Golden award Lijstje

Reactiescore
769
Denk dat het eens tijd woord voor dit

Beste speler:

Beste stam:

De beste stam speler:

Het grootste ego:

Beste leider:

Slechtste leider:

Meest onderschatte stam:

Meest overschatte stam:

Meest overschatte speler:

Meest onderschatte speler:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Mooiste spelers naam:

Mooiste stam naam:

Het tofste topic:

Het domste topic:

Favoriete forum poster:

Minst favoriete forum poster:

Dikste wannabe op het forum:

Dikste wannabe in het spel:

Mooiste profiel foto van spelers:

Mooiste profiel foto van stammen:

Mooiste actie van de wereld:

Meest belovende speler voor de toekomst:

Meest belovende stam voor de toekomst:

Grootste blunder:

Voor wie heb je nu echt respect:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Ik wil graag nog meedelen dat:
 
Reactiescore
74
Beste speler:
@Accidental Genius. - Duidelijk de topper deze wereld.

Beste stam:
Disco Dingo - Buiten de 2 core spelers zijn we traag op gang gekomen en hebben zelfs een speler laten starten (vrij laat). Met zn allen ervoor gezorgd om dit te laten werken.

De beste stam speler:
@Accidental Genius.

Het grootste ego:
Nog niemand

Beste leider:
Sebke en Tiaro

Slechtste leider:
Hendrik - was volgens mij leiding van Opiate, en had oude leden van Opiate niet ingelicht dat ze gingen fuseren.

Meest onderschatte stam:
Cav - Lekker stammetje in het noorden

Meest overschatte stam:
Opiate - Eerst met 2 stammen van 8 leden fuseren, om uiteindelijk leden te kort te komen.

Meest overschatte speler:

Hendrik1993 - rang 2 speler van de wereld die zeggen op delete te gaan omdat ze niet tegen Leesonga willen fronten? (ik snap het)

Meest onderschatte speler:
Nog te weinig gezien van de wereld om hier over te oordelen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Nog te vroeg om echt te zeggen

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Hendrik1993 en Harley Quinn

Mooiste spelers naam:
appiesappie

Mooiste stam naam:
Disco Dingo

Het tofste topic:
Golden award lijstje

Het domste topic:
Praothoeksje

Favoriete forum poster:
@Istari

Minst favoriete forum poster:
-

Dikste wannabe op het forum:
-

Dikste wannabe in het spel:
Harley Quinn.

Mooiste profiel foto van spelers:
@Psychedelic

Mooiste profiel foto van stammen:
Disco Dingo

Mooiste actie van de wereld:
Harley Quinn die def edels doodloopt op noobs.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Shaco - Gaan oost de rim veroveren en The Riddler een poepie laten ruiken!

Meest belovende stam voor de toekomst:
Disco Dingo

Grootste blunder:
@We Like Turtles. laten inviten door een rimspeler maar die had het verkeerde vakje aangevinkt waardoor ze op de verkeerde plek terecht kwamen. Daardoor een week moeten wachten op delete voor een nieuwe fatsoenlijkere invite.

Voor wie heb je nu echt respect:
@We Like Turtles. - uit pensioen gekomen en dan ook nog een heel eind moeten jumpen naar de rim, om vervolgens geen fronter te hebben want die is recent gestopt.
 
Reactiescore
747
Beste speler: @Accidental Genius. ga ik hier toch zeker moeten neerzetten. Stabiele groei, activiteit is top, times on point, echte team players, en ga zo maar door.

Beste stam: Disco Dingo. Enige stam die er stabiel uitziet zonder teveel gedoe.

De beste stam speler: @Old God Ivern is voor mij hier toch wel zeker op zn plek. Als je vraagt om Nukes, Os, Gs, maakt niet uit. Ze zenden meteen wat ze kunnen zonder vragen te stellen. Echte toppers!

Het grootste ego: Op zich nog een bescheiden wereld.

Beste leider: Leiding DD. Ze houden de stam int gareel en zorgen dat het gewoon werkt

Slechtste leider: Persoonlijk heel weinig contact met andere leiders maar hier moet ik dan wel Opiate leiding zetten. Fusie na fusie na fusie om telkens weer terrein te verliezen en er dan niks aan te doen.

Meest onderschatte stam: Cav kan ons nog weleens doen verschieten deze wereld.

Meest overschatte stam: Opiate. 2 accounts verliezen door een blitz op korte tijd is gewoon pijnlijk.

Meest overschatte speler: Ik denk dat ik hier hendrik1993 moet neerzetten. Telkens uitsloven met hun farmrecords maar ondertussen zit hun stam wel diep in de shit en verliezen ze aan de lopende band terrein aan DD

Meest onderschatte speler: Shaco kan wel eens serieus uit de hoek komen. Het account brengt een erg goede vibe met zich mee.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: @Accidental Genius., @Old God Ivern, shaco, @Psychedelic en misschien wel paar accounts uit Cav.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Zo goed als heel Opiate. Ik zou daar al 10x de discord geleaved zijn denk ik :c

Mooiste spelers naam: appiesappie is wel een toffe

Mooiste stam naam: Euro-pa-pa, kleine naam, grote droom!

Het tofste topic: ik ben niet zo voor het AF

Het domste topic: de 0 ms screenshot channel in de stamdiscord. Dat is gewoon Tiaro's podcast ofzo

Favoriete forum poster: Geen

Minst favoriete forum poster: Ik volg het allemaal nietmeer

Dikste wannabe op het forum: Tiaro in de 0ms time channel op discord

Dikste wannabe in het spel: Hendrik1993. Farmen farmen farmen en geilen op awards maar de stam lekker laten stikken.

Mooiste profiel foto van spelers: .HenryFordMustang wie houd er nu niet van mooie waggies

Mooiste profiel foto van stammen: /

Mooiste actie van de wereld: De blitsjes op zowel Harley Quinn. en Emerica. Gewoon na 1 wave beide accounts lam gelegd.

Meest belovende speler voor de toekomst: Shaco, mark my words

Meest belovende stam voor de toekomst: Cav gaat de endgame spelen tegen DD vermoed ik.

Grootste blunder: Weer beginnen met TW

Voor wie heb je nu echt respect: Geheel DD. Iedereen wil er lekker voor gaan en samen deze wereld kapot beuken maar op een faire manier.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Niels van We Like Turtles. Top gozer die echt enorm veel doet voor het account. Ookal is die soms erg licht ontvlambaar

Ik wil graag nog meedelen dat: Tijn echt een streng mannetje kan zijn. Gelukkig is hij niet mn vader
 
Reactiescore
7
Beste speler: Floater Chrissie, hij heef me in laten zien dat BB Dorpen edelen en clusteren the way to go is.

Beste stam: De Beukers zien er solide uit,

De beste stam speler: Kapitrein & Gele kanarie

Het grootste ego: De gasten van Rone, ik weet dat jullie erg zijn, maar dat hoef je niet van de daken te schreeuwen

Beste leider: Kapitrein, niet in functie, maar ik zou je altijd volgen kapi.

Slechtste leider: AppieSappie

Meest onderschatte stam: Opiate.

Meest overschatte stam: D.D.

Meest overschatte speler(s): Accidental Genius., Shaco & Sentinels

Meest onderschatte speler: Hendrik1993

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Gele Kanarie, Kapitrein, Rone, Vib3, Henry Ford Mustang, Thonano

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Shaco, Sentinels, dikke faal actie op vib3

Mooiste spelers naam: Barbarendorp

Mooiste stam naam: [ADD] Addicts Insane

Favoriete forum poster: PARA-GRENADIER

Mooiste profiel foto van spelers: Emperror Penguin.

Mooiste profiel foto van stammen:
Zijn allemaal pauper lelijk, doe iets met chat GPT ofzo iemand.

Mooiste actie van de wereld: 300 clears sturen op een dorpje van je vijand, om nadat alles af is gepakt, je met 26 puntjes te laten liggen.

Meest belovende speler voor de toekomst: Rone

Meest belovende stam voor de toekomst: Moet nog ontstaan

Grootste blunder: Mij IP ban op Tw opheffen door het tw team, zodat ik jullie allemaal helemaal uit elkaar ga trekken op deze wereld.

Voor wie heb je nu echt respect: Frank, Raimo en Marnix heb ik wel een zwak voor gekregen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Cristiano Ronaldo, Arjen Robben, Phillip Lahm, Dirk Kuyt, Toni Kroos, Luka Modric, Jackie Groenen (niet uitputtend) Suiiiiiiiiiiii.

Ik wil graag nog meedelen dat: Finn zit op schermen, Killer g@y.
 
Bovenaan