Golden Award (Mid Game)

Reactiescore
127
Hi people!

Om het AF was gezelliger te maken, leek het mij weer eens een leuk Idee om een Golden Award (mid game fase) te droppen.

Code:
[B]Beste speler:

Beste stam:

De beste stam speler:

Het grootste ego:

Beste leider:

Slechtste leider:

Meest onderschatte stam:

Meest overschatte stam:

Meest overschatte speler:

Meest onderschatte speler:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Mooiste spelers naam:

Mooiste stam naam:

Het tofste topic:

Het domste topic:

Favoriete forum poster:

Minst favoriete forum poster:

Dikste wannabe op het forum:

Dikste wannabe in het spel:

Mooiste profiel foto van spelers:

Mooiste profiel foto van stammen:

Mooiste actie van de wereld:

Meest belovende speler voor de toekomst:

Meest belovende stam voor de toekomst:

Grootste blunder:

Voor wie heb je nu echt respect:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Ik wil graag nog meedelen dat:[/B]

Succes allen!
 
Reactiescore
127
En ik zal maar gelijk aftrappen!

Beste speler: Hierin wil ik graag niet mijn eigen stam (WILD) vermelden, puur omdat ik vind dat wij dit als team allemaal stuk voor stuk goed doen. Hier wil ik graag King louis/Sons of Odin/Ragnar vermelden, naar mijn idee 3 krachtpatsers met goeie kwaliteiten die zich in deze wereld goed waar kunnen maken en dragers kunnen zijn van de stammen.

Beste stam: Hierin wil ik graag de 3 stammen vermelden waar ik (denk ik) de strijd om zal gaan, dat zal zijn WILD/ELMO/VIKING, naar mijn idee de kansmakers op de Wereldwinst, maar zal misschien ‘Spelen’ nog voor een verassing zorgen? Ik ben benieuwd!

De beste stam speler: Hier vul ik voor nu King louis in, zoals ik het hoor dragers van de stam met meeste iniatief & goeie kwaliteiten, maar moet zeggen dat binnen mijn stam ieder zn eigen kwaliteiten gebruikt & benut om er te zijn niet alleen voor hun zelf, maar ook voor de rest van de stam.

Het grootste ego: -

Beste leider:
Ook deze laat ik even voor wat het is, momenteel te vroeg om een concreet goeie leider te vermelden, wel zie je al snel welke spelers iniatief nemen binnen de stam en de dragers zijn (zoals ik hier boven heb vermeld)

Slechtste leider: Denk dat ik hierbij gelijk de Polen vermeld, eigenlijk is de hele wereld tegen met Kata’s, voor nu willen ze zich niet aanpassen aan de rest van de wereld, wat hun nog wel eens de kop kan gaan kosten als de NL’ers sirieuse afspraken gaan maken (waar ik wel vanuit ga).

Meest onderschatte stam: Momenteel denk ik dat de Polen het meest worden onderschat, enkel met kata gebruik denken ze te kunnen winnen, ik hoop dat ze hun skills ook kunnen tonen (i.pv. alleen smed kata & daarna edelclears gooien zodat je niet kan recappen)

Meest overschatte stam: ELMO/Vikings, maar daar zitten ook echt de kwaliteiten.

Meest overschatte speler: OwhPush, Vind dat als je in je profiel je status deelt van je vorige classic, dat je we jullie wel weer op het niveau verwachten als dat je de vorige classic speelde, en dat mis ik nu.

Meest onderschatte speler: ElectroSlayer, voor mij waren dit onbekende spelers, die ik toch wel deftig en fanatiek zie spelen, of ze de massa kunnen koppen van de ervaren spelers? Geen idee, maar gedreven zijn ze zeker en laten zich zeker niet zomaar wegspelen!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: King Louis/Sons of Odin/Ragnar En ofcourse mijn eigen stam (WILD)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Wirtual, hoorde dat daar team Panda6 speelde, weinig goeie ervaringen mee (W81)

Mooiste spelers naam: Controlling Chaos Wel toepasselijk bij deze classic.

Mooiste stam naam: ELMO, Wel geinige naam.

Het tofste topic: Golden award :p

Het domste topic: Spotprenten, worden te weinig memes gemaakt

Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers:
Hierbij ook Controlling Chaos, Vind dat er deze classic weinig goeie profielfoto's zijn ontworpen, (inclusief mijn eigen team Monkey, moeten ons schamen)

Mooiste profiel foto van stammen: Wild

Mooiste actie van de wereld: Denk dat VIKINGS slimme zet hebben gemaakt met een samenwerking met TFF om zo 1 account van team ELMO te breken, dat heeft er wel voor gezorgd dat ze onwijs veel vertraging hebben met eigen accounts, waardoor de stam WILD gewoon makkelijk door kan groeien, terwijl ELMO & Vikings een achterstand hebben opgelopen door niet te wachten met een 1Vs1Vs1 maar gelijk op mekaar te gaan en die polen hun gang laten gaan, denk dat als er begingame al afspraken kwamen de wereld nu veel gelijker had kunnen zijn.

Meest belovende speler voor de toekomst: Hier ga ik mijn eigen team benoemen, ik heb er zelf voor gekozen om dit account samen met TIM(TBB) & Dennis (TBB) te starten, samen met 2 nieuwe spelers stan & Arie (DeathZ), Stan die had zich op Tribalwars discord gemeld dat die graag op een account erbij wilde, die ik met beide handen heb aangenomen, nog niet zoveel ervaring maar gedreven om te leren & ook om echt fanatiek te spelen. Zelfde geldt met Arie, weinig ervaring, soms mee gedraaid met team TBB maar nooit echt gegroeid tot ervaren speler, nu deze classic neemt die iniatief, durfd die keuzes te maken & gaat die fanatiek aan de slag, leuk om te zien & daar heb ik tegelijktijd ook gelijk respect voor, soms niet makkelijk voor het team om met mij te spelen


Grootste blunder: Ik denk dat de meeste het wel hebben gehad, maar begin game 1sec in NB timen of aanval niet kunnen anuleren en daardoor edels/clears onnodig gesloopt.

Voor wie heb je nu echt respect: Oprecht iedereen die fanatiek speelt

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Hierbij sowieso mijn eigen stam WILD, gedreven, fantiek en luisterd oor/meedenkend, eigenlijk de eigenschappen die de stam nodig heeft om van alle spelers een team te maken, hoe dit zal zijn als de druk hoger word, gaan we zien!

Ik wil graag nog meedelen dat: Nooit meer deze instellingen aub.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
48
Beste speler: Ik heb maar een zeer beperkte lijst met spelers waarvan ik de skills een beetje kan beoordelen, dus dit vind ik een lastige keuze om te maken, wetende dat ik waarschjinlijk vele goede spelers niet meeneem in mijn beoordeling. Ik ga voor het team van OwhPUS, erg fijne stamspelers, erg bereid om te helpen, zijn in staat om massas erg consistent en precies uit te voeren op een wereld met vreemde instellingen.

Beste stam: Ik ga hier mijn eigen stam maar niet noemen, ik denk dat WILD de beste stam is. Ze hebben erg snel een lijn getrokken tussen de safe van de rim en de relevante stammen in de rest van de wereld. Ze groeien op een consistent tempo en ik krijg met name de indruk dat de spelers in de stam ontzettend fanatiek zijn.

De beste stam speler: Hiervoor benoem ik liever niet weer een stamgenoot. Ik denk dat Controlling Chaos momenteel de beste stamspeler is. Heb dit ook mogen ervaren op w85. Deze man staat klaar voor zijn stam met een toewijding die ik maar bij weinig top accounts heb gezien.

Het grootste ego:
Ik voel er vrij weinig voor om iemand met een groot ego te benoemen, ik zie niet in hoe dat iets anders dan ellende op zal leveren.

Beste leider:
Ook hier benoem ik nogmaals Controlling Chaos. Vanuit het perspectief van een buitenstaander en na het lezen van verschillende rants over zaken binnen de stam had ik het vermoeden dat WILD nog wel eens voor de midgame uit elkaar zou vallen. Dit bleek niet het geval, vanuit mijn persoonlijke perspectief komt het op mij over als een stam die door een effectieve stamleiding/support juist hechter gegroeid is, naar een punt waar het uit elkaar vallen niet langer een mogelijkheid lijkt.

Slechtste leider:
AdelnNachZahlen, als oprichter van Hyena. Deze leider is niet meer gelogd sinds de eerste aanvallen.

Meest onderschatte stam:
Ik denk dat ik hier toch maar popab ga benoemen, gezien ze (tot voor deze week) nagenoeg niet genoemd zijn als kandidaat voor wereldwinst, en dat terwijl ze toch vrij stabiel erg hoop op de ranglijst staan. Ze mogen dan wel een slechte positie hebben in de core, ze hebben wel een geheim wapen. Ze geven niks om wat er van hen gedacht wordt, wat ze de superkracht geeft om katas in te zetten, iets wat op deze instellingen misschien nog wel effectiever is, vanwege de boer limiet regel.

Meest overschatte stam:
Ik denk niet dat dit van toepassing is, dit is het AF van de nederlandse tribalwars, er wordt hier te weinig aan positiviteit gedaan om een stam als goed te kunnen benoemen, laat staan een stam te overschatten.

Meest overschatte speler:
Zelfde als hierboven.

Meest onderschatte speler:
Hier denk ik toch misschien wel Spenky. Ik hoor niemand over hem, maar de skills zijn zeker aanwezig.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
White Shadow, en gelukkig zit ik hier ook mee in een stam. Echt een fantastische samenwerking, communicatie verloopt perfect, ontzettend veel wederzijdse hulp, erg fijn om mee om te gaan. Dikke aanrader.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
AdelnNachZahlen weer I guess, enige persoon die ik me zo kan bedenken die bij de eerste incomings al niet meer inlogt.

Mooiste spelers naam:
Ithyphallophobia, leuke unieke naam met een duidelijk betekenis.

Mooiste stam naam:
Wilders Diplomacy (GVV), misschien is de naam op zichzelf staand niet zo bijzonder. Maar met hoe relevant het principe van buitenlanders geworden is tijdens deze ronde, vind ik het een prachtige stamnaam.

Mooiste profiel foto van spelers:
Ik vind mijn eigen profielfoto het mooiste :D

Mooiste profiel foto van stammen:
Elmo heeft echt by far de meest awesome profielfoto, beschrijving ook overigens. Echt prachtig :D

Mooiste actie van de wereld:
De eerste massa van Spelen op Psycho, een massa waarbij ik mijn meer ervaren stamgenoten te werk kon zien gaan. Erg leerzaam.

Meest belovende speler voor de toekomst:
White Shadow, echte topper, erg blij dat we die in de stam hebben genomen, ben benieuwd op welke rang het account gaat eindigen.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Popab, ze beloven katas. Dat ze het meest belovende zijn, wil niet zeggen dat ze iets goeds beloven uiteraard ;)

Grootste blunder:
Bij het versturen van mijn eerste treintje deze wereld vergeten hoe die randomizer invloed heeft op treintjes, en uiteraard kwam het de edel met grootste deel van de clear achteraan.

Voor wie heb je nu echt respect:
Ik wil hier graag alle spelers benoemen die strijden voor wereldwinst op een account dat ze solo bespelen. You know who you are :)

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Al mijn stamgenoten, stuk voor stuk fantastische mensen die echt een fantastische invloed op me hebben.

Ik wil graag nog meedelen dat:
Dit me veel langer kostte dan ik had gehoopt. :(
 
Reactiescore
127
Bedankt voor je lijstje!
 
Reactiescore
21
Beste speler: Ik heb maar een zeer beperkte lijst met spelers waarvan ik de skills een beetje kan beoordelen, dus dit vind ik een lastige keuze om te maken, wetende dat ik waarschjinlijk vele goede spelers niet meeneem in mijn beoordeling. Ik ga voor het team van OwhPUS, erg fijne stamspelers, erg bereid om te helpen, zijn in staat om massas erg consistent en precies uit te voeren op een wereld met vreemde instellingen.

Beste stam: Ik ga hier mijn eigen stam maar niet noemen, ik denk dat WILD de beste stam is. Ze hebben erg snel een lijn getrokken tussen de safe van de rim en de relevante stammen in de rest van de wereld. Ze groeien op een consistent tempo en ik krijg met name de indruk dat de spelers in de stam ontzettend fanatiek zijn.

De beste stam speler: Hiervoor benoem ik liever niet weer een stamgenoot. Ik denk dat Controlling Chaos momenteel de beste stamspeler is. Heb dit ook mogen ervaren op w85. Deze man staat klaar voor zijn stam met een toewijding die ik maar bij weinig top accounts heb gezien.

Het grootste ego: Ik voel er vrij weinig voor om iemand met een groot ego te benoemen, ik zie niet in hoe dat iets anders dan ellende op zal leveren.

Beste leider: Ook hier benoem ik nogmaals Controlling Chaos. Vanuit het perspectief van een buitenstaander en na het lezen van verschillende rants over zaken binnen de stam had ik het vermoeden dat WILD nog wel eens voor de midgame uit elkaar zou vallen. Dit bleek niet het geval, vanuit mijn persoonlijke perspectief komt het op mij over als een stam die door een effectieve stamleiding/support juist hechter gegroeid is, naar een punt waar het uit elkaar vallen niet langer een mogelijkheid lijkt.

Slechtste leider: AdelnNachZahlen, als oprichter van Hyena. Deze leider is niet meer gelogd sinds de eerste aanvallen.

Meest onderschatte stam: Ik denk dat ik hier toch maar popab ga benoemen, gezien ze (tot voor deze week) nagenoeg niet genoemd zijn als kandidaat voor wereldwinst, en dat terwijl ze toch vrij stabiel erg hoop op de ranglijst staan. Ze mogen dan wel een slechte positie hebben in de core, ze hebben wel een geheim wapen. Ze geven niks om wat er van hen gedacht wordt, wat ze de superkracht geeft om katas in te zetten, iets wat op deze instellingen misschien nog wel effectiever is, vanwege de boer limiet regel.

Meest overschatte stam: Ik denk niet dat dit van toepassing is, dit is het AF van de nederlandse tribalwars, er wordt hier te weinig aan positiviteit gedaan om een stam als goed te kunnen benoemen, laat staan een stam te overschatten.

Meest overschatte speler: Zelfde als hierboven.

Meest onderschatte speler: Hier denk ik toch misschien wel Spenky. Ik hoor niemand over hem, maar de skills zijn zeker aanwezig.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: White Shadow, en gelukkig zit ik hier ook mee in een stam. Echt een fantastische samenwerking, communicatie verloopt perfect, ontzettend veel wederzijdse hulp, erg fijn om mee om te gaan. Dikke aanrader.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: AdelnNachZahlen weer I guess, enige persoon die ik me zo kan bedenken die bij de eerste incomings al niet meer inlogt.

Mooiste spelers naam: Ithyphallophobia, leuke unieke naam met een duidelijk betekenis.

Mooiste stam naam: Wilders Diplomacy (GVV), misschien is de naam op zichzelf staand niet zo bijzonder. Maar met hoe relevant het principe van buitenlanders geworden is tijdens deze ronde, vind ik het een prachtige stamnaam.

Mooiste profiel foto van spelers: Ik vind mijn eigen profielfoto het mooiste :D

Mooiste profiel foto van stammen: Elmo heeft echt by far de meest awesome profielfoto, beschrijving ook overigens. Echt prachtig :D

Mooiste actie van de wereld: De eerste massa van Spelen op Psycho, een massa waarbij ik mijn meer ervaren stamgenoten te werk kon zien gaan. Erg leerzaam.

Meest belovende speler voor de toekomst: White Shadow, echte topper, erg blij dat we die in de stam hebben genomen, ben benieuwd op welke rang het account gaat eindigen.

Meest belovende stam voor de toekomst: Popab, ze beloven katas. Dat ze het meest belovende zijn, wil niet zeggen dat ze iets goeds beloven uiteraard ;)

Grootste blunder: Bij het versturen van mijn eerste treintje deze wereld vergeten hoe die randomizer invloed heeft op treintjes, en uiteraard kwam het de edel met grootste deel van de clear achteraan.

Voor wie heb je nu echt respect: Ik wil hier graag alle spelers benoemen die strijden voor wereldwinst op een account dat ze solo bespelen. You know who you are :)

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Al mijn stamgenoten, stuk voor stuk fantastische mensen die echt een fantastische invloed op me hebben.

Ik wil graag nog meedelen dat: Dit me veel langer kostte dan ik had gehoopt. :(
Spenky❤️
 
Reactiescore
16
hier mijn lijstje:

beste speler: SPENKYYYYY

Ik wil graag nog meedelen dat: Dit me veel langer kostte dan ik had gehoopt. :(
 
Reactiescore
127
Ik zie graag nog wat lijstjes voorbij komen.
 
Reactiescore
14
Beste speler: Disguised Monkey. Deze spelers hebben volgens mij ook het meeste ervaring.

Beste stam: WILD. Volgens mij is dit wel duidelijk als je 5 spelers van deze stam in de top 5 ziet. Vanaf de eerste paar dagen van de wereld zaten we al in dezelfde stam en tot nu toe is het alleen maar good vibes hier. Bij iedereen is de activiteit en de motivatie hoog al vanaf het begin.

De beste stam speler: Hier ga ik een speler van mijn eigen stam plaatsen sinds dat ik maar beperkte informatie heb over andere stammen. Pimok Fister is voor mij in onze stam de beste speler. Niet per see omdat hij het meeste ervaring heeft, maar vooral omdat het een echte team player is. Als je om ondersteuning vraagt krijg je dit binnen de 5 minuten. As je aan em zou vragen om voor je te clearen doet hij dit ook al van heet begin van de wereld, alles in het belang van de stam.

Het grootste ego: kipje500. We krijgen minimaal 10 berichten per dag binnen van deze gast. Hij stelt veel te veel eisen, verwacht dat we gratis dorpen voor hem clearen en sommige dorpen aan em moeten afstaan xD.

Beste leider: Disguised Monkey. Deze spelers organiseren alles binnen de stam en zorgen er voor dat de groepschat actief blijft.

Slechtste leider: AdelnNachZahlen als ik R00t moet geloven. Zelf ken ik maar weinig leiders op deze classic.

Meest onderschatte stam: SPELEN, deze stam is mij in het begin van de wereld niet opgevallen. Ik ken ook maar weinig spelers van deze stam maar ze groeien hard door. Ik heb het idee dat de activiteit en motivatie hier ook goed zit.

Meest overschatte stam: POPA en POPB, kata noobs.

Meest overschatte speler: alkoholik, booster/tot nu toe alleen free dorpen gepakt.

Meest onderschatte speler: Spenky, staat keurig in de top 10 en is in de laatste week veel gegroeid. Ik heb nog nooit eerder gehoord van spenky :p maar lijkt mij wel een goede speler.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Op een volgende wereld zou ik zeker graag opnieuw met spelers van de stam WILD in een stam willen zitten natuurlijk. Daarbuiten lijken mij spelers van de stam Spelen wel leuk om mee in de stam te zitten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: kipje500 en spelers van de stam UmmekCity.

Mooiste spelers naam: Controlling chaos

Mooiste stam naam: Katasyyy

Het tofste topic: /

Het domste topic: /

Favoriete forum poster: /

Minst favoriete forum poster: /

Dikste wannabe op het forum: /

Dikste wannabe in het spel: kipje500

Mooiste profiel foto van spelers: spenky

Mooiste profiel foto van stammen: Katasyyy

Mooiste actie van de wereld: Dit komt hopelijk nog.

Meest belovende speler voor de toekomst: Pimok-Fister

Meest belovende stam voor de toekomst: WILD

Grootste blunder: De stam UmmekCity die in de eerste week van de wereld een massa deed op Electro zijn dorp en nog steeds faalde om dit dorp te pakken, het gevolg was dat al de spelers van UmmekCity binnen de 4 dagen al hun dorpen verloren.

Voor wie heb je nu echt respect: Elke stamgenoot in WILD

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Iedereen in WILD

Ik wil graag nog meedelen dat: DownOnMe naar VIKINGS o_O
 
Reactiescore
21
Beste speler: Naar mijn mening zijn er meerdere beste spelers. Ik kan nog lang niet iedereen omdat ik al heel lang niet meer TW heb gespeeld.
Dus dan zet ik nu in op DownOnMe. Nummer 1 met de verslagen tegenstanders heeft hij, dit laat zeker zien dat hij door te vechten zijn plekje verdiend.

Beste stam: Wild, de statistieken liggen er niet om. Tevens is een goed team verband gevaarlijker dan alles.

De beste stam speler: Philure, staat letterlijk altijd paraat!

Het grootste ego: Kipje500, ik houd niet van random vage mededelingen in mijn brievenbus.

Beste leider: OwhPUS, slimme en duidelijke speler(s). Leuke speler(s) om samen mee in de stam te zitten.

Slechtste leider: Praetorian-from-hell, Boosten met de hele stam en kata's op mij laten aankomen in het begin van het spel apprecieer ik niet zo.

Meest onderschatte stam: Spelen, ondanks dat ik er zelf in zit. "Ouwe jongens krentenbrood"

Meest overschatte stam: POPA + POPB

Meest overschatte speler: Elke booster.

Meest onderschatte speler: Iannator007

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
De jongens van Wild lijkt mij wel een keer interessant.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Alkoholik

Mooiste spelers naam:
Controlling Chaos, toffe naam!

Mooiste stam naam:
Obamer, toffe peer.

Het tofste topic:
Ik geniet van de sensatie van anderen.

Het domste topic: ""

Favoriete forum poster: -

Minst favoriete forum poster: -

Dikste wannabe op het forum: -

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers:
Vaultboy74, het verbaasd mij niks dat hij dit zelf is met ze trotse kat.

Mooiste profiel foto van stammen:
GVV

Mooiste actie van de wereld: -

Meest belovende speler voor de toekomst: -

Meest belovende stam voor de toekomst: -

Grootste blunder:
Dronken In de nacht mijn laatste edel sturen op een verkeerde dorp..

Voor wie heb je nu echt respect:
Iedereen die zonder kata's speelt!!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
R00t, White Shadow, OwhPUS, Philure, gtje en de boy Iannator007.

Ik wil graag nog meedelen dat:
Dit artikel veelte veel tijd kost om te typen haha.
 
Bovenaan