Golden awards! (de echte)

DeletedUser

Guest
Sim City kan iedereen spelen he ;)

Blijkbaar niet. XD
Kan hem dan ook zo stellen, no-life farmen kan iedereen, en ik kan het weten want heb vaak genoeg top gespeeld in de start, komt alleen maar op wie het meest farmt aan, tsja...

Vind het nu juist leuk worden, lekker stamacties doen etc.

Beste account: .Showtime
Slechtste account: Big Boma 1
Beste speler: Cornelis Rex
Slechtste speler: Nyanoworld
Meestbelovende speler voor de toekomst: DreadKing
Beste stam: Plague
Slechtste stam: W~A~R
Meestbelovende stam voor de toekomst: Hap!
Beste leider: Cornelis Rex
Slechtste leider: The Impersonator (Marcel1969)
Favoriete leider: HANDLE.WITH.CARE
Favoriete forumposter: Cornelis Rex/Victus
Minst favoriete forumposter: Maikelzzz
Meest overschatte stam: LaWzZz
Meest onderschatte stam: Hap!
Mooiste profielplaatje stam: Sweet
Mooiste profielplaatje speler: .Showtime
Grootste blunder: -
 

DeletedUser

Guest
wat lief dat 9/10 mensen mijn als minst favo poster zetten maar me noot afkraken zoals vele bij marcel doen!:D

im so Awesome!:D
 

DeletedUser

Guest
Verklaar je nader

Hij mag zijn mening geven.

Maar aangezien je naast W25 binnenkort ook op W21 de epische Idunno jouw co mag noemen zit jij in een unieke positie om te oordelen wie de betere stam is, LawZzZ of Plaque:D.

Maar ik weet het antwoord al ;)
 

DeletedUser

Guest
Hij mag zijn mening geven.

Maar aangezien je naast W25 binnenkort ook op W21 de epische Idunno jouw co mag noemen zit jij in een unieke positie om te oordelen wie de betere stam is, LawZzZ of Plaque:D.

Maar ik weet het antwoord al ;)

ik zit in plague dus plague is de meest Awesome stam!:cool:
 

DeletedUser

Guest
Hij mag zijn mening geven.

Maar aangezien je naast W25 binnenkort ook op W21 de epische Idunno jouw co mag noemen zit jij in een unieke positie om te oordelen wie de betere stam is, LawZzZ of Plaque:D.

Maar ik weet het antwoord al ;)

Ik zit ook niet in Plaque.
 

DeletedUser

Guest
wat heeft L.M.S hier mee te maken geen enkel account wat ooit in L.M.S zat zit momenteel in plague n00b:rolleyes:

Jij speelt toch terug in Plague :eek:

Veel accounts van LMS dienen nu trouwens als vod voor Showtime in de stam "Show". Dat zootje reken ik er ook bij :D
 

DeletedUser

Guest
Jij speelt toch terug in Plague :eek:

Veel accounts van LMS dienen nu trouwens als vod voor Showtime in de stam "Show". Dat zootje reken ik er ook bij :D

Stam Show heeft niks met Plague te maken...
Op dat ik hem opgericht heb verder ook niks met mij, had het gedaan toen ik nog VV van een speler daar had, die ik nu niet meer heb.

Check je bronnen...
 

DeletedUser

Guest
Hij mag zijn mening geven.

Maar aangezien je naast W25 binnenkort ook op W21 de epische Idunno jouw co mag noemen zit jij in een unieke positie om te oordelen wie de betere stam is, LawZzZ of Plaque:D.

Maar ik weet het antwoord al ;)

goed van je dat je meteen doorhebt dat plague de bovenliggende partij is..:)
Met de beroepsbackstabbers van W14 in LawZzZ kan het nooit wat goeds zijn daar..
 
Bovenaan