Beste speler:
Deze wereld sprongen er voor mij twee individuen echt uit namelijk;
Leon (TOAM): Toch wel he. Zonder grappen een van de betere spelers die TW kent, weet van elke situatie wel iets maken.
Erg fijn om mee samen te spelen. Zet zich altijd voor de volle 110% in (ja zelfs IRL lijdt er soms onder).
Thomas (Priamus): Een hele aardige en vriendelijke spelert. Daarnaast kent deze beste man de kneepjes van het deffen als geen ander.
Wat heb jij lekker massas lopen koppen, respect dat je het bijltje er niet bij neer hebt gelegd. Er heeft echt bizar veel tijd in gezeten, waarvoor mijn respect.
Beste stam:
Beukeh!, het grootste verschil met andere stammen is denk ik het omgaan met slechte tijden. Ten tijde van de oorlog met Banaan
werden de schouders eronder gezet ipv op elkaar zeuren en ermee stoppen. Er werd altijd gedacht in oplossingen in plaats van
problemen. Ik kan niet zeggen dat de oplossingen altijd even goed waren maar dat is een ander verhaal
De beste stam speler:
Hier ga ik toch echt mijn eigen co's in het zonnetje zetten, de spelers van TOAM. Dit team heeft her en der gezeten om alles
in goede banen te leiden. Leon naar Mocro om een aanval op te zetten, Jesper en Harmen naar klompje. Misschien heeft men
together on a mission iets te letterlijk genomen. Persoonlijk was ik liever SAMEN op ons account gebleven maar ja dat zit er
natuurlijk niet in (gelukkig heb ik one arm man nog).
Het grootste ego:
Sorry Bas deze wint Mat toch echt. Onze sauzenman heeft veel praatjes, gelukkig maakt hij die (deels) ook waar.
Nou ben ik het niet altijd eens met hoe hij het doet, hij krijgt het wel voor elkaar om aan de winnende hand te zijn,
dat is ook een gave en daar mogen best wat praatjes bij zitten.
Meest onderschatte stam:
Het is wat lastig aangezien het stamlimiet 4 was en men over en weer switcht. Ik denk dat ik voor Freeza ga.
Niet dat men echt heel onderschat is maar mij viel het op hoe actief er nog op final werd gedeffed. Respect naar het team
aan vvers die daar voor heeft gezorgd.
Meest overschatte stam:
Beukeh! wat een bende noobs
Meest overschatte speler:
Toam: zo goed zijn we nou ook weer niet he
Meest onderschatte speler:
Ik ga hier voor Pavo, je hoort eigenlijk niet zoveel van ze, maar stiekem kan dit team echt prima spelen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
De huidige samenstelling is erg leuk. Er zijn wel wat karakters waar ik meer botsing mee heb gehad dan anderen, maar
gaandeweg ga het steeds beter (toch BAS) xd. Hart op de goede plek alleen soms laat de communicatie wat achterwegen.
Daarnaast moet ik wel zeggen dat dit sterk is verbeterd naarmate de wereld vorderde. Mr Strandstoel is in ieder geval trots op de progressie.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
In de omgang ben ik vrij relaxed, ik denk dat er daarom vrij weinig mensen zijn waarmee ik liever niet in de stam zit.
Elke wereld is ook anders, op de ene wereld is iemand minder leuk omdat die in kamp X zit, de andere wereld zit je in hetzelfde
kamp en dan kom je erachter dat het een prima persoon is. Houd er ook rekening mee, het is een spelletje wat sommigen
iets te fanatiek spelen.
Mooiste profiel foto van spelers:
TOAM, leuk concept met Nunu (al hoewel het eerste profiel van Klompje ook erg sterk was met die clown).
Mooiste profiel foto van stammen:
Beukeh en NOVA, beide erg gaaf gedaan.
Mooiste actie van de wereld:
PBG met Peuter, zo wat heeft die actie ons rust gegeven xd, volgend jaar samen naar de Coolsingel toch?
Meest belovende speler voor de toekomst:
Peutertje, met wat sturing kan dit echt een toppertje worden.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Beukeh, er zit nog behoorlijk wat potentie in om door te groeien (nou zou men er ook de tijd voor moeten hebben natuurlijk).
Offensief gezien: meer incs meer beter, defensief gezien bij stack aanvraag graag voor WANNEER.
Grootste blunder:
Blunder A heb ik op de zijlijn van het tennisveld gemaakt, dat was deze wereld spelen.
Blunder B is daarna de leiding proberen te nemen. Allereerst liep het niet en daarbij komt nog dat je concreet moet weten
welke account welke afspraken heeft gemaakt. Je zou denken als je dat eenmaal vraagt aan een account dan weet je van de
gemaakte afspraken, nou ik heb in een week tijd weleens drie verschillende versies van afspraken gezien.
Het creeren van het overzicht waar iedereen mee bezig is en zodoende als praatpaal te fungeren kost echt bakken met tijd,
daar heb ik mij echt behoorlijk in vergist. Dit in combinatie uitvoeren met een reintegratie traject op werk is niet aan te raden.
Ik heb in een aantal situaties niet kunnen handelen zoals ik dat had gewild door gebrek aan tijd.
PS; een strandstoel zit zo lekker, een zonnetje, het warme weer en de zee wat wilt men nog meer.