Golden Awards Casual10

Reactiescore
54
Zo eens tijd om wat leven in te blazen in het Casual Forum ... hoop dat dit wel iets wordt haha

Beste speler: Liquid, kan daar moeilijk omheen
Slechtste speler: prodigy
Meestbelovende speler voor de toekomst: DrQuinten
Beste stam: CoP, maar eigenlijk toch Brave :)
Slechtste stam: ngu
Meestbelovende stam voor de toekomst:
Beste leider:
Frostbite
Slechtste leider: chelke
Favoriete leider: El Toro Violente
Favoriete forumposter: Final 24
Minst favoriete forumposter: Is er niet voor mij
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Brave xD
Mooiste profielplaatje speler: Moeilijke, zijn er een aantal die wel mooie plaatjes hebben, El Toro Violente, Drogyn, Frostbite, DrQuinten, Sjaak Trekhaak, Ikzelf
Mooiste profielplaatje stam:
law, er zijn een hoop mooie, maar vind die wel de echte topper eigenlijk
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
188
Wellicht handig om dit even te posten:
Code:
[B]Beste speler:[/B]
[B]Slechte speler:[/B]
[B]Beste stam:[/B]
[B]Slechtste stam:[/B]
[B]De beste stam speler:[/B]
[B]Het grootste ego:[/B]
[B]Beste leider:[/B]
[B]Slechtste leider:[/B]
[B]Meest overschatte stam:[/B]
[B]Meest onderschatte stam:[/B]
[B]Meest overschatte speler:[/B]
[B]Meest onderschatte speler:[/B]
[B]Met wie zou zeker graag in een stam zitten:[/B]
[B]Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:[/B]
[B]Mooiste spelers naam:[/B]
[B]Mooiste stam naam:[/B]
[B]Het tofste topic:[/B]
[B]Het domste topic:[/B]
[B]Favoriete forum poster:[/B]
[B]Minst favoriete forum poster:[/B]
[B]Dikste wannabe op het forum:[/B]
[B]Dikste wannabe in het spel:[/B]
[B]Mooiste profiel foto van spelers:[/B]
[B]Mooiste profiel foto van stammen:[/B]
[B]Mooiste actie van de wereld:[/B]
[B]Meest belovende speler voor de toekomst:[/B]
[B]Meest belovende stam voor de toekomst:[/B]
[B]Grootste blunder:[/B]
[B]Voor wie heb je nu echt respect:[/B]
[B]Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:[/B]
 
Laatst bewerkt:

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
188
Beste speler: Weinig dingen waarop dit momenteel al beoordeeld kan worden, maar als ik kijk naar puur account management dan Tom (Liquid). Ongeacht of hij wel of geen PP gebruikt zou hebben, hij zou sowieso een voorsprong hebben gehad. Niet zo groot als nu, maar wel een voorsprong en dat is puur door account management.
Slechtste speler: Zijn er best veel in TBR die er echt geen kaas van hebben gegeten, maar de nummer 1 slechtste speler komt toch op naam van RedNeX1.
Beste stam: Ook moeilijk om dit nu al te beoordelen. Dus pak ik dan maar de feiten tussen de grootste stammen. En dan is Crew! de betere partij.
Zijde 1:
Stammen: Crew!, Space
Zijde 2:
Stammen: CoP, TBR

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
118
Kant 2: 44
Verschil: 74

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
587,715
Kant 2: 138,973
Verschil: 448,742

chart

Slechtste stam: De stats liegen er niet om: TBR is, misschien op een paar leden na, de slechtste stam van dit moment.
De beste stam speler: Vanuit buiten Crew!&Space weet ik weinig. Wel weet ik dat Seppe (Youth and Whisky) veel doet voor CoP.
Het grootste ego: Geen twijfel over mogelijk dat dat Erwin (Final 24) is.
Beste leider: Hij is geen leiding binnen Crew!, maar Dave (Drogyn) pakt wel graag leiding en dat kan ik enorm waarderen.
Slechtste leider: Het is een erg prettig persoon om mee te praten, maar ik denk dat Servaas de Bescheidene de verkeerde keuze heeft gemaakt om neutraal in deze wereld te staan, waardoor zijn stam nu zowel met CoP als met Crew! problemen heeft.
Meest overschatte stam: 100% TBR. Hebben echt nog niets goeds laten zien deze wereld.
Meest onderschatte stam: Het zijn niet de beste spelers in Space, maar ze zetten zich wel keihard in!
Meest overschatte speler: Dit was tot voor kort overduidelijk RedNex1, early game was dit Interdictum., maar nu is het Final 24.
Meest onderschatte speler: Ik ga hier voor ParciTerminator. Eigenlijk kan je hem niet onderschatten gezien zijn Casual 9 status, maar Parci is een stuk later begonnen dan de meesten en kijk waar hij staat.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik zou heel graag met Seppe (Youth and Whisky) in een stam willen zitten.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Aantal spelers van CoP waar ik het niet zo op heb: Master Counting., Laagland, Mr Impossible.
Mooiste spelers naam: Lijkt wel een lijstje helemaal in teken van Youth and Whisky.
Mooiste stam naam: Mijn eigen stamnaam i guess, Sailors of the Imperial Guard (Crew!).
Het tofste topic: Casual werelden van de toekomst
Het domste topic: Vriendengroep nbcmaster
Favoriete forum poster: Erwin (Final 24)
wanneer hij het over verbeteren van Casual werelden heeft.
Minst favoriete forum poster: Erwin (Final 24) wanneer hij het over "PP abuse" of Rain heeft.
Dikste wannabe op het forum: Erwin (Final 24)
Dikste wannabe in het spel: Erwin (Final 24)
Mooiste profiel foto van spelers:
Hier gooi ik lekker mijn eigen creaties neer: Virtues of my Supremacy, Lucifer aka the devil, St. Jimmy.
Mooiste profiel foto van stammen: Ook hier mijn eigen creatie: Sailors of the Imperial Guard (Crew!)
Mooiste actie van de wereld:
Dit moet de actie van CoP op de barbs in de core zijn. Hele dag clears timen, en dan TS die blijft haken. Vervolgens gaan wij er met het dorp vandoor.
Meest belovende speler voor de toekomst: Ik denk dat we van Avada Kedavra nog wel genoeg gaan zien.
Meest belovende stam voor de toekomst: Crew!
Grootste blunder:
Ik die gisteren een halve clear te kort kwam. Ongetwijfeld dat er nog wel een grotere blunder is gemaakt, maar kom er zo even niet op.
Voor wie heb je nu echt respect: Ik heb echt ziek respect voor Tom (Liquid), wat hij allemaal doet voor zijn account is echt bizar. Waar ik de luie route pak, gaat hij echt all in en zit desnoods te hele dag te klikken voor die aantal procent efficiënter spelen.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Er is er maar eentje waar ik al de hele wereld mee bezig ben met alles optimaliseren en dat is Tom (Liquid).
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
157
Beste speler:
Lastig om te zeggen. Dit kan alleen beoordeelt worden aan de hand van het x aantal dorpen en de groei hiervan. In dit geval kan ik niemand anders opgeven dan liquid
Slechte speler:
Er is zo weinig gebeurd qua actie dat het ook hier onmogelijk is om een naam aan te hangen. Echter heb ik al het een en ander gezien qua vv accounts waar ik vraagtekens bij zet.
Beste stam:
Zowel Cop al Crew! Zijn de 2 top stammen
Slechtste stam:----
De beste stam speler:
Daar gaan we weer, Team whisky met alle stacks overal
Het grootste ego: Naar mijn mening hebben CoP en Crew! 1 persoon met een mega ego. Bij CoP is dit erwin (final) en bij Crew! Master roshi
Beste leider: ---
Slechtste leider:
Circle heeft werelds slechste leider ooit: Dada12354 wilde niet bashen maar rustig dorpen uitbouwen. Het is geen tribalhugs.nl
Meest overschatte stam:
Ohw dit is een makkelijke, natuurlijk de noobjes uit Crew!
Meest onderschatte stam:
Ik hoop dat ik hier TBR neer kan zetten maar zal hier waarschijnlijk naast zitten. Als ik er naar zit gok ik dat raar?! Nog wel eens lastig kan gaan doen.
Meest onderschatte speler: ----
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Zijn er een aantal: liquid, mvdt(hij weet wel waarom ;)), lucifer aka devil, drogyn, xbraun, youth of whisky, randwijker en parcimaster
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Master Roshi de koning der trashtalk. Nee weet niet waarom. Qua omgang is het niet mijn persoonlijkheid maar het is wel een toffe gast als die met zijn goede been uit bed is gestapt.
Mooiste spelers naam:
hyperleaser, spreekt mij wel aan.
Mooiste stam naam: ToxiC. Vooral het stam plaatje vind ik heel erg tof!
Het tofste topic:---
Het domste topic:---
Favoriete forum poster:
Drogyn
Minst favoriete forum poster: Final wel afhankelijk wat hij te mopperen heeft dan :p
Dikste wannabe op het forum:----
Dikste wannabe in het spel:----
Mooiste profiel foto van spelers: Staceroo (dan wel de dame met het potje)
Mooiste profiel foto van stammen: Toxic territory
Mooiste actie van de wereld:----
Meest belovende speler voor de toekomst: Staceroo
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Erwin die de stam Rain. Wat een vertoning was dat zeg... Het ergste is dat hij er zonder schaamte trots op was/is
Voor wie heb je nu echt respect: Team whisky!
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven
Xbraun gegarandeerd.
 
Reactiescore
273
Beste speler: Liquid. Efficienty op een casual wat minstens net zo hoog ligt als een topaccount op een normale wereld.
Slechte speler: Final 24. Heeft letterlijk maar 2x iets laten zien, beide keren waren in vroegere werelden. Voor de rest is het alleen een actieve speler, maar geen kwaliteit.
Beste stam: Crew. Verzameling van casualspelers bij elkaar, waar sommige een team op hun account hebben. Inactiviteit is niet zichtbaar aanwezig zoals bij alle andere stammen wel te zien is.
Slechtste stam: TBR. Kleine stammen zoals Circle, die hier eerder genoemd is, doen tenminste een gezamenlijke moeite, ondanks de onmogelijke positie waarin ze verkeren. TBR heeft een BG met Cop en zelfs dan verliezen ze nog dorpen. Dan ben je als stam gewoon niet goed bezig.
De beste stam speler: xBraun. Is erg betrokken met de stam en neemt vaak initiatief. Er zijn zeker een aantal andere die ook enorm veel doen, maar xBraun steekt er boven uit.
Het grootste ego: Ian. Ik zou hier weer Final 24 willen zetten, maar iedereen weet al dat Final 24 all bark and no bite is. Ian daar in tegen blaft nog harder maar waant zich ook superieur tegenover de kleine spelers.
Beste leider: Geen flauw idee wie er waar leiding is. Zelfs binnen Cop is het me nog steeds onduidelijk.
Slechtste leider: N.v.t.
Meest overschatte stam: TBR, voor dezelfde redenen die ik eerder heb genoemd. De potentie zakt steeds meer weg na mate de wereld langer duurt.
Meest onderschatte stam: Cop. De mensen van Crew denken waarschijnlijk alleen positief over enkele stamleden. Maar binnen cop wordt er goed samengewerkt, en ik ben er zeker van dat dit zich gaat ontwikkelen naar een ijzersterk team.
Meest overschatte speler: Nmbrs. Ik hoor van meerdere bronnen dat er een goed team om zit. Maar de keuzes en acties die dit account heeft genomen reflecteren dit niet. Al zal het zeker geen slechte speler zijn, ik kan me alleen op dit moment geen andere speler bedenken die enigsinds overschat wordt.
Meest onderschatte speler: Upper Echelon. Hoor niets van andere stammen over hem, maar het is een prima speler. Denk dat deze nog veel zal laten zien.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Tom van Liquid. Ondanks de trashtalk die hij vaak moet incasseren (onder andere van mij) blijft hij altijd vriendelijk. Ook is hij zeer betrokken bij de ontwikkelingen van de casual werelden in een positieve manier.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Virtues of my supremacy. Bram en ik hebben een haat liefde relatie. Ik respecteer hem zeker, maar zijn argumenten zijn af en toe wat tegenstrijdig. Jorrit van Master Roshi is ook iemand die ik liever niet in een stam zou hebben waar ik ook zit. Beetje een raar persoon.
Mooiste spelers naam: Virtues of my Supremacy
Mooiste stam naam: Rain of the Fourth Season.
Het tofste topic: Nvt
Het domste topic: Nvt
Favoriete forum poster: Nvt
Minst favoriete forum poster: Nvt (ik wou uit gewoonte charles typen, maar die hoor ik al even niet meer)
Dikste wannabe op het forum: Final 24, blaffende hond
Dikste wannabe in het spel: Final 24, Blaffende hond.
Mooiste profiel foto van spelers: Vind het allemaal overdreven flashy. Heb liever fotorealisme of mooie simpele pastelkleuren.
Mooiste profiel foto van stammen: Idem dito.
Mooiste actie van de wereld: Het vervroegen van de rangeverbreding die flink wat plannen in de war aan het gooien is.
Meest belovende speler voor de toekomst: xBraun
Meest belovende stam voor de toekomst: Crew
Grootste blunder: Crew fusie met Space. Twee stammen, bomvol met de gebruikelijke casual spelers, gaan samen in één stam op een wereld die niet groot gaat worden. Het is een wonder dat Cop enigsinds tegenstand kan bieden, maar alleen omdat ze een goede stamligging hebben.
Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen, maar in bijzonder: xBraun.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Tom van Liquid, vanwege een prettig contact met de vijand. Als ik zou verliezen van hem zou ik er totaal geen probleem mee hebben.
 
Reactiescore
41
Beste speler: We vallen in herhaling, maar dit is overduidelijk Tom van (team? denk dat hij gewoon solo speelt) Liquid.
Slechte speler: Hier zullen we achter een paar maanden nog wel eens op terugkomen
Beste stam: Ik denk dat we hier toch voor Crew! moeten gaan. Heel deel sterke accounts die al vaker samen hebben gespeeld (met of zonder WW)
Slechtste stam: Ik ga hier geen kleine stammen opnoemen, maar ga eentje uit de top 5 kiezen. TBR helaas, hopelijk herpakken ze zich snel.
De beste stam speler: Kan enkel binnen mijn eigen stam iemand opnoemen. .The Unwanted Men. en xBraun zijn zeker mijn twee favoriete medespelers! Ongelooflijke inzet van beide heren!
Het grootste ego: Erwin?! :p In ieder geval vind ik hem een prima kerel en moet je hem niet altijd even serieus nemen.
Beste leider: Kan ik geen antwoord op geven
Slechtste leider: Wil ik hier zelfs antwoord op geven?
Meest overschatte stam: TBR, helaas vrij weinig eigen initiatief op stamniveau.
Meest onderschatte stam: CoP, ik sluit me aan bij Final 24 zijn opmerking. Helaas zit er redelijk wat dood gewicht aan CoP momenteel, eenmaal dit is weggewerkt blijft er wel een zeer mooie, actieve en gemotiveerde kern achter!
Meest overschatte speler: ---
Meest onderschatte speler: ---
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Virtues of my Supremacy / Liquid / Drogyn / Lucifer aka the Devil / 'harde kern' CoP --> Dreamteam for me :D
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ik ben vriendjes met iedereen :)
Mooiste spelers naam: Drogyn, geen idee waarom, vind het gewoon zeer cool klinken en lezen :D
Mooiste stam naam: Sailors of the Imperial Guard (Crew!)
Het tofste topic: Golden awards / rate the player, andere topics zijn dood
Het domste topic: Vriendengroep nmbcmaster (wtf zelfs)
Favoriete forum poster: Final 24
Minst favoriete forum poster:
Final 24
Dikste wannabe op het forum:
---
Dikste wannabe in het spel: Ik
Mooiste profiel foto van spelers: St. Jimmy / El Toro Violente (rode stier dan wel)
Mooiste profiel foto van stammen: Crew!
Mooiste actie van de wereld:
Virtues of my Supremacy die een aantal clears niet stuurt waardoor er letterlijk nog maar 1 ZC van mijn OS blijft leven in het dorp --> xBraun gaat met het dorp lopen.
Meest belovende speler voor de toekomst: xBraun
Meest belovende stam voor de toekomst:
CoP, eerst nog even het dode vlees wegsnijden ...
Grootste blunder: CoP leden die clears vergeten te sturen waardoor eerste edel het niet haalt, andere 4 edels laten uiteraard de TS steken --> Crew! gaat met het dorp lopen.
Voor wie heb je nu echt respect: xBraun
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
xBraun / .The Unwanted Men.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
242
Beste speler: Lijkt me toch dat dit Tom van team Liquid is, naast het runnen van zn eigen account managed deze kerel ook nog ff VV's van idk hoeveel accounts als deze liggen te slapen.
Slechte speler: Op dit moment nog niet duidelijk, daarnaast vind ik dit ook niet nodig om te benoemen.
Beste stam: Crew!, goeie stam met veteranen, activiteit is over het algemeen top.
Slechtste stam: Vind dit ook niet nodig om te benoemen.
De beste stam speler: Wil toch ff afwijken vd norm hier, ik vind dat randwijker echt goede inzet laat zien voor de stam. Natuurlijk ben ik enorm fan van al mn stammies maar vind toch dat randwijker wel eff een shout out mag hebben.
Het grootste ego: Dat is toch zeker Final 24(of Final 42, weet ff niet wat t was)
Beste leider: ---
Slechtste leider: Vind dit ook niet nodig om te benoemen.
Meest overschatte stam: Naast dat ze de beste stam valt Crew! dubbel in de prijzen, vind dat wij als bij elkaar geraapt zootje het toch best aardig doen.
Meest onderschatte stam: Dat zijn wij as CoP denk ik, bijeengeraapt zootje enzo.
Meest overschatte speler: Zeker weten Rednex1, de rest zal het miss door hebben gehad, maar ome Rednex reageerde al weken niet meer op PM's.
Meest onderschatte speler: Denk toch dat we hier bij Master Counting moeten zijn, staat vooral bekend om zn aparte keuze van de dorpen die die heeft geedeld eerder. Maar dat is natuurlijk hoofdzakelijk omdat ene liquid hem compleet af heeft gesneden vd rim.
Los van deze questionable dorpen is hij echt een goeie speler om mee samen te spelen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Dreamteam & Creamteam
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ik ben niet heel erg kieskeurig en kan met iedereen overweg, maar mijn keuze zal voornamelijk gebaseerd zijn om hoe deze stamleden met elkaar omgaan.
Mooiste spelers naam: Virtues of my Supremacy vind ik eerlijk gezegd wel een dikke naam.
Mooiste stam naam: Crew?
Het tofste topic: Golden Awards Casual 10
Het domste topic: X
Favoriete forum poster: Final 23
Minst favoriete forum poster: Final 25
Dikste wannabe op het forum: Final 27
Dikste wannabe in het spel: The Unwanted Men heeft wel last van grootheidswaanzin, miss moet ik hem geen vv meer geven.
Mooiste profiel foto van spelers: Staceroo
Mooiste profiel foto van stammen: Vind dat Toxic echt een vette PF gelinked aan thema heeft
Mooiste actie van de wereld: De sloopfakes van Unwanted op Roshi, of de intern van Rednex waar Roshi alles stukliep. (toch nog 3 mooie dorpjes meegenomen dus was niet voor niks)
Meest belovende speler voor de toekomst: The Unwanted Men
Meest belovende stam voor de toekomst: CoP zonder dood vlees
Grootste blunder: barb in de core waar 5 edels op liepen, de 1e edelclear het dorp alsnog clearde en toen de toestemming bleef haken met 4 edels. was een mooie actie helaas vergat iemand een paar clears ughum...
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mr Imp, Huxy, &, Angels. Is gewn top hoe we samenwerken. Daarnaast ook de rest van stam natuurlijk. In t speciaal ook nog ff Heart of Night, early game met elkaar gevochten maar toch goed contact gehouden, ondanks die vieze backtimes heen & weer. Wederzijds respect is belangrijk ook voor (voormalige) tegenstanders.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5
Beste speler: Liquid. Denk dat iedereen het daar wel over eens kan zijn. Micromanagement is insane.
Slechte speler: Sire. Gwn een noob.
Beste stam: Crew/CoP gaat nog leuk worden denk ik
Slechtste stam: Raar!? niet per se slecht maar gwn een erg matige stam naar mijn mening.
De beste stam speler: Final/Whisky/Braun/Unwanted, Allemaal erg behulpzaam en niet bang om een beetje werk te verrichten.
Het grootste ego: Final/Unwanted. Sjonge die staan echt van de daken te schreeuwen.
Beste leider: -
Slechtste leider: -
Meest overschatte stam: Space, Denk dat die niet van groot belang gaan later als BG van Crew. But only time will tell ;)
Meest onderschatte stam: Law, Je hoort nooit iemand over deze stam maar ze staan wel 5de. kan nog iets worden misschien.
Meest overschatte speler: Servaas, Vind hem steeds slechter spelen de laatste tijd.
Meest onderschatte speler: Heb hier niet echt iemand voor maar het dichts bij komen LittleAngels en Staceroo. Ik denk dat we van die 2 nog wel wat gaan zien.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Whisky, Virtues, Braun, Final, Liquid.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Heb hier niemand voor dus Sire. Fuck that guy ;DD
Mooiste spelers naam: Virtues of my supremacy
Mooiste stam naam: Conquest of Paradise
Het tofste topic: -
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: Dunno. kijk niet zo vaak op het forum. Maar Virtues (Bram) zet altijd wel goeie posts neer i guess.
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: Final, Roshi. Een daarvan is een grap. De ander niet ;)
Mooiste profiel foto van spelers: Unwanted/Faithless
Mooiste profiel foto van stammen: CoP/Space
Mooiste actie van de wereld: Niet iets specifieks maar het teamwork in CoP vind ik een mooie actie ;D
Meest belovende speler voor de toekomst: Staceroo, Nog een beetje klein maar wel actief. Als hij een beetje kan groeien gaat het nog leuk worden met hem erbij.
Meest belovende stam voor de toekomst: Buiten CoP en Crew maak je gwn geen kans meer helaas.
Grootste blunder: Servaas die 15 clears doodloopt en daarna niet stackt waardoor ik gratis 3 10k dorpen in z'n cluster krijg.
Voor wie heb je nu echt respect: Final, Liquid, Whisky, Braun, Unwanted, Virtues. Solide spelers waar je gwn een gezellig gesprek mee kan voeren.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Probably everyone :D
 
Reactiescore
323
Alvast een preview voor mijn lijstje... :D

Slechtste stam: CoP, schijnt een hoop interne ruzie te zijn. Zegt wel iets over een stam dat ze al in deze fase de boel niet bij elkaar kunnen houden. In mijn ogen dan gewoon geen kandidaat voor een wereldwinst, als er al ruzie is als alles goed lijkt te gaan, hoe gaat het dan als er een keer dorpsverlies is?
 
Reactiescore
273
Alvast een preview voor mijn lijstje... :D

Slechtste stam: CoP, schijnt een hoop interne ruzie te zijn. Zegt wel iets over een stam dat ze al in deze fase de boel niet bij elkaar kunnen houden. In mijn ogen dan gewoon geen kandidaat voor een wereldwinst, als er al ruzie is als alles goed lijkt te gaan, hoe gaat het dan als er een keer dorpsverlies is?

To be fair... Je kunt de ruzie met Laagland niet vergelijk met iets (een dorp) verliezen...
Dat zou betekenen dat we iets verloren zijn met het vertrek van Laagland uit de stam.
 
Reactiescore
59
Aangezien we allemaal met smart wachten na de voorbode van Wouters lijstje(;)) ga ik na een klein weekje stilte toch even voordringen.

Beste speler: Bram/Virtue is een teamplayer puur sang en vind ik op het 'tribal' gebied het beste. Tom/Liquid is meer dan alleen uitmuntend management, kwa account steekt hij niet voor niks met kop en schouders bovenuit. Op het gebied van timen zeg ik volmondig Drogyn als beste spelers. Nog niemand gezien die beter is dan ons (los van die ene bot) en ben eigenlijk erg verbaasd dat niemand hier ons nog op één heeft gezet:eek:.
Slechte speler: blueeyes2010. Hier liever niemand neergezet. Echter met deze meneer alles geprobeerd om hem te helpen naar een leuke voorzetting van cas10. Afspraken worden niet nagekomen en communicatie lijkt op die met een kind van 4. Gaat het imo nooit leren. Zit al teveel tijd in.
Beste stam: Crew!. Niet dat ik geen verbeteringen zie in de stam, ik zie geen betere op dit moment.
Slechtste stam: Tja. Alles buiten de top 2?
De beste stam speler: Kan ik alleen beoordelen vanuit Crew. De één doet meer dan de ander, echter is alles verklaarbaar. Bij Crew kan ik iedereen wel kiezen als beste stamspeler. Als ik hieruit toch één keuze moet maken zeg ik altijd onszelf:tongue:
Het grootste ego: Drogyn. By far. Zelf als we het gemiddelde van het account nemen is mijn ego nog groot genoeg. Ian kan er ook wat van wat dat betreft;).
Beste leider: Bram/Virtue (by far!)
Slechtste leider: Geen idee. Ik maak leiders in andere stammen (bewust) niet mee.
Meest overschatte stam: Lastig om deze in te vullen zonder een statement te maken. Niets dus. Ik wil namelijk zowel Crew als CoP invullen maar ook weer niet.
Meest onderschatte stam: Space. Toffe hardwerkende gasten. Zeg wat ze van je wilt. Het zijn doorzetters en vast bijters.
Meest overschatte speler: Final24. Waarschijnlijk vanwege de zelfpropaganda.
Meest onderschatte speler: pat47. Kan niemand opnoemen die Dennis onderschat. Echter vanwege de achterstandspositie en de rang waar het account zich bevond zie je nu al dat er een pro achter het stuur zit. Een verademing om dit een van onze buren te mogen noemen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Crew! leuke stam voor deze casual waar ik de laatste speerman voor eenieder zo opofferen. Los van stamvergeiling (extern dus): Youth and Whisky, DenTy, Heart of Night, Mr. Impossible, Upper Echelon, Tjeerdvds en .The Unwanted Men.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Final 24, Ours777, Blueeyes2010 en ...
Mooiste spelers naam: El Toro Violente
Mooiste stam naam: Crew
Het tofste topic: Golden awards
Het domste topic: Feedback wijzigingen casual 10. Wordt niets met goed advies gedaan. Managers en mods vanuit de community komen er zgn niet door bij Inno. Betekend alleen maar dat je verhaal niet klopt (niets te maken met harde inzet). Spreek de taal van onze Duitse vrinden (niet letterlijk) en je kan imo veel veeeull meer uit de nederlandse tw halen.
Favoriete forum poster: Iedereen die een meerwaarde heeft/geeft
Minst favoriete forum poster: Final 24, famdecibel
Dikste wannabe op het forum: Final 24
Dikste wannabe in het spel: Drogyn!!
Mooiste profiel foto van spelers: Drogyn!? Lekker wijf wel toch?
Mooiste profiel foto van stammen: Crew
Mooiste actie van de wereld: Mwa nog weinig gebeurd. Alles wat ik hier zet is binnen 6-8 weken in het gunstigste geval secundair:p.
Meest belovende speler voor de toekomst: pat47, Heart of Night, Peanutss
Meest belovende stam voor de toekomst: Crew
Grootste blunder: Rekrutingsbeleid CoP. (vanaf het begin)
Voor wie heb je nu echt respect: Bram/Virtue. Doet wat ik omwille van tijd niet meer kan. Daarnaast is hij een stuk rustiger (en liever) dan ik. Heeft ook meer voor dan nadelen.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Stamspelers die blind voor hun stamgenoten gaan. Simpelweg omdat ze weten dat een 'stammie' niets verspilt en zorg draagt voor troepen wanneer dat kan en dit niet doet (terugstuurt) wanneer dit niet kan.
 
Reactiescore
323
Alvast een preview voor mijn lijstje... :D

Slechtste stam: CoP, schijnt een hoop interne ruzie te zijn. Zegt wel iets over een stam dat ze al in deze fase de boel niet bij elkaar kunnen houden. In mijn ogen dan gewoon geen kandidaat voor een wereldwinst, als er al ruzie is als alles goed lijkt te gaan, hoe gaat het dan als er een keer dorpsverlies is?
Nou heb wel gelijk dus :D
 
Reactiescore
5
Nou heb wel gelijk dus :D

Ja en neen, eerder zwak leiderschap,makkelijk schreeuwen achteraf NEEN, want de huidige leiding weet dat ik gelijk heb, maar wat wel waar is dat, de twee grootste ruzie zoekers er nu uit zijn, deze twee zijn ook de reden dat ik mijn account heb gedelete
 
Reactiescore
157
Ja en neen, eerder zwak leiderschap,makkelijk schreeuwen achteraf NEEN, want de huidige leiding weet dat ik gelijk heb, maar wat wel waar is dat, de twee grootste ruzie zoekers er nu uit zijn, deze twee zijn ook de reden dat ik mijn account heb gedelete


Oh kerel ik walg van je. Net een kleuter die zijn zin niet krijgt dus maar op delete gaat.

En maar blaffen en doordrammen. Jezelf de hemel in prijzen alsof JIJ de geqeldige leider was... je hebt amper iets uitgevoerd maar als er actie ondernomen werd wel de eer opstrijken.

Ik hoop je elke wereld weer tegen te komen en elke wereld zullen mijn kata's je dorpje plat leggen.

Jij moet lekker hayday of habbo gaan spelen.
 
Reactiescore
5
Ja en neen, eerder zwak leiderschap,makkelijk schreeuwen achteraf NEEN, want de huidige leiding weet dat ik gelijk heb, maar wat wel waar is dat, de twee grootste ruzie zoekers er nu uit zijn, deze twee zijn ook de reden dat ik mijn account heb gedelete

Bruhhhh. Ik heb in de 3 maanden dat we in de stam zaten geen woord met je gesproken. Als "stamleider" doe je dan toch echt iets goed fout hoor.
Ben het eens met Ian idd. Ga maar lekker habbo spelen.
 
Bovenaan