Golden Award (Mid Game)

Reactiescore
60
En ik zal maar gelijk aftrappen!

Beste speler: Ik heb niet één speler. moeilijk te zeggen. Afgezien van mijn stam, naar mijn mening: Electroslayer

Beste stam: organisatorisch en via een plaats op de Wild-kaart, een onderscheiding voor viking en popa

De beste stam speler: sikorka112 Ondanks alle tegenslagen vecht hij nog steeds voor de stam. Ze helpt anderen altijd en is erg actief.

Het grootste ego: - GL4DI4T0R3 van mijn stam van een andere stam dit Controlling Chaos. Na een maand observatie heb ik zulke gevoelens. Ik kan me vergissen.

Beste leider: Leiders van de 3 stammen. Controlling Chaos, King Louis, Sons of Odin. Ik denk dat ze zoveel mogelijk om hun stammen geven.

Slechtste leider: icetubbie naar mijn mening, behalve ik, is hij dat. Hij heeft zelfs nooit geprobeerd om met elkaar om te gaan. de tweede zal de leider van de Polen zijn. Wie het precies is, is niet bekend. Je kunt met hem praten, maar zonder de toestemming van de meerderheid zal hij niets doen.

Meest onderschatte stam: spelen Ze zijn de laatste tijd flink gegroeid. Op de een of andere manier was het niet luidruchtig over hen. En nu zijn zij de leidende stam.

Meest overschatte stam: -Ik ken niet genoeg stammen op deze server.

Meest overschatte speler: Ik ken alleen deze wereld, dus ik zal het niet zeggen.

Meest onderschatte speler: geografx Hij zal van mijn stam zijn. De enige Belg bij ons. Hij speelt goed, vooral als je hem helpt. Het zal Wirtual zijn van een andere stam. Hij brak onze plannen vele malen. Ik hoor er niet veel over en het heeft wel iets.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mijn grote stam niet meegerekend. Het zouden 3 personen zijn. r00t, King Louis, Electroslayer.


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Controlling Chaos, spenky, iannator007

Mooiste spelers naam: Quetzelcoatlus Ze is zo fantastisch en uniek.

Mooiste stam naam: Katasyyy

Het tofste topic: Spotprenten

Het domste topic: Spotprenten


Mooiste profiel foto van spelers: Controlling Chaos,

Mooiste profiel foto van stammen: Wild

Mooiste actie van de wereld: De enige actie die ik ken is de actie van de paus op Obamers en 60 dorpen op één dag.

Meest belovende speler voor de toekomst: geogrfix, sikorka112, bono22.


Grootste blunder: oxy diplomatie. Te laat stellen van doelen.

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die eerlijk speelt. Zelfs als hij niet zo lijkt te spelen. Mensen die afstand nemen van zichzelf en deze game.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: PoPB Ze hebben me veel geleerd en ik ben ze veel verschuldigd. sadq een standvastig persoon.
 
Reactiescore
10
Ik dacht maak ook nog even een lijstje. En aangezien er nooit een echte end game is geweest, dan maar gewoon bij midgame.

Beste speler: Voor wat ik heb kunnen zien zonder echte massa's zijn dit voor mij DEKINGN van memorized. en Trump.

Beste stam: Voor mij Wild. Dat is de enige stam die tot vorige week de hele tijd bij elkaar is gebleven.

De beste stam speler: Denk toch dat wij dat waren met Owhpus. Ik heb daarbij vooral vaak vv gedaan. En verder ook veel geregeld in de stam en discord zelf.

Het grootste ego:
Beste leider: Lastig te zeggen, ik vond ook eigenlijk niet dat wij 1 leider hadden. Ook al regelde ik misschien wel de meeste dingen.
Slechtste leider: Deathmaster, aangezien die in het begin bij de eerst de beste aanval die hij kreeg en dorpen verloor meteen kata's begon te sturen. Niet echt een goed voorbeeld als stamleider.

Meest onderschatte stam: Lekker spelen. Toen we nog bij elkaar waren met gtje, spenky, owhpus, philure, r00t en white shadow. Waren we ondanks dat er op sommige account maar 1 speler speelde wel heel erg actief. En niet iedereen die speelde had aan het begin van de wereld heel veel ervaring. Uiteindelijk hebben er een aantal veel bijgeleerd en had het nog leuk kunnen worden als de stam bij elkaar was gebleven.

Meest overschatte stam: Wild, doordat ze misschien toch een beetje snel hebben opgegeven. Maar uiteindelijk is de keuze wel de begrijpen.

Meest overschatte speler: Wirtual, beetje eerste staan zonder aangevallen te worden

Meest onderschatte speler: Memorized.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Sowieso iedereen van Lekker Spelen. Verder ook met Trump en memorized.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Pimok, dat is meer omdat die overdag niet online is.

Mooiste spelers naam: Controlling choas, aangezien die de chaos deze wereld niet echt heeft kunnen controllen.

Mooiste stam naam: Het Supportteam. Die hebben wel weer de meeste invloed gehad deze wereld.

Het tofste topic: Spotprenten, ook al zijn er de laatste tijd toch weinig van gemaakt.

Het domste topic: Boosten

Favoriete forum poster: Nattehond

Minst favoriete forum poster: nvt

Dikste wannabe op het forum: nvt

Dikste wannabe in het spel: nvt

Mooiste profiel foto van spelers: OwhPUS

Mooiste profiel foto van stammen: Wild

Mooiste actie van de wereld: Lekker overdag pimok edelen, omdat je na de eerste 2 massa weet dat zij overdag niet online zijn

Meest belovende speler voor de toekomst: Gtje en r00t

Meest belovende stam voor de toekomst: Lekker spelen

Grootste blunder: Deze wereld beginnen met spelen
Voor wie heb je nu echt respect: Voor mezelf omdat ik het nog zo lang heb volgehouden.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Ik wil graag nog meedelen dat: Ik wil graag mijn co, Thomas bedanken en Jeroen ook als heb ik die al bijna 1,5 maand niet meer gesproken ;D. En misschien wel leuk om te weten is dat we niet konden kiezen wie er in de uiteindelijke winnende stam zou zitten. Dus gingen we tijdens een live-stream radje draaien, om zo te beslissen wie er in de uiteindelijk stam kwam. Helaas was groente is geen fruit de ongelukkige.
 
Reactiescore
163
Meest overschatte speler: Wirtual, beetje eerste staan zonder aangevallen te worden
'Oh nee wirtual je mag vikings en spelen niet aanvallen dan verpest je de wereld', 'oh nee wirtual je mag wild niet aanvallen dan verpest je de wereld', 'oh nee wirtual je mag niet tegen solo tegen zowel vikings als wild gaan dan verpest je de wereld' en nu is het 'oh nee wirtual staat zomaar eerste zonder strijd' :clown:
 
Reactiescore
140
Ik dacht maak ook nog even een lijstje. En aangezien er nooit een echte end game is geweest, dan maar gewoon bij midgame.

Beste speler: Voor wat ik heb kunnen zien zonder echte massa's zijn dit voor mij DEKINGN van memorized. en Trump.

Beste stam: Voor mij Wild. Dat is de enige stam die tot vorige week de hele tijd bij elkaar is gebleven.

De beste stam speler: Denk toch dat wij dat waren met Owhpus. Ik heb daarbij vooral vaak vv gedaan. En verder ook veel geregeld in de stam en discord zelf.

Het grootste ego:
Beste leider: Lastig te zeggen, ik vond ook eigenlijk niet dat wij 1 leider hadden. Ook al regelde ik misschien wel de meeste dingen.
Slechtste leider: Deathmaster, aangezien die in het begin bij de eerst de beste aanval die hij kreeg en dorpen verloor meteen kata's begon te sturen. Niet echt een goed voorbeeld als stamleider.

Meest onderschatte stam: Lekker spelen. Toen we nog bij elkaar waren met gtje, spenky, owhpus, philure, r00t en white shadow. Waren we ondanks dat er op sommige account maar 1 speler speelde wel heel erg actief. En niet iedereen die speelde had aan het begin van de wereld heel veel ervaring. Uiteindelijk hebben er een aantal veel bijgeleerd en had het nog leuk kunnen worden als de stam bij elkaar was gebleven.

Meest overschatte stam: Wild, doordat ze misschien toch een beetje snel hebben opgegeven. Maar uiteindelijk is de keuze wel de begrijpen.

Meest overschatte speler: Wirtual, beetje eerste staan zonder aangevallen te worden

Meest onderschatte speler: Memorized.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Sowieso iedereen van Lekker Spelen. Verder ook met Trump en memorized.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Pimok, dat is meer omdat die overdag niet online is.

Mooiste spelers naam: Controlling choas, aangezien die de chaos deze wereld niet echt heeft kunnen controllen.

Mooiste stam naam: Het Supportteam. Die hebben wel weer de meeste invloed gehad deze wereld.

Het tofste topic: Spotprenten, ook al zijn er de laatste tijd toch weinig van gemaakt.

Het domste topic: Boosten

Favoriete forum poster: Nattehond

Minst favoriete forum poster: nvt

Dikste wannabe op het forum: nvt

Dikste wannabe in het spel: nvt

Mooiste profiel foto van spelers: OwhPUS

Mooiste profiel foto van stammen: Wild

Mooiste actie van de wereld: Lekker overdag pimok edelen, omdat je na de eerste 2 massa weet dat zij overdag niet online zijn

Meest belovende speler voor de toekomst: Gtje en r00t

Meest belovende stam voor de toekomst: Lekker spelen

Grootste blunder: Deze wereld beginnen met spelen
Voor wie heb je nu echt respect: Voor mezelf omdat ik het nog zo lang heb volgehouden.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Ik wil graag nog meedelen dat: Ik wil graag mijn co, Thomas bedanken en Jeroen ook als heb ik die al bijna 1,5 maand niet meer gesproken ;D. En misschien wel leuk om te weten is dat we niet konden kiezen wie er in de uiteindelijke winnende stam zou zitten. Dus gingen we tijdens een live-stream radje draaien, om zo te beslissen wie er in de uiteindelijk stam kwam. Helaas was groente is geen fruit de ongelukkige.

Meest overschatte speler beetje onterecht tho. Hij mocht niet eens aanvallen of er was gejank van alle kanten.
 
Bovenaan