Golden awards! (de echte)

DeletedUser57071

Guest
just the true story! zonder jack was plague al lang gevallen en was het nooit geworden zoals het eerst was! (inderdaad alle spelers draagde zijn of haar steentje bij maar zonder de leiderschap van jack (en draakje) was het nooit zover gekomen)

Jack heeft grote credits in het plague verhaal, Maar ook mensen zoals Lunatic & scarline/rob en floris waren mensen waar de stam op kon leunen. En natuurlijk hebben we meer helden gehad zoals maikel
 

DeletedUser

Guest
Ik vond Lunat!c één van de fijnste posters.

En verder over Jack. Noem me goedgelovig, ik geloof de beste man. Ik kan ook vrijuit praten :)D)

Mss dat hij LawZzZ wou stabben als alle spelers waar hij affiniteit mee had de stam verlaten hadden ja...
Dan heet de stam mss nog LawZzZ, maar dat is dan ook alles
 

DeletedUser60153

Guest
Gast. Dit is zo dom... Hij zegt ik zat in dat leidersteam kortom hij verwees naar de vorige post die ging over het Plague leidingsteam. En dan reageer jij met hij heeft het over het plague leidersteam... Alsof je niet door hebt dat ie 't daarover heeft.
 

DeletedUser

Guest
Kap met tw jack, je ziet olifanten terwijl er toch echt een olifant loopt.
Ik heb geen verplichting en kan vrijuit praten, ik hoef niet te liegen.

Je liegt en bedonderd op een smerige en gluiperige manier.

Dan geef mij eens bewijzen waar het tegendeel staat van wat ik zeg? Ik heb mensen achter me staan die volledig hiervan op de hoogte waren en zelfs wilden dat ik zo'n soort balletje zou opgooien. En jij zegt nu dat ik lieg, bedonder, smerig en gluiperig ben.

Vind het wel komisch dat je telkens naar een ander wijst en nooit eens in eigen boezem kijkt. Want als er iemand is met de woorden die op hem van toepassing zijn ben jij het wel als ik de verhalen mag geloven. Nu ben ik niet iemand die direct op zulke zaken gelooft. Echter als je nog geeneens het respect op kan brengen om degelijk en zonder beledigingen een persoon aan te spreken kloppen delen van de verhalen toch al.

Verder kan ik hier ook vrijuit praten, daar Plague niet meer bestaat en het totaal geen effect zou hebben op mijn functioneren in Fruit.

Ik vond Lunat!c één van de fijnste posters.

En verder over Jack. Noem me goedgelovig, ik geloof de beste man. Ik kan ook vrijuit praten :)D)

Mss dat hij LawZzZ wou stabben als alle spelers waar hij affiniteit mee had de stam verlaten hadden ja...
Dan heet de stam mss nog LawZzZ, maar dat is dan ook alles

Er is nooit een plan gemaakt om LawZzZ te stabben, er is ze alleen gezegd dat het zaak wordt om alles weer op de rit te krijgen. Omdat het nogal stil was aan hun kant destijds. Wederom kan ik blijven zeggen dat ik getuigen heb die de insteek achter het verhaal weten, echter kan ik hen niet zomaar vragen hier te komen om het te bevestigen want dan zou het vriendjespolitiek genoemd gaan worden.

Gast. Dit is zo dom... Hij zegt ik zat in dat leidersteam kortom hij verwees naar de vorige post die ging over het Plague leidingsteam. En dan reageer jij met hij heeft het over het plague leidersteam... Alsof je niet door hebt dat ie 't daarover heeft.

Maar daar zit hij mis. Hij is geen leider geweest maar adviseur dus hij kan geeneens op het leidersforum gekomen zijn. Dus heeft Jorn hierin wel degelijk gelijk.
 

DeletedUser60153

Guest
Maar daar zit hij mis. Hij is geen leider geweest maar adviseur dus hij kan geeneens op het leidersforum gekomen zijn. Dus heeft Jorn hierin wel degelijk gelijk.

Dan had hij zijn post anders moeten verwoorden.
 

DeletedUser

Guest
Gast. Dit is zo dom... Hij zegt ik zat in dat leidersteam kortom hij verwees naar de vorige post die ging over het Plague leidingsteam. En dan reageer jij met hij heeft het over het plague leidersteam... Alsof je niet door hebt dat ie 't daarover heeft.

Wederom slaat dit nergens op waar jij nu mij op probeert te wijzen:eek: Leef je in je eigen wereldje met eigen tekstjes of ligt dit aan mij nu?
 

DeletedUser

Guest
Nope speel niet meer.. Misschien als t weer wat kouder word ;-)
Ben absoluut niet op de hoogte meer, pas wilde ik loggen op moises en was t geband. Daarna gekeken of t account eindelijk van me mail was afgehaald en dat was zo..

Voor mij is w21 klaar. Wat ik hier meemaakte had ik nog nergens meegemaakt



Ik zat in dat leidersteam en wij hebben gezegd NOOIT tegen lawzzz te gaan vechten. Elk gesprek erover was verwerpelijk..
Dat Jack nu zegt dat t anders is gelopen is een leugen. Waarom recht praten wat toen toch echt krom was?

Hey hoi :D
Ja die ban was een beetje onterecht :p Maar was allemaal geregeld :)

Nee idd! Je teert op de faam van anderen :)D)

Idd, dat is veel gemakkelijker :)
 
Reactiescore
323
Jack heeft grote credits in het plague verhaal, Maar ook mensen zoals Lunatic & scarline/rob en floris waren mensen waar de stam op kon leunen. En natuurlijk hebben we meer helden gehad zoals maikel

Ja Renzo was een topleider. Helaas was hij later nooit echt actief, met als gevolg dat die noobstabber Luuk op Pavel kwam :(

Ik vond Lunat!c één van de fijnste posters.

Op w15 had hij ook altijd geweldige discussie's. Als je fan van hem bent kijk je daar maar eens :D
 

DeletedUser60153

Guest
Nee. Als ik zeg kaas is droog en ik bedoel daarmee kaas is lekker kan jij dat niet uit mijn post halen...
 

DeletedUser

Guest
Nog steeds moet jij gewoon beter lezen naar mijn post en waar die opslaat maar dat heb je blijkbaar niet gedaan :rolleyes:
 

DeletedUser60153

Guest
Ach jongen, als jij zo graag gelijk wilt hebben, je hebt een fantastische, overduidelijke post waarin je formidabel hebt verwezen.
 

DeletedUser

Guest
Daar gaat het niet om, jij zit te zeuren op elke inhoudsloze post die grammaticaal of begrijpendlezend niet klopt, als jij dan een fout maakt met begrijpend lezen is het alsnog niet jou fout maar van degene die die post heeft geschreven. Dat bedoel ik ermee te zeggen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Gast jij post zoveel stront dat mijn wc niet meer doorspoelt

+1

En Jack, ik snap je keuze ook. Ik respecteer hem ook. Alleen zou ik het moeilijk vinden om mijn kindje achter te laten en dan naar de vijand te gaan. Maar dat maakt ook niet uit, ik denk dat je met je mede Plague leden nu ook een stempel op Fruit. drukt. Btw eindelijk is weer wat inhoudsvolle posts :D op wat stront na ;)

Dat kindje had echter aardig wat mutaties achter de rug. Het noorden, dat wat later naar FTNWO ging, was top. Helaas was daar alleen niemand aanwezig die fatsoenlijk de kogel door de kerk kon jagen, zeker na de stop van Dread. Dat leidde uiteindelijk tot de val van FTNWO en opnieuw waardevolle recruits voor Fruit. Helaas lagen er ook nog ene Bismarck en Lord PvV in het noorden, wat zeer foute recruits zijn geweest. De originele speler van Bismarck was, zoals ik heb vernomen, een goede speler, echter was die in geen velden of wegen te bekennen als er aanvallen kwamen, waardoor de troep co's het uiteindelijk op konden lossen. De 2 spelers die zich op Lord PvV bevonden, waren even flut.

Het zuiden van Plague was echter totaal het tegenovergestelde van het noorden. Hier lagen de innactieve spelers en de noobs, ik moet hier echter wel bij zeggen dat er ook nog enkele goede spelers in het zuiden lagen. Als er in het zuiden evenveel kwaliteit was geweest als in het noorden, was Fruit nooit een probleem geweest voor Plague.
Helaas waren er in Plague, zoals in elke stam, spelers die stopten en waarvan het account dus weer bezet moest worden. Helaas zijn sommige spelers capabel om zich beter voor te doen dan ze eigenlijk zijn, ook op het forum. Die spelers zijn dan ook uiteindelijk op betreffende accounts gekomen, ook waren er accounts die onbezet/innactief bleven.

Helaas wist de buitenwereld dit ook en hebben de samenwerkende stammen Hap!, Fruit. en Resist daar handig gebruik van gemaakt. Dat leidde tot commoties binnen de stam, waardoor de ene na de andere speler de motivatie onder het nulpunt had zitten en daardoor de stam verlieten. Geloof me, Jack had weinig kunnen doen om de val van Plague te voorkomen, Plague was uiteindelijk niets anders dan een schip met zeelui (de kwalitatieve spelers) die geïnfecteerd werden door de groep ratten (de noobs), die minstens een gelijke omvang hadden. Het enige wat Plague had kunnen redden was een reformatie, maar zelfs daar was het al te laat voor, Fruit zou door de aanval ver door hebben kunnen dringen in het Plague cluster, wanneer de noobs uit Plague verwijderd zouden worden, die hadden dan namelijk geen stam meer om op te staan. Ook had de leiding dat zelf belemmerd, vanwege het gebrek aan transparantie, leden haden geen weet van de praktijken en manipulaties van enkele spelers (Fierce Force) en ook maar half van wat er in de leiding omging.
Nu weet ik zelf ook niet of dat wat betreft Fierce Force waar is, het is mij eens verteld en de zaken waren er wel naar dat ik het geloofde. Bij navraag aan de leiding werd het echter met alle macht ontkend. Het gebrek aan transarantie van de leiding was ook enkel een gerucht, die ik eens meegekregen heb, maar uit eigen ervaringen, geloof ik het wel.


Verder neigen we hier weer verder te gaan met de discussie over zoep's praktijken die we ook gehad hebben vlak voor Plague viel. Ik geloof er echter niets van dat de leiding zelfs al zou overwegen om zich tegen LawZzZ te keren.
Na een bondgenootschap van enkele jaren en een reuze gezellige spamchat, waar leden van beide stammen zich zeker geamuseerd hebben, zou een beslissing van de leiding LawZzZ te laten vallen, dermate genoeg zijn om Plague intern te breken, wederom vanwege de grote transparantie van de leiding, leden hadden namelijk wederom geen weet over de stugge houding tussen beide leidingen (wat ook enkel een gerucht is geweest). Jaja, een hoop geruchten in deze post, mijn excuses daarvoor, maar er was geen leiding die de geruchten bevestigde of juist teniet deed. :D
Maar in het kort de inhoud van mijn laatste alinea, de leiding had het zich absoluut niet kunnen veroorloven de beslissing te maken LawZzZ te laten vallen.
 

DeletedUser71860

Guest
Meest Epische Persoonlijkheid: St. Jimmy zit als enige vanaf de start van de wereld non-stop op dit AF.
Beste Ragequit: Normaal zou ik hier St.Jimmy zetten :D Maar zit al verdomd lang op Ghost. Er zijn geen zekerheden meer! :(
Grootste Stumpert (ingame): Jasper
Meest Hersenloze ODA-geiler: De Resisters die Camel aanvielen
Meest Frequente noobhater: Ben ik blijkbaar geworden :eek:
Leukste Fusie: Die van LawZzZ, Hap, PR & Resist en die van Fruit, Plague & Heidi & Lemon :rolleyes:
Beste Moderator: Lol
Beste Ban(ingame/AF: :D
Meest Capabele Accountverne*ker: **** :D
Meest de Spuigaten Uitlopende Stamhopper Normaal St. Jimmy. Wat is er toch met die jongen aan de hand!
Triestigste Backstab: Mss niet de triestigste maar die van Relax was wel de belangrijkste van de wereld
Grootste Judas: Frozen. Die barbaren in het noorden zien af
Meest Intrigerende W21-Geheim: Ik die geen geschiedenistopic maak? :D
Beste Oorlog Resist vs Ni? :rolleyes:
Beste Struisvogel* Normally St.Jimmy but...
Meest Bekwame Interner: St. Jimmy! :D
Grootste Symbool van Onmacht Frozenduck
Beste Farmslaaf: Relax
Grootste Hypocriet(ingame/af): Speeders II
Beste Troll Ingame Frozenduck
Amusantste Delete: GardenX. Filth!
Meest Ontroerende Gebeurtenis de val van de Alliantie :(
Beste Complot Resist die leidersrechten kreeg in PR. Mooi gedaan
 
Bovenaan