Golden awards! (de echte)

DeletedUser

Guest
Meest Epische Persoonlijkheid: Stefan(cameltoe) en Jack :D :cool:
Beste Ragequit: /
Grootste Stumpert (ingame): Peeta :D
Meest Hersenloze ODA-geiler: Jack :p
Meest Frequente noobhater: Warre
Leukste Fusie: De fusie tussen Fruit. en FTNWO
Beste Moderator: Hadden wij er 1 dan? :eek::confused:
Beste Ban(ingame/AF: /
Meest Capabele Accountverne*ker: /
Meest de Spuigaten Uitlopende Stamhopper: /
Triestigste Backstab: /
Grootste Judas: /
Meest Intrigerende W21-Geheim: /
Beste Oorlog: Resist vs Fruit. :D
Beste Struisvogel* /
Meest Bekwame Interner: Lord en Ervee :D Maar beiden zijn echt toppers :D
Grootste Symbool van Onmacht: /
Beste Farmslaaf: Daan van moises :p Echt een farmbeest als ik het zo zag/hoorde :p
Grootste Hypocriet(ingame/af): /
Beste Troll Ingame: Peeta
Amusantste Delete: /
Meest Ontroerende Gebeurtenis: philips op bb :D
Beste Complot: /


Beste account: philips de goede
Slechtste account: Zijn er wel meer, kids onder andere maar ook stecol en alexandrakos :D
Beste speler: Jack, Warre, Stefan, philips de goede(de originele bespeler) en team locust :D
Slechtste speler: Kevin(ejo13) :D :rolleyes:
Meestbelovende speler voor de toekomst: Mark(full time) mijn co van w21 :D
Beste stam: Fruit.
Slechtste stam: /
Meestbelovende stam voor de toekomst: /
Beste/Favoriete leider: Jack en Stefan :D
Slechtste leider: /
Favoriete forumposter: /
Minst favoriete forumposter: /
Meest overschatte stam: /
Meest onderschatte stam: /
Mooiste profielplaatje speler/stam: Die van Fruit. natuurlijk :p Bazenplaatje :cool:
Mooiste profielplaatje : De mijne :D
Grootste blunder: Mijn am al men kerken perongeluk laten afbreken :D

Beste deffer: Jorn :D
beste vvér: Jack
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Qua totaal aantal dorpen veroverd - het aantal verloren zal jij waarschijnlijk het hoogst scoren ja, maar qua ratio niet ;)
 

DeletedUser63264

Guest
Ik moest het 3 keer lezen en ik dacht nog WTF dit lijstje klopt niet:D

Ik gunde jou naam in mijn post. Voel u vereerd.

En dat maakt jou de beste deffer?? Laat me niet lachen. Pathetic.

Het zijn allemaal feiten in mijn post :(:p

Enne als jullie de stammen oorlog erbij pakken kunnnen jullie zien wie de beste deffer is :cool::D

Oef wel nice ja ;) Ik stond ook een tijdje als 1ste bij oorlogspunten per speler tot jij Muay internde xD Maar omdat ik je zo teleurgesteld hebt, zet ik je er nog wel even bij ;) Natuurlijk wel 1 latje lager als mij qua niveau :p:p
 

DeletedUser

Guest
'Grootste blunder: Mijn am al men kerken perongeluk laten afbreken'

Is mij ook overkomen, 2 dagen geleden op Relax :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
OH dat heb ik ook een keer gehad stomme AM :p daarna nooit meer ^^

QUa ratio zal het niet zijn maar ging mij puur om de ODD die er gescoord was daar sta ik als hoogste nog normaal functionerend account:p
 

DeletedUser69459

Guest
OH dat heb ik ook een keer gehad stomme AM :p daarna nooit meer ^^

QUa ratio zal het niet zijn maar ging mij puur om de ODD die er gescoord was daar sta ik als hoogste nog normaal functionerend account:p

Goed dat je dat laatste erbij zet, anders klopte het niet ;)

Lol, waarom stel jij je AM zo vaak slecht in? :p

Vorige week op w37 waren ineens mijn kerken weg terwijl ik nog niet eens am gebruikte xD
 

DeletedUser

Guest
Goed dat je dat laatste erbij zet, anders klopte het niet ;)



Vorige week op w37 waren ineens mijn kerken weg terwijl ik nog niet eens am gebruikte xD

Nou ja als je het account muay ray nu nog als beste deffend acc van de oorlog gaat zien klopt er iets niet hoor ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Dat is het nooit geweest. Die clusterfcks van jou waren gewoon een schande :eek:
 

DeletedUser69459

Guest
Gewoon een stukje zeer tactisch werk van mij :D

Naar wat ik vernomen had, was het gewoon een idioot die ondanks dat hij online was en de edelclears getagd had, de edelclears niet blockte of backtimede. En dan heb je een tegenstander als jou die er meer als 500 defdorpen in gaat pompen en dan is het helemaal hopeloos.
 

DeletedUser

Guest
heb je niet toevallig op de kaart de radius weergeven"" uit gezet?:p

Naar wat ik vernomen had, was het gewoon een idioot die ondanks dat hij online was en de edelclears getagd had, de edelclears niet blockte of backtimede. En dan heb je een tegenstander als jou die er meer als 500 defdorpen in gaat pompen en dan is het helemaal hopeloos.

met 500 zit je ongeveer op die hoogte. maar jou kost het meer def dan mij als ik mijn scouts mocht geloven op een gegeven moment :D
 

DeletedUser72568

Guest
Spijtig dat er niks is voor gezelligste speler, die golden award had ik makkelijk gehaald. :D
 

DeletedUser69459

Guest
heb je niet toevallig op de kaart de radius weergeven"" uit gezet?:p



met 500 zit je ongeveer op die hoogte. maar jou kost het meer def dan mij als ik mijn scouts mocht geloven op een gegeven moment :D

Nope, ik mocht echt kerken opnieuw bouwen. Er stonden ook geen kerkdorpen meer terwijl ik in dat stukje geen dorpen was kwijtgeraakt. Snap er niets van xD

Ik had in sommige dorpen door vergissingen in sturen een stack van 600k op 73 clears :p
Ik hadook veel def staan van kozacy, wat een intern was ineeks een week na die massa ofzo. Enja, dat ga ik niet terugsturen he xD
 

DeletedUser

Guest
Kids pkr het slechtste account kan misschien wel kloppen. Kende hij het woord organisatie wel? :D

spijtig dat je ban geeindigd is, nu moeten we weer luisteren naar je, maar wat ik vooral grappig vind is dat jij start over kids pkr, ik geef gerust toe dat w21 niet mijn beste wereld was, ookal heb ik me wel bewezen op tharoy in tijden in nood toen ik moest deffen t.o.v phillip/beargur en unknown waar er een 5 tal dorpen max verloren waren wanneer ik de vv NIET had en dat ik warre hielp in dat lutteloos clustertje van oriskany waar ik ook nauwelijks wat verloorde, wanneer het de bedoeling was dit niet te stacken en gewoon deffen als we zelf zin hadden, maar wanneer jij dan wel verloor op verschillende acc's ik denk dat jij beter eerst naar jezelf moet gaan kijken voor je over iets begint waar je nauwelijks iets vanaf weet
 
Bovenaan