstje. Ik zal de mijne vandaag of morgen ook eens schrijven en plaatsen.
 
Reactiescore
1.089
Vorig jaar oktober? Dat is niet waar :p
Toen was er nog hoop xD

Modus stond toen al 2000 dorpjes achter tegen UWS en Fear...
En hoop is iets anders dan werkelijkheid xD

Wanneer pakken ze jou? :Embarrassment::rolleyes2:

Niet want ik ben ze gejoined ik kende inmiddels meer mensen uit Fear dan uit Modus xD
Nouja ook weer overdreven, maar er waren er wel een aantal die vertrouwen in ons hadden (ex co's/ buurmannen /stamgenoten etc op andere werelden) en de rest is daarin meegegaan. Dus here we are :) Fear! :D

:eek: Zoek snel een account op W22 en noble hem Stefaan!

Try me :D
 

DeletedUser69459

Guest
Geen tijd vanaf volgende week, zal wrs ook stoppen met tw vanaf dan :(
 
Reactiescore
768
Haha. Ik had echt verwacht dat Jan mij als slechtste speler zou ervaren haha. Ik zat er blijkbaar naast. Zelfs niet als slechtste AF poster xD, aangezien ik veel troll. Frans, Jorn jullie zijn dus echt waardeloos xD
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nooit tegen jou gelegen of echt met jou samengespeeld, dus ik weet niet hoe goed of slecht je bent.
 

DeletedUser

Guest
Haha. Ik had echt verwacht dat Jan mij als slechtste speler zou ervaren haha. Ik zat er blijkbaar naast. Zelfs niet als slechtste AF poster xD, aangezien ik veel troll. Frans, Jorn jullie zijn dus echt waardeloos xD

Jij bent gwn zo baas dat ik je nergens in het lijstje kan plaatsen :D :cool:
 

DeletedUser

Guest
Meest Epische Persoonlijkheid: Daar moet ik toch Warre op zeggen, of je nu vriend of vijand bent. Hij zal hoe dan ook zijn eerlijke mening geven of je hier nu wel of niet tegen kan.
Beste Ragequit: Vind ik toch nog steeds Ash. Eerst een grote mond opzetten en daarna met de staart tussen de benen op delete.
Grootste Stumpert (ingame): Leleke :)
Meest Hersenloze ODA-geiler: 13lad3r spreekt voor zich lijkt me, als die niet op delete was gegaan had ik nooit op nr 1 kunnen komen.
Meest Frequente noobhater: CR
Leukste Fusie: Anti. Wat een faal was dat zeg -_-
Beste Moderator: Die hebben we niet.
Beste Ban(ingame/AF: Een ban is nooit leuk..
Meest Capabele Accountverne*ker: Stan, Van een pareltje een versleten h*er gemaakt
Meest de Spuigaten Uitlopende Stamhopper: Ken ik geen, daar stamhoppen niet in het belang van de stam is en degene die ik ken hebben het alleen in belang van de stam gedaan.
Triestigste Backstab: Luuk met Pavel Aleksandrov. Of Mark van Pollow omdat hij mij niet kon uitstaan.
Grootste Judas: Zie hierboven
Meest Intrigerende W21-Geheim: Dat is toch hoe ik mezelf de fruit leiding in gekregen heb.
Beste Oorlog Alliantie vs the egobusters of Fruit vs Resist.
Beste Struisvogel* Musake, vv draaien van een stammie naast hem om de druk van Resist tegen te houden en nog niet aanvallen.
Meest Bekwame Interner: Ervee, Lord zijn er goed in gebleken. Maar evenwel ook stamspelers
Grootste Symbool van Onmacht Peeta die niet meer logt op MR omdat het hopeloos was
Beste Farmslaaf: Team Relax
Grootste Hypocriet(ingame/af): Vroeger was dat Harmen, ondanks dat zijn post toch altijd leuk waren om te lezen. Nu is dat Peeta
Beste Troll Ingame Ik vergeet nooit meer de massa die pollow op wilde zetten waar heel Lawzzz en Plague ook een inschrijving in deden.
Amusantste Delete: Ash
Meest Ontroerende Gebeurtenis Het sluiten van W21
Beste Complot Fruit & Ftnwo





Beste account: Eigenlijk staat elk account in fruit. er prima voor, en zo zullen er ook nog wel in Resist zijn.
Slechtste account: -
Beste speler: Warre, Steven, Bart.
Slechtste speler: Leleke
Meestbelovende speler voor de toekomst: Voor w21 zal dit niks meer brengen
Beste stam: Fruit. dat is wel gebleken :p
Slechtste stam: -
Meestbelovende stam voor de toekomst: Geen enkele meer W21 is gedaan
Beste/Favoriete leider: Leidersteam van Fruit. heb ik zeer veel goede herinneringen aan/mee
Slechtste leider: -
Favoriete forumposter: Cornettoijsje, Nulanivelo
Minst favoriete forumposter: Harmen, Peeta
Meest overschatte stam: Resist hebben we overschat. We dachten wel een grote reactie te krijgen nadat we in actie geschoten waren, helaas bleef dit vrijwel uit.
Meest onderschatte stam: Fruit.
Mooiste profielplaatje speler/stam: -
Mooiste profielplaatje : -
Grootste blunder: Lennert in de stam nemen :p
 

DeletedUser63264

Guest
Meest Epische Persoonlijkheid: Niemand
Beste Ragequit: Fresh
Grootste Stumpert (ingame): Bisdejugend, Jasper dus :p + wat Fresh-leden
Meest Hersenloze ODA-geiler: Monsigneur/13LaD3R
Meest Frequente noobhater: CR
Leukste Fusie: Sweetcrows/Anti
Beste Moderator: Geen
Beste Ban(ingame/AF): AF: Idunno, 10 keer. Ingame de ban van Monsigneur
Meest Capabele Accountverne*ker: Jasper :p
Meest de Spuigaten Uitlopende Stamhopper Mosseltje ofc
Triestigste Backstab: Caporzo :D:D
Grootste Judas: /
Meest Intrigerende W21-Geheim: LawZzZ en Fruit gaan fuseren
Beste Oorlog Plague/LawZzZ vs Resist/Fruit/PR
Beste Struisvogel* Lemon, leden die onder aanval liggen kicken :p
Meest Bekwame Interner: Gardenx
Grootste Symbool van Onmacht Een BG sluiten omdat je def nodig hebt :D
Beste Farmslaaf: --Relax--/GHoST iSpRinK/Monsigneur
Grootste Hypocriet(ingame/af): Ejo13
Beste Troll Ingame Ik die stop en weer terugkom
Amusantste Delete: The Impersonator
Meest Ontroerende Gebeurtenis Mossel die stopt :(
Beste Complot Peer





Beste account: zonpon/philips/Andre68/-Toxication-/thunderia/Twiki/Hurei (is ook wel een heel leuk acc, denk ik :p)
Slechtste account: Ejo13/Anders59/Twistervision :D
Beste speler: Zoeperman/warre/Fey/Philips/Vapura/Privateer
Slechtste speler: MOHniels1/Jerreuh/Ejo13/Johan 72 :D
Meestbelovende speler voor de toekomst: -Toxication-
Beste stam: Hap!
Slechtste stam: Lemon
Meestbelovende stam voor de toekomst: Hap!
Beste/Favoriete leider: Leiding van de Alliantie/Caporzo/Cornettoijsje is ook wel goed :p
Slechtste leider: Niels zou echt slecht zijn.
Favoriete forumposter: MOHniels1 :D
Minst favoriete forumposter: Ash, enorm veel voorsprong op de rest :)
Meest overschatte stam: Resist
Meest onderschatte stam: De Alliantie: wij krijgen vaak bakken van kritiek, maar toch slagen jullie er niet in om ons ook maar aan het wankelen te krijgen ;)

Nog steeds niet veranderd he :p

Maar ik zeg je 1 ding: Ik ben pro.
 

DeletedUser

Guest
Nee, je bent nog steeds niet veranderd. Baby-fruit is nog steeds van toepassing op jou.
 

DeletedUser62862

Guest
Beste account: zonpon/philips/Andre68/-Toxication-/thunderia/Twiki/Hurei (is ook wel een heel leuk acc, denk ik )

Ben je overal geweest kijken of het wel zo'n goed account is ?
Is maar wat gokken wat je doet :D
 

DeletedUser

Guest
Joenge, da's al van lang geleden. En nee, is niet wat gokken. Het hangt af van de speler alswel van de grootte van het front, het cluster, overleeft het account massa's gemakkelijk of niet, kan het kletsen uitdelen aan de vijand etc...

Boos omdat ik jou er niet bij heb gezet? :rolleyes::D
 
Bovenaan