Golden Awards Casual 9

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Omdat Casual 9 vanaf 2 november officieel richting de uitgang wordt gedrukt door regelwijzigingen, wil ik op deze manier nog een klein beetje leven blazen in een al maandenlang dood forum!


Beste speler: Ab en Dorine van chmegers, Frits van Talibanana en Burger. Ab stond altijd klaar voor anderen, of het nou om aanvallen, deffen of een willekeurige vakantievervaning ging: Ab was er tot zijn noodgedwongen vertrek altijd. Hierna heeft voornamelijk Dorine (eigenlijk tegen haar wil) zaken waargenomen op Chmegers en dit doet ze tot op de dag van vandaag met verve. Frits en Burger hebben geen uitleg nodig, behoren beide tot de beste 1% van TW.nl en daarmee logischerwijs ook op Cas9.

Speciale benoeming voor Mali, haar gigantische netwerk en wervingscapaciteiten hebben ons over een dood punt getrokken!

Beste stam: Fire. Voor er allerlei mensen over WERF komen roepen, daar weet ik vrijwel niks vanaf. Nadat de eindstammen eingszins bepaald waren heeft Fire in zowel defensief als offensief opzicht de kar getrokken, resulterende in een gigantische voorsprong bij zowel de ODA als ODD ranking en stammenoorlogen.

Beste stamspeler: Persoonlijk moet ik hier liquid en chmegers nomineren. Vanwege de huidige opzet van een Casual is het amper mogelijk nog van betekenis te zijn bij een latere start. Zelf 2/3 maanden na de opening van de wereld begonnen met een 4k dorpje, maar dankzij grondstofdonaties van deze beide accounts toch kunnen uitgroeien naar een betekenisvol account. Vanuit LAB weet ik dat Sjaak Trekhaaak ook veel heeft betekend voor zijn stamgenoten, dus die wil ik dan ook benoemen.

Grootste ego: Zonder twijfel FortisPlatinum en m.v.d.t.. De eerste kan geen verrassing zijn: gigantische egoist die eigen belang altijd voor stambelang plaatst. Stoorzender pur sang, 24/7 debieleke, extreem beledigend tegenover anderen online en in zijn vrije tijd full-time schedelfanboy. M.v.d.t. scheen een "Casualtopper" te zijn, maar buiten een hoop grote woorden, account zonder front, -100 gaan op lancel en pijnlijke mislukte overstappoging naar ons lijkt die statement vooral vanuit de doorgewinterde Casualvrienden te zijn gekomen.

Beste leider: Voor zover er uberhaupt sprake was van leiding, Ab en Justin

Slechtste leider: ParciTerminator
, een van de twee praatpalen bij TBA! en vanuit die positie geprobeerd een overgang te maken naar de vijand, zonder daarbij zijn vele stamgenoten in te lichten.

Meest onderschatte stam: Fire

Meest overschatte stam: TBA!

Meest overschatte speler: FortisPlatinum
. Stacks onder de 100k voldoen niet, sniped nog net 800ms treintjes en heeft in offensief opzicht buiten interns alleen dorpjes van Shayetet weten te pakken. :redface: M.v.d.t., ParciTerminator, snnm, Murus en last but not least schedel.

Meest onderschatte speler: Wouter001 en Heer rodeostier. Wouter kreeg nooit de kans iets te laten zien omdat massa's nooit op zijn front werden gepland. Wel altijd een bijdrage geleverd aan offensieve en defensieve acties en daarom ook een goeie stamspeler. Rodeostier spreekt voorzich: kan dorpen van iedereen pakken!

Met wie zou je graag in een stam zitten: liquid, chmegers, Talibanana, No Name.

Met wie zou je niet graag in een stam zitten:
Heel TBA! met uitzondering van Danooontje, FortisPlatinum, Vibezor

Mooiste spelersnaam: Capper

Mooiste stamnaam: Set Fire to the Rain

Tofste topic:
Automatisch updatende mapjes

Domste topic: -

Favoriete forumposter: -

Minst favoriete forumposter: -

Dikste wannabe op het forum: -

Dikste wannabe in het spel: FortisPlatinum

Mooiste profielfoto van spelers: 1634482266564.png

Mooiste profielfoto van stammen: 1634482239685.png

Mooiste actie van de wereld:
Fortis uit de stam knikkeren

Meestbelovende speler voor de toekomst: Heer rodeostier

Meestbelovende stam voor de toekomst: Laten we wel wezen, de enige stam die we terug gaan zien in de toekomst zal Aztec zijn.

Grootste blunder: Cas9 starten

Voor wie heb je nu echt respect: De inzet van Danooontje zowel offensief als defensief. Kreeg amper hulp, maar heeft wel, ook toen TBA! al op zijn gat lag en de eerste runners al waren gesignaleerd, zijn account nog altijd verdedigd. Op een gegeven moment was de overmacht echter te groot en daarna is het snel gegaan.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mensen in de Kogjeschat

Ik wil graag nog meedelen dat: Er nog een hoop te verbeteren valt voor de opzet van Casuals. En dat er gigantisch veel taal- en spelfouten in dit copy-paste lijstje stonden, dus kopieer aub de volgende keer mijn versie.



Code:
Beste speler:

Beste stam:

Beste stamspeler:

Grootste ego:

Beste leider:

Slechtste leider:

Meest onderschatte stam:

Meest overschatte stam:

Meest overschatte speler:

Meest onderschatte speler:

Met wie zou je graag in een stam zitten:

Met wie zou je niet graag in een stam zitten:

Mooiste spelersnaam:

Mooiste stamnaam:

Tofste topic:

Domste topic:

Favoriete forumposter:

Minst favoriete forumposter:

Dikste wannabe op het forum:

Dikste wannabe in het spel:

Mooiste profielfoto van spelers:

Mooiste profielfoto van stammen:

Mooiste actie van de wereld:

Meestbelovende speler voor de toekomst:

Meestbelovende stam voor de toekomst:

Grootste blunder:

Voor wie heb je nu echt respect:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Ik wil graag nog meedelen dat:
 
Reactiescore
559
mooie lijst @Pedik
ben het over bijna hele lijn met je eens.
casuals zijn idd niet meer wat ze geweest zijn en takelen alleen maar verder af. Zelden waren er spelers die voor echt lange tijd actief bleven. Ik was zelf ook lang niet heel de wereld actief, dus is geen verwijt.
Toch hebben we vanuit Fire mooie aanval en verdedigingsacties getoond dankzij de sporadische activiteit van mensen zoals mezelf, en nog meer dankzij de doorlopende inzettingen van jou @Pedik.
Verder is deze overwinning imo grotendeels te danken aan Tom @liquid en Justin @Buurman Bolderbast van Liquid,
Abbie @Master Roshi. , Dorine en de spelers die het van me overnamen op chmegers en alle andere spelers van Fire.
Ook respect voor TBA! spelers die waardig speelden (bleken enkel de accounts te zijn die van c7 kwamen, met vanzelfsprekend Danoontje in de eerste plaats.)

Als ik zo zot ben ooit nog tw te spelen zou ik het liefst met bovengenoemde spelers doen.
 
Reactiescore
1.365
Ook maar een lijstje namens mij :)
Meteen ook maar een eindwereld awardlijst ding van maken.

Beste spelers:

Hier wil ik graag mijn maatjes Patje van Pedik, Justina en Birgen van Liquid en acchoppert Fritsien in het zonnetje zetten :).
Hebben erg veel gedaan deze wereld en er voor gezorgd dat wij deze wereld met een overwinning af kunnen sluiten!

Beste stam:

Fire ofc! Heeft het meeste gepresteerd op alle vlakken.
Verdiende overwinning.

Beste stamspelers:

Wouter001 en hardcored hebben veel vvs gedraaid waar nodig is, vandaar hun benoemingen ;). En ofc ook die daarboven bij beste spelers.

Grootste ego:

Ene Kris van mdvt ofzo? Wat is dat een amateur zeg, donders.
Grote bakkes, maar insta op del gaan als ie niet zn ww cadeau krijgt :p.

En ofc ook (sorry) onze dylly van fortis. Hij weet zelf wel waarom.

Beste leider:

Onze Justin heeft goed werk verricht met alle spelerswerving etc. En gewoon solid alles in de gaten gehouden.

Slechtste leider:

Danoontje, heeft gewoon door zijn verzameldrang zn hele stam ver(...)t en zn ww die hij nog best wel kon krijgen als die niet alles op roven zette.
Volgende keer wat meer op letten!

Meest onderschatte stam:

Humor, legend stam!

Meest overschatte stam:

Wolfpack, uiteindelijk niet goed gespeeld en verloren i guess. Zou anders niet weten wie er anders moet staan :p.

Meest overschatte speler:


Parci, janknoob eerste klas en gaat meteen op delete omdat ie zn zin niet krijgt.
Waar is die noob tegenwoordig???
Wss nog ergens runnen ofzo.

Wil hier trouwens ook nog Schedel vermelden.
Noob accountje heeft 0 gepresteerd hier, jammer.
Had meer van ze verwacht. Wel leuk mee gefront. :)
En trouwens niks persoonlijks tegen Gert hoor, is een goeie gozer. :)

Meest onderschatte speler:

Rodeostier, de legend himself!
Leuke spelert die solo ff alles opedelt!
Jammer dat we geen 13 plaatsen hebben in fire, anders had ik m ook de ww gegund :(.

Met wie zou je graag in een stam zitten:

Heel fire en sjaakie mag wel :).

Met wie zou je niet graag in een stam zitten:

In lab zitten nogal veel ego's die nu opt laatste moment als er geen tegenstand meer is alles boosten, vind ik erg zielig.
En in wolfpack etc zaten ook allemaal saggy janknoobs, lijkt mij ook niet meer leuk om mee te spelen.

Mooiste spelersnaam:

Hardcored. Hardcore 4 life <3

Mooiste stamnaam:

Fire

Dikste wannabe in het spel:

Mdvt, moest een ''casual topper'' zijn, maar is zwaar door de mand gevallen en jankend weggerunned xD.
Wat een amateurtje weer...

Mooiste profielfoto van spelers:

1636324898321.png

Mooiste profielfoto van stammen:

1636324935972.png

Mooiste actie van de wereld:

De val van Lancel, die meteen op vv ging en daardoor 100+ dorpen verloor. En daardoor wij als fire naar de overwinning konden touren.

Grootste blunder:

Het verslapen zodat ik te laat was om watcher weg te edelen in het begin, erg zonde.. Zo kwam die precies uit edelrange :(
Ook complimenten naar watcher nog voor het goeie defwerk deze wereld!

Voor wie heb je nu echt respect:

Mensen die het langer dan een jaar met mij uithouden in een stam :p

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Hier een speciale vermelding voor mijn hulpje tientien <3
Dankzij hem heb ik deze wereld uit kunnen spelen zonder te kappen!
En ook mijn beginco (als die dit ooit leest) Woutertje <3

Ik wil graag nog meedelen dat:

Inno casualwerelden gewoon zwaar verpest door ze te vroeg te sluiten.
Erg jammer dat door een janksupportje een hele wereld in 1x vlagloos is en zonder enige inkijk gesloten wordt...
Iets wat erg kort gebeurd in vergelijking met normale werelden; vlaggenfarmen.
Daar gebeurd het soms wel een jaar lang, 0 van gezegd of gedaan en hier was het amper aan de orde en daar wordt t wel verpest.
Hopelijk valt het kwartje EINDELIJK bij inno dat ze eens bij de normale spelers moeten polsen hoe een wereld gaat ipv boze noobs die supportjes gaan sturen om een wereld dicht te krijgen.

En dit is toch mijn laatste casual die ik ooit ga starten of af ga maken.
Mooie afsluiting van mijn ''casual carriere''

Wil iedereen die deze wereld gespeeld heeft ook bedanken voor de leuke tijd die ik gehad heb! xx
 
Bovenaan