Golden awards! (de echte)

DeletedUser69459

Guest
Excuseer?
Verliezen op elk account? :D:D
Ach mannetje, ik ga geen tijd steken in jou. Zelfs je stamgenoten noemen jou een ramp, iets wat ik zelf met eigen ogen heb gezien op Rambocus. Ik weet wat ik heb gedefd op w21 en andere werelden, iets wat jij overduidelijk niet weet.
 

DeletedUser

Guest
ik weet zelf wel dat dit niet mijn beste wereld was, maar als jack zegt dat ik chil gedefft heb zal dit wel iets betekenen he of ben ik mis?
 

DeletedUser53787

Guest
Excuseer?
Verliezen op elk account? :D:D
Ach mannetje, ik ga geen tijd steken in jou. Zelfs je stamgenoten noemen jou een ramp, iets wat ik zelf met eigen ogen heb gezien op Rambocus. Ik weet wat ik heb gedefd op w21 en andere werelden, iets wat jij overduidelijk niet weet.

Serieus! Leer lezen!
 

DeletedUser69459

Guest
ik weet zelf wel dat dit niet mijn beste wereld was, maar als jack zegt dat ik chil gedefft heb zal dit wel iets betekenen he of ben ik mis?

Tja, is een keertje. Proficiat. Dat wist de andere keren niet uit he ;)

Serieus! Leer lezen!

Ik heb het speciaal voor jou nog eens herlezen en ik heb geen idee waarom jij deze opmerking maakt. Of kan je er niet tegen dat ik de feiten noem hier?...
 

DeletedUser53787

Guest
Ik heb het speciaal voor jou nog eens herlezen en ik heb geen idee waarom jij deze opmerking maakt. Of kan je er niet tegen dat ik de feiten noem hier?...

Ik kan er niet tegen dat jij van bepaalde woorden andere woorden maakt dat in jouw voordeel kan komen.
Voorbeeld van de laatste.
Jij schreef:
Verliezen op elk account?

Lennert schreef:wanneer jij dan wel verloor op verschillende acc's

Ik heb het dus puur over dit soort zaken, niet over andere feiten omdat die nu niet ter zake komen.
 

DeletedUser69459

Guest
Oke, explain verschillende accounts. Muay leed ik verliezen, wat al voldoende besproken is en ik blijf bij mijn standpunt dat ik niet de enige ben die hier schuld aan heeft. Welk account nog? Moises was ik gestopt omdat ik geen tijd meer in w21 wou steken aangezien de dingen waarmee ze mij overhaalde nooit in de praktijk uitgevoerd werden. Op moises stond ik ook nog eens dorpen voor op fruit in de 2-3 weken dat ik er speelde :eek:
Dusja, slaagt op niets wederom.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan er niet tegen dat jij van bepaalde woorden andere woorden maakt dat in jouw voordeel kan komen.
Voorbeeld van de laatste.
Jij schreef:
Verliezen op elk account?

Lennert schreef:wanneer jij dan wel verloor op verschillende acc's

Ik heb het dus puur over dit soort zaken, niet over andere feiten omdat die nu niet ter zake komen.

Aangezien het hier om W21 gaat, en peeta maar op 2 accounts heeft gespeeld, is het gewoon helemaal correct om verschillende te vervangen door elk.
Zware logicashit.
 

DeletedUser53787

Guest
Aangezien het hier om W21 gaat, en peeta maar op 2 accounts heeft gespeeld, is het gewoon helemaal correct om verschillende te vervangen door elk.
Zware logicashit.

Logisch dat het om w21 gaat, maar het gaat niet over hoeveel accounts peeta heeft bespeeld .
Het gaat mij alleen om de woordwisseling. Wij moeten duidelijk zijn tov de rest, wat normaal is. Maar peeta is zelf niet duidelijk en dan aan de rest vragen wat hij/zij bedoelt.
Ik ga geen bewijzen neerleggen, omdat je meer dan genoeg ervan kan vinden op het AF.

Het gaat mij alleen om de woordenwisseling die peeta regelmatig gebruikt dat onduidelijkheid schept in discussies. Hierdoor worden discussies discussies over het meest irrelevante onderwerp dat nergens ermee te maken heeft.
Prima dat peeta het in dit geval op deze manier gebruikt, maar het is vaak genoeg voorgekomen dat het op verkeerde manieren is gevallen waardoor er irrelevante zaken bij zijn gekomen.
Dat is mijn punt, rest interesseert me niks.
 

DeletedUser69459

Guest
Waar het nu omgaat is dat lennert hier gewoon watuit zijn duim zuigt. Is de harryziekte besmettelijk ofzo? :confused:
 

DeletedUser53787

Guest
Waar het om gaat is dat jij woorden wisselt en onduidelijkheid schept. Zelfs bij jezelf
 

DeletedUser69459

Guest
Neen, daar gaat het niet om. Leer zelf eens lezen als je denkt dat het daar omgaat :rolleyes:
 

DeletedUser53787

Guest
Daar gaat het wel om momenteel:rolleyes:

Ik doe precies hetzelfde als jij altijd doet:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
Dit is zinloos. Lennert zegt dat ik op verschillende accounts heb verloren, ik zeg het tegendeel. Als jij dat niet ziet is dat jouw probleem.
 
Bovenaan