Golden awards! (de echte)

DeletedUser64614

Guest
jullie kennen NMI toch wel? hij speelt ook gewoon op Hurei:p

en wij maken naam door prestaties, niet door al te veel gezever, dat kan jerreuh niet bepaald zeggen...
 

DeletedUser64848

Guest
Mmmm. Aangezien ik geïnternd ben en nog even moet wachten voordat ik op een ander account kan... Bekijk de stats even.
 

DeletedUser64614

Guest
geen interesse in..

haal het dan uit je naam als je er niet meer speelt?
 

DeletedUser

Guest
euhm reb0rnslayer .... ik had ook nog nooit van je gehoord en ik zit zelfs bij je inde stam blijkbaar :eek:


terwijl iedereen mij kent ... althans de coole dudes ......:p
 

DeletedUser

Guest
Meest Epische Persoonlijkheid: CR
Beste Ragequit: Xarrontas (maar dan niet)
Grootste Stumpert (ingame): Ejo13
Meest Hersenloze ODA-geiler: 13Lad3r, niet zozeer hersenloos maar gewoon lelijk door overdreven en zo.
Meest Frequente noobhater: ik
Leukste Fusie: de fusie tussen n00b en S.Inc, duh.
Beste Moderator: je moeder
Beste Ban(ingame/AF): pfff... Qua terechte die van Monsigneur. Qua onterechte die van mij.
Meest Capabele Accountverne*ker: WildCard, Ejo13 alleen die zijn trouwens niet echt capabel. Qua capabel denk ik dan aan die spelertjes met gekregen accounts in wat voorheen Anti was.
Meest de Spuigaten Uitlopende Stamhopper: alles wat ooit in Anti heeft gezeten. En speciale vermelding voor Monsigneur, 13Lad3r en aanhang.
Triestigste Backstab: who gives a fuck
Grootste Judas: heyy
Meest Intrigerende W21-Geheim: geheime plannen van mij en CR
Beste Oorlog: S.Inc die Plague versloeg!!!!!
Beste Struisvogel: alles wat voorheen Anti was
Meest Bekwame Interner: de gehele top 5 van dit moment hahaha
Grootste Symbool van Onmacht: de stoere praatjes van Ejo13
Beste Farmslaaf: iedereen die nu nog farmt. Ophouden...
Grootste Hypocriet(ingame/af): ettie2
Beste Troll Ingame: S.Inc
Amusantste Delete: The Impersonator, the Real Undertaker
Meest Ontroerende Gebeurtenis: het afscheid van S.Inc
Beste Complot: als we dat zouden wetten was 't niet 't beste complot meer, duh...

Beste account: CR (mijn account is beter maar dan gaat ettie2 weer zielig doen dat ik zelfkicker ben en zo)
Slechtste account: ejo13 is heel slecht iig... SMH
Beste speler: CR/Steven 1973 (ik ben beter maar dan gaat ettie2 weer zielig doen dat ik zelfkicker ben en zo)
Slechtste speler: jij
Meestbelovende speler voor de toekomst: mijn MB die ik nog moet vinden
Beste stam: Plague
Slechtste stam: Fresh
Meestbelovende stam voor de toekomst: is er niet
Beste/Favoriete leider: Twiki (ik ben beter maar dan gaat ettie2 weer zielig doen dat ik zelfkicker ben en zo)
Slechtste leider: weetikveel, weet niet echt wie de schuldigen zijn voor het wanbeleid wat alle stammen waar ik niet in zit voeren.
Favoriete forumposter: CR (ik ben favorieter maar dan gaat ettie2 weer zielig doen dat ik zelfkicker ben en zo)
Minst favoriete forumposter: al die moraalridders
Meest overschatte stam: Resist, ik kan ook een stam oprichten met de betere helft van Plague en dan de overige n00bs aanvallen en doen alsof ik heel pro een oorlog aan 't winnen ben, maar 't is niet tof. Beetje n00b zelfs.
Meest onderschatte stam: Plague.
Grootste blunder: lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser37444

Guest
... maar dan gaat ettie2 weer zielig doen dat ik zelfkicker ben en zo...

Ach arme jongen toch, als ik had geweten dat je zo slecht om zou kunnen gaan met een beetje kritiek was ik liever voor je geweest hoor :(

Kusje d'r op? Overrrrrr :rolleyes:
 
Bovenaan