Meest Epische Persoonlijkheid: Daar moet ik toch Warre op zeggen, of je nu vriend of vijand bent. Hij zal hoe dan ook zijn eerlijke mening geven of je hier nu wel of niet tegen kan.
Beste Ragequit: Vind ik toch nog steeds Ash. Eerst een grote mond opzetten en daarna met de staart tussen de benen op delete.
Grootste Stumpert (ingame): Leleke
Meest Hersenloze ODA-geiler: 13lad3r spreekt voor zich lijkt me, als die niet op delete was gegaan had ik nooit op nr 1 kunnen komen.
Meest Frequente noobhater: CR
Leukste Fusie: Anti. Wat een faal was dat zeg -_-
Beste Moderator: Die hebben we niet.
Beste Ban(ingame/AF: Een ban is nooit leuk..
Meest Capabele Accountverne*ker: Stan, Van een pareltje een versleten h*er gemaakt
Meest de Spuigaten Uitlopende Stamhopper: Ken ik geen, daar stamhoppen niet in het belang van de stam is en degene die ik ken hebben het alleen in belang van de stam gedaan.
Triestigste Backstab: Luuk met Pavel Aleksandrov. Of Mark van Pollow omdat hij mij niet kon uitstaan.
Grootste Judas: Zie hierboven
Meest Intrigerende W21-Geheim: Dat is toch hoe ik mezelf de fruit leiding in gekregen heb.
Beste Oorlog Alliantie vs the egobusters of Fruit vs Resist.
Beste Struisvogel* Musake, vv draaien van een stammie naast hem om de druk van Resist tegen te houden en nog niet aanvallen.
Meest Bekwame Interner: Ervee, Lord zijn er goed in gebleken. Maar evenwel ook stamspelers
Grootste Symbool van Onmacht Peeta die niet meer logt op MR omdat het hopeloos was
Beste Farmslaaf: Team Relax
Grootste Hypocriet(ingame/af): Vroeger was dat Harmen, ondanks dat zijn post toch altijd leuk waren om te lezen. Nu is dat Peeta
Beste Troll Ingame Ik vergeet nooit meer de massa die pollow op wilde zetten waar heel Lawzzz en Plague ook een inschrijving in deden.
Amusantste Delete: Ash
Meest Ontroerende Gebeurtenis Het sluiten van W21
Beste Complot Fruit & Ftnwo
Beste account: Eigenlijk staat elk account in fruit. er prima voor, en zo zullen er ook nog wel in Resist zijn.
Slechtste account: -
Beste speler: Warre, Steven, Bart.
Slechtste speler: Leleke
Meestbelovende speler voor de toekomst: Voor w21 zal dit niks meer brengen
Beste stam: Fruit. dat is wel gebleken
Slechtste stam: -
Meestbelovende stam voor de toekomst: Geen enkele meer W21 is gedaan
Beste/Favoriete leider: Leidersteam van Fruit. heb ik zeer veel goede herinneringen aan/mee
Slechtste leider: -
Favoriete forumposter: Cornettoijsje, Nulanivelo
Minst favoriete forumposter: Harmen, Peeta
Meest overschatte stam: Resist hebben we overschat. We dachten wel een grote reactie te krijgen nadat we in actie geschoten waren, helaas bleef dit vrijwel uit.
Meest onderschatte stam: Fruit.
Mooiste profielplaatje speler/stam: -
Mooiste profielplaatje : -
Grootste blunder: Lennert in de stam nemen