Golden awards! (de echte)

Reactiescore
1.089
Dit is zinloos. Lennert zegt dat ik op verschillende accounts heb verloren, ik zeg het tegendeel. Als jij dat niet ziet is dat jouw probleem.

Ik zou die snoepjeseter niet zo serieus nemen als ik jou was. Die is volgens mij niet helemaal 100 namelijk, althans niet na wat we van hem hebben gezien op w34.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou die snoepjeseter niet zo serieus nemen als ik jou was. Die is volgens mij niet helemaal 100 namelijk, althans niet na wat we van hem hebben gezien op w34.

Al sinds z'n 1ste post zou niemand hem nog serieus mogen nemen.
 
Reactiescore
1.089
Al sinds z'n 1ste post zou niemand hem nog serieus mogen nemen.

Hij heeft op w34 iets van 50 halve clears en 30/40x 2000 zc doodgelopen op 1 dorp met dikke stack.
Terwijl hij ervoor nog stoer kwam doen dat niemand hem durfde aan te vallen (terwijl zijn stam speler na speler verloor) maar hij te besodemietterd was te zeggen waar hij speelde.

Ging hij daarna zeggen dat hij niet op w34 speelde. Waarop zijn stamgenoten antwoorde dat hij op elijah mikaelson speelt/speelde. Raar ventje:eek:

Edit:

 
Reactiescore
768
Hij heeft op w34 iets van 50 halve clears en 30/40x 2000 zc doodgelopen op 1 dorp met dikke stack.
Terwijl hij ervoor nog stoer kwam doen dat niemand hem durfde aan te vallen (terwijl zijn stam speler na speler verloor) maar hij te besodemietterd was te zeggen waar hij speelde.

Ging hij daarna zeggen dat hij niet op w34 speelde. Waarop zijn stamgenoten antwoorde dat hij op elijah mikaelson speelt/speelde. Raar ventje:eek:

Edit:

Mss dumps en het account herstructureren :p. Ik speel zelf niet graag met 2k ZC haha, maarja anders is het idd best vaag. :D
 
Reactiescore
1.089
Lijkt me beetje vreemd om 50x 2000 zc (& eenzelfde aantal halve clears) te 'dumpen' terwijl er 3/4 accounts van zijn stam (waaronder 2 buurmannen van hem) werden weggespeeld.
Enfin dwalen een beetje af. Nog gefeliciteerd aan de fruit spelers ;)
 
Reactiescore
768
Lijkt me beetje vreemd om 50x 2000 zc (& eenzelfde aantal halve clears) te 'dumpen' terwijl er 3/4 accounts van zijn stam (waaronder 2 buurmannen van hem) werden weggespeeld.
Enfin dwalen een beetje af. Nog gefeliciteerd aan de fruit spelers ;)

Dankje haha. Dat is idd dan wel heel vreemd xD. Z'n stam had in dat geval zeker behoefte aan snelle def. Alle beetjes helpen haha :)
 

DeletedUser69459

Guest
Heb je toch ook. Kijk moises en muay-ray maar..

Muay alleen, moises stond ik dorpen voor op locust. Vrijdagavond had ik besloten om te stoppen en defde ik vooruit tot 14uur 30. Pas die avond werden er dorpen veroverd. Ken je feiten ;)
 

DeletedUser

Guest
Muay alleen, moises stond ik dorpen voor op locust. Vrijdagavond had ik besloten om te stoppen en defde ik vooruit tot 14uur 30. Pas die avond werden er dorpen veroverd. Ken je feiten ;)

Zo makkelijk is het niet he... Als ik een massa krijg ga ik ook niet pussy weglopen en weer terugkomen als alles voorbij is :p
 
Reactiescore
1.089
Zo makkelijk is het niet he... Als ik een massa krijg ga ik ook niet pussy weglopen en weer terugkomen als alles voorbij is :p

Ze komen toch ook niet terug, resist is gestopt?
 

DeletedUser

Guest
Hij heeft op w34 iets van 50 halve clears en 30/40x 2000 zc doodgelopen op 1 dorp met dikke stack.
Terwijl hij ervoor nog stoer kwam doen dat niemand hem durfde aan te vallen (terwijl zijn stam speler na speler verloor) maar hij te besodemietterd was te zeggen waar hij speelde.

Ging hij daarna zeggen dat hij niet op w34 speelde. Waarop zijn stamgenoten antwoorde dat hij op elijah mikaelson speelt/speelde. Raar ventje:eek:

Edit:

Niets van die kerel verbaast me nog. Sommige mensen zijn gewoon kansloos. Niets van die kerel verbaast me nog.
 

DeletedUser

Guest
Op advies van een Resist'er zette hij z'n front tegen een vv-acc van mij leeg :D
 
Reactiescore
1.089

DeletedUser69459

Guest
Nee dit ging over daarvoor nog ;)
Wnr ben ik weggelopen van een massa en pas teruggekeerd toen die over was? Dat is nieuw dat :eek:
Ook heeft dat geen betrekking tot moises indien het waar zou zijn. Wel bij de les blijven he...
 
Reactiescore
1.089
Hoe is het eigenlijk op W22?

Zoals het beeld eigenlijk vorig jaar oktober al was, Fear heeft een overmacht en gaat winnen. Dat is slechts duidelijker en duidelijker geworden. Wereld is bijna afgelopen
 

DeletedUser

Guest
Meest Epische Persoonlijkheid:

Op vlak van invloed op de wereld denk ik dat vooral Jack en Harmen hier thuis horen. Jack omdat hij Plague heeft gedragen - en op die manier Fruit tegenhield - en daarna hetzelfde Fruit heeft gedragen. Harmen omdat hij net als Jack grote invloed heeft gehad op veel stammen: via vv leider in PR, oprichter van Resist en leider van de kraaien.
Op het AF denk ik snel aan Steven. Redelijk amusante posts, zeker als hij aan het flamen is. Daarnaast is het uiteraard ook episch hoe hij heel W21's geschiedenis heeft doorlopen en er een prachtige post van heeft gemaakt. Als 2de aan CR & Warre, omwille van hun onmiskenbaar epische arrogantie. Als laatste ook nog Jelle (NMI). Was een heel toffe kerel.

Beste Ragequit:

Geen enkele quit is leuk of het best. Niet als het bij de vijand gebeurt - BB's sucken immers - en al zeker niet als het in je eigen stam gebeurt.

Grootste Stumpert:

Op het AF: Ejo13. Heeft zich een aantal maanden niet of nauwelijks laten zien. En als hij na al die tijd weer hier komt, wordt d.m.v. zijn lijstje pijnlijk duidelijk dat sommige mensen de term baby nooit zullen ontgroeien. Ook Harry is net zo erg als Ejo. Liegen en hallucineren kan hij als de beste.
IG: Harry. Behoeft geen verdere uitleg.

Grootste ODA-geiler:

13LaD3R & Tanasja waren toch vrij grote ODA-geilers, hoewel hun techniek hoegenaamd niet hersenloos genoemd kan worden. Dit duo is duidelijk het beste aanvalsteam van W21 gebleken en behoort tot de top op .NL. Tegenstander na tegenstander werd vakkundig, maar met het nodige geduld weggewerkt. Hetzelfde geldt voor Monsigneur, al was die al iets hersenlozer. Daaronder komen Daan en de mannen van GHoST (voor Jack er op kwam).

Meest Frequente noobhater:

Zal wel CR zijn geweest.

Leukste Fusie:

De leukste, die voor het meest speelplezier hebben gezorgd, waren die van Fruit/FTNWO en Hap!/Resist. Hoewel in beide gevallen de desbetreffende stammen (al een tijd) een BG hadden, heeft dit toch ook veranderingen teweeg gebracht.

Beste Moderator:

W21 heeft jammer genoeg nooit een goeie gehad.

Beste Ban(ingame/AF):

Fruit-spelers die geband moest worden voor hun illegale scripts :D:D

Meest Capabele Accountverne*ker:

Stan heeft Aegon wel aardig goed kunnen verne*ken. Daarnaast is die Lennert ook dom geweest door op advies van een Resist'er z'n front leeg te zetten, maar die tel ik niet mee. Dat account was immers al zo slecht dat er niet veel slechter van viel te maken. Lex die 2 accounts verpestte, was ook grappig.

Meest de Spuigaten Uitlopende Stamhopper

Peeta :D Hopt in Resist, er weer uit, er weer in, er weer uit, ... :D

Triestigste Backstab:

Die van die halve gare Sjoerd was wel triestig in de zin dat de reden waarmee hij de backstab probeerde rechtvaardigen (hoewel er geen enkele reden is om te stabben) volstrekte onzin was. Daarnaast zag hij, onintelligent als hij is, ook gewoon niet in waarom Resist kwaad op hem was :eek:

Grootste Judas:

Zelfde als hierboven: Sjoerd. Nadat hij Resist stabt, gaat hij snel Fruit joinen en het front van Hurei leegzetten + de kerken verwijderen.

Meest Intrigerende W21-Geheim:

Dat een paar maand geleden al eens in Resist was voorgesteld om de wereld te eindigen. Toen waren er echter maar een 4-tal mensen voor. :eek::eek:

Beste Oorlog

Uiteindelijk zijn er maar 2 échte oorlogen geweest: Fruit vs. Resist en De Alliantie vs. de rest. Persoonlijk vond ik laatstgenoemde met voorsprong de meest vermakelijke.
Als randoorlog ook nog een heel spannende, namelijk kiandro-marino vs. worrior555.

Beste Struisvogel*

Harry. Dan heeft hij eens de kans om alle mensen die hij zo veracht aan te vallen en hun edels te slopen, laat hij Warre het werk opknappen en gaat hij dan op een op dat moment veilig account spelen.
Daarnaast ook de mensen die geen vv aannemen omdat ze bang zijn om fouten te maken.

Meest Bekwame Interner:

Zo zijn er veel geweest: gardenx, Ervee, Lord Blitter, Andre and so on...

Grootste Symbool van Onmacht

Massa's die niet meer op een degelijke manier kunnen worden gepland, omdat er te weinig spelers actief zijn. Daardoor liep ook de uitvoering ervan in het honderd, cf. Resist.

Beste Farmslaven:

De mannen van Relax met voorsprong. Ze hebben een aantal weken geleden een rover gehaald van meer dan een miljard. Een paar maanden zaten ze er ook al dicht bij met 977 miljoen. Met voorsprong verdienen zij deze titel.

Grootste Hypocriet(ingame/af):

Eén of andere Fruit'er.

Beste Troll Ingame

Steven die terug kwam op W21, in Resist, op dragonghost :D

Amusantste Delete:

Zoals ik al zei: geen enkele quit/delete is amusant. Die van gardenx komt echter wel in de buurt van. Wat was ik blij dat we van die kerel verlost waren.

Meest Ontroerende Gebeurtenis

Het einde van W21 obviously. Niet zomaar het einde van een wereld, maar het einde van één van de interessantste werelden op deze server.

Beste Complot

Fruit & Resist die op het AF ruzie faken om een week later Plague te massa'en.





Beste account:

Accounts waar Warre speelt liggen er wel netjes bij, denk ik. Net als philips, Dread, Team Cameltoe enz... Accounts waar amper tot niet wordt doorgeraakt.

Slechtste account:

Kids pkr. Zonder twijfel.

Beste speler:

philips de goede. Was zowel offensief als defensief heel sterk. Net onder hem komt het duo op 13, Warre, Jack, Yoeri etc.

Slechtste speler:

Op snoepjeseter & Lex na denk ik niet dat iemand echt slecht is.

Beste stam:

De beste stam van W21 is uiteindelijk Fruit gebleken, met de nodige ex-Plague-spelers erbij. Dat was wonderwel een heel goeie combinatie. Hap in hun actieve periode heb ik ook nog steeds hoog zitten. Kwantitatief altijd in de minderheid, maar kwalitatief o zo veel groter dan hun tegenstanders.

Slechtste stam:

Lemon/HEIDI

Beste/Favoriete leider:

Jack/Edward/Harmen. Ik hoor ook goede dingen over Steven, maar ik heb hem in LawZzZ alleen in zijn logperiode meegemaakt, dus die ga ik niet meetellen.

Slechtste leider:

Degene die van LawZzZ p.o.s. maakte...

Favoriete forumposter:

Steven/Harmen/Koning Trol/Martinnnnnn :D <3

Minst favoriete forumposter:

Ejo13/snoepjeseter/Harry/de speeders. Hiermee heb ik meteen ook de Fruit-spelers opgenoemd die zich m.i. in een lagere intellectuele klasse bevinden dan de rest van hun stamgenoten.

Meest overschatte stam:

Dat bleek dan toch HEIDI te zijn :D Ik had gedacht dat ze toch enigszins wat weerwerk zouden bieden tegen Fruit, maar al snel werden ze ofwel weggespeeld, ofwel gerekruteerd in Fruit. Later is nog maar eens gebleken dat ex-HEIDI-spelers zoals Alexandrakos niet in Fruit thuishoren.

Meest onderschatte stam:

Voor mij persoonlijk: Fruit. Ik had na een paar maand oorlog (rond september/oktober) niet verwacht dat ze de aanvallen van Resist gingen blijven kunnen opvangen, maar uiteindelijk hebben ze het voortreffelijk gedaan.

Grootste blunder:

Hiervoor nomineer ik Jan (ajax756), toen hij edelclears als gewone clears tagde op muay-ray terwijl hij online was :D Maar no offence hoor ;)

Zoals het beeld eigenlijk vorig jaar oktober al was, Fear heeft een overmacht en gaat winnen. Dat is slechts duidelijker en duidelijker geworden. Wereld is bijna afgelopen

Wanneer pakken ze jou? :Embarrassment::rolleyes2:
 
Bovenaan