Golden awards! (de echte)

DeletedUser62436

Guest
@ Frozen, Je zegt dat heidi extreem slecht bezig is in de oorlog tegen Fruit.
Kan je dat beargumenteren? Want ik zie nog geen 1 dorpje verlies. Is volgens mijn niet zo slecht dus.
 

DeletedUser

Guest
Massa's zijn niet altijd om te edelen. Dat er van HEIDI in verhouding al extreem veel off en def is gesloopt, is voor mij al genoeg om te zeggen dat ze echt slecht bezig zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62436

Guest
Massa's zijn niet altijd om te edelen. Dat er van HEIDI in verhouding al extreem veel off en def is gesloopt, is voor mij al genoeg om te zeggen dat ze echt slecht bezig zijn.

Ze? Je bedoeld FF. Sinds wanneer is een nieuwe recruit meteen de hele stam? Volgens mij flopt alleen FF een beetje (en nog niet eens zo heel erg) en meteen vind jij dat Heidi het slecht doet. Die oorlog is net begonnen. We gaan zien hoe fruit het uithoud zodra heidi een echte massa als antwoord geeft ;)
 

DeletedUser60153

Guest
Meest Epische Persoonlijkheid: No more Idols :D
Beste Ragequit: Ik vond die van Goyaale wel leuk, en ook de quite van Sirlorre blijft nog altijd in m'n hart.
Grootste Stumpert (ingame): Pfff moeilijk. Ik ga denk ik toch voor Hurei :D
Meest Hersenloze ODA-geiler: De happers kunnen er zeker wat van
Meest Frequente noobhater: Feyerem
Leukste Fusie: Fresomania - Gaapje :)
Beste Moderator: Uh, hebben we die dan?
Beste Ban(ingame/AF: -
Meest Capabele Accountverne*ker: Jasper :)
Meest de Spuigaten Uitlopende Stamhopper: We hebben niet echt hele grote hoppers
Triestigste Backstab: Bismarck op Bisde blijft nog steeds een naar smaakje houden
Grootste Judas: Pavel aleksandrov vond ik wel een mooie Judas :)
Meest Intrigerende W21-Geheim: Dat Bas niet meer op caporzo speelt
Beste Oorlog: Tja, inkoppertje, The Egobustertjes tegen Plague
Beste Struisvogel*: Twiki! Als leider steeds blijven roepen dat de stam heeft beslist vind ik een teken van struisvogelgedrag.
Meest Bekwame Interner: Gardenx, oh dear.
Grootste Symbool van Onmacht: Grootse massa's voorspellen en die niet uit laten komen
Beste Farmslaaf: Poss., de farmbitch van Moises
Grootste Hypocriet(ingame/af): -
Beste Troll Ingame Weken wachten met het recruiten van Relax, flopper en Dragonghost
Amusantste Delete: Zijn bijna geen amusante deletes, BB's zijn saai.
Meest Ontroerende Gebeurtenis: Dat er wederom bijna tot geen tegenstand werd geboden
Beste Complot: Resist, Hap!, Fruit & PR :)


Beste account: Moises, Dread, Hurei, Targetx, Andre68, Monsigneur, Kozacy, 13lader
Slechtste account: Zit bij lemon volgens mij wel een hoop bull shit. En natuurlijk onze grote vriend Gardenx.
Beste speler: Feyerem, Dread, Target, team Hurei
Slechtste speler: Lord pvv
Meestbelovende speler voor de toekomst: Warpapa
Beste stam: Resist, Hap! en Fruit. FTNWO heeft potentie maar nog niets laten zien.
Slechtste stam: Plague (atm) & Lemon
Meestbelovende stam voor de toekomst: Resist
Beste/Favoriete leider: Andre, Hurei, Unknownn en Targetx
Slechtste leider: Twiki, niet de slechtste maar is de laatste tijd wel in een wat slechter daglicht komen te staan. Eerder tegenvallende leider dan slechste.
Favoriete forumposter: Dreadking, altijd leuke inhoudelijke posts. Ook vond ik Papayatree leuk posten.
Minst favoriete forumposter: Niet snel 1 op te noemen, iedereen die niet on-topic post.
Meest overschatte stam: Plague voor de oorlog. Nu zou ik het zo 1 2 3 niet weten.
Meest onderschatte stam: Fruit.
Grootste blunder: Moises aannemen :D ;)
 

DeletedUser68583

Guest
Ze? Je bedoeld FF. Sinds wanneer is een nieuwe recruit meteen de hele stam? Volgens mij flopt alleen FF een beetje (en nog niet eens zo heel erg) en meteen vind jij dat Heidi het slecht doet. Die oorlog is net begonnen. We gaan zien hoe fruit het uithoud zodra heidi een echte massa als antwoord geeft ;)

Helemaal prima die post.
Alleen:
1) Heidi heeft een echte massa uitgevoerd.
2) Fruit moet nog een echte massa doen :).
 
Reactiescore
324
Meest Epische Persoonlijkheid: Robin, Endless Infinity. Altijd leuke gesprekken over zwaardvechten, muziek en drugs :p
Beste Ragequit: Opgevers in oorlogen. Acc op delete zetten ipv deffen.
Grootste Stumpert (ingame): Gardenx. Misschien opvallend, aangezien hij #1 staat. Maar hij heeft op w21 nog helemaal niks bereikt behalve internen internen en internen.
Meest Hersenloze ODA-geiler: 13lad3r.
Meest Frequente noobhater: Dan ben ikzelf geloof ik.
Leukste Fusie:Fusies zijn niet leuk. Is voor noobs die alleen maar kunnen internen
Beste Moderator: Toch mijn grote vriend graspop :p
Beste Ban(ingame/AF: Tja.
Meest Capabele Accountverne*ker:
Meest de Spuigaten Uitlopende Stamhopper
Triestigste Backstab: Luckyluckmans. Een account krijgen, en vervolgens helemaal kapot maken, omdat je 3 spelers uit Plague niet mag. Stop dan gewoon, en geef het account terug aan de stam, maar dit. Gadverdamme.
Grootste Judas: Zie boven.
Meest Intrigerende W21-Geheim: Dit houden we nog even geheim, he :D
Beste Oorlog Plague tegen de rest. Eerste echte tegenstand :D Maar door mijn afwezigheid werd het Plague fataal :(
Beste Struisvogel*
Meest Bekwame Interner: Fierce Force, Gardenx
Grootste Symbool van Onmacht
Beste Farmslaaf: Daan, poss. Remco mag zich gelukkig prijzen :p
Grootste Hypocriet(ingame/af): Papayatree. Zelf geragequit op W18, en mij hier een beetje zwart proberen te maken omdat ik hop van account. :)
Beste Troll Ingame
Amusantste Delete: Ik vind deletes nooit zo amusant. Ik heb het niet zo op bb's edelen.
Meest Ontroerende Gebeurtenis Val van Plague. Dorus Says op delete :(
Beste Complot Toch wel het rekruiten van de helft van LawZzZ door Resist. Met rekruiten win je oorlogen.





Beste account: Ghost iSprink. Beste cluster, heerlijk veel safezone. Het enige wat onbreekt is front, maar dat komt ook wel goed :p
Slechtste account: Moises. Als ik PR was zou ik clusterfucken, zo veel dat Moises geen cluster meer heeft. Zorgen dat Moises 200% front heeft en dan aanvallen. ;)
Beste speler: Dreadking, Warre
Slechtste speler: de speeders
Meestbelovende speler voor de toekomst: jorny21. Ooit weggespeeld door Plague, maar hij staat klaar om mooie dingen te laten zien.
Beste stam: Resist. Toch maar even de nr1 weggespeeld.... :(
Slechtste stam: Lemon. Nooit oorlogen gewonnen. Nooit iets laten zien.
Meestbelovende stam voor de toekomst: FTNWO. Lijkt me vanzelfsprekend.
Beste/Favoriete leider: Jack, hij heeft Plague 2 jaar geleden uit een diep dal geholpen, en 2 jaar lang op rang 1 gehouden. Beste leider, zeker.
Slechtste leider:
Favoriete forumposter: Iedereen die een beetje zn best doet om goede posts te maken. Ookal slaan ze nergens op, provocatie heeft ook zin.
Minst favoriete forumposter: frozenduck. Sinds hij gestopt is met tw slaan zijn posts echt helemaal nergens meer op.
Meest overschatte stam: Resist. Hebben Plague toch een steentje bijgedragen aan de val van Plague, maar laat het verder nog maar eens zien, tegen actieve spelers.
Meest onderschatte stam: HEIDI. Hebben zich altijd verscholen achter Plague. Ze konden hun vijanden makkelijk wegspelen. Ze hebben nu een ongelukkige rekruit (FF), maar ik ben ervan overtuigd dat er spelers zijn die Fruit. echt wel aankunnen.
Mooiste profielplaatje speler/stam:
Mooiste profielplaatje :
Grootste blunder: Beginnen met tw. :p:p
 

DeletedUser

Guest
Godverdomme, valt me nu pas op, ik mag jullie echt niet meer éh, dit is de 2e x in 1 week tijd :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Hihi <3

Meest Intrigerende W21-Geheim: De Hureitjes zijn noob :eek:
Grootste Stumpert (ingame): Pfff moeilijk. Ik ga denk ik toch voor Hurei :D

:(

Beste account: Philips / Dread / Andre68 / Hurei / Monsigneur
Meest Epische Persoonlijkheid: No more Idols :D
Beste account: Moises, Dread, Hurei, Targetx, Andre68, Monsigneur, Kozacy, 13lader
Beste speler: Feyerem, Dread, Target, team Hurei
Beste/Favoriete leider: Andre, Hurei, Unknownn en Targetx
Beste stam: Resist. Toch maar even de nr1 weggespeeld.... :(

:)
 

DeletedUser57071

Guest
Meest Epische Persoonlijkheid: Daan/poss Wouter/St.Jimmy Robin/endless infinity
Beste Ragequit: SLD/Thun/DJ & Xarrontos 1ste staan en op BB gaan blijft altijd leuk :p
Grootste Stumpert (ingame): Fierce Force
Meest Hersenloze ODA-geiler: 13lader & monsigneur
Meest Frequente noobhater: St.Jimmy & Feyemer
Leukste Fusie: -
Beste Moderator: -
Beste Ban(ingame/AF: kan me er geen een herinneren van IG/ Leukste op AF was wouter door teveel spammen & Idunno met ze vele AF-bans blijft leuk =)
Meest Capabele Accountverne*ker: FF en jasper
Meest de Spuigaten Uitlopende Stamhopper -
Triestigste Backstab: die van pavel richting plague.
Grootste Judas: Zelfde als de acc-verneukers en backstabbers
Meest Intrigerende W21-Geheim: Is nog geheim ;D
Beste Oorlog Plague&lawzzz VS P|R & Fruit.
Beste Struisvogel* -
Meest Bekwame Interner: gardenx maar eerlijk gezegd kan de hele top 5 er wel wat van :p
Grootste Symbool van Onmacht Stoer doen ingame en dan met aanvallen op BB gaan.
Beste Farmslaaf: .Poss
Grootste Hypocriet(ingame/af): Remco :p
Beste Troll Ingame Wouter en ik op 1acc ;D
Amusantste Delete: Showtime =)
Meest Ontroerende Gebeurtenis toch wel de val van plague met alle accie's op bb.
Beste Complot vondt die van hele wereld tegen Plague wel leuk bedacht =)





Beste account: mhh account, Om dan niet me eigen te kiezen kies ik voor Dread. En alles met 1fatsoenlijk cluster en normale activiteit.
Slechtste account: Zal wel eentje van World!/Lemon/Heidi zijn.
Beste speler: Dread,Jatu en er lopen nog veel meer goede spelers rond
Slechtste speler: -
Meestbelovende speler voor de toekomst: Alles in de Top 75 =)
Beste stam: Resist/.P|R./Fruit./ FTNWO/HAP!/Heidi
Slechtste stam: alles wat niet hier boven staat ^^
Meestbelovenden stammen voor de toekomst: Resist/.P|R./Fruit./ FTNWO/HAP!/Heidi
Beste/Favoriete leider:
Slechtste leider:
Favoriete forumposter: iedereen die een beetje serieus post en niet spamt.
Minst favoriete forumposter: Frozenduck
Meest overschatte stam: Reist
Meest onderschatte stam: Lemon pas maar op hun winnen de hele wereld.
Mooiste profielplaatje speler/stam: -
Mooiste profielplaatje : vindt die welke aegon maakt altijd wel mooi =)
Grootste blunder: recruits van ex-plague naar andere stammen. Welke voor sommige stammen nu een niet zo'n prettige ligging hebben.
 

DeletedUser

Guest
Ze? Je bedoeld FF. Sinds wanneer is een nieuwe recruit meteen de hele stam? Volgens mij flopt alleen FF een beetje (en nog niet eens zo heel erg) en meteen vind jij dat Heidi het slecht doet. Die oorlog is net begonnen. We gaan zien hoe fruit het uithoud zodra heidi een echte massa als antwoord geeft ;)

Zoals jullie zelf zeggen, kan FF (niet goed) deffen. Ook als hij dat wel kon, zal daar wel vv gedraaid zijn. Als je je vv afgeeft aan je stam, is dat toch met de bedoeling dat ze het zo goed als mogelijk doen en de tegenstander niet extreem gemakkelijk veel laten slopen. Dus het is wel degelijk deels de fout van HEIDI. Uiteraard ligt het grootste deel van de schuld wel bij FF ;)
 

DeletedUser

Guest
Meest Epische Persoonlijkheid: Robin, Endless Infinity. Altijd leuke gesprekken over zwaardvechten, muziek en drugs :p
Beste Ragequit: Opgevers in oorlogen. Acc op delete zetten ipv deffen.
Grootste Stumpert (ingame): Gardenx. Misschien opvallend, aangezien hij #1 staat. Maar hij heeft op w21 nog helemaal niks bereikt behalve internen internen en internen.
Meest Hersenloze ODA-geiler: 13lad3r.
Meest Frequente noobhater: Dan ben ikzelf geloof ik.
Leukste Fusie:Fusies zijn niet leuk. Is voor noobs die alleen maar kunnen internen
Beste Moderator: Toch mijn grote vriend graspop :p
Beste Ban(ingame/AF: Tja.
Meest Capabele Accountverne*ker:
Meest de Spuigaten Uitlopende Stamhopper
Triestigste Backstab: Luckyluckmans. Een account krijgen, en vervolgens helemaal kapot maken, omdat je 3 spelers uit Plague niet mag. Stop dan gewoon, en geef het account terug aan de stam, maar dit. Gadverdamme.
Grootste Judas: Zie boven.
Meest Intrigerende W21-Geheim: Dit houden we nog even geheim, he :D
Beste Oorlog Plague tegen de rest. Eerste echte tegenstand :D Maar door mijn afwezigheid werd het Plague fataal :(
Beste Struisvogel*
Meest Bekwame Interner: Fierce Force, Gardenx
Grootste Symbool van Onmacht
Beste Farmslaaf: Daan, poss. Remco mag zich gelukkig prijzen :p
Grootste Hypocriet(ingame/af): Papayatree. Zelf geragequit op W18, en mij hier een beetje zwart proberen te maken omdat ik hop van account. :)
Beste Troll Ingame
Amusantste Delete: Ik vind deletes nooit zo amusant. Ik heb het niet zo op bb's edelen.
Meest Ontroerende Gebeurtenis Val van Plague. Dorus Says op delete :(
Beste Complot Toch wel het rekruiten van de helft van LawZzZ door Resist. Met rekruiten win je oorlogen.





Beste account: Ghost iSprink. Beste cluster, heerlijk veel safezone. Het enige wat onbreekt is front, maar dat komt ook wel goed :p
Slechtste account: Moises. Als ik PR was zou ik clusterfucken, zo veel dat Moises geen cluster meer heeft. Zorgen dat Moises 200% front heeft en dan aanvallen. ;)
Beste speler: Dreadking, Warre
Slechtste speler: de speeders
Meestbelovende speler voor de toekomst: jorny21. Ooit weggespeeld door Plague, maar hij staat klaar om mooie dingen te laten zien.
Beste stam: Resist. Toch maar even de nr1 weggespeeld.... :(
Slechtste stam: Lemon. Nooit oorlogen gewonnen. Nooit iets laten zien.
Meestbelovende stam voor de toekomst: FTNWO. Lijkt me vanzelfsprekend.
Beste/Favoriete leider: Jack, hij heeft Plague 2 jaar geleden uit een diep dal geholpen, en 2 jaar lang op rang 1 gehouden. Beste leider, zeker.
Slechtste leider:
Favoriete forumposter: Iedereen die een beetje zn best doet om goede posts te maken. Ookal slaan ze nergens op, provocatie heeft ook zin.
Minst favoriete forumposter: frozenduck. Sinds hij gestopt is met tw slaan zijn posts echt helemaal nergens meer op.
Meest overschatte stam: Resist. Hebben Plague toch een steentje bijgedragen aan de val van Plague, maar laat het verder nog maar eens zien, tegen actieve spelers.
Meest onderschatte stam: HEIDI. Hebben zich altijd verscholen achter Plague. Ze konden hun vijanden makkelijk wegspelen. Ze hebben nu een ongelukkige rekruit (FF), maar ik ben ervan overtuigd dat er spelers zijn die Fruit. echt wel aankunnen.
Mooiste profielplaatje speler/stam:
Mooiste profielplaatje :
Grootste blunder: Beginnen met tw. :p:p

Wat een eer dat ik erin sta :D heb jij ook een motivatie om mij de slechste speler te noemen?:p of zit je zoals gewoonlijk in het wilde weg te lullen? :D
 
Reactiescore
324
Wat een eer dat ik erin sta :D heb jij ook een motivatie om mij de slechste speler te noemen?:p of zit je zoals gewoonlijk in het wilde weg te lullen? :D

Ik moest er toch iemand neerzetten? :p Nee, ik ben je een paar keer tegengekomen, en ik was niet echt onder indruk van je prestaties ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik moest er toch iemand neerzetten? :p Nee, ik ben je een paar keer tegengekomen, en ik was niet echt onder indruk van je prestaties ;)

Haha :p En waar ben je me tegen gekomen dan?:p oow jij speelde op dorus says eh toch? of was dat niet zo?
 
Reactiescore
1.729
Wat een eer dat ik erin sta :D heb jij ook een motivatie om mij de slechste speler te noemen?:p of zit je zoals gewoonlijk in het wilde weg te lullen? :D

Motivatie zat lijkt me. Ik denk dat wouter wel hele pagina's kan vol praten met argumentatie.
 
Bovenaan