En ik zal maar gelijk aftrappen!
Beste speler: Ik heb niet één speler. moeilijk te zeggen. Afgezien van mijn stam, naar mijn mening: Electroslayer
Beste stam: organisatorisch en via een plaats op de Wild-kaart, een onderscheiding voor viking en popa
De beste stam speler: sikorka112 Ondanks alle tegenslagen vecht hij nog steeds voor de stam. Ze helpt anderen altijd en is erg actief.
Het grootste ego: - GL4DI4T0R3 van mijn stam van een andere stam dit Controlling Chaos. Na een maand observatie heb ik zulke gevoelens. Ik kan me vergissen.
Beste leider: Leiders van de 3 stammen. Controlling Chaos, King Louis, Sons of Odin. Ik denk dat ze zoveel mogelijk om hun stammen geven.
Slechtste leider: icetubbie naar mijn mening, behalve ik, is hij dat. Hij heeft zelfs nooit geprobeerd om met elkaar om te gaan. de tweede zal de leider van de Polen zijn. Wie het precies is, is niet bekend. Je kunt met hem praten, maar zonder de toestemming van de meerderheid zal hij niets doen.
Meest onderschatte stam: spelen Ze zijn de laatste tijd flink gegroeid. Op de een of andere manier was het niet luidruchtig over hen. En nu zijn zij de leidende stam.
Meest overschatte stam: -Ik ken niet genoeg stammen op deze server.
Meest overschatte speler: Ik ken alleen deze wereld, dus ik zal het niet zeggen.
Meest onderschatte speler: geografx Hij zal van mijn stam zijn. De enige Belg bij ons. Hij speelt goed, vooral als je hem helpt. Het zal Wirtual zijn van een andere stam. Hij brak onze plannen vele malen. Ik hoor er niet veel over en het heeft wel iets.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mijn grote stam niet meegerekend. Het zouden 3 personen zijn. r00t, King Louis, Electroslayer.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Controlling Chaos, spenky, iannator007
Mooiste spelers naam: Quetzelcoatlus Ze is zo fantastisch en uniek.
Mooiste stam naam: Katasyyy
Het tofste topic: Spotprenten
Het domste topic: Spotprenten
Mooiste profiel foto van spelers: Controlling Chaos,
Mooiste profiel foto van stammen: Wild
Mooiste actie van de wereld: De enige actie die ik ken is de actie van de paus op Obamers en 60 dorpen op één dag.
Meest belovende speler voor de toekomst: geogrfix, sikorka112, bono22.
Grootste blunder: oxy diplomatie. Te laat stellen van doelen.
Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die eerlijk speelt. Zelfs als hij niet zo lijkt te spelen. Mensen die afstand nemen van zichzelf en deze game.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: PoPB Ze hebben me veel geleerd en ik ben ze veel verschuldigd. sadq een standvastig persoon.