Golden awards! (de echte)

DeletedUser62862

Guest
Joenge, da's al van lang geleden. En nee, is niet wat gokken. Het hangt af van de speler alswel van de grootte van het front, het cluster, overleeft het account massa's gemakkelijk of niet, kan het kletsen uitdelen aan de vijand etc...

Boos omdat ik jou er niet bij heb gezet? :rolleyes::D

Nee niet boos wel verbaasd
Aangezien account geen enkele deff van stammies bevat
Aangezien account eigenlijk nooit onder vv heeft gestaan
Aangezien account al vanaf begin van deze wereld geen persoonswisseling heeft ondergaan

Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan

Dus eigenlijk het beste account wat er bestond :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 24028

Guest
...
Aangezien het account 99% safe lag altijd
Aangezien het account alleen groeide door te internen
...

:D
 

DeletedUser

Guest
Nee niet boos wel verbaasd
Aangezien account geen enkele deff van stammies bevat
Aangezien account eigenlijk nooit onder vv heeft gestaan
Aangezien account al vanaf begin van deze wereld geen persoonswisseling heeft ondergaan

Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan

Dus eigenlijk het beste account wat er bestond :D

Ik neem aan dat je het over Ervee hebt? Ik heb het nooit voor dat account gehad. Ook nooit zien reageren op het forum.
 

DeletedUser71860

Guest
Meest Epische Persoonlijkheid: Victus, Lunat!c, St. Jimmy, Feyerem, Flame-War, Zoeperman, Cornelis Rex, Fresomania, Cornetto.
Beste Ragequit: St. Jimmy. Zo'n 3 keer.
Meest Hersenloze ODA-geiler: Vendoux. BeredenBoog Clears bouwen om te knallen op honderdduizenden bogen van een ally :D
Meest Frequente noobhater: God, wat haat ik zelfverklaarde pro's :D
Leukste Fusie: Pirate & Lemon. Splitsen om daarna toch terug in elkaars holletje te kruipen omdat ze 1 spelertje niet konden breken (Cornelis Rex)
Beste Moderator: Infinitum. Hij was de meest uitdagende om de grond in te boren :). Goeie herinneringen.
Beste Ban(ingame/AF): Peeta
Meest Capabele Accountverne*ker: Vaste waarde: Sensation. Je moet het maar doen. Telkens aan een nieuw account geraken.
Meest de Spuigaten Uitlopende Stamhopper St. Jimmy The Lightswitch! ON OFF ON OFF ON OFF. Flitsend spelertje
Grootste Judas: Naar TW-normen weinig judassen. Maarja, op vlak van loyaliteit ben ik de Messias himself. Dusja, te veel om op te noemen. Branden in de hel zullen jullie! Misschien.
Meest Intrigerende W21-Geheim: St. Jimmy is een meisje. Single.
Beste Oorlog: S.inc versus Plague. Acro. versus Crows. Vond ik de leukste om te volgen. Oorlogen na zo'n 8 maanden op deze speed bleken op deze world het interessantste. Persoonlijkheden te over.. Een druk AF. Accounts van redelijke grote, maar ook niet té groot dat het repetitief wordt.
Beste Struisvogel*: Nyanoworld. Steeds hoppen als blijkt dat je stam toch niet tot het winnende kamp zal behoren. En al de rest zoals hij. Mooie mentaliteit. Jij gaat van de wereld een mooiere plek maken!
Grootste Symbool van Onmacht: Xarrontas. Alle moeite doen om die eerste stek te veroveren in de beginfase. Om dan doodleuk op delete te gaan. Als het om de knikkers gaat, de stam lekker tegen de muur drukken. Maar goed, ze zijn zeker niet alleen.
Beste Farmslaaf: Relax. En Flame-War en zijn fameuze scriptje. Zelf nooit gebruikt uiteraard, maar een geheimpje is veilig bij ondergetekende :)
Grootste Hypocriet(ingame/af): De saaiste hypo bleek Peeta. De meest irriterende bleken mannetjes die al snel BabyFruit werden genoemd. Meer terug in de tijd werd het AF ook overspoeld, maar mijn geheugen laat me ff in de steek. Kan gebeuren.
Beste Troll Ingame Last Man Standing, Maikelzzz projectje om Plague even in de poes te naaien. Nog groter bleek de troll van S.inc om die , anders zo gehate, ex-plaguers in de rangen op te nemen.
Amusantste Delete: Xarrontas, The Manipulator, Showtime :D
Meest Ontroerende Gebeurtenis: Het afscheid van zoveel grappige en snuggere mensjes op dit forum. Al is het pas echt tranen met tuiten huilen als je het niveau van sommige vervangers moet verduren. Brandende pijn. Erger dan een lens fout insteken.
Beste Complot Het voltallige TW-team die de legendarische Idunno geketend hebben. Om een coup te vermijden.





Beste account: Moises, 13lad3r, Philips De Goede
Beste speler: 13lad3r. Beste speler van TW.nl. Zeker met zijn zusje als co. op 3/4 werelden nummer 1 ODA voor lange tijd. Een ware machine.
Beste stam: Fruit.
Slechtste stam: Anti / Dice
Beste/Favoriete leider: Zoeperman
Slechtste leider: Lord Sharow / The Manipulator
Favoriete forumposter: Mensjes met de nodige interpunctie, intellect, humor en propagandaposts kunnen me bekoren. Je weet vast of je je al dan niet aangesproken moet voelen :D
Minst favoriete forumposter: Ik ga deze namen niet nogmaals vereeuwigen. Erger als wodka voor de maag. Of toch bijna :eek:

-----

De wereld is op zijn einde. Ik zie nog slechts 1 doelstelling. 100.000 posts halen op dit subforum. En dan is het zowat einde verhaal. Een beetje zoals Frodo & Gandalf die naar de Grijze Havens varen op het einde van die ringentrilogie. Afgezien van die tranen, immense leegte en het einde van het leven zoals wij het kennen dan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser53787

Guest
Meest Epische Persoonlijkheid: Uiteraard Warre.
Beste Ragequit: Ash., jaspeeer123
Grootste Stumpert (ingame): Leleke
Beste Ban(ingame/AF: Peeta
Meest Capabele Accountverne*ker: jaspeeer123
Beste Oorlog: Fruit vs Resist.
Meest Bekwame Interner: Ervee
Grootste Hypocriet(ingame/af): Peeta
Meest Ontroerende Gebeurtenis Het sluiten van W21
Beste Complot Fruit & Ftnwo

Beste account: Ieder account waar Warre heeft gespeeld.
Beste speler: Warre, Jack, Stefan.
Beste stam: Fruit. dat is wel gebleken :p
Beste/Favoriete leider: Leidersteam van Fruit.
Favoriete forumposter: Warre, Jack
Minst favoriete forumposter: Peeta, jaspeeer123
Meest overschatte stam: Resist
Meest onderschatte stam: Fruit.

Erg kort en geen onderbouwing.
Alleen wat ik belangrijk vond heb ik niet weggehaald + heb geen zin in onderbouwing (omdat ik daar niks van bak:eek:)
 
Reactiescore
323
Meest Epische Persoonlijkheid: Victus, Lunat!c, St. Jimmy, Feyerem, Flame-War, Zoeperman, Cornelis Rex, Fresomania, Cornetto.
Beste Ragequit: St. Jimmy. Zo'n 3 keer.
Meest de Spuigaten Uitlopende Stamhopper St. Jimmy The Lightswitch! ON OFF ON OFF ON OFF. Flitsend spelertje
Meest Intrigerende W21-Geheim: St. Jimmy is een meisje. Single.


Hmm. Je had je zelf moeten nomineren voor ragequit/lightswitch. Ik weet nog dat je 'zomaar' weer weg was, zonder iets te melden. Ik kwam nog wel op het forum om mijn afscheid aan te kondigen. De laatste keer werd ik ook steeds stiller. Ohja. Ik heb nooit een ipban gehad voor dit forum :p

En dat geheim zou je niet doorvertellen :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::p:p
 
Bovenaan