Beste speler: Ik heb maar een zeer beperkte lijst met spelers waarvan ik de skills een beetje kan beoordelen, dus dit vind ik een lastige keuze om te maken, wetende dat ik waarschjinlijk vele goede spelers niet meeneem in mijn beoordeling. Ik ga voor het team van OwhPUS, erg fijne stamspelers, erg bereid om te helpen, zijn in staat om massas erg consistent en precies uit te voeren op een wereld met vreemde instellingen.
Beste stam: Ik ga hier mijn eigen stam maar niet noemen, ik denk dat WILD de beste stam is. Ze hebben erg snel een lijn getrokken tussen de safe van de rim en de relevante stammen in de rest van de wereld. Ze groeien op een consistent tempo en ik krijg met name de indruk dat de spelers in de stam ontzettend fanatiek zijn.
De beste stam speler: Hiervoor benoem ik liever niet weer een stamgenoot. Ik denk dat Controlling Chaos momenteel de beste stamspeler is. Heb dit ook mogen ervaren op w85. Deze man staat klaar voor zijn stam met een toewijding die ik maar bij weinig top accounts heb gezien.
Het grootste ego: Ik voel er vrij weinig voor om iemand met een groot ego te benoemen, ik zie niet in hoe dat iets anders dan ellende op zal leveren.
Beste leider: Ook hier benoem ik nogmaals Controlling Chaos. Vanuit het perspectief van een buitenstaander en na het lezen van verschillende rants over zaken binnen de stam had ik het vermoeden dat WILD nog wel eens voor de midgame uit elkaar zou vallen. Dit bleek niet het geval, vanuit mijn persoonlijke perspectief komt het op mij over als een stam die door een effectieve stamleiding/support juist hechter gegroeid is, naar een punt waar het uit elkaar vallen niet langer een mogelijkheid lijkt.
Slechtste leider: AdelnNachZahlen, als oprichter van Hyena. Deze leider is niet meer gelogd sinds de eerste aanvallen.
Meest onderschatte stam: Ik denk dat ik hier toch maar popab ga benoemen, gezien ze (tot voor deze week) nagenoeg niet genoemd zijn als kandidaat voor wereldwinst, en dat terwijl ze toch vrij stabiel erg hoop op de ranglijst staan. Ze mogen dan wel een slechte positie hebben in de core, ze hebben wel een geheim wapen. Ze geven niks om wat er van hen gedacht wordt, wat ze de superkracht geeft om katas in te zetten, iets wat op deze instellingen misschien nog wel effectiever is, vanwege de boer limiet regel.
Meest overschatte stam: Ik denk niet dat dit van toepassing is, dit is het AF van de nederlandse tribalwars, er wordt hier te weinig aan positiviteit gedaan om een stam als goed te kunnen benoemen, laat staan een stam te overschatten.
Meest overschatte speler: Zelfde als hierboven.
Meest onderschatte speler: Hier denk ik toch misschien wel Spenky. Ik hoor niemand over hem, maar de skills zijn zeker aanwezig.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: White Shadow, en gelukkig zit ik hier ook mee in een stam. Echt een fantastische samenwerking, communicatie verloopt perfect, ontzettend veel wederzijdse hulp, erg fijn om mee om te gaan. Dikke aanrader.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: AdelnNachZahlen weer I guess, enige persoon die ik me zo kan bedenken die bij de eerste incomings al niet meer inlogt.
Mooiste spelers naam: Ithyphallophobia, leuke unieke naam met een duidelijk betekenis.
Mooiste stam naam: Wilders Diplomacy (GVV), misschien is de naam op zichzelf staand niet zo bijzonder. Maar met hoe relevant het principe van buitenlanders geworden is tijdens deze ronde, vind ik het een prachtige stamnaam.
Mooiste profiel foto van spelers: Ik vind mijn eigen profielfoto het mooiste
Mooiste profiel foto van stammen: Elmo heeft echt by far de meest awesome profielfoto, beschrijving ook overigens. Echt prachtig
Mooiste actie van de wereld: De eerste massa van Spelen op Psycho, een massa waarbij ik mijn meer ervaren stamgenoten te werk kon zien gaan. Erg leerzaam.
Meest belovende speler voor de toekomst: White Shadow, echte topper, erg blij dat we die in de stam hebben genomen, ben benieuwd op welke rang het account gaat eindigen.
Meest belovende stam voor de toekomst: Popab, ze beloven katas. Dat ze het meest belovende zijn, wil niet zeggen dat ze iets goeds beloven uiteraard
Grootste blunder: Bij het versturen van mijn eerste treintje deze wereld vergeten hoe die randomizer invloed heeft op treintjes, en uiteraard kwam het de edel met grootste deel van de clear achteraan.
Voor wie heb je nu echt respect: Ik wil hier graag alle spelers benoemen die strijden voor wereldwinst op een account dat ze solo bespelen. You know who you are
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Al mijn stamgenoten, stuk voor stuk fantastische mensen die echt een fantastische invloed op me hebben.
Ik wil graag nog meedelen dat: Dit me veel langer kostte dan ik had gehoopt.